Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקיי, אז לך תשדוד בנק ותעשה דריפטים בזמן שאתה בורח מהמשטרה...

:)

גם בשביל הקופרה אני צריך לשדוד בנק :lol:

שאלת למה להעדיף, עניתי לך. הקופרה [וכל המשפחה שלה, אולי למעט הגולף] נורא חשמליות בתחושה. הנאה קדמית, מלא סוסים ודיפרנציאל מרשים שיודע להעביר הכל במקסימום יעילות. יופי. מרשים ומשעמם בוא זמנית. לדעתי. זה שיקול לגיטימי לא?

עכשיו תוסיף אבזור, נוחות, ביצועים, הנאה מנהיגה, עיצוב, ערך מוסף בדמות סמל ויש לך רכב עם נתונים טובים יותר. הגיוני שיעלה יותר.

 

אני אחרון האנשים שאפשר לקרוא לו אלפיסט. גם יש לי אפס חיבה לסמל"ת והתמחרים שלהם.

אבל, התמחור של החוליה סבבה. באמת. אפשר היה יותר טוב? ברור.

אבל אם לשפוט באופן הוגן וללא נימה מתנשאת או כדורי בדולח, התמחור בסדר גמור.

יצליח במכירות? לא יודע. אין לי מושג מה היעד שלהם וכמה יימכר.

מה שכן, עושה רושם שיש כאן מתחרה סופר לגטימית לסדרה 3, C קלאס והחברות שלב ספורטיבי ציין.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 291
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
להרגיע , icon_wink.gif שכחתם את לקסוס ואינפיניטי.

בדקו , מה מקבלים שם בטווח המחיר הנ"ל.

 

 

אייל.

 

 

 

 

על הנייר הן מתחרות.

אני לא בטוח שעל אותו קהל.

לא רואה בראש שלי הרבה אנשים שיתלבטו בין IS לג'וליה.

אני חושב ששתי היפניות האלה מאוד מרשימות ומלוטשות אבל הקהל מעדיף את נבחרת גרמניה. אותו סיפור עם קדליאק.

פורסם
על הנייר הן מתחרות.

אני לא בטוח שעל אותו קהל.

לא רואה בראש שלי הרבה אנשים שיתלבטו בין IS לג'וליה.

אני חושב ששתי היפניות האלה מאוד מרשימות ומלוטשות אבל הקהל מעדיף את נבחרת גרמניה. אותו סיפור עם קדליאק.

 

לפי נתוני המסירות -

 

מרצדס עם מעל ל420 סי קלאס פרטיות.

אודי עם 410 יח של הa4.

סדרה 3 מכל הסוגים 442 יח, שבערך מחצית מדגם 318.

לקסוס is 224.

קאדילק עם 78 ats וגם 23 cts.

וולבו עם 409 יח׳ של s60.

פורסם (נערך)

פלח השוק של ה D פרמיום מורכב מלקוחות וותיקים ולקוחות חדשים .. ומשתדרגים בהלוואות.

הוותיקים עם הכסף.. יש את שלוש הגדולות .. M. B . ו אאודי - אלה לקוחות שבויים.

כאשר ב אאודי רוב הקהל שלה עבר יותר ל Q. (לכן הופתעתי מרמת המסירות של A-4, זו לא ההתרשמות שלנו)

* גם ההערכה הייתה ל מסירות של מעל 3000 רכבי D פרמיום, כנראה רכבי הפנאי מזנבים קשות.

כרכב שני בבית - מתחילים לפזול קלות, ובד"כ לגרסאות ה C פרמיום, והקרוסים.

לכן - כדי למכור ולהגדיל את פלח השוק, צריך קהל חדש והגדלת המשדרגים.

אצל הקהל החדש או המשדרג מעלה, בהלוואה כי אפשר והמחיר נגיש ודי קרוב למשפחתית גדולה.

המחיר ושמירת הערך חשובים.

זה הקהל הקונה את הסמל של ה ב- 3 - ערום וללא תוספות ועם מנועים חלשים.

 

רכב חדש הנכנס לנישה הנ"ל, צריך לשדר משהו ולהביא קהל חדש - הוא לא יעביר אליו הרבה מהשבויים.

לקסוס ואינפיניטי משדרות דבר חדש ואמינות, וחבילת תוספות.

וכדי להתגבר על הרתיעה של הקונים מרכב חדש בשוק, צריך לשדר אמונה במוצר עם אחריות טובה.

 

הג'וליה במידה ותצליח בתת הפלח הנ"ל, זה יהיה השג יפה.

כדי לשפר את מיצוב החדשנות והספורטיביות, חבל שלא הוסיפו דברים בסיסיים בגרסת הכניסה.

ידיות להעברת הילוכים זה בסיסי, ומראות מתקפלות, כן זה בסיסי.

צריך לבנות חבילת כניסה שהקונה יגיד, יש פה את הדברים הנכונים (כי עם תוספות, זה לא נגמר)

כל השאר, מצלמות וכו' אפשר להוסיף אח"כ אם רוצים.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

צ'מפיון רשמו לא מעט a4 מהדגם הקודם עם 0 ק"מ בתחילת השנה אז יכול להיות שזה השפיע על כמות המכירות הרשמית.

פורסם

"המכונית תגיע עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בשתי רמות הספק 200 ו-280 כ"ס כאשר האחרונה היא עם הנעה כפולה בלבד"

מדובר על אותו מנוע ואותו טורבו?

פורסם
הוא שאמרתי, גם לאלפא יש ב.מ.וו סדרה 3.

 

בדיוק הסיבה לכך שאני לא חושב שהיא תצליח- את הכסף שלי הייתי שם על סדרה 3 עם סמל הפרופלור בחזית, אותה אחת שבמשך עשרות שנים מציבה כל פעם מחדש את הרף של הסגמנט, לא אחותה האיטלקיה שמגיעה מיצרנית שפעם עשתה מכוניות באמת מלהיבות והיום הדבר הכי טוב שלה זה כנראה לא הרבה יותר מהעתקה חסרת מעוף והעזה.

 

חבל, בתמחור אטרקטיבי יותר היא כנראה היתה מצליחה, אבל כשהיא כל כך קרובה לתמחור של ה"מקור"- בתור חובב נהיגה פחות מעניין אותי אם יהיה לה פיצ'ר או שתיים יותר מלגרמניה, הייתי בוחר ב-3 בלי להסס.

 

מעניין אותי כמה מאלה שפירגנו לסמל"ת על התמחור באמת היו שמים את הכסף שלהם עליה ולא על סדרה 3.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לפי מה שהבנתי התמחור מקביל לBMW המקבילה בהנחה של 10 אחוז.

אני חושב שזו נקודת מוצא מצויינת היות וחובת ההוכחה היא על הג'וליה. לאחר שיוכח שהיא לא פחות טובה המחיר יוכל לעלות ולהיות מקביל ואולי אף יקר יותר.

אני לא לקוח פוטנציאלי היום (אולי בעוד 4-5 שנים) אבל אם הייתי, בהחלט הייתי מעדיף את הג'וליה בתמחור הנוכחי.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

זה ממש מצחיק שקוראים למכוניות עם האיבזור הנ"ל פרימיום (לא נוגע רק לג'וליה, אלא לכל נציגת הסגמנט הזה). מכוניות שעולות חצי מזה יש להן יותר איבזור. לחובבי הסמלים בחזית בלבד. הפרימיום מתחיל מגרסת VELOCE וזה כבר רחוק מאוד ממחיר הבסיס.

 

חברים,

אני הזמנתי את זו.

[ATTACH]471827[/ATTACH]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

תתחדש, הזמנת את הגרסה הראויה. :)

פורסם (נערך)
מעניין אותי כמה מאלה שפירגנו לסמל"ת על התמחור באמת היו שמים את הכסף שלהם עליה ולא על סדרה 3.

בין הצמד האלו, הייתי בוחר בג'וליה*.

תמחור אטרקטיבי יותר - בחייאת עידן, יש את ההפרש בין ה3 אליה, לצפות שהיא תתומחר כמו הוטהאצ' זה... תמוה. כאילו, ברור שהייתי שמח לראות ג'וליה ב200K, אבל לצורך העניין הייתי גם מסתדר יותר עם 3 ב220K, וגולף GTI ב150K.

אבל היות ואנחנו לא בלהלהלנד, המחירון שלהם סביר לגמרי. SPEC VS SPEC היא לא באמת יותר בזיונית מה3 (320i business, התחרות הישירה שלה, מגיעה גם היא עם הלוגן וללא קיפול מראות וכו', לפחות לפי המסמך שצירפתי).

 

בפועל, הפעם סמל"ת לא עשו את תרגיל-סמל"ת הידוע שלהם (מחיר מונפץ/שערורייתי), התמחור של הג'וליה מאוד הגיוני (10% פחות מהמתחרה הישירה והדומיננטית), ונראה שהביקורת על המחיר/אבזור כרגע היא בגדר haters gonna hate....

 

שלא תבין לא נכון - אני לא טוען לרגע שהיא 3series-killer, ואני די בטוח שרוב הלקוחות יעדיפו פרופלור או חישוקים על פני נחש רעב, וסביר להניח שזה די בצדק ללקוח הממוצע בסגמנט.

אבל האם היא רלוונטית? כן, בוודאי. לי זה נראה כאילו התמחור שלה נמצא בנק' האופטימום שהיא בערך "המקסימום שאפשר לבקש, מבלי שזה יהיה מחיר הזוי".

 

(*)אבל בתכלס, הייתי מתחיל עם הסופרב - אבל ניתן לטעון (ודי בצדק) שהיא לא בדיוק שייכת לסגמנט ולכן ההשוואה לא ממש הוגנת.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לדעתי, מי שהחזיק ברכב עם ידיות (פלאפים) להפעלת ההילוכים מאחורי ההגה..

יתקשה מאוד לוותר על-כך.

(פעם שיחקתה, :wink:אין חזרה )

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...