Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - אאודי Q8


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1844 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי תקופה ארוכה שהם לא נהגו במכוניות מבחן, רז ודניאל חזרו ישר לתוך ה-Q8 של אאודי, שלא הייתה בקטגוריה הזו תקופה ארוכה.

 

אאודי-Q8-05.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המבחן מעניין אם כי ניכר שהקטגוריה והסגמנט זרים לבוחן והם שפטו אותה לפי מיטב הבנתם וזה מה שמעניין. מי יורד עם אאודי Q8 מאספלט? נו באמת. היית צריך לבדוק איך היא נכנסת בין הקווים בחניון של קניון רמת אביב. איך מתמרנים איתה בירידה לחניון של קניון ארנה והאם אפשר לקבע שקיות נייר של פיטורי 54 בבגאז'.

אה, גם מחירים היו עוזרים.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחת מהפעמים הבודדות שלא התחברתי למבחן כלל, יתרה מכך המשכתי לקרוא בכוח.

כמה נק שלדעתי גרמו לכך -

*בוחנים פה אאודי Q8, שמגיע באיחור אופנתי למסיבה ומגיע להתחרות ב X6 ו GLE כפי שצויין, ברור שהיא טוב ואפילו מצויינת פני עצמה, זאת לא סוזוקי אלטו שיש ספק איך היא תרגיש בתוך או מחוץ לעיר.

*"גם" בעיר/בחניה/פה/העיצוב... כמו בסעיף הקודם ברור שהיא תהיה טובה בכולם, מה עוד יש בא? למה אותה על פני ה X6 למשל?

*מה הערך המוסף שלה ? תאכלס מה שונה בינה לבין ה Q7?

 

ובכללי חסר פלפל במבחן, הרכב כל כך מעניין ונאה אבל המבחן כ"כ משעמם, באסה.

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי, אבל לא התחברתי למבחן כלל.

בדרך כלל בביקורות פה מצליחים להעביר איזה רגש לקורא ופה הכל נורא שטחי.

יתרה מזאת, זה הרגיש לי סקירה ממומנת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנדסת אנוש :מאד אהבתי את מפות גוגל בתצוגה ענקית בלוח השעונים. מאד נח.

מה שהפריע לי קצת זה מיקום ידית בקרת שיוט. אתה מחפש אותה עם הזרת השמאלית אי שם בחושך. אבל זה ניחא כי יש שיוט אדפטיבי והכל.

מה שעצבן קצת יותר זה שכיבוי הרכב לא מעלה אוטומטית מעצור יד (אולי פיספסתי משהו בתפריטים ?)

בהדלקת הרכב ונגיעה בגז : הוא כן יודע לשחרר מעצור יד.

סוף סוף נפטרו מהגויסטיק העגול ליד ידית הילוכים אבל הלכו אחורה עם מזגן מגע וירטואלי (רעה חולה בכל היצרנים ).

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על הפידבקים. גם כשהם לא טובים, אנחנו צריכים לשמוע אותם כדי להתאים את עצמנו.

 

יתרה מזאת, זה הרגיש לי סקירה ממומנת.

 

לא לא לא לא. מעולם לא ולעולם לא. אחד מעמודי התווך של האתר שקיפות ואינטגריטי. לא היה פה ולעולם לא יהיה פה תוכן ממומן במסווה של מבחן אובייקטיבי. אני לא מאמין בלירות לעצמנו (ולכל התעשייה שלנו) ברגליים.

 

פבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על הפידבקים. גם כשהם לא טובים, אנחנו צריכים לשמוע אותם כדי להתאים את עצמנו.

 

 

 

לא לא לא לא. מעולם לא ולעולם לא. אחד מעמודי התווך של האתר שקיפות ואינטגריטי. לא היה פה ולעולם לא יהיה פה תוכן ממומן במסווה של מבחן אובייקטיבי. אני לא מאמין בלירות לעצמנו (ולכל התעשייה שלנו) ברגליים.

 

פבל.

 

ברור לי לגמרי.

אני בטוח שזה לא ממומן, פשוט הכל היה חיובי ומעולה ומדהים.

הסיקור היה אוהד מדי, זה הכל.

ובהחלט יכול להיות רכב ללא מגרעות, אבל קראתי את הביקורת ומשהו שם פשוט לא עבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אז באיחור אופנתי גם שלי, אגיב:

 

המבחן מעניין אם כי ניכר שהקטגוריה והסגמנט זרים לבוחן והם שפטו אותה לפי מיטב הבנתם וזה מה שמעניין. מי יורד עם אאודי Q8 מאספלט? נו באמת.

הקטגוריה והסגמנט לא זרים לנו, למרות שאנחנו אוהבים לבחון בעיקר מכוניות ספורטיביות.

לגבי הירידה לשטח - לו הרכב היה שלי - לא הייתי קונה אותו למטרה זו, בטח לא עם חתך הצמיגים הנ"ל. אבל קיימים 2 מצבי נהיגה לשטח, ולן התייחסנו אליהם.

 

*"גם" בעיר/בחניה/פה/העיצוב... כמו בסעיף הקודם ברור שהיא תהיה טובה בכולם, מה עוד יש בא? למה אותה על פני ה X6 למשל?

אתה משווה פה מכוניות מצויינות של טובי היצרנים. הסיבה להעדיף אחת על פני האחרת היא אהבה למותג, מיתוג, סטטוס, תדמיתית וכו'.

המתחרות שלה מתמודדות מולה היטב.

 

זה הרגיש לי סקירה ממומנת.

אף אחת מהסקירות של דניאל ושלי, ואף אחת מהסקירות בפורום אינה ממונמת, ואינה עוברת לאישור יח"צ של מספק המכונית לפני הפרסום.

הכתבה הזו אוהדת כי לרכב יתרונות רבים.

בכל מקרה זה לא הסגמנט שהייתי בוחר לעצמי, וכל קורא / קונה פוטנציאלי מקבל את חוות הדעת כדי להתחבר למה שחשוב לו יותר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1844 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...