Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז תיקון קטן, בהזמנה מיוחדת לסדרה 3 ידנית (ולכל רכב למען האמת), אתה תשלם פחות ממקבילתה האוטומטית, כמובן בעקבות עלותו הזולה יותר של הגיר הידני.

אין שום ייקור בגלל שזה "הזמנה מיוחדת".

 

אתה בטוח? הזמנה מדלק מוטורס? לא יבוא מקביל. נראה לי שאתה טועה.

  • תגובות 204
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בזמנו פיז'ו עשו את המוב הזה (עיצוב סולידי, התקרבות לגולף). לקול טרוניות עיתונאי הרכב ובכי הפורומים, בווליום גבוה, הם התענגו על טבלאות המכירות.

 

עיצובית פיז'ו אף פעם לא הובילו.

 

הם התקרבו לגולף מבחינת איכות בנייה וזה אכן השתלם להם... אבל אנחנו לא עוסקים בסיגמנט הלחם והחמאה כאן.

לאלפא דווקא השתלם בעבר להיות מיוחדים (156) ולא השתלם להיות סולידים (159, 166).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

היבואן ישכיל? מה משכיל בדיוק בלייבא רכב שיעמוד 12 חודשים ויקבל יד יבואן? איפה השכל בלהביא רכב שיש לו ביקוש אפסי עד מינוסי בארצנו?

הרכב עוד לא בארץ ואתה כבר יודע לחזות שלא יהיה ביקוש?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אז תיקון קטן, בהזמנה מיוחדת לסדרה 3 ידנית (ולכל רכב למען האמת), אתה תשלם פחות ממקבילתה האוטומטית, כמובן בעקבות עלותו הזולה יותר של הגיר הידני.

אין שום ייקור בגלל שזה "הזמנה מיוחדת".

 

אתה בטוח? הזמנה מדלק מוטורס? לא יבוא מקביל. נראה לי שאתה טועה.

הזמנה מדלק מוטורס, לא יבוא מקביל. בטוח במליון אחוז.

גם לא כזה קשה לבדוק את זה, פשוט ניגשים לסוכנות ב.מ.וו הקרובה למקום מגוריך ומבקשים הצעת מחיר.

 

הרכב עוד לא בארץ ואתה כבר יודע לחזות שלא יהיה ביקוש?

אין פה מה לחזות. שוק הרכב הישראלי לא חובב גדול של גיר ידני, וזה נכון שבעתיים בסגמנט הפרימיום.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
אגב, אם מדברים על 180 כ"ס ומעלה, לקסוס IS כנראה מוכרת הכי הרבה בתוך הסגמנט הזה בישראל בשנת 2016 עד עכשיו... וזה בגלל שהיא שונה מ-320 במספר פרמטרים לטוב ולרע, בתלות בעיני המתבונן (היברידית, אמינה, מתנהגת פחות טוב, מחיר, גיר רציף). זה רק מראה כי לא כולם רוצים BMW...

 

אני חושב שהיתרון הגדול של הלקסוס זה שהיא סולידית מבחינת התדמית.

מצד שני, BMW סדרה 3 זה כבר מזמן לא מכונית השופוני. שופוני זה "ג'יפ".

 

אבל עם מיתוג נכון וסקס אפיל, אלפא יכולה לקחת אולי לקוחות גם מאגף "הג'יפים" (שוב, אם היה לה עיצוב אטרקטיבי יותר).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

כאשר מנתחים רצונות בשוק כלכלי, לא מציבים את הרצונות שלנו ועוד שני אנשים.

פוזלים למכנה המשותף הגדול ביותר, ומודעים למוצר שיש לנו, ולמוצרים האחרים בשוק.

ואז בודקים היכן אנו נמצאים בשוק הכלכלי.

 

האם לקנות רכב ב 280 ולמכור כעבור שנה ב 180 -

האם לקנות רכב ב 300 למכור כעבור שנה ב 220 - אז אולי עדיף לקנות ב 300.

יש מספר מותגים ותיקים בפלח הנ"ל.

האם ללכת על מותג חדש , כאשר האמינות והשוק לא ברורים.

או להיצמד למותגים הישנים -

האם יש לי סבלנות למחלות ילדות של המותג החדש וכל האופרציה מסביב של היבואן בטיפול בדגם חדש.

או אולי עדיף ללכת על המוכר, מכיר את המוסכים וההתנהלות הכללית - לטוב ולרע.

(בפלח הנ"ל, ללקוחת לא תמיד יש סבלנות או זמן למחלות ילדות של הדגם ושל היבואן)

ובטוח יש עוד משתנים..

 

ואח"כ אני בודק את נקודות היתרון והחסרונות, ובונה מערך החדרה לשוק.

לדוגמה - אפשרות לקנות חבילת טיפול ותחזוקה מלאה, או אחריות מורחבת ל 3 שנים.

הבטחת קנייה במחיר סביר כמובן בהתאם למצב הרכב.

או מלכתחילה - החדרה במחיר סביר, כך כי במידה ותהיה ירידה חזקה, הספיגה תהיה סבירה.

מיתוג המוצר כ - אנו מוכרים ונותנים לכם מוצר טוב, עם סמל - לכן אנו תחרותיים במחיר.

כדאי לכם לבדוק ולנסות את המוצר.

ולא אנו מוכרים סמל עם מוצר, לכן התמחור תואם לאחרים - כי אז במה אנו שונים.

האם עוד פס תפירה, או מסך ב 1/2 אינץ יותר גדול אומר כי אנו שונים.

 

הרי ברור כי הקנייה היא גם רגשית וגם הגיונית, תמרנו בתחום ההיגיון.

והרגש יביא את הקונים הנוספים.

לא להתבסס על הקונים ברגש, כי שוב הפניה תהיה לקהילה קטנה, ואנו צריכים פלח שוק רחב.

 

אחרי החדרה לשוק, המוצר מדבר בעד עצמו - במידה והוא טוב הביקוש יעלה את מחירו לבד.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אין פה מה לחזות. שוק הרכב הישראלי לא חובב גדול של גיר ידני, וזה נכון שבעתיים בסגמנט הפרימיום.

 

השוק חובב, לא חובב, עובדה שאפשר להזמין במוו סדרה 3 עם ידני (שעולה פחות מהאוטומטית).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

מה הקשר עכשיו ליכולת להזמין את הרכב עם גיר ידני?

 

אני מדבר על זה שכתבת "אם היבואן ישכיל להביא את הרכב בגרסת הדיזל הידנית", ואני עניתי לך שזה יהיה ממש לא משכיל מצידו להביא גרסה כזאת כי השוק של רכב כזה בארץ הוא אפסי.

מילא בנזין ידני, עוד אפשר למכור איזה 2-3 יחידות, אבל דיזל ידני? חביבי, פה זה לא גרמניה.

 

לייבא ג'וליה דיזל ידנית זה יהיה הצעד הכי פחות חכם שהיבואן יכול לעשות עם הרכב הזה.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)

GhostBuster, אני דווקא חושב שבשנים האחרונות המצב משתנה והיבואנים מבינים את הצורך ברכבי דיזל. פלואנס/מגאן נמכרת כמו לחמניות חמות, קיה מבאים פורטה החדשה עם דיזל ועוד. הדלק מתייקר, האנשים רוצים לחסוך, טורבו בנזין בנפח 2 ליטר יכול להיות חסכוני בעיקר על הנייר, בפועל 1-10 יהיה מצויין. דיזל מקביל יעשה כ1-16.

 

דווקא חובבי המותג אלפא לרוב אנשים מבינים מעט יותר מהממוצע בתחום הרכבים. רכב חסכוני יומיומי וחזק + רכב עם קצת פאן והכל בחבילה אחת. מה רע?

 

Laurence צודק. זה למעשה היה יכול להיות ההבדל היחיד מול המתחרות.

 

הרי מי צריך עוד במוו סדרה 3 באותו מחיר?

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בפלח השוק שלה מכירות דגמי דיזל שאינם מיועדים לשמש כמונית, שוליות בעליל.

מי שמחפש לחסוך, מראש לא קונה מכונית בסגמנט הזה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

חן, זה לא מדויק. אמירות בסגנון "מי שקונה רכב יקר לא רוצה לחסוך דלק" לא נכונות. מעבר לעלות רכב, יש גם עלויות אחזקה שותפות כמו דלק. מי שנוסע הרבה, זה הפרש מאוד גדול. אחרת, לפי הלוגיקה שלך לא היו קיימים דגמים חסכוניים בסגמנטים האלו בכלל (באלפא כניראה מבינים קצת יותר ולכן יש מבחר גדול של מנועי דיזל שיהיו רוב המכירות באירופה).

 

אחרת לא היו קיימים רכבי הייבריד ודיזל בסגמנטים האלו. יחד עם זאת, מדובר על סך הכל סגמנט D (זה לא רכב למיליאונרים, סך הכל באירופה רכב לאדם מסודר שעובד ומרוויח סביר - המחיר באירופה פחות ממה ששילמתי על הרכב שלי בארץ בגלל המיסים), זה כן רכב למישהו שרוצה לחסוך בדלק. וגם, רק בארץ זה סגמנט "גבוה", בגלל שמכוניות עולות פה פי כמה וכמה מאשר בחו"ל.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

ומאחר ואנו חיים בישראל, פלח השוק לרכבים הללו שונה , הרכבים יקרים.

וחשבון הדלק הוא די שולי..

(הלקוחות די מבוססים, ולרובם יש החזר הוצאות)

 

ברור כי לא ירצו רכב עם 1-5 לק"מ - יותר בגלל המגבלה של תדלוק וטווח נסיעה.

אבל כל רכב בטווח צריחת הדלק הוא סביר בשוק הנ"ל, פחות צריכת דלק יותר טוב, אבל לא העיקר.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לרוב קוני סגמנט D בארץ החזר הוצאות? ניראה לי אתה מתבלבל עם קוני סילבראדו ושות'.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...