Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - DS7 קרוסבק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוני, בעלים של DS, הגיע לבחון את ה-DS7 קרוסבק החדש. הוא בא סקפטי ויצא...

 

DS7-02.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהניתי מאד מהמבחן - תודה!

יכול להיות שהתמונות עושות לה עוול (לא ראיתי את המכונית במציאות), אבל לי נראה העיצוב החיצוני לא מגובש והעיצוב הפנימי מקושקש.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, כתיבה מצוינת.

הערה קטנה בכל זאת - לא פירטת מהם ההבדלים באבזור בין רמות הגימור השונות. גם ציינת שיש 3 כאלה, אבל לא את השם והמחיר של הרמה האמצעית.

 

חוץ מזה, נראה באמת אחלה תמורה למחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סה"כ רכב מעניין מאד אבל בהיעדר מנוע טורבו גדול יותר (שבדרך כלל חשוב לרוכשי SUV\SAV או שקוראים לזה, היום בטווח המחירים האלה) אני חושב שרבים יפזלו ליצרנים אחרים.

 

בעיצוב הפנים לא ברור לי הטאבלט הזה באמצע... דנו בזה לאחרונה בפורום על רכב אחר (ברח לי כרגע איזה), כנראה שהיו לאפל טאבלטים עודפים...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שביקר הרבה בסוכנות בהרצליה בזמן האחרון וישב הרבה ברכב בתהליך הסגירה של הרכב שלי [DS3] - התגובה הראשונה שלי כשנכנסתי ל DS7 היתה "ואו".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.,המושבים המדהימים האלו נראים טוב בכל צבע חוץ משחור

 

מי החכם שהחליט לתת לרכב הדגמה צבע כ"כ בנאלי?

 

2. גם ההחלטה של לובינסקי להביא מנוע חלש (9.4 שניות מטפס למאה, הלו) לסגמנט היוקרה מוזרה

 

נראה כאילו לובינסקי לא באמת רוצים למכור אותו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה נהדרת, תודה רבה על הסיקור!

אני מתלבט עם עצמי האם להגדירו כיפה ביותר בסגמנט, לטעמי כמובן :)

יש לי פינה חמה בלב למותג הזה, אחרי שבועיים השכרה של DS5 דיזל באיטליה, הרכב שהכי נהנתי לנהוג בו.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, כתיבה מצוינת.

הערה קטנה בכל זאת - לא פירטת מהם ההבדלים באבזור בין רמות הגימור השונות. גם ציינת שיש 3 כאלה, אבל לא את השם והמחיר של הרמה האמצעית.

 

חוץ מזה, נראה באמת אחלה תמורה למחיר.

הרכב שווק ב-3 רמות גימור במחיר שהתחיל ב-249,000 ₪ עבור רמת גימור פרפורמנס והגיע עד 299,000 ₪ עבור גרסת אופרה שהיא זו שהגיעה למבחן. לפני תקופה קצרה התחיל היבואן לשווק גם גרסת בנזין עם מנוע טורבו בנזין 1.6 ליטר בגרסת 180 כוחות סוס עם אבזור ומחיר זהים לגרסת הדיזל הבסיסית...

 

יש לציין שדגם הכניסה מגיע עם מושבים, קונסולה מרכזית ודיפונים שמצופים באלקנטרה בזמן שהדגם הבכיר משתמש בעור עם תפירת פנינה מעניינת.

 

 

בגדול, עד כמה שהבנתי, השוני הוא בריפוד ומושבים עם אוורור וחימום וגימיקים כמו מצלמה טרמית ושעון.

לגבי רמת גימור אמצעית שמה בסטיל ומחירה 270 אש"ח, ואף אחד לא יודע מה יש בה. נמכר רק רכב אחד מרמת גימור זו, בזמן שיתר הרכבים התחלקו שווה בשווה בין היקרה ביותר לזולה ביותר.

אין לי מושג איך כניסת דגם הבנזין משפיעה, אבל אני חושב שמסירות שלו התחילו רק ב2019 והכתבה נכתבה הסוך 2018.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל בולט נוסף בין הגרסה הבסיסית והבינונית לעומת הגרסה הבכירה הוא גודל מסך המולטימדיה. 8 אינץ׳ בגרסת הבסיס והאמצעית, ו12.3 ענקית בגרסת האופרה שרוני בחן.

זה קצת מבלבל, אבל יש רמות גימור וחבילות איבזור, שזה שני דברים שונים. כששכרנו בקיץ באירופה את גרסת הדיזל היא הגיע ברמת גימור Performance Line כמו גרסת הבסיס פה בארץ. אבל בזמן שהגימור היה זהה (אלקנטרה, גימורים ספורטיביים וכו) האיבזור היה שונה לחלוטין, ובניגוד לפה, היא הגיעה עם המסך הגדול אבל ללא סאנרוף או Keyless מלא למשל.

במקרה ביליתי הבוקר עם גרסת הבנזין, ואחזור לפה לכתוב עליה קצת כשיהיה לי קצת זמן במהלך הסופ״ש.

שבת שלום בינתיים...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה ביליתי הבוקר עם גרסת הבנזין, ואחזור לפה לכתוב עליה קצת כשיהיה לי קצת זמן במהלך הסופ״ש.

שבת שלום בינתיים...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

יש תובנות? נורא מעניין אותי איך הוא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלק האחורי באמת יפה, אמנם מזכיר מאוד אאודי אבל הפנסים הם ממש יצירת אומנות.

הפרונט קצת פחות מתחבר לי, קצת בלבוסי.

אני נהגתי בדיזל פרפורמנס ליין הבסיסית. אהבתי מאוד את המראה של תא הנוסעים ואת החומרים, את הנדסת האנוש פחות, אבל חוץ מהתפריטים הסבוכים אני מאמין שלרוב הדברים אפשר להתרגל.

נוחות הנסיעה מצויינת אבל בשבילי הוא היה מעט רך מדי. יחידת ההנעה מרשימה מאוד ומבחינתי הייתה אחת מנקודות החוזקה של הרכב.

אני מתחבר לשורה התחתונה, גרסת הכניסה מעניקה תמורה מאוד גבוהה למחיר ומי שקונה רכב חדש בסכום כזה בהחלט כדאי שיבדוק את ה-DS7.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי הרכב הזה פונה? הן מבחינת מדינת ישראל והן מבחינת שאר המדינות בהן הוא נמכר?

 

הרכב נראה מרשים מאוד במציאות ואני נוטה להסכים שדווקא צבע שחור לרכב מבחן היה רעיון פחות מוצלח. בצבעים אחרים הוא נראה ממש טוב!

כתיבה יפה מאוד, נהנתי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...