Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עמדת טעינה ניידת לרכב חשמלי


perez123
שימו לב! השרשור הזה בן 637 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצאתי פתרון שירות שקיים כבר בבריטניה:

 

 

https://www.rac.co.uk/innovation/ev-boost

 

זה פשוט רכב מסחרי עם סוללה שמטעינה לך את הרכב במקרה חירום, בדיוק כמו שירותי S.O.S

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה כבר החלפת סוללות, לא עבד. .... סוללה של רכב חשמלי זו מערכת מורכבת עם מערכת קרור, זו לא שורה של סוללות AA.

 

לא מדויק . אל תסתכל על בטר פלייס. הם דוגמא לא טובה של מונופול על הטעינה והסוללה.

הזכרת סוללת AA . מה היא אם לא תקן אחיד ? וזה בדיוק אותו רעיון של AA ללא קשר למערכת הקירור. זה גם יגרום להוזלת הרכיב.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא יכול להכניס תא ריק לסוללה מלאה וההפך, ברגע שתחבר את התא הריק לשאר הסוללה, זרם גבוה יתחיל לזרום מהתאים המלאים לריקים בתוך הסוללה, דבר שיגרום ולפריקה מאוד מהירה של התאים המלאים וטעינה מאוד מהירה של הריקים, דבר שבתורו יגרום לחום מאוד גבוה והרס הסוללה.

 

ישנם מקרים של חוסר איזון בין התאים שיגרום לזרם לזרום הפוך ולפגום לא רק בסוללה, אלא גם באלקטרוניקה שמחוברת אליה.

 

 

איזון בין תאים הוא דבר קריטי שלא מזלזלים לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק למצב הזה משתמשים ב/rebalancer שדואג לאזן מחדש את התאים לפני התנעה.

ככה לפחות בעלי פריוס מחליפים רק את תא מספר 12 שנפגם ולא את כל השורה. נכון , זה לא אידאלי , אבל זה מחזיק את המכונית נוסעת בלי נורית בטריה ובלי להוציא 3000$ במכה על החלפה מלאה .

תא בודד עולה כ 80$

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו פה לא הבין את הרעיון של מכונית חשמלית.

הרעיון הוא נסיעה על חשמל ולא גנרטור שעובד על דיזל.

יש קצת תחנות טעינה מפוזרות בארץ, אם אתה רואה שהסוללה שלך מתרוקנת אתה מחפש תחנה ומטעין.

אם אתה ממש לחוץ אז יש את ב.מ.וו i3 Range Extender עם מנוע של קימקו שמטעין את הסוללה.

המנוע לא מחובר לגלגלים בכלל, הוא רק מטעין את הסוללה

 

האאוטלנדר PHEV פועל על עקרון דומה.

 

ב-MG ZS כ-15 ק"מ לפני שהסוללה מתרוקנת הרכב מתחיל להאיט ולהזהיר את הנהג. כל רכב מגיע עם כבל המתחבר לשקע רגיל ויכול לטעון את הרכב בקצב של כ-12 ק"מ לכל שעת טעינה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 637 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...