Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום עמדתי מול דייהטסו מַטֵריה.

הסתכלתי עליה טוב.

וחשבתי לעצמי - "את מוכרת לי מפעם, אולי מגלגול אחר".

 

ואז הבנתי.

היה בה משהו שמאוד מאוד הזכיר לי את כלב השייצ'ו.

אני ממש רואה דמיון חזק בין הרכב, שנראה פצפון, דרוך וכעוס, לבין התמונה הנ"ל של הכלב.

 

יש למישהו עוד דומאות ?

fluffy-4009.jpg

materia.jpg

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פשש רז,הפתעת אותי עם החוש השישי שלך.:idea:

אכן יש קצת דמיון[לא הרבה,אבל קיים].

 

נ.ב:לא יכולתי להתאפק-הרכב מכוער ברמות,כמה רמות מעל לאטוס של יונדאי.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

נראה כמו אחלה רכב ל WALL ;)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

בקשר לאימפרזה - זה ממש נכון ההשוואה! :lol: :lol: :lol:

 

בקשר לדייהטסו - אתמול ראיתי אחת כזאת בבת ים - והיא לא מכוערת כלל (כמו שהיא נראית בתמונות לצערנו). היא יחסית מדהימה מבחינת העיצוב השונה ותופסת את העין לכמה שניות טובות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לדעתי, אין משהו במחיר של הדייהטסו שמושך כ"כ הרבה תשומת לב כמוה.

אפשר לאהוב אותה או לשנוא אותה אבל אי אפשר להתעלם ממנה.

בכל אופן, אני אהבתי! מאוד מרשימה על הכביש, סוף סוף משהו שונה לעין מעדר היפנטומטיות :mm_yeah:

פורסם
היום עמדתי מול דייהטסו מַטֵריה.

הסתכלתי עליה טוב.

וחשבתי לעצמי - "את מוכרת לי מפעם, אולי מגלגול אחר".

 

ואז הבנתי.

היה בה משהו שמאוד מאוד הזכיר לי את כלב השייצ'ו.

אני ממש רואה דמיון חזק בין הרכב, שנראה פצפון, דרוך וכעוס, לבין התמונה הנ"ל של הכלב.

 

יש למישהו עוד דומאות ?

אני רוצה להגיד לך שתביעת עין יוצאת מהכלל והדמיון פשוט פנטאסטי, אין לי ספק שהמעצב נתן במכונית הזו קרדיט לכלב שלו. אם הדיהטסו ניחנה גם באופי הנהדר והיוצא מהכלל של השיצ'ו, זו הופכת להיות אחלה של קניה.

ארז רונן

פורסם

אני לא מבין מה אתם רוצים מהמטריה. להשוות אותו לאטוס? זוועה.

רכב ממש חמוד, עיצוב שעם חלונות שחורים, ניקלים מסביב לחלונות, ואוטו בצבע שחור באמת יכול להתחרות בקרייזלר 300C (באותה תצורה של רכב שחור עם חלונות שחורים) מבחינת גנגסטריות.

פורסם
מסכים, אוטו מיוחד.

:shock:

מיוחד= מכוער!

אבל יש לאוטו תווי פנים של רכב גנסטרים קטן וחביב,גם אני סבור שמגנזיום ניקל הארדקור חתך נמוך עם הנמכה,ניקלים בדלתות ומסביב לחלונות,השחרת חלונות וגריל רשת ניקל אנכי יכולים לעשות את העבודה.

כמו כן גם מיני קופר חדשה עם תוספות בסיגנון מקבלת סטייל עדין של רכב גנסטרים בגירסת הדאטלייט:wink:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...