Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד מתי בריונים יעלוזו? / למה הממשלה לא רוצה כסף?


Trilandian
שימו לב! השרשור הזה בן 1613 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דווקא אחי (נהג אגד) סיפר לי את ההפך, שמישהו שנתפס ברמזור הלך לבית המשפט וזוכה עקב כך שהמילה "בתנועה" לא ברורה (מבחינתו In Movement, מבחינת המחוקק כמו שרשמת, In Traffic). דווקא הבנתי ממנו שהחוק תוקן כך שהמילה בתנועה עברה ניקוד כדי שתהיה מובנת כ In Traffic.

 

כמו כן סיפר לי שאתמול ברמזור החזיק לשניה את הטלפון ובא אליו שוטר תנועה על אופנוע ודפק לו על השמשה שיעזוב את הטלפון. אמנם לא קיבל דו"ח אבל אמר לי שזה רק בגלל שהיה על האוטובוס, על רכב פרטי היה חוטף.

 

בקיצור לא יודע, יכול להיות שאתה צודק, לא חפרתי בענין אבל עד היום חשבתי את ההפך. מצד שני די ברור לי שאם יש שוטר בצומת כולם כולל כולם יעזבו את הטלפונים במיידית, אז כנראה באמת זה מין שטח אפור שהנהגים לא נוגעים אבל המשטרה לא נכנסת לפינה. Fair Enough.

 

היו תיקים כאלה, אבל יש לזכור שפס"ד בתיק שנידון בבית המשפט לתעבורה (מקביל בהיררכיה לבית משפט השלום) אינו מחייב אף אחד, אפילו לא את אותו בית משפט ואפילו לא את אותו שופט בפס"ד אחר.

ערעור יגיע לבית המשפט המחוזי, פס"ד שלו נחשב פס"ד מנחה לבתי משפט נמוכים ממנו (משמע ביהמ"ש לתעבורה), אך אינו מחייב.

ערעור על זה יגיע לבית המשפט העליון, ופס"ד שלו נחשב לפס"ד מחייב לכל בית משפט נמוך ממנו (לא מחייב ביהמ"ש העליון למקרה של הפיכת החלטה).

 

לא היה תיק כזה על שימוש בטלפון סלולרי בעמידה שנידון בביהמ"ש העליון, ולכן אין שום פס"ד מחייב בנושא.

 

לגבי המקרה הוא לא היה חוטף גם על רכב פרטי, יש הנחיה ברורה לא לתת דו"חות כאלה כדי לא להיכנס לפינות האלה שעלולות לעלות בהרבה זמן של תובעים משטרתיים בערכאות שונות.

מה גם שיש כל כך הרבה דגים שמנים יותר (כאלה שמשתמשים בסלולרי בזמן שהרכב בנסיעה ממש), שבאמת אין צורך מצד המשטרה, זה הרבה עלות ומעט תועלת להתעסק באנשים שמסתכלים בטלפון בעמידה ברמזור. עם כמה שזה מעצבן למי שנמצא מאחוריהם.

 

כל בוקר בהשתלבות מ444 (מכיוון ראש העין) ל 471 יש עשרות נדחפים בריונים חלקם יותר חלקם פחות.

כל בוקר אני מקווה שיעמוד איזה שוטר על האי תנועה ויעצור אותם גם בלי לתת דו"ח, שיעמיד אותם בצד לאיזה 15 דק' זה כבר יחנך אותם בפועל, כלום!

 

לאחרונה התחילה תופעה שאזרחים טובים שמים סמלון שוטר בוייז מה שגורם לפניקה והנדחפים נדחפים הרבה יותר מוקדם :-D

 

נדיר מאוד שאני נוסע בכביש הזה, אבל זו מכה, באחת הפעמים הבודדות שנסעתי שם בלי בושה נדחפו גם כשהייתה ניידת בנתיב שפונה שמאלה לפני נחשונים והעוקף לאלעד.

 

מעולה, אחרי שהניידות מקרטון הוכיחו את עצמם כיקרים מידי, המשטרה מציגה ניידות ווירטואליות.

 

מה השלב הבא?, ניידות בטלפטיה?

 

זה בסדר, גם השוטרים שלנו וירטואליים ברובם :lol:

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא רואה אכיפה בכבישים. לי מפריע בעיקר נוכחות המשאיות פול טריילר שנוסעות באמצע הכביש, לא נותנות לעקוף, וכבר היו כאן דיונים על כך שבערך 70% מהמשאיות האלו פשוט צריך להוריד מהכביש עקב חוסר תקינות (לא מאשים בהכרח את נהגי המשאיות, אלא גם את הכבישים שלא בנויים לכזאת כמות של משאיות וכלי רכב ביחד).

 

ובנוסף המושג "שמור מרחק" מזמן יצא מהלקסיקון של הישראלי הממוצע. אתם פשוט לא יודעים מה זה לשמור מרחק, ובן אדם ששומר מרחק מהרכב שמלפניו, פשוט נדחפים לו 2-3 רכבים שממהרים לעמוד מלפניו בפקק - בחייאת רבאק אנשים, אני יודע שאתם קוראים את זה, צוחקים, ועוד מעט תצאו לכביש ותעשו את זה. אז אל תעשו את זה. תשמרו מרחק, זה לא נעים להצמד לרכב וזה לא נעים לראות את הפנסי LED שלכם בתוך המראה הקדמית שלי וברגע שאדפוק ברקס אתם כמעט ותכנסו לי בבגאג'. אז תעשו טובה ותשמרו מרחק מהרכב שלי, תודה.

(בדיוק כמו שאתם לא נצמדים לבן אדם שהולך ברחוב, אלא אם כן אתם רוצים לכייס או ל**** אותו.)

עריכה אחרונה על ידי Yossi dashti
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאוד תלוי, כי יש גם הרבה אנשים ש"שומרים מרחק", אבל מה זה שומרים מרחק, מרחק של אוטובוס בפקק של 3 קמ"ש (בלי גז, ברקס חצי לחוץ).

 

ואז מתפלאים למה עוקפים אותם מימין ונדחפים לפניהם וגם מופתעים מזה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן 2 שפריצים של מים והאדם שמאחוריך יתרחק במינימום שניה וחצי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדיר מאוד שאני נוסע בכביש הזה, אבל זו מכה, באחת הפעמים הבודדות שנסעתי שם בלי בושה נדחפו גם כשהייתה ניידת בנתיב שפונה שמאלה לפני נחשונים והעוקף לאלעד.

לא מפתיע. אני תמיד עובר שם בצהריים, כשהכביש די פנוי, ועדיין לא חסרים אנשים שנוסעים כאילו הם ממשיכים ישר ב-444 ואז בכמה מטרים האחרונים חותכים ימינה כדי לצאת ל-471.

 

לצערי זו תופעה ממש לא נדירה. במחלף בר אילן על 471 לכיוון מערב, ביציאה הימנית שממשיכה לאלוף שדה או 4 דרום, יש המון אנשים שנוסעים בנתיב לאלוף שדה, שבד"כ יותר פנוי, וברגע האחרון נדחפים לנתיב ל-4 דרום. אני אפילו רואה כאלה שעומדים בתור ל-4 דרום, יוצאים ימינה, עוקפים את התור, ונדחפים חזרה פנימה בלי בושה.

 

זה מאוד תלוי, כי יש גם הרבה אנשים ש"שומרים מרחק", אבל מה זה שומרים מרחק, מרחק של אוטובוס בפקק של 3 קמ"ש (בלי גז, ברקס חצי לחוץ).

 

ואז מתפלאים למה עוקפים אותם מימין ונדחפים לפניהם וגם מופתעים מזה.

תכלס. יש הבדל בין לשמור מרחק לבין להשאיר לפניך פער שיכול לאכלס שיירה של סמיטריילרים.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש רכב דיזל, מכת גז בניוטרל ונהג הרכב הנצמד בפקק חושב שהוא מסניף את הארובה ברידינג.
כן, אם זה יורו 3 ומטה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת חושב שלהסתכל על הטלפון ברמזור (אני מניח שהתכוונת לרמזור אדום) זאת בעיה הרבה יותר מסוכנת מבריונות בכביש? אני מאמין שהרבה תאונות נגרמו בשל התעסקות בטלפון, אבל קשה לי להאמין שהרבה תאונות קורות בגלל התעסקות בטלפון ברמזור אדום. בוודאי לא תאונות משמעותיות.

 

אתה צודק... הבעיה היא הטבע האנושי.

"רק ברמזור אדום" מהר מאוד הופך ל "גם ככה נוסעים לאט, זה פקק" ומשם ל "טוב נסיעה עירונית זה איטי, הכל בסדר".

 

אני רואה את זה יום יום וכל הזמן, אנשים לא עוזבים את הטלפון. מכת מדינה.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מפתיע. אני תמיד עובר שם בצהריים, כשהכביש די פנוי, ועדיין לא חסרים אנשים שנוסעים כאילו הם ממשיכים ישר ב-444 ואז בכמה מטרים האחרונים חותכים ימינה כדי לצאת ל-471.

 

לצערי זו תופעה ממש לא נדירה. במחלף בר אילן על 471 לכיוון מערב, ביציאה הימנית שממשיכה לאלוף שדה או 4 דרום, יש המון אנשים שנוסעים בנתיב לאלוף שדה, שבד"כ יותר פנוי, וברגע האחרון נדחפים לנתיב ל-4 דרום. אני אפילו רואה כאלה שעומדים בתור ל-4 דרום, יוצאים ימינה, עוקפים את התור, ונדחפים חזרה פנימה בלי בושה.

 

תכלס. יש הבדל בין לשמור מרחק לבין להשאיר לפניך פער שיכול לאכלס שיירה של סמיטריילרים.

 

זה קיים בהמון מקומות כאלה, גם ב-471 ל-4 דרום, וגם ב-1 מערב ל-4 צפון, לפעמים אפילו על איי תנועה מצוירים או בנויים.

 

לי יש רכב דיזל, מכת גז בניוטרל ונהג הרכב הנצמד בפקק חושב שהוא מסניף את הארובה ברידינג.

 

בוא, בפקק שנוסע פחות מ-10 קמ"ש איזה מרחק צריך לשמור? חצי מטר? מטר? שניים?

יש כאלה שמשאירים 30 ו-40 מטרים. ואחר כך הם מצדיקים את עצמם בזה ש"שמרו מרחק" בעוד בפועל הם עסוקים במדיה או בטלפון או בניווט או במשהו שנפל להם על הרצפה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה באמת כאלה תמימים כולנו?..

במדינת ישראל יש מחיר ברור לחיי אדם, מחושב לרמת השקל.

בשנה +- שהמצלמות הארורות לא פעלו, המשטרה פעלה באופן גלוי בכבישים, התוצאה היתה ירידה של 40% במספר ההרוגים.

אחרי שהחזירו את המלצמות לפעולה (גם אם לא ברור באיזה רף אכיפה ומדוע המשטרה נמנעת מלהגיע למשפט), נעלמה הנוכחות בכביש ומספר ההרוגים שוב זינק.

לא מזמן פרסמו שהמצלמות הניבו רווח של כ 600,000 מליון שקלים בארבע שנים.

אין לנו אלא להסיק שמחיר חיי משתמשי הדרך ידוע, ומקובל על השלטונות.

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה מפתיע אותך? בהשקת הפרויקט דיברו במונחים כלכליים גרידא, כמו ROI, השקעה, הכנסות, הנבה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במדינת ישראל יש מחיר ברור לחיי אדם, מחושב לרמת השקל.

 

בכל העולם ובכל תחום יש מחיר ברור לחיי אדם.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1613 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...