Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בערב באתי לאוטו. הוא חונה תמיד עם ה"גב לקיר".

התנעתי. לחצתי על הברקס - כהרגלי, והסתכלתי בראי על החזר האור מהקיר כדי לוודא שכל האורות ברקס עובדים.

(זה הרגל של שנים - שהוכיח את עצמו לא פעם).

 

והפעם - נאדה.

 

אין אורות ברקס.

אפילו לא אחד.

 

בדקתי את הפיוזים, את הנורות עצמן - הכל תקין.

אבל אין אור ברקס.

 

היום נסענו לחשמלאי.

מה מסתבר ?! יש חלק. שיכול להתקלקל. הוא התקלקל.

 

מדובר בקפיץ שממוקם מתחת לדש בורד ומחובר לדוושת הבלם.

תפקידו לדעת מתי דוושת הבלם לחוצה - ולהדליק את אורות הברקס.

 

פרקתי את הדש-בורד (את החלק שנמצא מתחת להגה), החשמלאי החליף את החלק ההוא בשניה וחצי.

התחלתי להרכיב את הדש-בורד בחזרה - וכעבור שעה יצאתי משם שמיייח טוב לב.

 

אז אם אתם מגלים ששום אור ברקס לא עובד, הנורות תקינות והפיוזים גם - אז זה זה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתמול בערב באתי לאוטו. הוא חונה תמיד עם ה"גב לקיר".

התנעתי. לחצתי על הברקס - כהרגלי, והסתכלתי בראי על החזר האור מהקיר כדי לוודא שכל האורות ברקס עובדים.

(זה הרגל של שנים - שהוכיח את עצמו לא פעם).

 

והפעם - נאדה.

 

אין אורות ברקס.

אפילו לא אחד.

 

בדקתי את הפיוזים, את הנורות עצמן - הכל תקין.

אבל אין אור ברקס.

 

היום נסענו לחשמלאי.

מה מסתבר ?! יש חלק. שיכול להתקלקל. הוא התקלקל.

 

מדובר בקפיץ שממוקם מתחת לדש בורד ומחובר לדוושת הבלם.

תפקידו לדעת מתי דוושת הבלם לחוצה - ולהדליק את אורות הברקס.

 

פרקתי את הדש-בורד (את החלק שנמצא מתחת להגה), החשמלאי החליף את החלק ההוא בשניה וחצי.

התחלתי להרכיב את הדש-בורד בחזרה - וכעבור שעה יצאתי משם שמיייח טוב לב.

 

אז אם אתם מגלים ששום אור ברקס לא עובד, הנורות תקינות והפיוזים גם - אז זה זה.

 

או בעברית: יוניט אור בלם

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

גם לי הלך החלק הזה יום ראשון אני בצמפיון הבנתי שזה עולה 70 שקל

בפולו 97

 

מעניין אם יש חלופי לזה ב20 שקל או משהו

לא שאני ברזל אבל זה לא חלק חשוב באוטו

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם
גם לי הלך החלק הזה יום ראשון אני בצמפיון הבנתי שזה עולה 70 שקל

בפולו 97

 

מעניין אם יש חלופי לזה ב20 שקל או משהו

לא שאני ברזל אבל זה לא חלק חשוב באוטו

המחיר טוב מאוד. פשוט ישחטו אותך בעבודה.

אין חליפי.

ומזה חלק לא חשוב? מה לא אכפת לך שלא יראו אותך בולם?

אני לא רוצה לומר מה אני חושב על נהגים בלי אור ברקס.


×
×
  • תוכן חדש...