Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחממות גיר דו מצמדי (רובוטי) ברכב חדש (קיה)


Becky
שימו לב! השרשור הזה בן 363 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קיבלתי רכב חדש לפני פחות מחודש.

אתמול נסעתי בפקק ארוך ואיטי שחלקו היה בעליה רצינית (תענוג), קראתי בספר הרכב שיש לעקוב במצבים כאלה אחרי הטמפרטורה של הגיר.

ניסיתי להשתמש כמה שיותר בבלם (שזה מלחיץ בפני עצמו בפקק צפוף בעלייה) ולתת למרווח להיווצר לפני לפני שהתקדמתי ובכל זאת הטמפרטורה של הגיר מאוד עלתה (9 מתוך 16 כאשר 10 כבר מוגדר כחם ולא ממולץ).

מרוב שנבהלתי פשוט התפרססתי ונסעתי הביתה, זה עצוב שרכב חדש מגביל אותי.

יש משהו שניתן לעשות? (חוץ מלהימנע מפקקים)

זה תקין ברכב חדש לגמרי? שווה לקחת אותו לבדיקה במוסך?

 

המון תודה מראש על העזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

למה לא ידוע? ידוע וכבר דווח בפורום. אלו תמונות מלוח שעונים של ספורטאז' GT:

 

jip1710.jpg

 

jip1711.jpg

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לחבר באותם תנאים עם יונדאי I30 דור קודם, ומוכר מעוד יצרנים. אם הגיר מתפקד כעת כמו שצריך לא חושב שיש מה לגשת למוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה לגשת למוסך, זאת לא תקלה אלא הרגישות האופייית לגיר רובוטי עם מצמדים יבשים.

יונדאי-קיה הוסיפו את ההתראה הנ"ל כנסיון להגן על חיי המצמדים.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה אין סיבה שתיגש למוסך אבל איך היא אמורה להתנהל עם הגיר הזה? להמנע מפקקים? לא בדיוק בקשה הגיונית במדינת ישראל (או בכלל במקומות עירוניים גדולים בעולם) אז מה היא אמורה לעשות עם הדבר הזה, במיוחד שהיא כן מודעת וקראה פה בפורום שכדאי לה לתת מרווח ולא לזחול ועדיין זה לא עזר לה והגיר התחמם.

 

לא מבין למה משתמשים בגיר כזה הזוי מלחתכילה אבל זו לא שאלה לפורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המימוש של יונדאי-קיה בהחלט לא הכי חכם...

חבר עם הספורטאז' נתקל בזה בטיול, היה צריך להמתין 5 דקות בלי יכולת להתקדם. הוא פשוט העיף את האוטו.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי רכב חדש לפני פחות מחודש.

אתמול נסעתי בפקק ארוך ואיטי שחלקו היה בעליה רצינית (תענוג), קראתי בספר הרכב שיש לעקוב במצבים כאלה אחרי הטמפרטורה של הגיר.

ניסיתי להשתמש כמה שיותר בבלם (שזה מלחיץ בפני עצמו בפקק צפוף בעלייה) ולתת למרווח להיווצר לפני לפני שהתקדמתי ובכל זאת הטמפרטורה של הגיר מאוד עלתה (9 מתוך 16 כאשר 10 כבר מוגדר כחם ולא ממולץ).

מרוב שנבהלתי פשוט התפרססתי ונסעתי הביתה, זה עצוב שרכב חדש מגביל אותי.

יש משהו שניתן לעשות? (חוץ מלהימנע מפקקים)

זה תקין ברכב חדש לגמרי? שווה לקחת אותו לבדיקה במוסך?

 

המון תודה מראש על העזרה.

 

קודם כל, תירגע. אין כאן שום דבר שצריך להיבהל ממנו.

 

דבר שני - היית בפקק ארוך ואיטי ובעליה רצינית, למה ציפית בדיוק ?

אז הגיר טיפה התחמם - ועדיין לא הגיע לתחום המאוד מסוכן שלו, מה הלחץ ?

הרי גם גירים אוטומטיים "רגילים" מתחממים בפקקים ועליות - אך ברוב המקרים לא תראה שום חיווי על זה... כך שאין סיבה הגיונית להיבהל ממשהו.

 

אם אתה בכל זאת חושש, צור קשר עם השירות של היבואן ותשאל אותם.

מעבר לזה - יש לך אחריות, תהיה רגוע.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר הגיר הרובוטי מתחמם הוא מעביר הילוכים בצורה יותר גסה וגם יכול פשוט להפסיק להעביר כוח, ואתה יכול למצוא את עצמך משתזף בצד הדרך עדד שהגיר יתקרר והאוטו יהיה מוכן לזוז , מה שלא נתקלתי בו בגיר פלנטרי או רציף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הגיר מתחמם אלא המצמדים, אבל איכות העברת ההילוכים תושפע מכך אם הנהג יתעלם מהאזהרות המופיעות בלוח המחוונים.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה לא הצליחו לפתור את הבעיה למרות שהם הצהירו שהבעיה נפתרה,זה בעיה ידועה בגיר של הספורטאז טורבו ובשאר הדגמים של היצרן עם הגיר הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 363 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...