Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קודיאק, רגל רדומה ובלימה אוטונומית


Krd
שימו לב! השרשור הזה בן 1685 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עם כל הכבוד - ואני מבין מאיפה זה נובע (מדאגה שלא ייפגעו אחרים), אני לא חושב שזה מעניינך.

האיש התוודה בפניך מה הוא הרגיש ולקח אחריות מלאה.

מכאן ועד לדיווח שיגרום כנראה לסנקציות, לא בהכרח מוצדקות כלפי האדם הזה, ארוכה הדרך.

יכול מאוד להיות שזה עניין חד פעמי שלא יחזור על עצמו יותר (למשל, תנוחת ישיבה לא נכונה בתחילת הנסיעה שהשפיעה על זרימת הדם לרגל).

מכאן והלאה זה עניין של האיש עצמו ושל מקורביו.

אתה, כאדם זר, לא אמור להתערב בעניין.

זה שהוא הוגן זה סיפור אחד וזה שבפעם הבאה זה יכול להרוג אנשים זה סיפור אחר.

לפעמים צריך לקחת אחריות ולא להיות נחמדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מכאן ועד לדיווח שיגרום כנראה לסנקציות, לא בהכרח מוצדקות כלפי האדם הזה, ארוכה הדרך.

אלה לא סנקציות. אלה הגבלות רפואיות. ואם יש לו מגבלה רפואית הן עשויות להיות מוצדקות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נקרא לקחת אחריות.

ולא משנה איך תסובב את זה.

זה יכל לקרות לו באותה מידה אם היה מתעסק בטלפון או אם הייתה נופלת לו סיגריה לרצפה.

גם כאן אתה מציע לו לקחת אחריות על אדם אחר?

מתוקף מה?

עריכה: ספריאל - סמנטיקה.

עריכה אחרונה על ידי XVSTI
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר באדם נחמד מאוד שלקח אחריות מלאה, אין לי שמץ של כעס כלפיו אלא יש פה חשש אמיתי לפגיעה בחיי אדם, זהו. זה כמו לראות רכב מזגזג בכביש בצורה בוטה וחוצה צמתים באדום, לא היית מדווח למשטרה על נהג שיכור?

תבין את הסיטואציה, גם לאחר הפגיעה הרגל נשארה לחוצה על הגז, אין שום דבר סטנדרטי תבאונה הזו.

עריכה אחרונה על ידי Krd
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקיפות של דיווח של מישהו שאינו קצין משטרה או רופא - נמוכה מאד ולא יעשו עם הדיווח כלום.

 

יש לעודד את הנהג לטפל בעצמו בעניין, כי נראה שיש לו בעייה כלשהיא (עמוד שדרה?) שגורמת להרדמות הרגליים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאוד פשוט, כל עוד אתה לוחץ על הגז ולא מנסה להפסיק, המערכת לא תעצור אותך.

לפעמים יש סיבה שתגרום לך לרצות להכנס ברכב שלפנים (לדוגמא אתה רואה במראה רכב שעומד להכנס בך במהירות הרבה יותר גבוהה אז אתה לוקח סיכון מחושב).

אסור שמערכות כאלה יעשו אוברייד למה שהנהג רוצה, וטוב שהן לא עושות.

זכור לי ב2016 כשהקורולה הגיעה לאחר מתיחת פנים עם מערכת בטיחות של בלימת חירום. הדגימו במסלול מבחן איך זה מתבצע שהרגל כן לחוצה רצוף על הגז אולי זה רק במהירות נמוכה

 

 

 

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסקודה לא בלמה כי לרוב, המערכת הזו פשוט לא בולמת.

 

 

[video=youtube;o9O-aejD0vI]

 

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד סקרן אותי לדעת, מה יקרה לבלימה אוטונומית אם ישימו ברכב צמיגים בעלי מרחק בלימה גדול יותר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מן הסתם תפעל לפי הפרמטרים המתוכנתים בה, אבל מרחק הבלימה יגדל לפי הפיזיקה של הצמיג. בינינו, לא צריך להחליף צמיגים, מספיק לשנות כמה psi בלחץ הניפוח. נהג חכם יגדיר מחדש את רגישות המערכת. העניין הוא שנהג חכם יתקין מלכתחילה צמיגים יותר בולמים וינפח אותם ללחץ המומלץ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש למי מכם נסיון עם מערכת כזו?

המערכת מתערבת בתנאים כל כך קיצוניים, שהיא תצליח לבלום כמעט עם כל צמיג.

או שזה בהירות סופר נמוכה, שאז אין משמעות אמיתית למצב הצמיג, או שזה במהירות גבוהה, עם התראה מספיק בזמן לפני תאונה אפשרית (אם נניח רכב ממול בולם בפתאומיות), כדד לתת לנהג אפשרות להגיב בזמן, ואם היא תצטרך לבלום ממהירות גבוהה, זה קורה ממרחק יחסית בטוח, בהדרגה (זה לא עדין כמו עצירה מתוכננת, אבל זה בהחלט בהדרגה) ולא פשוט ירידה על הבלמים 10 מטרים מהסכנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי הדיווח?

בצומת היה מעבר חציה פעיל, כנראה שאם היה ראשון ברמזור האירוע היה נגמר אחרת, הנזק תוקן במוסך הסדר מטעם הביטוח שלו אבל אני מרגיש ממש לא בנוח להשאיר את העניין ככה.

אל תתאמץ. גם אם תצליח לדווח, הם לא יעשו כלום - מנסיון עגום עם אבי ז"ל שהרופא משפחה שלו (לטענתו) דיווח מספר פעמים עליו למרב"ד . הם לא עשו דבר במיידית, גם לא אחרי שהוא נהג בכביש 4 נגד כיוון התנועה בלילה ונעצר. אחרי אולי חצי שנה, הוא קיבל מסמך שדרש עליו להגיע למרב"ד לבדיקה ובשלב הזה הוא כבר לא היה נוהג.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1685 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...