Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלת תם: איך כ"כ הרבה אנשים קונים רכב חדש?


me5000
שימו לב! השרשור הזה בן 1909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם אני לוקח אדם ממוצע שמרוויח שכר מינימום, יש סיכוי די גבוה שהוא לעולם לא יגיע לרכב חדש.

מצד שני אני רואה כ"כ הרבה רכבים חדשים עם הכביש שזה די לא הגיוני ביחס לאוכלוסיה.

בחזרה לשאלה המקורית שלי, איך אדם שלא עובד בהייטק ועושה המון כסף מגיע ללקנות רכב חדש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כמעט כולם היום קונים במימון בצורה כזו או אחרת, כל חברה שתקנה ממנה רכב היום בין אם זה ישירות דרך היבואן עד למגרש פח, לכולם יש אופציות מימון נוחות שכמעט כל אחד על הנייר יכול ״להרשות״ לעצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוואות ומימונים, נותנים כמעט לכל אחד היום.

יש לי ידידה בעבודה, סטודנטית שמרוויחה בסביבות 6k בחודש, קיבלה ללא בעיה 140k בשביל הסיאט לאון החדשה שלה.

אם מדובר בדבר חכם? בהמון מקרים לא

עריכה אחרונה על ידי Krd
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. יש הרבה מאוד אנשים שמרויחים יותר משכר מינימום, ואפילו הרבה יותר, ואינם עובדים בהיי טק.

2. הרבה קונים בעסקאות מימון טובות יותר או פחות ומשלמים על הרכב כמה שנים.

3. רכבי חברה.

4. איך אתה יודע אם מספר הרכבים החדשים שאתה רואה הגיוני ביחס לגודל האוכלוסיה או לא?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כולם נוסעים על מרצדס חדשות.

היום ניתן לקנות גם רכב מיני ב אזור ה 70 אלף מליסינג בתשלומים נוחים וכך הרבה אנשים עושים- מימון.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לא מעט אנשים שמתפרנסים לא רע גם מחוץ להייטק.

 

ההסתכלות על ההכנסה בלבד שגויה - צריך להסתכלעל מכלול ההכנסות וההוצאות של אדם או משפחה. יש מי שהכנסתם נמוכה אך וצאותיהם אפסיות, יש מי שקיבל ירושה, יש מי שמוכן לוותר על הרבה תענוגות בחיים על מנת לקרוע ניילונים מאיזה אלטו (טוב אין אלטו חדשה, אז מיקרה).

 

ועוד דבר שיקרה כאן מיד: תהיה התיחסות להלוואות (במונח המכובס "מימון"). בעצם זה לא שונה בהרבה מחסכון רב שנים, אלא שכאן במקום שהכסף "הונח בצד" בעבר יש התחייבות "לשים אותו בקופה של המוכר\הבנק" בעתיד, ועל כך משלמים ריבית ולפעמים גם בהסתבכות כלכלית.

 

המלצה חמה - אל תנסה להבין את התנהלותם של אחרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לוקח אדם ממוצע שמרוויח שכר מינימום

זה רק אני, או שאדם ממוצע אמור להרוויח שכר ממוצע (או לפחות חציוני)?

 

איך אדם שלא עובד בהייטק ועושה המון כסף מגיע ללקנות רכב חדש?

הוא עובד במשהו אחר, עושה המון כסף ומגיע ללקנות רכב חדש. אלמנטרי, מיי דיר ווטסון. או שיורש מלא כסף, או מתחתן עם מלא כסף, איך שיוצא.

ד"א, יש גם לא מעט אנשים שעובדים בהייטק, עושים המון כסף (או לא) ולא קונים רכב חדש. יש כאלו שאפילו לא קונים רכב בכלל.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, ענו לך דברים די נכונים.

 

שנית, שתה כוס מים קרים. פתחת שירשור בפורום ציבורי, צפה לקבל תשובות שלא תמיד לרוחך. סה"כ גם אם הייתה ביקורת היא עניינית ומרומזת ולא ניבולי פה.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להסביר לך משהו:

 

אנשים קונים רכב חדש מכל מיני סיבות. למשל, אנשים כמוני, ש"נשרפו" ברכישת רכב משומש, ויש להם היכולת לרכוש רכב חדש. אז אני עושה זאת, ומחזיק ברכב שנים רבות. ובמהלך אותן שנים חוסך לקראת רכישת רכב חדש.

 

יש לי קולגות שרכשים לא סתם רכב חדש, אלא רכב פאר. למה? בחברה שבה הם חיים רכב הפאר מדגיש את מעמד, וכנראה גם את מעמדך המקצועי, אולי מאפשר להם גם להכניס הכנסות נוספות. מצד שני, יש לי קולגות מכובדים מאד שנוסעים בסופרמיני בן 20 ויותר שממלא את כל צרכיהם - הם לא צריכים לעשות רושם על אף אחד, והנסיעה היומית שלהם היא 10 ק"מ (ואם הרכב נתקע - לא נורא, חצי שעה הליכה לעבודה\הביתה, מכסימום משלמים 30 ש"ח למונית).

 

יש אנשים שרוכשים רכב חדש כיון שהוא משמש לפרנסתם. הם זקוקים לרכב אמין וזמין, כז שלא מבלה במחוסך יותר מאשר להחלפת שמנים פעם או פעמיים בשנה. מבחינתם כל יום במוסך הוא הפסד של מאות או אלפי ש"ח. אז הם יתאמצו וירכשו רכב חדש.

 

ואחרון חביב - כבר נרמז כאן: אין לך מושג מי האנשים שקונים איזה רכב. לא כל הייטקיסט מרויח הון, ולא כל מי שעובד בעבודה אחרת חי משכר רעב. הטווח עצום, וכפי שכבר כתבתי, מה שחשוב הוא המאזן. וכמובן סדרי העדיפות. נסה לקרוא קצת בפורום רכישת רכב כאן. בהחלט תמצא את הצעירים המתלהבים שקונים את האיביזה מהכסף שלא יהיה להם ב-5 השנים הקרובות, אבל גם את בעלי המשפחות שמחשבים היטב את צרכיהם ויכולותיהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חישוב גס לצורך סדרי גודל.

השכר של האדם הממוצע (השכר החציוני) עומד על 7500 ש"ח בחודש. מס הכנסה לוקח 800 שקל. ביטוח לאומי ובריאות עוד משהו כמו 300 שקל. נגיד כ4000 שקל לוקחת המשכתנא ועוד 700 שקל ארנונה. ז"א שלרשות זוג ממוצע יש כ8100 שקל בחודש שבהם יש לו גמישות מסוימת.

 

משפחתית חדשה עולה כ130K ואחרי שלוש שנים היא שווה כ80K. בחישוב חודשי גס מדובר בכ1400 ש"ח.

אם במקום זה הוא קנה מכונית משומשת בת 3 ב80K ומכר אותה אחרי שלוש שנים ב50K, המשומשת תעלה לו כ800 שקל בחודש.

ההפרש עומד על 600 שקל בחודש וזוג ממוצע כזה בהחלט יכול להחליט ש600 שקל בחודש שווים לו אחריות, פוטנציאל קלקולים נמוך ושקט נפשי לשלוש שנים. יש לו מרווח שהוא יותר ממספק בשביל לאפשר את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האופציות לקנות היום רכב מבלי שיהיה לך את הממון הדרוש לכך רבות מבעבר וכיוון שכך יש יותר ויותר אנשים שמרשים לעצמם לקנות רכב חדש , כמובן שלא כל מי שרוכש רכב חדש עושה זאת בעזרת הלוואה.

 

תוכניות מימון יש עד אין סוף בשלל מסלולים ושלל גופי מימון וכמובן לא לשכוח את ריבית הפריים הכל כך מפתה ש99% מההלוואות בשוק הרכב מבוססות עליה .

עריכה אחרונה על ידי borisYalzin
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום נכנסים לסוכנות עם כרטיס ויזה ויוצאים עם רכב חדש.

יש מיני ידניות בפחות מ 60000 שקלים.

יש מיני מאפס ק"מ ב 45000 שקלים , והכל ב100 אחוז מימון בתשלומים נוחים , אפשר גם עד 100 תשלומים.

אני חיפשתי רכב משומש עבור אשתי ב- 24000 שקלים לנסיעות עירוניות קצרות.

אחרי שבדקתי קצת את ההיצע בשוק המשומשות נרתעתי ונסוגתי מהעניין לטובת רכב חדש בתשלומים.

אני בטוח שאפשר למצוא גם משומשת טובה ב 25000 שקלים אבל לא לכולם יש את הזמן , האנרגיות וההבנה בתחום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

 

יש לי קולגות שרכשים לא סתם רכב חדש, אלא רכב פאר. למה? בחברה שבה הם חיים רכב הפאר מדגיש את מעמד, וכנראה גם את מעמדך המקצועי, אולי מאפשר להם גם להכניס הכנסות נוספות. מצד שני, יש לי קולגות מכובדים מאד שנוסעים בסופרמיני בן 20 ויותר שממלא את כל צרכיהם - הם לא צריכים לעשות רושם על אף אחד, והנסיעה היומית שלהם היא 10 ק"מ (ואם הרכב נתקע - לא נורא, חצי שעה הליכה לעבודה\הביתה, מכסימום משלמים 30 ש"ח למונית).

 

 

יש לך תגובה די אוטומטית ושלילית כלפי רוכשי רכבים יקרים.

חשבת אולי על אופציה שאותם אנשים מרשים לעצמם תחביב יקר?

דורשים תכונות ספציפיות מרכב בלי לנסות להוציא לכולם את העיניים?

מה ההבדל בין זה לבין טיולים ארוכים (ולא זולים) כמו שאתה מקפיד לעשות?

מישהו עיקם על זה פרצוף מתישהו?

זה תחביב וזה תחביב. הכל לגיטימי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין מאיפה השאלה של פותח בשרשור נובעת.

אני יענה לך תשובה, עם ישראל אוהב לחיות טוב גם אם זה על חשבון הלוואות ואוברדרפט.

יש לי שכן כזה, קנה רכב חדש ואופנוע כבד חדש והכל בשנים של תשלומים.

לזכותו יאמר שכדי לממן את כל החגיגה הוא עובד ב3 עבודות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...