דף 1 מתוך 7 1234 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 94

נושא: למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2017
    הודעות
    168

    למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

    מעניין אותי למה בנאדם שהוא לא מבוסס במיוחד קונה רכב שכזה כשמדובר ברכב העיקרי ואולי היחיד שלו שבו הוא מתנייד ביום יום, בדרך לעבודה ובחזרה, כשיש סידורים לעשות, כשיוצא בערב לפעמים לחברים וכו׳

    הרי עד כמה הוא באמת מנצל את הרכב למטרה שלשמה הוא יועד, כמה פעמים כבר באמת הוא הולך למסלול ובאמת מתחרע איתו, כמה כבישים מעניינים וטכניים הוא כבר עובר איתו ביום יום?

    רוב הזמן הוא תקוע בפקקים ביחד עם הלאון והגולף הרגילות שעלו בערך חצי מהרכב שלו בגרסת הקופרה או ה GTI.

    זה לא נושא שנועד להתריס, באמת מעניין אותי להבין מה האפיל, בשביל מסלול פעם בחודשיים במקרה הטוב לא יהיה זול יותר כבר להשכיר רכב במסלול במיוחד ולחסוך את התוספת של המאה פלוס אלף שקלים עבור הרכב? זה בטוח יהיה זול יותר (אם אתם באמת הולכים כל שבוע למסלול ברמה שזה לא משתלם אז הנושא לא מיועד אליכם)

    אם מדובר על כביש טכני אז כמה כבר יוצא לכם להיות בכאלה ביום יום, אני מנחש שרובכם לא גרים או עובדים בנס הרים, זה משהו שכיף אם על הדרך כשנוסעים ליעד יוצא לכם לפגוש בכביש שכזה אבל לנסוע ספיישל עכשיו מהמרכז לירושלים בשביל לרדת את נס זה משהו שריאלי לעשות יותר מפעם אחת פעמיים בשנה?

    רוב בעלי הרכבים האלה לא באמת עושים את זה, לרוב הם באמת משתמשים בו כרכב יומיומי רק שעולה הרבה יותר אבל נוח פחות.

    אם אתם מולטי מליונרים כמו אייל גולן שיש לו פרארי לבנה שהוא בטח מנצל ממנה 0.1 אחוז אז מילא, יש כסף אז משתעשעים מבלי לחשוב יותר מדי וקונים צעצוע שכזה לצד המרצדס המפנקת, אבל לאנשים ממוצעים שמחליטים לעשות את ההקרבה הזו ולנהוג ברכב שפחות נוח ליום יום ושהם לא באמת מנצלים אותו בצורה מעניינת כמו מסלול או כבישים טכניים ברמה היומיומית, למה אתם עושים את זה בעצם?

    נערך לאחרונה על ידי טירון רכבים : 07/07/19 ב- 9:21

  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  3. #2
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של stum
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2015
    הודעות
    1,091

    בעניין: למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

    הכל נכון, רק שאתה יוצא מנקודת הנחה שרכישות, בכל תחום, הן תמיד רציונאליות.
    ציטוט Nemesis כתב: הצג הודעה
    כדי לעקוף מישהו בכביש מהיר במהירויות 90-120 קמ"ש צריך להגיש בקשה בשלושה העתקים שבועיים מראש.

  4. #3
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2009
    הודעות
    153

    בעניין: למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

    אנשים נהנים מהפוטנציאל, לאו דווקא משימוש בו.
    יש כאלה שנהנים ממליון דולר בבנק, ויש שמבסוטים מפורשה בחנייה. זה לא קשור בכלל להתניידות או למוטוריקה.


  5. #4
    מוביל דעה הסימלון של HyperViper
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2010
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    1,065

    בעניין: למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

    למה אתה יוצא מנוקדת הנחה שרכב ספורטיבי לא מהנה יותר ביום יום, גם בלי כבישים מפותלים ופתוחים?

    זה נכון שכדי לנצל רכב ספורטיבי אמיתי *עד הסוף* צריך או מסלול סגור או לפחות כביש מפותל בלי הרבה תנועה, אבל זה לא שחור ולבן. אפשר להנות מרכב ספורטיבי גם ביום יום, פשוט לא מ-100% שלו.

    תאוצה, סאונד, התנהגות, אחיזה ועיצוב אלו דברים שלחלוטין באים לביטוי גם בשימוש יומיומי.
    מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש
    פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

  6. 9 חברי הפורום הבאים הודו לHyperViper על ההודעה המועילה הזאת:


  7. #5
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של lesles
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2004
    הודעות
    2,192

    בעניין: למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

    כי כיף להיות ראשון ברמזור

  8. 2 חברי הפורום הבאים הודו לlesles על ההודעה המועילה הזאת:


  9. #6
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    הודעות
    47

    בעניין: למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

    עם כל הכבוד לקופרה ו gti זה לא רכבי ספורט זה רכבי דיילי פרקטיים ... ולא כל יום חיייבים לנצל אותם מספיק בסופש


  10. 3 חברי הפורום הבאים הודו לyoah על ההודעה המועילה הזאת:


  11. #7
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של Or05230
    תאריך הצטרפות
    יולי 2011
    הודעות
    2,381

    בעניין: למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

    ציטוט טירון רכבים כתב: הצג הודעה
    , בשביל מסלול פעם בחודשיים במקרה הטוב לא יהיה זול יותר כבר להשכיר רכב במסלול במיוחד ולחסוך את התוספת של המאה פלוס אלף שקלים עבור הרכב?
    אם מדובר על כביש טכני אז כמה כבר יוצא לכם להיות בכאלה ביום יום, אני מנחש שרובכם לא גרים או עובדים בנס הרים, זה משהו שכיף אם על הדרך כשנוסעים ליעד יוצא לכם לפגוש בכביש שכזה אבל לנסוע ספיישל עכשיו מהמרכז לירושלים בשביל לרדת את נס זה משהו שריאלי לעשות יותר מפעם אחת פעמיים בשנה?


    מסלול פעם בחודשיים? יש לי רכב שמיועד רק לימי מסלול וטיולים ואני לא עושה איתו מסלול פעם בחודשיים , זה אינטנסיבי לא רק מבחינת מזומנים, כלומר כן הייתי עושה מסלול פעם בחודש אם הייתי יכול, אבל פעם בשבועיים או שלושה לדוגמא זה יותר מדי גם אם זה היה בחינם וללא בלאי לרכב
    וכן לנסוע 'ספיישל' מהמרכז לנס זה מה שרוב בעלי הספורטיביות עושים, לא מכיר הרבה אנשים שעוברים שם "על הדרך" , נסיעה של חצי שעה בסך הכל.
    Clio 172 Phase 2


  12. #8
    מוביל דעה הסימלון של HyperViper
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2010
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    1,065

    בעניין: למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

    ציטוט yoah כתב: הצג הודעה
    עם כל הכבוד לקופרה ו gti זה לא רכבי ספורט זה רכבי דיילי פרקטיים ... ולא כל יום חיייבים לנצל אותם מספיק בסופש
    זה גם נכון. אין בהם פשרה ממשית מעבר למחיר. זה כל הפואנטה בהוט-האץ. גם שימושיות וגם ספורטיביות.
    מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש
    פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

  13. חבר הפורום הבא הודה לHyperViper על ההודעה המועילה הזאת:


  14. #9
    כותב הרבה. מאוד. הסימלון של אייל
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש בT חמש
    הודעות
    13,039

    בעניין: למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

    נכון, רכב זו לא קניה רציונלית לכולם, החוויה של נסיעה ברכב ספורטיבי חזק ומאובזר גם ברמה היום יומית שווה את המחיר והוא לא כזה גבוה בסופו של דבר.
    אחזקה של גרסאות ספורטיביות של רכבים סדרתיים עולה דיי דומה ולכן לא צריך להיות עשיר כדי להחזיק רכב כזה.
    טיפול של GTI יעלה דומה לטיפול של גולף 1.2 רגילה.
    יש דברים שיעלו טיפה יותר - צמיגים,ביטוח,דלק,בלמים אבל אלו דברים שבטלים בשישים ברמה שנתית או רב שנתית.

    Volvo V40 T5 R-Design
    GTI MK6 Premium
    - SOLD
    GTI MK5 - SOLD
    GTI MK4 - SOLD

  15. 2 חברי הפורום הבאים הודו לאייל על ההודעה המועילה הזאת:


  16. #10
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2017
    הודעות
    168

    בעניין: למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

    ציטוט Or05230 כתב: הצג הודעה
    מסלול פעם בחודשיים? יש לי רכב שמיועד רק לימי מסלול וטיולים ואני לא עושה איתו מסלול פעם בחודשיים , זה אינטנסיבי לא רק מבחינת מזומנים, כלומר כן הייתי עושה מסלול פעם בחודש אם הייתי יכול, אבל פעם בשבועיים או שלושה לדוגמא זה יותר מדי גם אם זה היה בחינם וללא בלאי לרכב
    וכן לנסוע 'ספיישל' מהמרכז לנס זה מה שרוב בעלי הספורטיביות עושים, לא מכיר הרבה אנשים שעוברים שם "על הדרך" , נסיעה של חצי שעה בסך הכל.
    סלח לי שאני מפקפק בהנחה שלך שרוב בעלי הספורטיביות עושים את הדבר הזה, יש כנראה אלפי רכבים ספורטיביים עממיים בארץ סטייל הגולף והלאון ואני בטוח שקמצוץ מהם באמת טורח לנסוע על בסיס קבוע של נגיד פעם בחודש לפחות לנס הרים ספיישל עם עצמם כדי לעשות נסיעה טכנית של חצי שעה וחוזרים משם כל הדרך הביתה ככה סתם.

    גם מהאנשים האלה הרבה יעדיפו בזמנם הפנוי לרדת לים עם כמה חברים או לצאת עם האישה/ ילד לאנשהו, ולא שאני מזלזל בהנאה של נס הרים אבל מאיך שאני מכיר אנשים זה משהו שהם מאוד ישמחו לעשות כשמזדמן להם בדרך, לא משהו שבאמת רובם יטרחו לנסוע במיוחד בשבילו בין הסידורים של שישי או בשבת כשהם עם המשפחה/ חברים (ושים לב על הדגש ״רובם״, ברור לי שתמיד יש מיעוט כבד יותר שיעשה את זה), ואל תשכח שלא כולם במרכז, יש גם אנשים שגרים דרומית יותר שלא יעשו את הנסיעה הזו ועדיין הם טרחו לקנות רכב ספורטיבי שכזה.

    לדעתי גם הרבה מבעלי הגולף המדוברת לא מכירים בכלל את המושג נס הרים, אלו פשוט אנשים שנצרבה להם בתודעה המילה גולף GTI והם קנו את הרכב מהתלהבות מבלי לחשוב על מה הם בדיוק יעשו איתו.

    בעניין עלויות האחזקה שחלק פה ציינו, אני מבין שהעלויות לא חריגות לעומת רכב רגיל אבל מחיר הקנייה בפועל הוא כן, הם הלכו לסוכנות ושילמו כמעט פי 2 על הרכב הזה, זה כסף שיורד בפועל ומאבד גם לא מעט מהערך שלו ואם הוא מחזיק אותו לטווח ארוך אז בסוף זה הרבה כסף נוסף שהלך על הרכב הזה.

    הטיעון היחיד שאני יכול לקבל זה אולי העניין שגם ביום יום אפשר להפיק ממנו הנאה מסויימת, השאלה היא עד כמה לעומת רכב רגיל לא ספורטיבי.

  17. #11
    כותב הרבה. מאוד. הסימלון של אייל
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש בT חמש
    הודעות
    13,039

    בעניין: למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

    זה שווה כל אגורה ומספק ניצוצות של הנאה גם ברמה היום יומית . (למי שיודע להפיק אותם)
    לגבי האם לקנות חדש מהסוכנות, זה כבר מתחבר לדיון אחר שמתפתח במקביל.
    Volvo V40 T5 R-Design
    GTI MK6 Premium
    - SOLD
    GTI MK5 - SOLD
    GTI MK4 - SOLD

  18. 3 חברי הפורום הבאים הודו לאייל על ההודעה המועילה הזאת:


  19. #12
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של Or05230
    תאריך הצטרפות
    יולי 2011
    הודעות
    2,381

    בעניין: למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

    ציטוט טירון רכבים כתב: הצג הודעה
    סלח לי שאני מפקפק בהנחה שלך שרוב בעלי הספורטיביות עושים את הדבר הזה, יש כנראה אלפי רכבים ספורטיביים עממיים בארץ סטייל הגולף והלאון ואני בטוח שקמצוץ מהם באמת טורח לנסוע על בסיס קבוע של נגיד פעם בחודש לפחות לנס הרים ספיישל עם עצמם כדי לעשות נסיעה טכנית של חצי שעה וחוזרים משם כל הדרך הביתה ככה סתם.




    הטיעון היחיד שאני יכול לקבל זה אולי העניין שגם ביום יום אפשר להפיק ממנו הנאה מסויימת, השאלה היא עד כמה לעומת רכב רגיל לא ספורטיבי.
    אתה לא סותר את מה שאמרתי, לא התכוונתי שכולם נוסעים לנס ואני מקבל את מה שאתה אומר מבחינת כמויות ביחס לבעלי ספורטיביות.
    בכל מקרה כמו שאמרו כאן רכב ספורטיבי מהנה יותר לנהיגה גם בנסיעה יום יומית כמעט לא משנה איפה. רכבים כמו לאון וגולף דווקא מאוד מהנים בקו ישר בגלל הכח שלהם, ואצלנו כמו שאמרת לא להרבה אכפת מעיקולים או מסלולים אלא יותר נסיעות מהירות בכבישים ישרים ולכן מפיקים הנאה מהרכבים האלה מבלי לקום בבוקר ולקחת אותם לכביש מסוים.
    אמנם העלויות יותר גבוהות ,אבל למי שיש, פחות מפריע ירידת הערך או הוצאות האחזקה והדלק.

    Clio 172 Phase 2


  20. #13
    ערס עם סמכות הסימלון של Spire
    תאריך הצטרפות
    אפריל 2008
    מיקום
    אצל טוני, מתקן את זה שוב
    הודעות
    6,118

    בעניין: למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

    רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
    ציטוט hans כתב: הצג הודעה
    מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.

  21. 17 חברי הפורום הבאים הודו לSpire על ההודעה המועילה הזאת:


  22. #14
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2017
    הודעות
    168

    בעניין: למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

    ציטוט אייל כתב: הצג הודעה
    זה שווה כל אגורה ומספק ניצוצות של הנאה גם ברמה היום יומית . (למי שיודע להפיק אותם)
    לגבי האם לקנות חדש מהסוכנות, זה כבר מתחבר לדיון אחר שמתפתח במקביל.
    אוקיי ואפשר להרגיש את ההנאה שאתה מתאר בנסיעה מהרמזור לכיכר?

    אתה אומר למי שיודע להפיק אותה, אז איך אתה מקבל הנאה מרכב ספורטיבי ברמה היומיומית שאחרים אולי לא יודעים להפיק?

    ציטוט Or05230 כתב: הצג הודעה
    אתה לא סותר את מה שאמרתי, לא התכוונתי שכולם נוסעים לנס ואני מקבל את מה שאתה אומר מבחינת כמויות ביחס לבעלי ספורטיביות.
    בכל מקרה כמו שאמרו כאן רכב ספורטיבי מהנה יותר לנהיגה גם בנסיעה יום יומית כמעט לא משנה איפה. רכבים כמו לאון וגולף דווקא מאוד מהנים בקו ישר בגלל הכח שלהם, ואצלנו כמו שאמרת לא להרבה אכפת מעיקולים או מסלולים אלא יותר נסיעות מהירות בכבישים ישרים ולכן מפיקים הנאה מהרכבים האלה מבלי לקום בבוקר ולקחת אותם לכביש מסוים.
    אמנם העלויות יותר גבוהות ,אבל למי שיש, פחות מפריע ירידת הערך או הוצאות האחזקה והדלק.
    סבבה מקבל, אבל מצד שני בשביל לנסוע מהר ישר אפשר גם להסתפק בגולף 150 כ״ס או אוקטביה חזקה לא ככה?


  23. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  24. #15
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של bigmik
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2006
    הודעות
    2,876

    בעניין: למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?

    כן אפשרי לנסוע בגולף 150 כס, אבל ההיגוי מנעילה לנעילה הוא קצת יותר מסורבל, המתלים קצת יותר רכים ועוד מלא, צודק בעקרון, אבל
    מה שקורה בדרך כלל, אחרי שאתה ממצא את הגולף 150, הקנייה הבאה שלך פוזלת לאחד כזה יותר מחודד, אותו הרכב מבפנים, אבל החבילה
    יותר מחודדת ומבצעת, עקיפות תאוצה ועוד. חוץ מזה כמו שאמרו, זה גם תכשיט שאי אפשר לענוד, אבל להראות כן אפשר.
    לא חייב מסלול להינות, במסלול אחרי פעמיים גומר סט צמיגים, זה יקר לאחזקה השנתית וכן מכביד על המאזן השנתי שלך... אז כן צריך למצוא לזה
    תקציב או מה שלאחרונה קורה, קונים רכב ישן ב25 אלף ומשתמשים בו רק למסלול.


דף 1 מתוך 7 1234 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 27/12/17, 18:45
  2. למה אנשים קונים רכב חדש
    By hujbi11 in forum ייעוץ ברכישת רכב
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 30/07/15, 18:51
  3. למה אנשים קונים רכב חדש?
    By davemustaine87 in forum רכב כללי
    תגובות: 167
    הודעה אחרונה: 27/06/14, 21:05
  4. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 02/03/05, 0:51

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •