דף 1 מתוך 8 1234 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 117

נושא: חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2014
    הודעות
    390

    חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

    משרד התחבורה העלה את המכסה ליבואנים קטנים שיכולים לייבא בצורה מקלה רכבים שעברו תקינה אירופאית עד לכמות של 400 רכבים.
    מנסים לשווק את זה כאילו שמדובר בנסיון לעודד ייבוא של רכבים חשמליים, בעיקר רכבים מסין שנמכרים גם באירופה. יתכן שזה באמת יעלה את כמות הרכבים החשמליים שיגיעו לארץ ואולי גם ידרבן את היבואנים הגדולים להתחיל לדחוף ברצינות רכבים חשמליים.
    אבל לא ברור אם ההקלה היא רק לרכבים חשמליים, או שתתחיל פתאום גם הצפה של סדרות קטנות של רכבי בנזין זולים.
    בכל מקרה אם באמת רוצים לעודד מכירה של רכב חשמלי בארץ, הדרך לדעתי היחידה כרגע להוציא את היבואנים הגדולים מאזור הנוחות של רכבי הבנזין ולגרום להם להתחיל לשווק רכבים חשמליים ברצינות, היא לחייב אותם למכור אחוז מסויים של רכבים חשמליים מסך כל המכירות שלהם.
    כמו שעושים בהצלחה בקליפורניה, ניו יורק, סין ובעוד הרבה מקומות.


    https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3758561


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של spidrman
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2003
    מיקום
    haifa
    הודעות
    2,729

    בעניין: חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

    אני כמו עוד רוב רובם המכריע של תושבי ישראל, גר בבניין משותף שאין לו תשתית לטעינת רכבים חשמליים, חונה במקום העבודה בו אין תשתית כזו ולכן לי ולרוב, אין לא תמריץ ולא יכולת..
    בעלים גאה של פיאט 124 ספיידר 1800.

  5. #3
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2013
    הודעות
    622

    בעניין: חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

    אם יחייבו את היבואנים - זה לא מחייב אותך אלא אותם. ואם הם לא ימצאו מספיק אנשים שהתשתית הנוכחית מספיק טובה עבורם (יש להם גישה לחנייה עם חשמל, והם לא צריכים טעינה מהירה בדרכים בשביל הארכת טווח) - הם יאלצו לדאוג לתשתית תומכת - ולכן זו בדיוק הדרך היחידה להשיג את המטרה. במיוחד אם אחוז המכירות המחוייבות יעלה כל שנה.

  6. #4
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2016
    מיקום
    במרחק גרירה מגבע
    הודעות
    3,014

    בעניין: חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

    אבל למה זו מטרה בכלל? אם הטכנולוגיה לא מספיק בשלה כדי שאנשים ירצו להשתמש בה, למה לדחוף אותה בכח? זו בסה"כ דרך לגבות עוד מס כדי לממן מטרה שבכלל לא בטוח מה התועלת בה.
    “For I am a bear of very little brain, and long words bother me”


  7. 7 חברי הפורום הבאים הודו לpooh-bear על ההודעה המועילה הזאת:


  8. #5
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2014
    הודעות
    390

    בעניין: חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

    גם בחו"ל גרים בבתים משותפים, ועדיין יש חוקים שמחייבים את היצרנים למכור רכבים חשמליים.
    בארץ דווקא יש משהו שפחות נפוץ בחו"ל והוא שברוב הבתים המשותפים שנבנו ב 20 השנים האחרונות יש חניון עם חניות ששייכות בטאבו לדירות, כך שניתן להוציא תקנות שיאפשרו להתקין בהן עמדות טעינה שישויכו לחשבון החשמל של הדירה.
    גם במדינה בגודל של ישראל, אם לא נוסעים בכל יום לאילת, רכב חשמלי עם טווח של 300+ ק"מ אין צורך לטעון יותר מפעם-פעמיים בשבוע. ניתן יהיה לעשות את זה בעמדות טעינה ציבוריות שיקומו בצורה מסחרית כאשר תהיה דרישה מצד רכבים שיצטרכו אותן. אם יהיו הרבה רכבים חשמליים, כל תחנת דלק פתאום תתחיל להתקין עמדות טעינה כאלה.
    או בלילה משקע רגיל בזמן שהרכב חונה ואז זמן הטעינה לא באמת משנה.

  9. 2 חברי הפורום הבאים הודו לbobi על ההודעה המועילה הזאת:


  10. #6
    פורומניאק
    תאריך הצטרפות
    מאי 2013
    הודעות
    5,450

    בעניין: חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

    לא יעבוד . כל נושא התשתיות אצלנו בפיגור עצום. בעיקר בתחבורה.
    בקיץ רשת החשמל שלנו נמתחת לקצה.
    עוד עשור/שניים מכונית פרטית כבר לא רלוונטית.
    נערך לאחרונה על ידי save : 19/03/19 ב-10:00

  11. #7
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של 4Real
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2011
    מיקום
    עפולה
    הודעות
    2,114

    בעניין: חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

    אני לא רואה את היבואנים הגדולים לוחצים על משרד התחבורה מהסיבה העיקרית שעלות האחזקה של מכונית חשמלית מאוד נמוכה ואין רווחיות מטיפול במוסכי יבואן.

  12. #8
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2014
    הודעות
    390

    בעניין: חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

    גם בקליפורניה רשת החשמל עובדת על הקצה ונחשבת למיושנת, שם אפילו קרה משהו שלא קרה אף פעם בארץ וזה שמיליוני צרכים נותקו מרשת החשמל ב 2001 כי הרשת פשוט לא עמדה בעומס והתמוטטה.
    אבל עדיין הם מצאו לנכון לאמץ את מדיניות ה zev שהצטרפו אליה עוד 9 מדינות בארה"ב שמחייבת את יצרניות הרכב למכור כמות מסויימת של רכבים לא מזהמים.
    תהיו בטוחים שגם שם יצרני הרכבים הפעילו ועדיין מפעילים לחצים פוליטיים אדירים כדי למנוע את זה, אבל עובדה שזה עבר וזה עובד.

    בקיצור, אם שם זה עובד, אין סיבה שזה לא יעבוד גם כאן.

  13. 2 חברי הפורום הבאים הודו לbobi על ההודעה המועילה הזאת:


  14. #9
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של hans
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2004
    הודעות
    1,892

    בעניין: חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

    ציטוט bobi כתב: הצג הודעה
    היא לחייב אותם למכור
    משפט חשוך. פשוט חשוך.
    לחייב למכור זה 1:1 כמו לחייב לקנות.
    אז מי מחליט מי חייב לקנות?
    אולי אתה מתנדב לקנות?
    אה, לא מתאים לך לקנות?
    אולי נקים איזו ועדה שתקבע אילו אנשים חייבים לקנות?

  15. 2 חברי הפורום הבאים הודו לhans על ההודעה המועילה הזאת:


  16. #10
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2014
    הודעות
    390

    בעניין: חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

    יבואני הרכב יצטרכו למצוא מי שיקנה.
    אם בארצות הברית מנהיגת העולם החופשי זה חוקי, עובד ומוסרי, אז זה מספיק טוב גם בשבילנו.

  17. #11
    מוביל דעה הסימלון של In Flames
    תאריך הצטרפות
    מאי 2006
    מיקום
    Fucktopia
    הודעות
    2,464

    בעניין: חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

    אין כמו להוסיף רגולציה כדי לקדם נושא מסוים (לחייב לשווק, לא לחייב למכור. בלתי אפשרי לחייב למכור משהו).
    רנו וניסאן משווקים כרגע את זואי, הרכב החשמלי הנמכר ביותר באירופה (https://www.carsforum.co.il/cars/מגז...לאקדמיה) ואני לא רואה שיש ביקוש יתר. הליף שווקה עד לא מזמן ועלולה לחזור בדור החדש וגם ממנה אני לא רואה הצפה בכבישים
    Renault Clio RS EDC 200
    ציטוט edan82 כתב:
    למה רכב ספורטיבי? כי זה המקבילה של משחק מקדים בסקס

  18. חבר הפורום הבא הודה לIn Flames על ההודעה המועילה הזאת:


  19. #12
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2016
    מיקום
    במרחק גרירה מגבע
    הודעות
    3,014

    בעניין: חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

    מה הקשר? מה שעובד בקליפורניה לאו דוקא יעבוד בטקסס, ולהיפך. יש כל כך הרבה משתנים בסיפור הזה (אחוז בעלות על רכב, מרחק נסיעה ממוצע ומקסימלי, מחירי רכב, קיום תשתיות הטענה וכו') שאין שום קשר בין מה שקורה בקליפורניה למה שקורה פה.
    “For I am a bear of very little brain, and long words bother me”


  20. #13
    כותב. הרבה. הסימלון של SlowRide
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2008
    מיקום
    אצל ההורים
    הודעות
    12,268

    בעניין: חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

    באותה גישה אפשר לחייב יבואנים למכור כמות מוגבלת של רכבים כל שנה כדי למנוע זיהום אויר.
    עזוב, אפשר אפילו להגדיר כמות מותרת של רכבים עם רישוי לכביש כדי להילחם בפקקים ובזיהום ביחד. יגרילו כמות מסויימת של מספרי רישוי שיהיה מותר להם להמשיך לנוע בכבישים ואת כל השאר המדינה תיקח מהאזרחים ותמכור לחו"ל.
    .Volvo 740. It's hip to be square

  21. #14
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2014
    הודעות
    390

    בעניין: חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

    ולמה אתה חושב שמה שעובד שם לא יעבוד כאן?
    יש לך דברים ספציפיים שבגללם נראה לך שזה פועל בצורה שונה כאן?
    נערך לאחרונה על ידי bobi : 19/03/19 ב-12:49


  22. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  23. #15
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2006
    הודעות
    337

    בעניין: חיוב של היבואנים במכירה של רכבים חשמליים, הדרך היחידה לקדם אותם

    ציטוט save כתב: הצג הודעה
    לא יעבוד . כל נושא התשתיות אצלנו בפיגור עצום. בעיקר בתחבורה.
    בקיץ רשת החשמל שלנו נמתחת לקצה.
    עוד עשור/שניים מכונית פרטית כבר לא רלוונטית.
    בד״כ טוענים רכב חשמלי בלילה, כשהצריכה בשפל. ניתן לעודד שימוש כזה ע״י תעריפים משתנים לפי שעה, כך שהחשמל יהיה יקר בשעות העומס וזול בשעות השפל.

דף 1 מתוך 8 1234 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 25/06/18, 9:24
  2. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26/04/13, 17:48
  3. תעזרו לי לקדם רישום פטנט
    By cocAIn in forum אוף-טופיק
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 14/01/07, 21:44
  4. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03/09/05, 15:09
  5. לדפוק אותם אותם או לא?
    By Leonid in forum אוף-טופיק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 15/12/03, 18:19

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •