מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: ניקוי MAF

  1. #1
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של שי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,563
    מה הדרך הטובה ביותר לנקות את מד זרימת האוויר?

    יש לי בעיה בסיבובי סרק כאשר המזגן לא פועל וניתוק תקע החשמל של ה-MAF פותר את הבעיה, כך שכנראה הוא הגורם.

    חלל ה-MAF עצמו נקי יחסית ושני חוטי הלהט מעט מלוכלכים. במה עדיף לנקות את החוטים, ספריי קרב' או חומר לניקוי מגעים? מותר לרסס ישירות על החוטים או שהם עדינים מדי? עם מה למרוח/לנגב, מברשת צבע דקה תתאים או שיש המלצה אחרת?

    בתודה מראש,
    שי


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,538
    אני ניקיתי מספר פעמים גם עם תרסיס לניקוי מגעים וגם עם תרסיס לקרבורטורים - בשניהם התוצאה היתה מצויינת.

    שים לב, ישנם תרסיסים לניקוי מגעים מכמה סוגים - יש להשתמש בסוג ה"יבש" (יש סוג נוסף עם שימון - בזה לא להשתמש)

    חשוב מאוד לעבוד בשיא העדינות עם הרכיב הזה ! מדובר במשהו סופר רגיש !

    לניקוי עדין וטוב תוכל להעזר במקלון אוזניים איכותי.

    איציק

  5. #3
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של שי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,563
    יופי, לפחות חסכת לי קניית קניית ספריי קרב'

    אני אנסה לנקות אותו מחר ואעדכן בתוצאות. אני מאוד מקווה שה-MAF לא מקולקל אלא רק מלוכלך...

    שי

  6. #4
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,538
    ב-2 האימפרזות שלי, לאחר הניקוי, הרגשתי בשינוי דרמתי (לטובה) בנסיעה כאשר הרכב קר (ממש שניות לאחר התנעה) ותגובת מצערת עדיפה וחדה (במיוחד בידנית).

    אני מאמין שכל עוד לא נדלקת לך נורת אזהרה, הוא תקין.
    הליכלוך הזה, אגב, יכול לשרוף אותו (המעבר של האויר בתעלת היניקה מקרר את ה "HOT WIRE" הזה {יש 2 "חוטים" כאלה בחיישן} - הליכלוך "מבודד" את ה HOT WIRE מהאויר שזורם סביבו ויכול להביא לקריסתו).

    מסתבר שניקיון, כמו בחיים, תמיד מועיל - אפילו בתחום הרכב

    איציק

  7. #5
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של שי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,563
    ציטוט איציק נ. כתב:
    אני מאמין שכל עוד לא נדלקת לך נורת אזהרה, הוא תקין.
    אז זהו, שמישהו בפורד החליט לוותר על נורת אזהרה למערכת ההזרקה וניהול המנוע (וגם על מנורת דלק, אבל זה מקובל גם אצל יצרנים אחרים).

    ה-MAF הנוכחי איננו המקורי. הראשון הלך לעולמו וכתוצאה מכך בכל התנעה קרה היה צריך להחזיק את האוטו על 1500 סל"ד במשך שתי דקות.

    מוסך פורד-מאזדה גדול אמר לי שהבעיה נובעת מזה שהמנוע שלי זקן (אז היו כ-130K ק"מ בערך) וצריך לעשות ראש מנוע. בסוף הבעיה אותרה ע"י איש דיאגנוזה שעבד במוסך פורד המרכזי של חיל"א (אליו הגעתי בעקבות המלצה של ארז-ספיידרמן). בגלל ש-MAF מקורי עולה הרבה כסף (באזור ה-1500 ש"ח) הוא הביא לי חלק מפירוק עבור מחצית הסכום. למען ההשכלה, באנגליה MAF מקוי וחדש עולה 80 פאונד

    שי

  8. #6
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,538
    ...שהבעיה נובעת מזה שהמנוע שלי זקן (אז היו כ-130K ק"מ בערך) וצריך לעשות ראש מנוע
    LLLLLLOOOOOOOLLLLLL זה נקרא מנוע זקן ??????
    חחחחחחחח.

    איציק

  9. #7
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של שי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,563
    ניקיתי אותו, אך ללא הצלחה :mm_shock:
    אם כי יתכן שיש יצוב קל.

    אני חושש שאאלץ לייבא אישית מאירופה, בשופ פנים ואופן לא אתן לדלק מוטורס ה#$%ות להרוויח עלי 1000 ש"ח...

    שי

  10. #8
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,538
    לאחר הניקוי האם ניסית לנתק מצבר לאיזה שעה ולחבר שנית ? (לאפס)

    איציק

  11. #9
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של שי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,563
    האמת שלא, משתי סיבות:

    1. גמרתי את הפרוייקט ב-2.15 בלילה
    2. אני לא בטוח מה לעשות אחרי חיבור המצבר: יש דעות שאומרות לתת לאוטו לעמוד רבע שעה בסרק ואחרות אומרות "לקרוע" אותו

    שי

  12. #10
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,538
    תפריד:
    אלו שממליצים "לקרוע" את האוטו לאחר החיבור - הן למכוניות עם טורבו.
    אלו שממליצים להניח לרכב ל-15 דקות בסרק - הן למכוניות עם מנוע אטמוספרי ללא מגדש.

    מומלץ שהמנוע יהיה כמה שיותר חם לאחר חיבור המצבר (דהיינו, רצוי לחמם את האוטו טרם ניתוק המצבר).

    איציק


  13. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  14. #11
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של שי
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    1,563
    איפסתי, גם זה לא עזר

    טוב, אבל לפחות כשנוסעים עם מזגן דולק הבעיה אינה מופיעה...

    שי

נושאים דומים

  1. מהו חיישן ה - MAF ?
    By biton2 in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 12/07/05, 9:39
  2. ניקוי MAF סנסור ומצערת
    By jenia269 in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 14/04/05, 19:19
  3. חישן MAF - פיג'ו 205 CTI
    By 205cti1.6 in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18/01/04, 0:01
  4. maf ???
    By saxo_boy in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28/12/02, 18:53
  5. maf ???
    By TRANS AM in forum רכב כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01/01/70, 12:49

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •