Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קודם כל תרשה לי להתנצל בפניך שאנחנו לא בונים מקדש לכבודך.

 

עם כזו גישה אתה רק מחזק את ההרגשה שאתה בא בגישה שכולם עובדים אצלך. עם כל הכבוד החולצה והשעון של מעניינים לי את הת&ת. קודם תתנהג כמו בן אדם ורק אחר כך תהיה לך זכות דיבור.

 

אם אתה עומד בחוץ ומלכלך על כל העולם ואשתו אתה עוד מצפה שהמארחת תתיחס אליך בצורה אחרת (ולפי הגישה שלך אני מנחש שלא שאלת אותה אלא נבחת עליה)?

 

תבין, אתה יכול להיות מפוצץ בכסף ולהוות הכנסה יפה לכל עסק אבל אם אתה לקוח בהמתי והעסק יכול לוותר עליך הוא יעשה את זה בשמחה (ואני מדבר מניסיון. אני ויתרתי על אלקטרה ועוד לקוח באותו סדר גודל כלקוחות בגלל התנהלות בהמתית).

 

אני לא מגיע למקום בשביל לריב עם אף אחד, ואת היחס והערכה שאני מקבל במסעדות ובארים בת"א אני מקבל אך ורק בזכות העובדה שמקומות כן רוצים אותי בין לקוחותיהם. (משקאות O.T.H \ קינוחים \ מנות אקסטרה וכו')

וכל עוד היו נותנים לי יחס של כבוד כמו שאני רגיל לקבל לא הייתי מתווכח עם אף אחד, אבל ברגע שלא קבלתי את היחס אליו אני רגיל- התנהגתי בהתאם.

ותתפלא, בד"כ, במקום נורמלי, מבדילים בין בנאדם שלבוש בצורה יוקרתית לבין בנאדם שמגיע עם גופיה וכפכפים כאילו הרגע יצא מהמיטה. בד"כ בנאדם שלבוש בצורה יוקרתית זה בנאדם שנוהג לאכול במסעדות, אחד שרגיל להעריך שירות טוב, ואחד שיכעיס אותו לקבל שירות מזעזע, לא חושב שצריך להיות גאון קולינרי בשביל לעשות 1+1 ולהבין את זה.

 

 

מאז ומתמיד הערכתי את האנשים היותר חלשים, ואת אלה שעובדים קשה ומרוויחים מעט כסף,

ממש לפני חצי שעה חזרתי מהעבודה ונכנסתי לאכול כריך בסאבווי והבשר שרציתי לא היה נראה לי יפה אפילו שאמרו לי שחתכו אותו לא מזמן.

בקשתי מהמוכר לבדוק מה אפשר לעשות והוא הלך וחתך לי בשר מנתח חדש.

על כריך שעלה 40 שקל השארתי לבחור 100 שקל ואמרתי לו שזה רק בגלל השירות הטוב שהוא נותן.

מיותר לציין שגם אם הוא היה אומר בנימוס שאין לו אפשרות לעשות שום דבר בנידון- לא הייתי כועס עליו.

 

יותר מזה? יש תחנת דלק שאני נוסע עד אליה במיוחד כי יש שם מתדלק שעוזר לי להתקרב לדת ואני בא לשם לתדלק באמצע הלילה רק בשבילו ותמיד משאיר לו טיפ גם בשירות עצמי.

 

תמיד הייתי בצד של האנשים הקטנים והחלשים ולא נגדם. הבעיה שלי היא עם אנשים קטנים שחושבים שהם יכולים להרשות לעצמם קצת יותר ממה שהם. לא קיים אצלי כזה דבר.

 

 

תשמ'ע ידידי היקר, ברוב המסעדות המלצרים המארחת וגם אחראי משמרת הם עובדים זמנים לפני הצבא, או אחרי הצבא, או בתקופת הלימודים במכללה.

העבודה הזו היא לא מקצוע לעתיד וברוב המוחלט הם לא עברו שום הכשרה מקצועית או הדרכה מקצועית הכוללת יחסי אנוש לכן אל תצפה לטיפול מקצועי גם ממנהל המשמרת.

מנהל משמרת ברוב המקרים הינו 'חבר' של כולם שאיתו מעבירים ביקורת על הלקוחות וגם מסתלבטים וצוחקים על לקוחות.

 

כול זה נאמר מניסיון של מספר שנים בניהול באחד מבתי המלון 'הנחשבים' בת"א.

 

פשוט עצוב לקרוא מה שאתה רושם.

אתה שוכח שמעל למלצרית ולאחרי משמרת יש מנהל סניף \ בעלים שבשבילו המקום הזה זו הפרנסה וזה כן העסק שממנו הוא חיומתקיים, אותו זה כן מעניין, ובגלל שזה מעניין אותו הוא אמור לדאוג ששאר הצוות שלו ידאג למקום בדיוק כמוהו.

זו לא בקשה גדולה.

 

תקרא את התגובה למעלה, מסתבר שיש אנשים שלא קבלו שום הכשרה מקצועית ובכל זאת יודעים לתת שירות ולכבד את מי שעומד מולם.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מגיע למקום בשביל לריב עם אף אחד, ואת היחס והערכה שאני מקבל במסעדות ובארים בת"א אני מקבל אך ורק בזכות העובדה שמקומות כן רוצים אותי בין לקוחותיהם. (משקאות O.T.H \ קינוחים \ מנות אקסטרה וכו')

וכל עוד היו נותנים לי יחס של כבוד כמו שאני רגיל לקבל לא הייתי מתווכח עם אף אחד, אבל ברגע שלא קבלתי את היחס אליו אני רגיל- התנהגתי בהתאם.

ותתפלא,

בד"כ, במקום נורמלי, מבדילים בין בנאדם שלבוש בצורה יוקרתית לבין בנאדם שמגיע עם גופיה וכפכפים כאילו הרגע יצא מהמיטה. בד"כ בנאדם שלבוש בצורה יוקרתית זה בנאדם שנוהג לאכול במסעדות, אחד שרגיל להעריך שירות טוב, ואחד שיכעיס אותו לקבל שירות מזעזע, לא חושב שצריך להיות גאון קולינרי בשביל לעשות 1+1 ולהבין את זה.

 

 

מאז ומתמיד הערכתי את האנשים היותר חלשים, ואת אלה שעובדים קשה ומרוויחים מעט כסף,

ממש לפני חצי שעה חזרתי מהעבודה ונכנסתי לאכול כריך בסאבווי והבשר שרציתי לא היה נראה לי יפה אפילו שאמרו לי שחתכו אותו לא מזמן.

בקשתי מהמוכר לבדוק מה אפשר לעשות והוא הלך וחתך לי בשר מנתח חדש.

על כריך שעלה 40 שקל השארתי לבחור 100 שקל ואמרתי לו שזה רק בגלל השירות הטוב שהוא נותן.

מיותר לציין שגם אם הוא היה אומר בנימוס שאין לו אפשרות לעשות שום דבר בנידון- לא הייתי כועס עליו.

 

יותר מזה? יש תחנת דלק שאני נוסע עד אליה במיוחד כי יש שם מתדלק שעוזר לי להתקרב לדת ואני בא לשם לתדלק באמצע הלילה רק בשבילו ותמיד משאיר לו טיפ גם בשירות עצמי.

 

תמיד הייתי בצד של האנשים הקטנים והחלשים ולא נגדם. הבעיה שלי היא עם אנשים קטנים שחושבים שהם יכולים להרשות לעצמם קצת יותר ממה שהם. לא קיים אצלי כזה דבר.

 

 

 

פשוט עצוב לקרוא מה שאתה רושם.

אתה שוכח שמעל למלצרית ולאחרי משמרת יש מנהל סניף \ בעלים שבשבילו המקום הזה זו הפרנסה וזה כן העסק שממנו הוא חיומתקיים, אותו זה כן מעניין, ובגלל שזה מעניין אותו הוא אמור לדאוג ששאר הצוות שלו ידאג למקום בדיוק כמוהו.

זו לא בקשה גדולה.

 

תקרא את התגובה למעלה, מסתבר שיש אנשים שלא קבלו שום הכשרה מקצועית ובכל זאת יודעים לתת שירות ולכבד את מי שעומד מולם.

 

אני חוזר בי - הצלחתה לזעזע אותי .. ( יניב - הרגששתי מכה קלה בכנף :lol: )

 

עד עכשיו עניתי בצורה מכובדת - ונתתי לך נקודות מבט נוספות

אני אענה לך תשובה קצת פחות "פוליטיקלי קורקט" political correctness

" גישת התקינות הפוליטית מתבססת על רעיון השיח, לפיו השפה מעצבת את המציאות החברתית מצד אחד , ומושפעת מיחסי כוח מצד שני "

 

יש בפורום הנ"ל , ואצלנו במסעדה לקוחות ,

שאם כאשר הם מXשXתינים - תאסוף זאת , אתה תרגיש מלך .. ( תהיה יכול לוותר על השעון והשרשר )

 

( מתוך הסרט האיש שרצה להיות מלך .. יש נחל מים היורד בין הכפרים ומשמש לשתייה ,

הכפר אשר למעלה משתין למים היורדים לכפר מתחתיו - אבל הכפר שיותר למעלה משתין למים של הכפר שמשתין למים של הכפר שמשתין למים מתחתיו וכו' - )

 

מקבלים כבוד כי אתה אחראי ומנהל נכון את מעשייך , אנושי נדיב ומוכן לעזור ולהבין אחרים נותן כבוד לכולם , ללא הבדל .

.. צא מהסרט שלך ללה לנד ..

 

מה שאתה מחפש , זה סממני משפחת פשע/תוכנית ריאלתי בצבע - כבוד מתוך פחד (הרמת קול ודיבור בוטה ) רושם חיצוני וקניית אנשים ומקום בחיים בכסף - בהצלחה .

 

אייל .

 

ואני מתנצל על התגובה הבוטה - אבל אתה חייב להתעורר , אחרת החיים שלך יהיו בלי כייף

רדיפת הכבוד מובילה לשום מקום - רק לתסכול ומבטים בישבן האחר - מה יש לו שאין לי (תמיד יהיה אחר שיש לו יותר )

 

Transporter

בד"כ, במקום נורמלי, מבדילים בין בנאדם שלבוש בצורה יוקרתית לבין בנאדם שמגיע עם גופיה וכפכפים כאילו הרגע יצא מהמיטה

אם בתוך מדרגות האיכות שהצהרתה עכשיו , לך יש "מאזדה 2 " כדוגמא .

לי יש מאזדה 6 - מותר לי להשתין עלייך בקשת , ולהכנס לתחנת דלק לפנייך !

 

אתה מנציח את חוסר הביטחון שלך , אתה מחפש הכרה ומבקש שיתנו לך כבוד על הצלחתך ( לפי אמות המידה שלך )

בעולם האמיתי - יאהבו ויעריכו אותך כאדם , גם ללא נצנצים ורדיפת הכבוד .

 

תן להורים שלך לקרוא את הדיון הנ"ל - וכמו גבר , חזור וספר לנו את דעתם .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

 

תן להורים שלך לקרוא את הדיון הנ"ל - וכמו גבר , חזור וספר לנו את דעתם .

 

באיזו אדמה צומח כזה דבר? למה אתה חושב שהם יתפלאו?

 

הייתי מרחיב את הדיון, אבל כבר בתגובה שלו הקודמת, אתה מבין שזה הולך לכיוונים מפחידים. :cry:

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כיוונים מפחידים ? אמא'לה ...

הבן אדם חיי בצורה הנוחה וכנראה גם טוב לו אז מי אנחנו שנשפוט אותו ?

 

ליין מן, ספר לי בבקשה היכן העובדים שלך עברו הכשרה וכמה זמן התקיימה ההכשרה ?

 

כפי הידוע לך גם בבתי המלון היוקרתים בארץ בתקופת הקייץ מתקבלים עשרות 'מלצרים' לעבודה לתקופה קצרה ואף אחד מהם לא עובר הכשרה מעבר לשעתיים.

 

בארץ 90 אחוז מהמלצרים/מארחים מנהלי משמרת זה לא המקצוע שלהם אלא משהו זמני !! ולכן גם השירות שאנו מקבלים נראה ככה.אתה צריך ללמוד להתמודד עם כול ארחי פרחי שנכנס אלייך למסעדה בצורה מכובדת וגם לדעת לבלוע את הרוק כאשר צריך (את זה כנראה עדיין לא למדת לפי התגובה שלך).

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק10 - עבר עלייך חלום ליל קיץ .

ובמיוחד לאור הגישה שלנו בפורום שלא להכליל , ודוגמה אחת אינה מעידה על הכלל ( VW רכבים גרועים ! )

 

אפשר כי במקום מסויים יש את ההתנהלות שאתה ראיתה - אבל אי אפשר שמסעדה העובדת יותר מ 40 שנה תשרוד במצב כזה .

 

ולגבי ההדרכות - קרא לאחור את שכתבתי ( וואלה כתבתי הרבה ) בוא ליום לימודים מרוכז , וכבר אתה בחצי הדרך למארחת :lol: .

 

ולגבי הניהול שלי - יש בפורום אנשים המכירים אותי קצת יותר , וגם איתם התלבטתי לפני כ שנתיים אם לרדת מהניהול בפועל .

אבל משום מה , כולם רוצים אותי במסעדה .

הטענה הייתה שכאשר אני במסעדה ולא משנה באיזה מצב .. מורגש כי יש אוירה אחרת ויותר כייף .

 

פותח הדיון הוא בעיה למסעדה .

כל בעיה או טעות , נראית לו כפגיעה בכבודו , כי הוא נעלה מאחרים לבושי הכפכפים .

(גם שלמה ארצי ומושונוב הגיעו אלינו למסעדה בכפכפים , אז )

 

אי אפשר להעריך את הנזק הישיר והעקיף , וכן האמצעים שעלייך לבצע כדי לרצות אדם כזה .

הוא מראש מגיע עם תובנות מוטעות ( די דומות לשלך וחבל, למה מי זו המארחת , הוא לבוש יפה אחרים פחות , מגיע לו יותר )

בהתנהלות שלו הוא פוגע באחרים ללא כוונה , הוא גם לא מודע לכך .

 

אני מגיע למסעדה בכייף ( אחרי שאני בולע כדורים די מעניינים ובאישור :wink: ) אני מגיע לבלות להנות ולעבוד - לא לכיתה טיפולית .

ולא מתאים לי שאחת מהמלצריות או מהצוות יפגע ויעלב .

 

בא לך להתארח במסעדה , התנהג בנימוס , כבד את המקום ועובדיו - לא מתאים לך , ביי ביי

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

מרק, יש בתי מלון ששוכרים כח עבודה לאחר שעתיים הכשרה ויש גם אחרים.

 

כנ"ל בענף המסעדנות.

 

 

אני מכיר מסעדות שקורות חיים מקבלות רק מבעלי תואר ראשון ומעלה, עם התחייבות לעבוד במשך שנתיים לפחות ויש להן רשימות המתנה של מאות מועמדים.

 

קרובת משפחה רחוקה שלי עבדה באחת מהמסעדות הבאמת יותר מיוחצנות ופלצניות בתל אביב, קרעה את הישבן בעבודה מאוד מאוד מאוד קשה, משמרות של 10 שעות שכוללות עבודה אינטנסיבית מאוד תחת לחץ אדיר ותחת משמעת שגובלת בחולניות מרגע ההגעה ועד רגע עזיבת המשמרת.

 

באמת קריעת עכוז!

 

 

הזכרתי כבר שהיא הייתה חוזרת עם 1400-1700 ש"ח בטיפים מכל משמרת?:twisted:

 

וזה עוד נטו, בכיס, בלי מיסים ובלי לממן את הסיגרים של ביבי ואת הקונדומים של מנחם מנדל שבערבי הקיץ המהבילים והלחים נשטף זימה ומרגיש שאם לא יסע בזה הרגע מבני ברק לתל ברוך, ישים נפשו בכפו (או ירחם השם, חו"ח משהוא אחר בכפו) ויעבור עבירה קשה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לדעתי שליחת מייל להנהלה יכולה לעזור ובטוח שלא תזיק.

אני במקומך הייתי נמנע מלהכנס לשם עד שתקבל תשובה מההנהלה, כדי לראות אם אכן בוצע שיפור.

אני לא נכנס למקומות שלא רוצים אותי בהם.

בגלל התיאור הארוך של המקרה שכתב פותח הת'רד הרשתי לעצמי בהתחלה לקרוא בקריאה מרפרפת והקטע בו הוא מספר ללקוחות בגנות המסעדה חמק מעיני. אני חוזר בי אחרי שקראתי את כל 4 הדפים. אין כ"כ על מה להתלונן בפני הרשת כי כמו שאומרים הילדים בגן - "אתה התחלת".

אין לי כח להרחיב כי כבר יש 4 עמודים שמסבירים את זה טוב מאד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לענ"ד ועל סמך הודעותיו הקודמות, פותח השרשור ראוי לטפיחה קלה על הפנים עם איבר אינטימי. מצטער על הבוטות.

 

מי כמוני יודע להעביר ביקורת על מסעדות, על השירות הישראלי, על הסחבקיות ועל הערסים המזהמים את הרחובות.

זה עדיין לא נותן לי לגיטימציה לעמוד בתור לאותה מסעדה ממנה יצאתי לא מרוצה ולהניף בפתחה את דגל המחאה.

לכל לקוח יש את הזכות לגבש את דעתו, ולכל נותן שירות הזכות לנסות ולרצות את לקוחותיו באופן אישי ולא מוטה.

 

דרכו לך על ציפור הנפש? לך לאתרי המסעדות הגדולים וכתוב ביקורת שלילית, או זרוק בקבוק תבערה אם המקום

נמצא בנתניה. לעמוד בכניסה ולקטר זה לא פתרון. למען הסר ספק, אצלי לקוח כזה היה עף מכל המדרגות, ולא

אכפת כמה עדים היו שם באותו זמן. מנהל טוב צריך לדעת מתי לחתוך, וגידול כזה חותכים באופן מיידי, בלי שום

סנטימנטים, לפני שהוא יתפשט לכל הכיוונים ויגרום לעוד נזק.

 

לבסוף, אנשים עם עמוד שדרה מצביעים ברגליים. כתבתי בעבר על מערכת היחסים שלי עם מסעדת רובינשטיין,

וזאת לדעתי המדיניות היחידה בה יש לנקוט. קיבלתי שירות טוב? אחזור ואביא חברים. קיבלתי שירות רע? אולי

אחזור בעוד שנה, וגם זה לא בטוח. מעל הכל, לעולם לא אחזור לשם ע"מ לעמוד בכניסה ולהרוס את החוויה

ללקוחות אחרים שלא מכירים את ההיסטוריה האישית שלי עם המקום.

 

נ.ב. ליין מן - סחתיין על הסבלנות וההשקעה, הלוואי עלי.

פורסם
נ.ב. ליין מן - סחתיין על הסבלנות וההשקעה, הלוואי עלי.

 

:wink: ממך ומבנצי אני מחכה לביקורות ואויר פסגות בחו"ל - בדיקת רכבים וחוויות במסעדות , אנחנו בנתיים משחקים סתם בכאילו ..

 

והבחור הנ"ל , הוא כן ממשפחה טובה , פשוט הלחץ החברתי הטיפשי המופיע בטלויזיה , ואמצעי התקשורת

של לנצנץ ולבקש כבוד , גורר התנהגות של הרבה צעירים אשר מאמינים כי כך אמורים להתנהל בחים .

 

אבל , אני כן אתן ואשקיע בתשובות , ואם הבאתי נקודת מבט נוספת ואפשרות לעזור - אז בכייף , זו החברה שלי , ואני רוצה חברה איכותית ומבינה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
לבסוף, אנשים עם עמוד שדרה מצביעים ברגליים. כתבתי בעבר על מערכת היחסים שלי עם מסעדת רובינשטיין, וזאת לדעתי המדיניות היחידה בה יש לנקוט. קיבלתי שירות טוב? אחזור ואביא חברים. קיבלתי שירות רע? אולי

אחזור בעוד שנה, וגם זה לא בטוח. מעל הכל, לעולם לא אחזור לשם ע"מ לעמוד בכניסה ולהרוס את החוויה

ללקוחות אחרים שלא מכירים את ההיסטוריה האישית שלי עם המקום.

 

אכן, זאת הדרך היחידה בה שירות יכול להשתפר. היו פה לאחרונה כמה שרשורים על חווית קנייה לא טובה מבחינה שירותית של מכוניות חדשות, רהיטים (בשרשור הנ"ל) ועוד, בכל אותם המקרים לא בוצע כל מהלך אקטיבי ע"י הלקוח, וחבל.

 

כשעבדתי באורנ'ג זה היה בתקופה בה עמיקם כהן היה מנכ"ל, זאת היתה התקופה בה שמו דגש על נתינת שירותו ושירותיות, לא משנה מה היתה הסיטואציה, היה נדרש לתת כבוד ללקוח שמדבר איתך, כי הוא הלקוח. זו גישה נכונה. מאז אני נותן כבוד לכל נותן שירות באשר הוא, ומתחפף מהר במקרים בהם השירות לא טוב.

 

ישנם דברים שאפשר לחפף, טעויות עושים כולם, אבל במקרים כמו להגיד ללקוח "אני לא צריך את הכסף שלך"... אין בעיה, תביא אותו בחזרה.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

לפני איזה 25 שנים, היינו הולכים הרבה לדומינו גרוס.

 

וילוג'ני היה מופיע, ראיתי אותו לא פעם ופעם אחת הוא הביא וואחאד סטנד אפ מסריח, באמת תת רמה.

 

אז צעקתי לו "אני יוצא לשרותים, אל תתחיל עם החלק המצחיק לפני שאני חוזר".

 

הבן אדם מה זה התעצבן, התחיל לצעוק עלי שאם יש לי בעיה אני יכול לצאת.

 

אמרתי לו מה לצאת? עלה לי 25 שקל כניסה אז הוא הוציא שטר של 20 מהכיס וזרק עליי :twisted:

 

 

אך, הימים המאושרים! :lol::lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עוד אחת שהיתה צריכה לזהות כנראה את האדם המכובד שניצב מולה:

 

ynet:

תלמיד כיתה י"א מנהריה נעצר. "אל תדברי אליי ככה", אמר למורה ביום הראשון ללימודים - והצמיד סכין לצווארה.

 

היא הביאה את זה על עצמה הפוסטמה. הייתה חייבת לזהות את הגבר-גבר לפי החולצה או הכפכפים או משהו כזה. איזה מורים יש בישראל. לא נותנים טיפת כבוד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אנשים עם עמוד שדרה מצביעים ברגליים.

 

רק כדי לחדד את הנקודה הזאת, סיפור טרי מלפני כמה ימים.

 

השבוע הייתי בלונדון, והתאכסנתי כהרגלי במלון קטן בכפר שכוח אל אי שם בפרברים.

באחד הערבים יצא לי לדבר עם בעלת המקום, אשה נחמדה בת 70 ומשהו שמחזיקה אותו יחד עם בנה.

 

כשהתעניינתי כמה זמן המלון פועל היא אמרה שהוא קיים כבר זמן רב, אבל הם קנו אותו רק לפני מספר שנים. לקח להם זמן רב לבנות מוניטין ולבסס קהל לקוחות חדש, כי הבעלים הקודמים היו עצבניים ולא ידידותיים. אי לכך, למלון יצא שם של מקום לא איכותי וכל תיירי האיזור הדירו ממנו את רגליהם, למרות שהוא נמצא בסמוך לאחד מנמלי התעופה המרכזיים ומציע מחירים מעולים.

 

כל מי שראה את תכניות המסעדות של גורדון רמזי מכיר את התופעה הזאת. מוניטין זה עולם ומלואו בכל חברה נורמלית, והצלחה של מקום שנותן שירות תלויה בהרגשה שאיתה יוצאים הלקוחות לא פחות מאשר במחירים או במיקום. הייתי רוצה לראות שבישראל מסעדה או צימר עומדים ריקים כי הם קיבלו ביקורת רעה. הייתי רוצה לראות שלקוח לא יקנה קופון למקום שהתייחס אליו לא יפה, ושלא ימכור את אמא שלו בשביל קפה ועוגה במלון באילת שהגיש לו אוכל לא טרי. אני בספק אם זה אי פעם יקרה.

 

לחזור לאותו מקום ולהתלונן תו"כ ציפיה שמשהו ישתנה זה לא פרקטי, ולא משנה איזה שעון עונדים באותו יום ואיזה נעליים נועלים.

פורסם
שים לב למלון הזה, מדורג מספר 2 בפראג. יפה לראות שצוות המלון עונה לכמעט כל ביקורת (טובה או רעה, למרות שאין כמעט רעות) ב TRIPADVISOR, גם אם מדובר הרבה פעמים בתגובות מוכנות מראש, עדיין זה מראה על נכונות ורצון לתת כבוד ושירות ללקוח.

SAY MY NAME | www.alonadler.com


×
×
  • תוכן חדש...