Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה האצ'בק - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1755 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הקורולה היא סוג של מותג, אבל האם הדור החדש מצליח גם ליצוק לתוכו תוכן או שהוא פשוט דואה על רוחות ההיסטוריה ולא מביא שום חידוש משמעותי?

 

02-טויוטה-קורולה-2019-מבחן.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קשור ספציפית לדגם הזה- מסכי המולטימדיה הבולטים האלה הם הדבר הכי מכוער שקרה בתעשיית הרכב.

פשוט פיל לבן שתקוע באמצע החיים.

צריך לשבור את הידיים לראשון שעשה את זה, וגם לכל האחרים שעשו זאת בעקבותיו.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורולה הזאת נראית פשוט מצויין. גרסת הסדאן אמנם גדולה ועם פרונט אגרסיבי אבל לעומת ההאצ'בק היא פשוט מחווירה.

חבל שהיא לא מגיעה עם יחידת ההנעה ההיברידית החזקה יותר, יכלה להיות אפשרות מעניינת מול הקומפקטיות החזקות מאירופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה: איך בקרת השיוט האדפטיבית עובדת בפקקים של 'עצור-סע' -

האם היא מתחילה נסיעה אוטומטית ממהירות אפס?

איך היא מתמודדת עם מכוניות המתפרצות לנתיב הנסיעה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי בקורולה האצ'בק אלא בסדאן בלבד אבל אני מאמין שעובדת זהה.

לאחר הגעה לעצירה מלאה ובחלוף כמה שניות המערכת עוברת למצב המתנה ובכדי לחדש את התנועה צריך לגעת בדוושת הגז או ללחוץ על כפתור ריסט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חולק על דעת קודמיי, המראה מאחור עוד בסדר (לא מצליח להבין למה הוא מזכיר לי שילוב בין הדור הראשון והשני ) אבל הקדימה פשוט לא מסתדר. מעיין אף סולד וסרח קדמי עודף ארוך מדיי , כאילו ניסו ליצור מראה של נעל ספורט וזה מה שיצא.

מבפנים מי שנהג בקורולה ירגיש בבית, יש את המסך הצף שתקוע שבולט מאמצע הדשבורד(לא ייחודי לטויוטה ונראה מכוער בהתאם אצל האחרים לטעמי) אבל כל השאר מרגיש מספיק דומה לדור היוצא, עם שיפור קל באיכות החומרים, בעיקר באזור הדשבורד העליון. יש חלקים שנראה שהובאו ישירות מהדור הקודם , כמו הפלסטיק המבריק השחור מסביב לידית ההילוכים או הפלסטיקים שנמצאים באזור התחתון של תא הנוסעים, יותר טוב מקודם אבל עדיין מכוונת לאמצע הקטגוריה.

עוד לחיוב אפשר לציין את העובדה שהטמיעו את כפתורי בקרת השיוט בהגה (לפני זה פשוט הייתה ידית מכוערת שבלטה מההגה, ולאחר יותר מ10 שנים, החליפו את כפתורי החלונות וכיוון המראות).

מעבר לפאול של המולטימדיה, לדעתי פאול יותר גדול הוא לוח המחוונים הדיגיטלי, עמוס בפרטים לא חיוניים בתפזורת חסרת משמעות וחוץ ממד סל"ד צריך להתמקד בשביל לקרוא את הנתונים, מה שגוזל זמן וריכוז). דוגמא טובה היא להבין איזו מערכת מצפצפת בין מגוון האייקונים במסך כשהוא מכוון על המצב ההתחלתי שלו.

השיפור במושבים מורגש, והם תומכים וקצת נוקשים, אך לא נרשמה עייפות לאחר שעה וחצי של נהיגה.

מאחור המרווח טוב וגדול יותר מזה שבאוריס היוצאת, ומצויד כנראה במחזיקי הכוסות הכי אינטואטיביים איי פעם בתעשיית הרכב.

תא המטען קטן וממשיך את התופעה היפנית הזו, שעם הקורולה חולקים למשל האימפרזה האצ'בק והXV , והמיצובישי ASX, מעניין אם יש תקן יפני חדש מאחוריה.

מתחיל לנהוג , ושם באמת מרגישים שינוי משמעותי ביחס לדורות הקודמים. זוויות הגלגול כאן כעת מינימליות , ההגה מת כצפוי אבל כעת מדויק והמתלים נוקשים אך לא מענישים, בדומה למה שאני רגיל מרכבים גרמניים מקבילים שלא אנקוב בשמם.

יחידת ההינע מספקת ביצועים סבירים ולא מתקשה בעליות, אך כן רועשת תחת מאמץ, או תחת בלימת מנוע. השיפור לתיבת ההילוכים, מורגש ובזכות גלגל השיניים שהוסיפו ההשהיה בזינוק לא מורגשת (בהשוואה לקורולה רגילה מהדור הקודם).

מבידוד הרעשים בנסיעה בין עירונית דיי התאכזבתי, רעשי רוח נכנסים פנימה במהירות נמוכה יחסית של 60 קמ"ש, לא לעניין בכלל.

לסיכום, הקורולה האצב'ק מראה שינוי בתפיסה של טויוטה לגבי הקורולה, ושסוף סוף היא לא חייבת להיות רק מקרר , אלא יותר מזה.

נוחה יותר , חסכונית (הכי גרוע שראיתי במחשב הדרך היה 1-17 שזה ממש בזבזני) , מתנהגת ולא רוכנת ואפילו קצת דינאמית ומאובזרת היטב.

כיפית לנהיגה לטעמי היא לא, אם זה בגלל תיבת ההילוכים, המנוע או ההגה, ואני לא הייתי בוחר בה, אך היא באמת מסמנת V על רוב מה שהנהג ההמוצע רוצה מהרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו רכש טויוטה קורולה האצבק או סדאן או ספייס ויכול לפרט על העסקה בפרטי?

יעזור מאוד

תודה

 

יש פה שרשור שלם שנכון לעכשיו עומד על שישה עמודים, של מישהו שרכש קורולה סטיישן:

 

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?672151-טויוטה-קורולה-ספייס-פלוס

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חולק על דעת קודמיי, המראה מאחור עוד בסדר (לא מצליח להבין למה הוא מזכיר לי שילוב בין הדור הראשון והשני ) אבל הקדימה פשוט לא מסתדר. מעיין אף סולד וסרח קדמי עודף ארוך מדיי , כאילו ניסו ליצור מראה של נעל ספורט וזה מה שיצא.

 

תא המטען קטן וממשיך את התופעה היפנית הזו.

 

השיפור לתיבת ההילוכים, מורגש ובזכות גלגל השיניים שהוסיפו ההשהיה בזינוק לא מורגשת (בהשוואה לקורולה רגילה מהדור הקודם).

 

 

 

סרח העודף מקדימה נובע מתצורה קלאסית של הנעה קדמית בה הציר הקדמי נמצא אחורה יחסית מקצה המרכב ולא ניתן למנוע אותו בתצורה זו.

 

יוצאי הדופן הם רכבי וואג ומאזדה, שלמרות שהרכבים שלהם הם בעלי הנעה קדמית, הציר הקדמי יושב קדימה יותר וקרוב יותר לקצה המרכב ולכן סרח העודף הקדמי קצר יותר.

 

תא המטען בגירסת האצ׳בק קטן בגלל תכנון לקוי במסגרתו החלקים של ערכת הגלגל הרזרבי בתא המטען בולטים ומונעים את הורדת ריצפת תא המטען למטה יותר וצמוד לגלגל הרזרבי וכעת יש מרווח גדול ומיותר בין ריצפת תא המטען לגלגל הרזרבי. היבואן בשיתוף עם טויוטה עובדים על פתרון.

 

הוספת ההילוך הראשון הפלנטרי בוצעה רק בתיבה הרציפה המשודכת למנועי הבנזין שלא קיימים בהאצ׳בק ובסטיישן שמגיעים רק בגירסה ההיברידית, כלומר רק בקורולה 1.6 בנזין הרגילה (ואולי אפילו גם לא ב- 1.6 סדאן אלא רק במנוע ה- 2 ליטר בנזין הרגיל שמגיע לישראל בראב 4).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתייחס נטו לגבי העיצוב בקטע הזה, בסטיישן זה משתלב מאחר והיא ארוכה יותר, בהצ'באק זה נראה מעוות.

לגבי התיבה אתה צודק, לא בדקתי את הנושא. לפחות חסך לך ריקול.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך היא מתמודדת עם מכוניות המתפרצות לנתיב הנסיעה?

 

על השאלה הראשונה מייק808 ענה, לגבי השניה - עדיין לא נתקלתי במכונית שמצליחה להתמודד בכבוד עם הנדחף הארצישראלי המצוי. רובן ככולן נכנסות לפאניקה עם בלימה חזקה. מי יותר ומי פחות, אבל בכולן זה לא כיף גדול.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה כתבה עשיתם ואכן אחלה רכב

רק חבל שהבידוד רעשים לוקה בחסר

 

ואני שואל האם יש טעם לקנות ct200h כשיש בישראל את הקורולה האצ'בק.

 

מחפש מחליפה חסכונית עם לוק צעיר לסיוויק האצ'בק שלי ממודל 2016 שהיא בזבזנית בדלק (מודד בין תדלוקים 1:11 ) ולא יודע על תחלופה טובה ואמינה

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ramos7626
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1755 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...