Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי ספוילר גג לרכב שלי

השאלה היא האם להדביק או לקדוח ולהבריג את הספוילר לרכב

ואם להדביק איזה דבק,כמה הוא חזק

ומה ההשלכות של הברגת הספוילר לרכב

תודה לעונים

פורסם

אם אתה מבריג אתה חייב את החורים שאתה עושה לצבוע עם מכחול בצבע יסוד אחרת החלודה שתהיה שם תאכל את הפח...ולאטום עם מעט סיליקון - שים לב : סיליקון יעודי לרכב שאינו פוגע בצבעים או בפח...

 

שיטה נוספת היא פשוט למרוח מעט דבק אפוקסי על ה"סוף" של הבורג (איפה שנצמד לפח) ופשוט להצמיד ובכך ליצור אטימה...או כמובן אם תשיג גומיה במידה הנכונה בכלל מעולה...

בכל מקרה אל תשכח את הקדח לצבוע ביסוד חשוב מאוד !

פורסם

קח בחשבון שמופעל על הספוילר לחץ לא קטן מהרוחות במהירות גבוהה ואם הוא יעוף לך בגלל הדבקה לא טובה, ויוריד למישהו את הראש, אתה תהייה בבעיה..

פורסם

מדובר על 206 ספוילר גג

 

אז בכל אופן רק דבק לא יחזיק ? ואיזה דבק זה

ואם בכל זאת יפרקו לי אותו מהרכב אז אני אשאר עם 2 חורים בגג.....

פורסם

תסתכל על מכוניות דומות שגנבים תלשו להן את הספוילר.במקום שבו יש נזק רציני בפח מהעקירה - הוא היה מחובר טוב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני יכול לומר לך שהספווילר שלי ניצל מיפואים בזכות 6 ברגים (3 מכל צד)

לדעתי את ההתקנה תשאיר לפחח או מקצוען כי זה לא פשוט שהחורים יהיו בדיוק אתה לא קודח בפלסטיק.

וגם זה בגג ככה שאטימה לא טובה תעשה לך בלאגן ועד שתגלה שאין אטימה יהיה לך ריקבון מתקדם.

בעיקרון מה שעתיד אמר נכון מאד

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

הספויילר הוא מקורי של 206 GTI כמו בתמונה, ומתחבר אותו הדבר. השאלה ש CONTROL שואל היא איך מחברים, ואם מה מחברים

206%20before%202_0002.jpg

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

ספויילר = סיוט

 

 

בקולט שהיתה לי (מזמן, מזמן) גנבו פעמיים את הספוילר

הנזק לפח הוא גדול וגם הנזק לכיס לא קטן

אכן ספויילר זה יפה, אבל סופו של ספוילר לגנבה

ואתה תשאר עם חורים וחלודה

 

אני ממש לא ממליץ להתקין ספוילר (למרות התוספת הנאה לרכב שהוא מספק)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...