דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 17

נושא: האצה במכונית עם תיבת הילוכים אוטומאטית?

  1. #1
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של maxim
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    Tel Aviv
    הודעות
    843
    יש לי VW BORA עם תיבת הילוכים אוטומאטית(של ההורים).
    אני רוצה לדעת איך אני מאיץ, נגיד מ 0-100 הכי מהר שאפשר.
    יש לי בידית הילוכים 1 2 3 D, כלומר, 4 מצבים.
    נניח אני על 0, אני שם על 1, איך אני יודע מתי להעביר ל 2 ול 3? לפי מהירות, סל"ד, משהו אחר?
    האם אני צריך ללחוץ על המצערת עד הסוף כל הזמן או לא?


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949
    אולי במקום לנסות "לתת בראש" לחברים עם האוטומטית של ההורים......
    שים על D ותנהג כמו שצריך....

    מקסימום אם אתה רוצה לעשות 0-100 עם החברים שלך פשוט תן בגז ב-D
    לא תרוויח כלום ממשחק עם התיבה, רק צרות בעתיד

    ואל תתן לכל מיני "שיטות" לעבוד עליך, כל השיטות המתחכמות דופקות את הגיר


    יובל

  5. #3
    מגובב מוביל הסימלון של Nakamichi
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    15,513
    אתה עובר לגולף V6 ידנית...

    וברצינות...למשוך הילוכים ברכב ששיא ההספק שלו מגיע ב-2400 סל"ד? (מנוע 2.0)
    טיפשי...רועש...מיותר...

  6. #4
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949
    ציטוט sterling כתב:
    אתה עובר לגולף V6 ידנית...

    וברצינות...למשוך הילוכים ברכב ששיא ההספק שלו מגיע ב-2400 סל"ד? (מנוע 2.0)
    טיפשי...רועש...מיותר...
    מנוע עם שיא הספק ב-2400 סל"ד?!?!?!?!?! (אפילו דיזל לא יורד כ"כ נמוך)
    נראה לי שהכוונה למומנט מירבי...

  7. #5
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    תיבה אוטומטית?

    רגל שמאל על הבלם, רגל ימין על המצערת - ובהזנקה גז עד הרצפה ולעזוב את הבלם באותה שנייה.
    אם יש כפתור ספורט - הפעל אותו.

    תן לתיבה להחליף הילוכים, אין תועלת מבחינתך במשחק עם הבורר.

  8. #6
    מגובב מוביל הסימלון של Nakamichi
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    15,513
    שיא המומנט מגיע כבר ב-2,400.....
    (נוח מאוד לנסיעה עירונית.....רועש באיילון....)

    ההספק עוד טיפה צפונה ב-5,200....

    מתנצל....סליחה....

  9. #7
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949
    ציטוט רועי 306GTI כתב:
    תיבה אוטומטית?

    רגל שמאל על הבלם, רגל ימין על המצערת - ובהזנקה גז עד הרצפה ולעזוב את הבלם באותה שנייה.
    אם יש כפתור ספורט - הפעל אותו.

    תן לתיבה להחליף הילוכים, אין תועלת מבחינתך במשחק עם הבורר.
    מוכרת לי ה"שיטה" יש שעושים אותה גם עם בלם יד...
    המטרה היא לפצות על הטיפוס שיש לעשות במעלה הסל"ד להגיע לתאוצה נורמלית בכך שמשחררים את הרכב בסל"ד גבוה יותר (ובכך לקזז מעט מיתרונות הידנית)

    אבל השאלה היא האם הסיבוב המהיר של הגיר על "ריק" (או ליתר נכון על התנגדות של הבלימה) לא יגרום בלאי והתחממות יתרה?

  10. #8
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של David
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    623
    אם אתה מנסה לעשות רייסים אם החברים אני חושב שאתה נוהג במכונית הלא נכונה !

    כל המשחקים האלה אם הגיר רק יעשו לך נזק , חבל !
    שים D סע כמו בן אדם וכשיהיה לך את האמצעים המתאימים תקנה ...... 106 rallye

    דוד.

  11. #9
    מגובב מוביל הסימלון של Nakamichi
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    15,513
    נכון....זאת הסיבה לקנות 106 ראלי....
    לרייסים עם החברים....

    ידוע הרי ש-106 זה רק לריסיים עם ידידים....

  12. #10
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של David
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    623
    לא להתרגש

    אני צוחק יש לי פשוט חולשה רצינית לראלי אני מקבל כל תירוץ , רק שתהיה לי אחת ואני ירגיש

    חוץ מזה אם בורה זה בטח יותר כייף לעשות רייסים


    דוד

  13. #11
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של maxim
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    Tel Aviv
    הודעות
    843
    ראיתי שמשחקים עם הידית דווקא עוזרים ....
    המנוע 1.6
    כתוב בספר שמומנט מירבי מושג ב 3200 או 3800, לא זוכר.
    והספק מירבי מושג ב 5800 שזה 102 כ"ס.
    זה אומר שב 6000 או 6500 יש פחות הספק מ 5800?
    אם כן, האם אני צריך לשחק עם המצערת כאשר הסל"ד מגיע ל5800 כדי שישאר שם?

    האם השיטה עם הברקס גורמת נזק ממשי לאוטו?
    הסל"ד מגיע לשיא תוך 2 שניות בערך ואז התיבה מעבירה לשני, יש טעם לעשות את זה בכלל?

  14. #12
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    השיטה עם הברקס - לא מדובר בלחיצה סימולטנית על שתי הדוושות, אלא עזיבה מיידית של הבלם בלחיצה על הגז - באותו זמן ללא חפיפה, כדי למנוע נזק לבלמים\גיר.

    תשאיר לתיבה להעביר לבד, משחקים עם הבורר לא יעזרו לך במיל.

  15. #13
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של Tamir_VTR
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    710
    מקסים אם תשאיר את הסלד בנקודה קבועה הרכב ישאר במהירות קבועה ולא יאיץ!
    אז נכון נהיתה אלי האנה אבל אתה ממשיך להרים משקולות של 5K אז מה יצא לך?

  16. #14
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של יובל
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    949
    ציטוט רועי 306GTI כתב:
    השיטה עם הברקס - לא מדובר בלחיצה סימולטנית על שתי הדוושות, אלא עזיבה מיידית של הבלם בלחיצה על הגז - באותו זמן ללא חפיפה, כדי למנוע נזק לבלמים\גיר.

    תשאיר לתיבה להעביר לבד, משחקים עם הבורר לא יעזרו לך במיל.
    אם ככה אין בזה את יתרור השחרור בסל"ד גבוה
    רק לחיצה "זמינה" יותר עז הדוושה כי הרגל כבר עליה ואין צורך לעבור דוושות בהזנקה

    מסקנה.... אם כבר אוטומט אז SMG... אם לא.... אז ידני


  17. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  18. #15
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    אין יתרון האצה, נכון.

    אבל יש יתרון גדול אחר: הוא לא יצטרך שיפוץ גיר אחרי קילומטראז' נמוך

דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 22/08/06, 19:35
  2. תיבת הילוכים מרצדס 230 כמה הילוכים??
    By זליג in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06/10/05, 3:21
  3. העברת הילוכים במכונית אקזוטיות
    By shooter h in forum רכב כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 21/12/04, 22:06
  4. תיבת הילוכים חכמה?
    By alfa_draco in forum רכב כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18/01/04, 21:49
  5. תיבת הילוכים סיקוונסיאלית
    By UriSh in forum רכב כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03/01/70, 7:16

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •