הצג את תוצאות הסקר: האם ה307GTI תשחזר את הילת הGTI של העבר?

מצביעים
32. אין ביכולתך להצביע לסקר זה
  • בחיים לא!

    19 59.38%
  • אולי, לא יודע...

    6 18.75%
  • בהחלט כן!

    0 0%
  • תביאו מיני קופר-S ותחפשו אותי בסיבוב

    7 21.88%
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: גבירותי ורבותי - גם האמריקאים מודים - ה306GTI היא ה-מלכה!

  1. #1
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,180


    באתר "מוטורסיטיס", אתר אמריקאי ש(מתיימר) להציג כל דגם שאי פעם יוצר מכל יצרן ויצרן בגלריה מרשימה למדי, נבחרה ה306GTI שלי למכונית השבוע, זאת אחרי שהיאריס שלי כיכבה שם לפני מספר חודשים

    כל הכבוד למתן שהתמונות המצויינות שלו עוזרות למכוניות שלי להיות אטרקטיביות ולהבחר למכונית השבוע

    www.motorcities.com

    רועי,
    גאה בעצמו, זה יעבור


  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של David A
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    2,392


    שילוב קטלני של צלם טוב ומכוניות יפות.

  4. #3
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של נמרוד_פוקוס
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    605


    הייתי חייב להשתמש בסמיילים הללו - פשוט חייב ... (אלמרה?????)

    נמרוד


  5. #4
    ส็็็็็็็ הסימלון של roee
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    5,007
    לדעתי סתם נטפלים ל307.. לא, אין סיכוי שהיא תהיה GTI "אמיתית". אבל זה תקף לכל מכונית שתוכננה בשנתיים-שלוש האחרונות. במשקל של 1250, היא יותר מתקרבת לGT מלGTI בכל מקרה.

    להזכירכם, הGTI האמיתיות גם היו מפחידות. אני לא יכול לחשוב על מכונית חדשה מפחידה. אפילו כבר לא 911. אם היא לא מסוגלת לגרום לפחד ולכבוד אצל הנהג, אז הרי שהיא לא מכונת נהיגה מוחלטת אלא פשרה. המשקל והפוליטיקלי קורקט, שניהם תרמו לכך, כל אחד את חלקו הוא. מיני קופר? לדעתי זה צעצוע נחמד ומהנה, אבל הסיכוי שהיא תזרוק אותך ברברס לתוך קיר הוא פעוט.

    זמנים משתנים..

    ודרך אגב, מישהו חוץ ממני גם חושב שאם ה205GTI הייתה נמכרת היום, קרוב לוודאי שהיו עושים לה recall יזום עקב היותה "מסוכנת", בעיקר לנהג הלא מיומן כמובן - בדיוק כמו שקרה לTT?

  6. #5
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,180
    א. הקליאו V6 כנראה עונה להגדרה של"פרועה" (הוגדרה בעיתונות כ911 משנות ה70).

    כמו כן, אוטוקאר טוענים בתוקף שהקופר-S היא היורשת (גם אם נחותה פה ושם לעומתה) של ה306 ראלי.

    לגבי הקורקט- נכון, מה לעשות. מכוניות הולכות ונהפכות מיום ליום לבטוחות יותר, וחבל.

    אגב, אם ה307 שוקלת 1250 ק"ג מדובר בהשג- שכן הGTI שלי שוקלת 1215 לערך.

  7. #6
    ส็็็็็็็ הסימלון של roee
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    5,007
    ציטוט רועי 306GTI כתב:
    א. הקליאו V6 כנראה עונה להגדרה של"פרועה" (הוגדרה בעיתונות כ911 משנות ה70).

    כמו כן, אוטוקאר טוענים בתוקף שהקופר-S היא היורשת (גם אם נחותה פה ושם לעומתה) של ה306 ראלי.

    לגבי הקורקט- נכון, מה לעשות. מכוניות הולכות ונהפכות מיום ליום לבטוחות יותר, וחבל.

    אגב, אם ה307 שוקלת 1250 ק"ג מדובר בהשג- שכן הGTI שלי שוקלת 1215 לערך.

    א. הקליאו V6 לא בדיוק פרועה. המתלה האחורי שלה ניתן לכוון לצורך קבלת התנהגות שונה, במבחן של אברהם פורת באוטו הוא אמר שהיא יותר GT מאשר מכונית ספורט טהורה, במקומות אחרים דעות חלוקות (CAR כמו אוטוקאר, במקומות אחרים אומרים - מכונית שלווה).
    בכל מקרה הV6 לא מייצגת כלום בדיוק ש911GT2 לא מייצגת כלום, והן נמכרות בכמויות זהות (איזור החמש מכוניות ליום). אלו גרסאות מוקצנות במהדורה מוגבלת, ואפילו אלו כבר נדירות.

    ב. מכורח המציאות, הקופר היא היורשת. היא לא קיצונית בשום קנה מידה, ולא תהווה סכנה לאותה אמריקאית אופנתית שתסע בה לשופינג, קהל היעד הטבעי של מכונית כזו (ולא חובבי נהיגה. אלה החיים). אני בטוח שהיא הרבה פחות קיצונית, בכל קנה מידה, ממה שמכנים "GTI אמיתית".

    ולגבי המשקל, אל תשכח שה306 הרגילה שקלה 1100-1050. פרופורציונלית, ה307 GTI תשקול הרבה יותר מה307 הרגילה. (והאמת שאני חושב טעיתי, נדמה לי שה307 שוקלת בכלל 1293.. ).



  8. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  9. #7
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של זאב 206 GTI
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    מאחורי ההגה
    הודעות
    458
    את המהפכה שהתחילה טלבוט ( עם הורייזן V ולאחריה באופן מוצלח כלכך שהיום זה כבר טבעי הגולף MK I. כחדשות הן עלו לא מעט, אני מעריך שמחיר של GTI היה כמעט כפליים ממכונית משפחחתית של אז.

    הGTI המקורית פרצה דרך לפני 25 שנה, היום ה EVO וה STI פורצות את הדרך קדימה. גם אם רובנו פראנקופילים (גם אני ) עדיין בביצועים לליש"ט אין מתחרה לסגמנט שמספק כאילו מכונית מירוץ מוכנה לכביש.

נושאים דומים

  1. איך הסאב הזה גבירותי ורבותי? שווה קניה ?
    By elior1111 in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 12/05/04, 2:16
  2. גבירותי ורבותי, הכינו את הממחטות!
    By רועי צוקרמן in forum רכב כללי
    תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 27/04/03, 15:14
  3. גבירותי ורבותי-תכירו!!
    By ערןVTR in forum אוף-טופיק
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 23/01/03, 19:48
  4. גבירותי ורבותי , ריחרושי פלסטיק מהלא נודע
    By RedR in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 13/01/03, 19:48
  5. גבירותי ורבותי - חידת הבכורה של הפורום!
    By רועי צוקרמן in forum רכב כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 29/07/02, 14:00

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •