מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: איביזה טורבו

  1. #1
    Anonymous
    אורח
    שלום חברים אני מעניין לקנות איביזה טורבו 2001 והאיתי רוצה לדעת קצת פרטים על מה אני צריך לבדוק בה ואילו תקלות יש לה. עוד נושא שמתריד אותי הוא צריכת הדלק מישהו יודע במקרה כמה היא שותה ולא נתוני יצרן כי הם לא ממש אמינים מישהו אם נסיון אישי אם הרכב.
    תודה מראש


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    כותב הרבה. מאוד. הסימלון של אייל
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש במארק שש
    הודעות
    12,902
    אבל , מי שקונה רכב ספורטיבי אני חושב שהדבר האחרון שצריך לעניין אותו
    זה צריכת הדלק שלו...
    אם אתה רוצה צריכת דלק , קח 205 1.4.....
    אם אתה רוצה ביצועים , משלמים על זה בצריכת דלק מוגברת....

  5. #3
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Serpent
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    215
    באיביזה טורבו החדשה דווקא כן שמו לב לצריכת דלק והתקינו בה מנוע טורבו-דיזל 130 כ"ס, וכבונוס רציני יש הרבה מומנט מוקדם. אז דווקא כן מתחילים לראות שילובים של חסכנות וספורטיביות.

  6. #4
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949
    אגב באותו עניין של חסכון וספורטיביות...
    יש קונספט של פיז'ו שנקרא RC Spades
    מנוע HDI שמפיק 175 כ"ס..... 20 ק"מ לליטר בערך
    יש גם RC Diamond מנוע בנזין 180 כ"ס בסביבות 12 ק"מ לליטר

    אין ספק שיש איזו נהירה לכיוון החסכון....

    תמונה בשבילכם
    יובל.

  7. #5
    כותב הרבה. מאוד. הסימלון של אייל
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש במארק שש
    הודעות
    12,902
    אבל אנחנו מדברים על איביזה שנת 2001.
    ולא על קונספט עתידני או מכונית שעוד לא עלתה על כבישי ארצנו (ואם כן אז בבודדות)

  8. #6
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Serpent
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    215
    ציטוט EyalPolo16V כתב:
    אבל אנחנו מדברים על איביזה שנת 2001.
    ולא על קונספט עתידני או מכונית שעוד לא עלתה על כבישי ארצנו (ואם כן אז בבודדות)
    זו שיושבת על פלטפורמת הסופרמיני החדשה של פולקסווגן (פולו ופאביה). נראית ממש לא רע לטעמי, אבל פחות "איביזאית" וחצופה ויותר עגלגלה ומכובדת.

    ובנוגע לקונספטים דיזל החדשים שמופיעים - בתערוכת פאריז מוצגת גם הקונספט של אופל. נראית על אותו רעיון של הRC, לא הספקתי לעיין בפרטים הטכניים.

  9. #7
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949
    ציטוט EyalPolo16V כתב:
    אבל אנחנו מדברים על איביזה שנת 2001.
    ולא על קונספט עתידני או מכונית שעוד לא עלתה על כבישי ארצנו (ואם כן אז בבודדות)
    אני יודע, בגלל זה אמרתי אגב באותו עניין
    סתם כי זה נראה לי מקום טוב להשחיל את הנושא, ללא שום קשר לשאלה עצמה
    יובל.

  10. #8
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,644
    אני לא יודע על צריכת הדלק, אבל כמובן שצריך לבדוק אותה בשבע עיניים, הרבה איביזות עברו תאונות קלות עד קשות - צריך לבדוק את השלדה, צריך לבדוק גם את הטורבו היטב כי זה עסק יקר. טיפולים בזמן חשוב מאוד גם כן...

    בכל מקרה האיביזה חזקה בהחלט, אבל בתור ספורטיבית היא לא ממובילות הקטגוריה.

    רוני
    BMW 325i E46
    שלום, רוכב.
    נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  11. #9
    נהג חדש (> 40 הודעות) הסימלון של מושיקו הנהג
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    107
    להלן תרגום חופשי מפורום חובבים באתר של חובבי סיאט באנגליה במענה לשאלה דומה -

    "האיביזה טורבו ספורט היא פולו ישנה מקיר האש ואחורנית עם מרווח סרנים גדול ב 5 ס"מ מהפולו. מלפנים-זאת גולף דור 2 על מנת שניתן יהייה להכניס מנועים גדולים יותר מה 1600 שבפולו. בעיקרון, הטורבו זהה לחלוטין מכנית, (מנוע-גיר-בלמים), לגולף ג'יטיאיי, לאיי 3, לאיי 4 ולטיטי. המתלים, לעומת זאת, זהים לחלוטין לפולו 16V. כל האבזור, מנעולים, ידיות וכד' זהה לגולף דור 3. לוח השעונים זהה למקובל בקונצרן . הייחוד העיקרי הוא בבקרת האקלים ולוח התצוגה המרכזי. בקרת האקלים היא חלקית, (אוטוקלימה, לא קלימטרוניק), ולוח התצוגה משולב עם מערכת פנסוניק. בסה"כ המכונית לא יותר אמינה ולא פחות אמינה משאר הסחורה בקונצרן. יחד עם זאת, יש עדיפות להישענות על חלפים באבזור מגולף מהדור הקודם שהם אמינים יותר. בסה"כ, אם יש כיסוי מלא לטיפולים במוסך מורשה - אתה מסודר מהבחינה המיכנית.
    הבעיה היא אכן עם התאונות. אם האוטו היה בידיים צעירות ולא מנוסות קיים חשש מתאונות. לבדוק היטב עם הביטוח והמוסך המטפל.
    המנוע מאד חסכוני, יחסית לביצועיו, בצריכת דלק. נסיעה מעורבת עירונית/בינעירונית של 50 אחוז, תתן לך כ 9.5 ליטר ל 100 ק"מ. נסיעה בעיקר בעיר תעלה את הצריכה לכוון 12 ליטר ל 100 ק"מ. קל לעקוב אחר הצריכה באמצעות מחשב הדרך. נסיעה בינעירונית במהירויות גבוהות מאד מורידה את הצריכה לכוון 6.5 ליטר ל 100 ק"מ! זאת, כי ההילוך הסופי גבוה.
    מבחינת ההתנהגות - המכונית מאד מתוחה ונוקשה. בעיר אתה משלם מחיר על ההתנהגות הספורטיבית. מחוץ לעיר במהירות גבוהה המצב משתפר. ההגה חד למדי, 3 סיבובים מנעילה לנעילה. לרבים האוטו מזכיר ימים טובים של גולף ג'יטיאיי דור 2 . ספורטיבי אבל סובל מתת היגוי העלול לעבור בבת אחת להיגוי יתר במגבלות ועל כן נדרש אימון של הנהג. מרבית התאונות היו כשניסו נהגים חסרי ניסיון לעבור את המגבלות."


  12. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  13. #10
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של DanyG
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    באר יעקב
    הודעות
    1,394
    בעיר אתה משלם מחיר על ההתנהגות הספורטיבית. מחוץ לעיר במהירות גבוהה המצב משתפר. ההגה חד למדי, 3 סיבובים מנעילה לנעילה. לרבים האוטו מזכיר ימים טובים של גולף ג'יטיאיי דור 2 . ספורטיבי אבל סובל מתת היגוי העלול לעבור בבת אחת להיגוי יתר במגבלות ועל כן נדרש אימון של הנהג. מרבית התאונות היו כשניסו נהגים חסרי ניסיון לעבור את המגבלות
    נראה לי שחברי פורום סיאט לא הכי אובייקטיבים, שכן תאור ההתנהגות לא ממש קולע לביצוע במציאות.

    1. הגה חד ??? הוא אפילו לא מהיר והוא מעורפל לגמרי במרכז. הוא משתפר רק במעט כאשר מסובבים אותו.
    2. הגה בעל 3 סיבובים מנעילה לנעילה ברכב ספורטיבי הוא הגה א-י-ט-י ...
    3. האוטו קשה מאד על הכביש, ואחיזתו גבוהה. אבל הדבר אינו מלווה בפידבק מההגה והשילדה שיאפשרו לנצל זאת לנהיגה מהירה.
    4. מאחר והמתלים קשים, האיביזה נוטה לקפץ מנתיבה בסיבוב בו האספלט משובש.
    5. האיביזה אינה נענית למשחקי זנב. היא "כאילו" מכויילת להיות בטוחה. כמרבית המכוניות במשפחתה, כאשר מוציאים ממנה היגוי יתר בכח, אכן התוצאה עלולה להיות לא צפויה.

    אגב,
    מרבית האיביזות שעברו תאונות, לא נפגעו כתוצאה מנהגים שניסו לעבור את המגבלות אלא כאלו שמגבלות שלהם נמוכות מאלו של המכוניות. רוב האנשים שאני מכיר שקנו איביזה, קנו אותה בשביל רייסים..

    דני G.

נושאים דומים

  1. [קניה] איביזה טורבו או לאון טורבו או פיאט קופה
    By מקלארן F1 in forum קניה - מכוניות ואופנועים בלבד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30/06/06, 2:06
  2. אימפרזה טורבו הזקנה מול איביזה 1.8 טורבו.
    By Vovka in forum ייעוץ ברכישת רכב
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 25/11/03, 23:05

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •