מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: המשך טיפול גדול (יותר נכון ענק) לגולף GTI 82.

  1. #1
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של tzahico
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    Fair Lawn, NJ
    הודעות
    605
    לפני שבועיים קיבלתי את הספר של היינס על הגולף, ועכשיו הגיע הזמן להמשיך את הטיפול לגולף שלי.
    אשמח לשמוע את עצתכם, איציק ועמית, וכל מי שהצטרף כאן לפורום בזמן שלא הייתי.

    שמן גיר - בספר של היינס מומלץ על SAE80 או 80W90. על מה אתם ממליצים? עוד פרט - לפני שבוע עליתי עם האוטו לחרמון,
    החנתי את האוטו ולמחרת ראיתי שלולית של שמן די רחבה מתחת לחיבור של הגיר והמנוע. זה לא קורה בנסיעות קצרות.
    בדרך חזרה הביתה שמתי לב שהעברת הילוכים נעשית קשה וממש ממש צריך להתאמץ בשביל להכניס בתחילת נסיעה לראשון ולא לשלישי.

    כיוון שסתומים - בהתנעה קרה נשמעים תיקים מכיוון השסתומים (תרתי משמע), כנראה שצריך לכוון אותם.
    בספר של היינס זה נראה די פשוט בתיאוריה, יש לי את כל הכלים בשביל לבצע את זה, השאלה היא מאיפה
    אני מביא את הדיסקיות כיוון האלו שיושבות מתחת לקמשפט (צ'מפיון?!?) וכמה הן עולות? כדאי אולי לנסות 44K לפני?

    ציריות - בסיבוב עד הסוף של ההגה שמאלה ובנסיעה ברוורס, נשמעות חריקות מכיוון הציריות שכל הרחוב מסתובב להסתכל.
    בסיבובים לא נשמעים "תיקים" בכלל. מה אתם אומרים? אפשר לעשות משהו או רק להחליף? כמה עולה בערך משופצת/חדשה?
    יכול להיות שהשלולית שראיתי היא בעצם מהציריה ולא מהגיר? (היא התחילה בחיבור מנוע-גיר ונגמרה מתחת לציריה שמאלית).

    תושבות מנוע וגיר - כנראה עברו את חייהן, בתחילת נסיעה נשמע רעש מתכתי מהכיוון שלהם עד שהמהירות מתייצבת פחות או יותר,
    ובניוטרל בטורים נמוכים האוטו רועד. כמה עולה להחליף? קיימות משופצות? האם נגרם נזק בכך שהם עדיין לא הוחלפו?

    מכסה דיסטרבוטור - צריך להחליף? בספר של היינס לא רשום על זה כלום, אבל מצד שני אם כבר טיפול גדול אז אז כבר.

    יוניט שעון לחץ שמן - לא כזה חשוב (יש עוד מנורה בנוסף) אבל מעצבן שלא עובד - הלכתי לבעל מקצוע והוא אפילו לא רצה להסתכל על היוניט,
    ואמר לי שאני צריך לקנות חדש ב-450 ש"ח. אתם מכירים אולי בעל מקצוע שיואיל בטובו לתקן את היוניט הקיים בלי להחליף?

    נשם שמן - מנותק אצלי, הספר של היינס לא מראה כמעט כלום על זה, ולכן אין לי מושג איך לחבר אותו בחזרה. קריטי?

    רשימה חלקית של חלקים שהחלפתי בחודש וחצי שהאוטו היה אצלי (או איך שאיציק אמר, בעייה שלך שהתחתנת עם אירופאית)
    - משאבת ברקס מרכזית + בוסטר + נוזל בלמים.
    - 4 רפידות + צלחות.
    - שמן מנוע חצי-סינטטתי + פילטרים (שמן, דלק, אויר).
    - רצועות קומפרסור ואלטרנטור.
    - חוטי הצתה.
    - מצבר + אלטרנטור.
    - נוזל קירור.
    הספק מכובד, בהתחשב בזה שביקרתי גם טיפה בכלא 6 בתקופה הזאת.

    צחי.


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של tzahico
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    Fair Lawn, NJ
    הודעות
    605
    שלולית שמן גיר מתחת לאוטו - טעות שלי, מדובר בשלולית מים שנוצרה מסדק בפקק מים מגומי שעבר זמנו. הפקק הוחלף והנזילה הופסקה.

    צחי.

  5. #3
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,557
    ננסה לענות על מה שידוע:

    שמן גיר - לך על הטוב ביותר, 75W90 סינטטי מלא (60-70 שח לליטר, לא נורא)

    כיוון שסתומים - להריץ 44K ורק אז לבדוק ולכוון.

    ציריות - להחליף זוג

    תושבות מנוע וגיר - אין לי מושג לגבי מחירים

    מכסה דיסטרבוטור - להחליף. בזמנו קניתי מכסה דיסטרבוטור של BOSCH לסובארו DL82, עלה לי 35 ש"ח. בימינו אנו, לא צריך לעלות יותר מ 50 ש"ח.
    סט חוטי הצתה אני רואה שכבר החלפת, מצויין.

    נו, אז איך היה בכלא 6 ?

    איציק

  6. #4
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של tzahico
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    Fair Lawn, NJ
    הודעות
    605
    ...וטוב שהיה .

    היום החלפתי למכסה דיסטרבוטור חדש (של Facet, אכן 50 ש"ח). איזה הבדל!
    המנוע עובד בהרבה יותר חלק, מתאמץ פחות ואני מאמין גם שהצריכת דלק ירדה, אבל אני צריך לבדוק את זה.
    לגבי התקתוקים מהראש מנוע, אמרו לי שהרעש בא מהמחזירי שמן וצריך להחליף אותם. הגיוני? כמה יעלה?

    אתמול במקרה גיליתי ששכן שלי משווק תוספים לרכב של שתי חברות שאני אישית לא שמעתי עליהם בחיים ולכן אני גם לא זוכר את השם שלהם.
    שאלתי אותו לגבי ה-BG 44K והוא אמר לי שההבדל בין ה-BG לחומרים שהוא משווק זה שה-BG מוריד רק את השכבה האחרונה של הפיח שנוצרה
    באיזור הסעפת והשסתומים ולעומת זאת החומר שהוא משווק מוריד את כל הפיח מכל הראש מנוע. קבענו שהוא יעשה לי אינפוזיה בהמשך השבוע .

    וסיפור אחרון לפני השינה - לפני חצי שנה, בתקופה שעדיין הייתי מג"בניק הלכתי לעשות איזון גלגלים בלוד לפיורינו שלי.
    הפנצ'רמכר ראה אותי עם מדים, סיפר לי שגם הוא היה מג"בניק ולקח 10 ש"ח על איזון של 4 גלגלים.
    היום רציתי לעשות איזון לגולף, והלכתי לפנצ'רמכר פה בראשון, חבר של אבא שלי.
    הייתי בטוח שאני יצא בקנס של 20-30 ש"ח גג, מה מסתבר - 30 ש"ח כל ג'אנט!
    יחי ההבדל הקטן - 1200%. חפיף, נלבש מדים של מג"ב ונחזור להוא בלוד.

    צחי.


  7. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  8. #5
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של ג'רמי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    E'hoven
    הודעות
    2,038
    מה שם התוסף של השכן שלך?
    It's only a sport if you use a ball
    It's a real sport if you use two

נושאים דומים

  1. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 08/10/06, 1:07
  2. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08/12/05, 11:00
  3. טיפול גדול לרכב
    By ultra in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28/11/04, 1:53
  4. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 27/11/04, 17:23
  5. זה נכון שאם התיבה יותר גדולה הסאב דופק יותר טוב?
    By matan_z in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 06/09/04, 9:28

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •