מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: בעיות במערכת

  1. #1
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של RedR
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,562
    שלום לכולם ,

    יש לי בעיה מאד מעצבנת :

    שאני שומע רדיו במערכת ( רק רדיו , בדיסק הכל בסדר ) ואני מדליק מזגן או כל משהו אחר שצורך הרבה חשמל ( ח"ח וכו' ) אני מקבל הפרעות ...

    חשבתי שזאת בעיה במערכת אבל אפילו שנסיתי להתקין מערכת אחרת זה עדיין קרה ורק ברדיו עוד פעם ,

    האם יש למישהו מושג ? ,

    תודה רבה.


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    כותב הרבה. מאוד. הסימלון של אייל
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש במארק שש
    הודעות
    12,902
    אצלי ב-306 ז"ל הבעיה היתה קוראת במיוחד כשמדליקים את המפשיר אדים האחורי...
    זה נשמע כמו בעיה של השראות....

  5. #3
    יורד ים ונהג חובב הסימלון של Saar
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    719
    גם ב-306 שלי כשמפעילים את מפשיר האדים האחורי - מתחילות הפרעות משמעותיות בקליטה של הרדיו.

    זה לא בגלל התקנה מעפנה ?

  6. #4
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של RedR
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,562
    חברה .... אין לי 306 וזה לא קשור למפשיר אדים ...



    נמאס לי לשמוע את תחנת הרדיו החדשה גלהפרעלצ

  7. #5
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,539
    המינימום שניתן לעשות במינימוס כסף הוא לסלול חיווט עבה וחדש להאד-יוניט (פלוס ומינוס מהמצבר) ואם יש אז כמובן גם למגבר. במרבית המקרים זה פותר את בעיות ההשראה (רעש מנוע וכיוצ"ב).

    איציק

  8. #6
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2002
    הודעות
    24
    קבל אשר יורכב מההד יוניט למצבר או מהמגבר למצבר

    כך בחשבון שהקבל עולה בסביבות ה-500 שקל

    וקוראים לזה קבל וזה סוג של כבל

  9. #7
    אחד שמבין
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    The wrong guy, at the wrong place, at the wrong time.
    הודעות
    14,198
    זה ממש ממש לא נכון שקבל יעזור לו.
    אם כבר ,מה שעובד על השראה זה סליל. מה ששמים בתור מסנן על כניסת המתח של ההד-יוניט הוא מסנן שנקרא רשת קבל -סליל (LC), שתפקידו לסנן את התדר בו מתקבלת הפרעה מסויימת. ורוב המסננים הללו לא יעילים.

    כמו כן הם לא עולים 500 ש"ח ,הרבה פחות.

    הפתרון הנכון הוא, כמאמר איציק , לקחת מקור מתח אחר להד-יוניט ,עדיף מהמצבר.


    קבל שמרכיבים במערכות יקרות ,תפקידו לגמרי אחר.
    קבל , CAPACITOR באנגלית , הוא מלשון קיבול , כמו כלי קיבול אותו ניתן למלא מים , הוא רכיב אלקטרוני ,אותו ניתן "למלא" באנרגיה חשמלית. כשהקבל מלא , הוא שומר למשך זמן (בהתחשב בקיבול שלו , וברכב זה בד"כ 1 פאראד (יח' קיבול) , שזה המון.

    בצורה זו ,כאשר מערכת בת מס. רכיבים זוללי חשמל ,כגון מגברים ,סאבים וכו' , "סוחבת" את מקס. הצריכה שלה , והצריכה עוברת דרך הקבל , ירידת המתח הטבעית במצבר של הרכב (עקב צריכה גבוהה,שאלטרנטור רגיל לא מסוגל לספק את כולה בכל רגע נתון) נבלעת ע"י הקבל והמתח המתקבל ע"י רכיבי המערכת (מגברים) נשאר יציב. כתוצאה מהמתח היציב המגבר ממשיך לעבוד באותם תנאים ונמנע העיוות בצליל המאפיין שינויי מתח.

    וקבל זה ממש לא סוג של כבל.
    כבל הינו מעין חוט מתכתי שזור עבה.
    קבל הינו גליל מתכת מלא בחומרים אלקטרוליטיים המסוגל לאגור אנרגיה חשמלית.


    ודבר אחרון - אומרים קח בחשבון , מלשון לקחת , ולא כך בחשבון.

    מסקנות :
    א. ללמוד עברית.
    ב. ללמוד אלקטרוניקה ו/או חשמל.
    ג. לא לקפוץ ולכתוב דברים לא נכונים בפורום כשלא ממש מבינים , עוד אנשים רואים אתכם.

  10. #8
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של RedR
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,562
    אני יבדוק את הנושא ...

  11. #9
    מגובב מוביל הסימלון של Nakamichi
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    15,514
    יוווווווווו........איזה פלאשבק לשיעורי פיזיקה קיבלתי עכשיו.......

    רק חסר שמישהו ישלח אותי להרשם....

  12. #10
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    12
    ציטוט איציק נ. כתב:
    המינימום שניתן לעשות במינימוס כסף הוא לסלול חיווט עבה וחדש להאד-יוניט (פלוס ומינוס מהמצבר) ואם יש אז כמובן גם למגבר. במרבית המקרים זה פותר את בעיות ההשראה (רעש מנוע וכיוצ"ב).

    איציק
    המקור לבעיה יכול להיות:
    1. דיודות לא תקינות במיישר האלטרנטור - גורמות לכך שבעומס גבוה, המתח היוצא מהאלטרנטור כבר לא כל כך "ישר".
    2. הפרעות בתדר RF אשר נקלטות ע"י האנטנה. במקרה כזה רצוי לבדוק את רציפות הסיכוך של כבל האנטנה (לבדוק שלא בוצעו חיבורים מאולתרים לאורך הכבל).

    האם ההפרעות נשמעות גם בעת האזנה למקור שמע אחר (דיסק, טייפ)? אם כן, אז כנראה שהמקור הוא לא הפרעות RF אלא בעיות בהזנת המתח.

    בכל מקרה, בעת סלילת חיווט חדש, לא מומלץ לחבר את ה(-) למצבר, אלא לנקודה הקרובה ביותר בגוף הרכב (תוך הקפדה על חיבור למקום נקי מצבע ושימוש בדיסקית משוננת מתחת לנעל הכבל). חיווט (-) ארוך משמש כאנטנה וגורם לכניסת רעשים לא רצויים למערכת השמע.
    אין לי משהו יותר טוב לעשות?

  13. #11
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,539
    אני חוזר ומדגיש שנית, למרות מה שנאמר, חיווט טוב יש לבצע ישירות למצבר - גם פלוס וגם מינוס.

    בנוגע לרעשי האלטרנטור - זה בדיוק מה שהיה לי ב-2 אימפרזות ולגאסי.
    הבעיה נפתרה ע"י חיווט ישיר למינוס במצבר (אגב, בשביל לשמור על יציבות - אורך הכבל מינוס ואורך הכבל פלוס צריכים להיות זהים - לכן כן כדאי לסלול ישר למצבר).

    איציק


  14. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  15. #12
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של RedR
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,562
    רק ששומעים רדיו ...

    ששומעים דיסק אין שום הפרעות .
    נ,ב : כבר הזכרתי שזה קורה בשני מערכות שונות בדיוק אותו עניין ,

    האם זה באמת משהו באנטנה ?

    תודה לכולם על התגובות.

נושאים דומים

  1. בעיות במערכת ההיגוי
    By tuvalo in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18/02/07, 18:09
  2. בעיות במערכת
    By elirangt in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24/03/06, 20:14
  3. בעיות במערכת חשמל [פיאט טמפרה]
    By יבגני in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 12/06/05, 9:27
  4. בעיות במערכת הפורומים החדשה
    By עומר in forum רכב כללי
    תגובות: 107
    הודעה אחרונה: 02/09/04, 20:21
  5. HELP!!! בעיות במערכת!!!!
    By liran in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26/07/03, 15:56

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •