מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: צריכת דלק

  1. #1
    כותב הרבה. מאוד. הסימלון של אייל
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש במארק שש
    הודעות
    12,902
    הפולו 16V שברשותי צורכת בנסיעה משולבת (חצי מטורפת) 1:9 - 1:10.....

    לעומת זאת הפולו 16V של ערן S בנסיעה משולבת (מטורפת) צורכת 1:12 - 1:13.....

    לערן יש את כל השיפורים האפשריים כמעט.....
    לי יש רק פילטר אוויר פתוח.
    האם ייתכן שפילטר האוויר גורם לצריכת יותר דלק והמנוע אינו שורף את הדלק ביעילות
    כתוצאה מכך?
    האם איפוס מחשב הרכב יעזור או לחילופין חזרה לפילטר אוויר רגיל?


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של David
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    623
    אני לא ממש מבין בזה (יש לי בעיה דומה ... ) אבל אם אני חשוב על זה אז הפילטר אויר
    רק אמור להועיל , הרי עכשיו למנוע יש יותר אויר לנשימה ,יש לו פחות התנגדות ליניקת האויר ....
    אני חושב שההגיון אומר שהפילטר אמור להשפיע לטובה ולא לרעה ...תקנו אותי אם אני טועה




    דוד.

  5. #3
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,540
    צריכת הדלק מושפעת מ 1001 גורמים
    סיבות העיקריות:
    מצב המנוע (שונה לחלוטין מרכב לרכב)
    כיוון הגלגלים (פרונט)
    מצב מערכת הדלק
    אופי הנסיעות (קצרות/ארוכות/עם מזגן/ תא מטען עמוס או מספר נפשות ברכב וכיוצ"ב).

    שווה לבדוק גם חיישן חמצן (או כשמו בישראל, חיישן "למדה") - ייתכן והוא תקול... בנוסף - שווה לנסות לאפס מחשב רכב (אין מה להפסיד).

    איציק


  6. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  7. #4
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של ראלימן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פתח תקוה
    הודעות
    1,621
    הוא טוב כששמים אותו במיקום נכון ותיעול נכון.

    יכול להיות שהוא שואב את האויר במקום קרוב מדי למנוע ואז יוצא שהוא שואב אויר חם. ואויר חם כידוע הוא בעל פחות חמצן כי הוא "מפוזר" יותר. אז יוצא שלתאי הבעירה נכנס פחות חמצן כשבתיאוריה אמור להיכנס הרבה יותר כי יש לך פילטר פתוח. אז צריך לדאו לתיעול נכון של הפילטר וכמה שזכור לי לערן S יש תיעול טוב וארוך. זה יכול להסביר את הצריכה הגבוה שלך, כמובן במידה ואין תקלות למיניהן.

    קח דוגמא מתומר שעשה תיעול לפתח יניקה מהפנס והעביר את הפתח לחזית הרכב ככה שהאויר שלו נשאב ממקום שלא נמצא מתחת למכסה המנוע וכך הוא הכי קר שאפשר כלומר בעל יותר חמצן.


    ראלימן
    קורס 154 RESTEPA.

נושאים דומים

  1. תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 15/09/07, 23:03
  2. צריכת דלק
    By yoelbe in forum רכב כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17/12/05, 18:46
  3. צריכת דלק 1:10.5
    By nit_zan in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 02/11/04, 22:04
  4. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11/08/03, 11:06
  5. צריכת דלק
    By יגאל in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09/06/03, 18:46

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •