דף 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 34

נושא: מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

  1. #1
    אחראי ראשי הסימלון של מערכת CarsForum
    תאריך הצטרפות
    יוני 2010
    הודעות
    2,329

    מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

    הספייס סטאר, ואחותה הסדאנית חביבת רבי הסרנים, נוחתות בישראל עם גרסאות מחודשות ולראשונה גם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות. האם לאור המעבר של צה"ל ל-i20 ואיביזה, יש לאטראז' עוד סיכוי בישראל?

    שם:  MAIN-מיצובישי-ספייס-סטאר-2020.jpg
צפיות: 428
גודל:  219.3 קילובייט

    מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.
    הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם
    נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    פורומניאק הסימלון של m3x7r3m3
    תאריך הצטרפות
    מאי 2006
    הודעות
    6,138

    בעניין: מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

    אם בדיון הקודם אמרו שיצאתי למלחמת קודש נגד הצמד, אני לא אגיב הפעם, את דעתי על הזוג כבר יודעים היטב.
    למי ששוקל לקנות אני ממליץ בחום לקרוא ביקורות ולעשות נסיעת מבחן שכוללת גם מעגלי תנועה.
    ליאור
    מאזדה 3 2.0 "ספורט" 2017

  4. חבר הפורום הבא הודה לm3x7r3m3 על ההודעה המועילה הזאת:


  5. #3
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2010
    הודעות
    3,348

    בעניין: מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

    חבל. מבחוץ היא עברה מודרניזציה טובה למדי , רק חבל שמפנים וכניראה גם ביכולת הדינמית , שום דבר לא השתנה.

    משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!
    ציטוט edan82 כתב: הצג הודעה
    ״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.

  6. #4
    פורומניאק הסימלון של m3x7r3m3
    תאריך הצטרפות
    מאי 2006
    הודעות
    6,138

    בעניין: מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

    הרבה יותר קשה ויקר לשפר יכולות דינמיות מאשר ויזואליות או אבזור.
    ליאור
    מאזדה 3 2.0 "ספורט" 2017

  7. חבר הפורום הבא הודה לm3x7r3m3 על ההודעה המועילה הזאת:


  8. #5
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של yossiaviel
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2013
    מיקום
    אילת
    הודעות
    2,907

    בעניין: מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

    ציטוט m3x7r3m3 כתב: הצג הודעה
    אם בדיון הקודם אמרו שיצאתי למלחמת קודש נגד הצמד, אני לא אגיב הפעם, את דעתי על הזוג כבר יודעים היטב.
    למי ששוקל לקנות אני ממליץ בחום לקרוא ביקורות ולעשות נסיעת מבחן שכוללת גם מעגלי תנועה.
    כולנו קראנו את דעותיך על הספייס סטאר, ובעיקר על המותג, והתרשמנו עמוקות.
    רציתי להזכירך, בתור אחד שנסע לא מעט על הדגמים הראשונים,{2014}, ועל זה שיצא לאחר מכן, {2017},שכיול המתלים שונה לגמרי, באחרון.
    לגבי הדגם הנוכחי, 2020, איזה ביקורות יש עליו בארץ, בדיוק?
    הדגם הנוכחי גדול יותר מקודמו, ובעל חישוקים שונים, מזה שאתה מכיר, מ-2014.
    היצרן גם טוען, לשיפור משמעותי ברמת הבידוד, כנ"ל לגבי ההתנהגות.

    אני רואה כרגע 3 שחקניות עיקריות בקבוצת רכבי המיני, {ולא ניכנס כרגע לנושא המייגע של "למי יש יותר גדול"}, והם:
    פיקנטו, I10, וספייס סטאר.
    כמובן מחיריהם די דומים אחד לשני.
    אבל עם הבדלים גדולים בינהם.
    2 רכבים מודרניים, מול רכב שעבר מתיחת פנים ונראה לגמרי עדכני.
    2 רכבים בעלי מנועי טורבו, וגיר רובוטי חד מצמדי, מול רכב בעל מנוע אטמוספרי וגיר רציף.
    2 רכבים קטנים במידותיהם, מול רכב גדול ומרווח יותר.
    2 רכבים בעלי מוניטין מצויין כרגע, מבחינת אמינות, כאשר התכונה הזו עומדת בסימן שאלה גדול, מול רכב בעל אמינות מוכחת.

    אחרי הכל, מי שייקנה רכב מיני, במה הוא יצטרך לבחור? ועל מה הוא יתפשר, לדעתך?

  9. #6
    אחראי פורום הסימלון של yulianx
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2009
    מיקום
    מעלות
    הודעות
    30,444

    מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

    לפיקנטו וליונדאי מנועים אטמוספרים.

    לדעתי הספייס תהיה אופציה טובה בעיקר בגלל הגיר הרובוטי שירתיע אנשים אלא כם יונדאי/קיה תעשה מהפכה בתחום.
    אם הבידוד והרכינה שופרו,האמת? הייתי מחליף לאישתי את הספייס הנוכחית (2014) בחדשה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    נערך לאחרונה על ידי yulianx : 12/02/20 ב-22:15
    היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012
    לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.
    פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

  10. #7
    מגובב מוביל הסימלון של vladclar
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2007
    מיקום
    רמת-גן
    הודעות
    17,541

    בעניין: מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

    yossiaviel
    שכחת את שברולט ספארק עם מנוע 1.4 אטמוספרי וגיר רציף.
    toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

  11. חבר הפורום הבא הודה לvladclar על ההודעה המועילה הזאת:


  12. #8
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של yossiaviel
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2013
    מיקום
    אילת
    הודעות
    2,907

    בעניין: מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

    צודק, שכחתי את הספארק,
    ומתנצל לגבי הטורבו,

  13. #9
    פורומניאק הסימלון של m3x7r3m3
    תאריך הצטרפות
    מאי 2006
    הודעות
    6,138

    בעניין: מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

    אני לא מבין גדול במבנה הטכני שבסופו של דבר מתבטא ברמת האחיזה, אני יודע בתיאוריה מה תפקיד צמיגים, קפיצים, בולמים וכו'.
    אני כן יודע לבטא מה אני מרגיש ברכב זה או אחר, אני יודע איך מרגיש תת היגוי והיגוי יתר, אני יודע לרוב לחוש מתי תת ההיגוי הולך להגיע.

    כמעט כל האטראז'ים שנהגתי עליהם היו 2015-2016, אחד היה 2017.
    הספייס סטאר הייתה 2015 או 2016.
    לא היה הבדל ברמת האחיזה בין 2016 ל-2017, התת היגוי הגיע בערך באותם תנאים בכולן, קמ"ש לפה או לשם, מעלה של פנייה לפה או לשם. לא הבדל מהותי.
    יש לזכור שהאטראז' מגיע עם חישוקי ה-15 אינץ' שבספייס סטאר יש רק בחלק מרמות הגימור, גם משם לא מגיעה הישועה.

    אבל לא הסתפקתי בזה, הרי לאור הדיונים האחרונים עברתי על כמה ביקורות מחו"ל לדגם המקורי ולזה שלאחר מתיחת הפנים הקודמת, ברמת האחיזה אין שיפור, ובחלקן הדגם נבחן גם שם עם צמיגי ה-15 אינץ'.
    וגם הרי המתחרות לא מגיעות עם חישוקי 18 אינץ', כולן בגרסאות הבסיס עם 14 אינץ' ככה שלא משם הבעיה כנראה.

    לדעתי זה גם לא עניין "פעוט" יחסית כמו כיול מתלים.

    בעניין התיבה אני לא אוהב חד מצמדיות ולא CVT, גם את זה אמרתי קודם, עדיין לא נתקלתי בחד מצמדית סבירה או ברציפה סבירה, מה שכן לחד מצמדית גרף למידה איך להתנהל איתה, כשלומדים היא נסבלת, הרציפה נסבלת מהרגע הראשון, בשתיהן אני מרגיש שאני צריך להלחם עם התיבה כדי שתעשה מה שאני רוצה שהיא תעשה. עם החד מצמדית כשלומדים איך להתנהל איתה מרגישים שבסוף אתה מנצח בקרב ומפסיד במלחמה, עם הרציפה אתה מפסיד בקרב ובמלחמה, רוצה האצה בריאה? בהצלחה לך, התיבה מתעקשת להשאיר את הרכב בסל"ד שאין בו מספיק מומנט, מה שלפחות חלקית ניתן לעקיפה בחד מצמדית ע"י תפעול ידני, כשאתה לומד את זה תכנון עקיפה כולל הורדת יד מההגה אל ידית ההילוכים ומעבר לתפעול ידני, ואז הורדת הילוך מאפשרת לך להביא את המנוע לסל"ד שבו יש מומנט.
    התיבה הרציפה יותר נעימה מבחינת התנהלות, גם כשלומדים איך להתנהל עם חד מצמדית.
    יש לה גם יתרון מבחינת חלקים מתבלים כמו היעדר קלאץ'.
    זה לא משהו שנתקלתי בו בתיבה פלנטרית, אפילו במרובעות ההילוכים הישנות, זה קיים במידה מועטה יותר בדו מצמדיות.

    יש הבדל מוחשי בין התיבות הרציפות ובין החד מצמדיות, כל אחד וההעדפות שלו. אי אפשר להמליץ קטגורית לטובת תיבה רציפה ולא קטגורית לטובת חד מצמדית.

    היתרון המשמעותי של הספייס היה ונשאר מרחב הפנים ובמיוחד במושב האחורי.
    האם זה מספיק כדי להעדיף אותה על פני הפיקנטו או ה-i10 או הספארק? לא נהגתי על ה-i10 או הספארק החדשות, הייתי אישית מעדיף את ה-i10 או הספארק הקודמות על פני הספייס, ואת הפיקנטו על פני שלושתן.
    אצלי מכונית שב-30 קמ"ש במעגל תנועה נכנסת לתת היגוי חריף נפסלת על הסף. אבל זה אני.

    לסיכום ההמלצה שלי נשארה בעינה - למי שמתעניין בספייס (או אלוהים יודע למה באטראז' בהתחשב במחיר) - נסיעת מבחן כולל מעגלי תנועה ורק לאחר מכן להחליט.

    ליאור
    מאזדה 3 2.0 "ספורט" 2017

  14. #10
    אחראי פורום הסימלון של yulianx
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2009
    מיקום
    מעלות
    הודעות
    30,444

    מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

    אני הרגשתי הבדל לטובה בזוויות גילגול בין דגם 2014 למתיחת פנים של 2017.
    לגבי הכיכרות הניסיון שלי שונה לחלוטין, אין תת היגוי במהירות ממוצעת לכיכר.

    לגבי הגיר, הקהל אומר את דברו ורובוטי פחות אהוב מאשר רציף.
    Sent from my iPhone using Tapatalk
    היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012
    לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.
    פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

  15. #11
    פורומניאק הסימלון של m3x7r3m3
    תאריך הצטרפות
    מאי 2006
    הודעות
    6,138

    בעניין: מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

    בזוויות הגלגול יש הבדל, לא התייחסתי אליהן בכלל, האמת שגם בדגם לפני מתיחת הפנים הם לא ממש הפריעו לי. לא דיל ברייקר.

    מה המהירות הממוצעת שלך במעגל תנועה? אני מדדתי בסביבות 30 קמ"ש במעגל עירוני דו נתיבי כשאני יוצא ביציאה השנייה, ההפניה ימינה בסדר, ההפניה שמאלה לא מתבטאת בגלגלים, משהו באיזור המתלים יצא מאיזון והאחיזה נעלמה. לכן גם כתבתי שזה בא יחסית בהפתעה כי ההפניה ימינה עברה בסדר.

    יותר מזה גם בלימה לא החזירה את האף לרדיוס הרצוי - ולכן התת היגוי חמור יחסית. בטח ביחס למתחרות.

    לגבי התיבה - לגמרי ייתכן שהקהל הרחב מעדיף רציפה, אני מעדיף אף אחת מהן.
    ליאור
    מאזדה 3 2.0 "ספורט" 2017

  16. #12
    אחראי פורום הסימלון של yulianx
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2009
    מיקום
    מעלות
    הודעות
    30,444

    מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

    אצלנו בעיר הכיכרות הם בעלי נתיב אחד חלקם בשיפוע, אך גם בכיכרות עם שני נתיבים לא הרגשתי משהו חריג, לא שמתי לב למהירות אך היא דומה לשאר משתמשי הרכב.
    סוף שבוע אקח את הרכב ואבדוק במהירות 30 קמ״ש.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012
    לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.
    פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

  17. #13
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יוני 2019
    הודעות
    743

    בעניין: מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

    ציטוט m3x7r3m3 כתב: הצג הודעה
    הרבה יותר קשה ויקר לשפר יכולות דינמיות מאשר ויזואליות או אבזור.
    לא נכון,
    תראה את המאזדה 3,
    בשנת 2017 הרכב עבר עדכון ששפר את ההתנהגות והאיכות הכללית של הרכב עוד יותר, ומדובר בסה"כ במתיחת פנים, אז זה כן אפשרי.

    כמו כן את הchr:
    גם עכשיו ב2020 עבר עדכון ששפר משמעותית את איכות הנסיעה, השקט, והניהוג, הבנתי שעכשיו הוא הרבה יותר מדויק ומהנה מהדגם הקודם לפני מתיחת הפנים.

  18. #14
    נהג שודים (> 1000 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אפריל 2004
    הודעות
    1,637

    בעניין: מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

    אני עם ספארק 1.4 (CVT ) ואני לא מרגיש שיש לי שום בעיה לצאת לעקיפות.
    יש השהייה קלה בהתחלה ואח"כ המצב דיי בסדר.
    לטעמי, הגיר הזה עדיף בהרבה מהחד-מצמדי.
    אני רווק, אז אני אישית הייתי מעדיף לוותר על צריכת דלק מעט יותר טובה ועוד תא מטען. אלו היו השיקולים שלי אז.
    לא הכל מתחיל ונגמר בצריכת דלק. מעדיף לשלם עוד 2000-3000 ש"ח ושיהיה לי יותר נוח.


  19. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  20. #15
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של yossiaviel
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2013
    מיקום
    אילת
    הודעות
    2,907

    בעניין: מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות בישראל

    ציטוט m3x7r3m3 כתב: הצג הודעה
    עם הרציפה אתה מפסיד בקרב ובמלחמה, רוצה האצה בריאה? בהצלחה לך, התיבה מתעקשת להשאיר את הרכב בסל"ד שאין בו מספיק מומנט,
    דווקא בדיוק הפוך.
    בתיבות ה-CVT, בלחיצה בריאה על הגז, סל"ד עולה, והמנוע מגיע לסל"ד שמתקבל בו שיא המומנט, ואפילו מעבר לכך.
    ז"א שהמנוע נמצא רוב הזמן בתחום היעיל שלו. הן מבחינת כוח, וגם המנוע אינו מתאמץ בסל"ד נמוך מדי, וגם תורמת לצריכת דלק נורמלית.
    פעולת ה CVT מתאפיינת לרוב, ברעש מנוע. עקב עלייה בטורים.
    היצרן טוען הפעם, שהעניין{בידוד הרעשים} טופל במסגרת מתיחת הפנים. היום צריך להגיע כאן רכב הדגמה, ואבדוק את העניין בעצמי.
    כולל זוויות הגלגול, נסיעה מהירה בככרות, ותפקוד הגיר בעליות.

    גם אני אישית מעדיף החלפת הילוכים נוסח DSG.
    אבל לפעמים צריך, איך לומר? להתפשר.


דף 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 82
    הודעה אחרונה: 09/02/20, 15:13
  2. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 14/04/19, 9:38
  3. תגובות: 87
    הודעה אחרונה: 19/09/16, 19:58

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •