Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תחילת תנועה - מבחן ארוך טווח מיצובישי אקליפס


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1848 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המערכת ממש לא רעה, הפעולה שלה זריזה יחסית והממשק די מובן. אבל ברכב שלנו יש בעיה. ברכב המבחן שלנו הותקנה גם מערכת קונקטד של כלמוביל, אבל משיחה עם מנהל הפרוייקט מסתבר שהותקנה חומרה ישנה ותוכנת בטא שבכלל לא הייתה אמורה להגיע לרכבים שעולים על הכביש. ושני הדברים האלה, כשמשלבים אותם ביחד גורמים ללא מעט בעיות וסירבולים גם במערכת המקורית (למשל - אי אפשר לחבר את הטלפון לבלוטות' של המערכת המקורית וחייבים להתחבר דרך הקונקטד). במהלך השבוע הקרוב צריך להגיע אלינו נציג של החברה שמפתחת את הקונקטד ולהתקין חומרה ותוכנה חדשה שבתקווה תפתור את הסיפור הזה.

 

 

 

איכות החומרים רחוקה מלהיות פרימיום, אבל אני חייב לשאול לאיזה אאוטלנדר אתה מתכוון, כי אפילו בתוך הדור הנוכחי, איכות החומרים השתפרה משמעותית בין הדגם הראשון שלפני מתיחת הפנים (2013) לבין הדגם הנוכחי. בהשוואה לדגם הראשון, איכות החומרים באקליפס טובה משמעותית, ביחס לזה הנוכחית, די דומה. באופן כללי, הייתי שם אותו איפשהו ליד יונדאי וסיאט ומתחת לפיג'ו ופולקסווגן. בתכלס, העיצוב אולי לא מהוקצע מי-יודע-כמה, אבל החומרים מרגישים מאוד עמידים.

 

 

 

קצת יותר קופצני והיסטרי מהמערכות הכי טובות בקטגוריה, עם נטיה להתלהבות יתר בבלימות/האצות. אבל מבחינת רכבים שנכנסים לנתיב או יוצאים ממנו, הוא לא שונה מהמערכות של אף אחד מחבריו לקטגוריה. כלומר מחכה לרגע האחרון לפני שהוא בולם כשמישהו נדחף לפניך, ולא מאיץ עד שהנתיב פנוי לחלוטין. המערכת היחידה בקטגוריית המחירים הזו שאמורה להיות מסוגלת לתת לזה מענה טוב היא זו של הונדה שהושקה ב-CRV הנוכחי אבל לא הגיעה לארץ (למיטב ידיעתי), ואולי תגיע ב-CRV הבא.

 

 

 

 

יש לקונקטד בעייה אמיתית עם המערכת המקורית של הרכב

נסעתי עם הi30 החדשה, וזה נראה כאילו יש מריבה בין שתי המערכות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מונה הצריכה מתאפס מדי כמה שההגדרות שלו אומרות לו. המיכל הקודם היה 10 ק"מ/ל'. בנסיעה היום מהבית לעבודה (יקנעם-צ'ק פוסט, נסיעה מאד רגועה, פקקים בינוניים, אקו-מוד מופעל) - 11.8 ק"מ/ל'. בדרך חזור, עם עליות, כמובן שהנתון הזה יספוג פגיעה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון לאתמול בערב אני בעלים (יותר נכון מחזיק בליסינג) של אקלפיס קרוס חדש בגימור פרמיום, אני ארשה לעצמי לשתף פה ברשמים, למעט מה ששונה מהעלית, שלמיטב הבנתי זה 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב לכל העוקבים!

 

 

ממוצ"ש האקליפס קרוס אצלי, עם 2,164 ק"מ על השעון. האוטו הולך לנסוע בעיקר בעיר (חיפה) עם גיחות לטירת-כרמל/קריות ובסופ"ש, אם מזג האויר יתאפשר, גם טיול עם כל המשפחה. אשמח לענות על כל שאלה שתהיה לכם בהקשר הזה.

 

בהמשך אנסה גם לדחוף למושב האחורי סלקל (כרגע התקנתי רק בוסטר וכסא בטיחות). לפי מה שנראה כרגע, זו תהיה משימה מאוד (מאוד) קשה. תמונות של הניסיון האמיץ בהמשך.

נהגתי עליו קילומטרים ספורים אז התרשמות רצינית עדיין אין, אבל ממה שהספקתי להתרשם - מרווח מקדימה וגם מאחורה די נוח על הכביש, במצב הכי נמוך של המושב עדיין אני גבוה מידי (אולי הבעיה בי, כי אני שונא לשבת גבוה), ולא יורד מספיק נמוך לדעתי).

אין ספק, הרבה יותר קל להושיב את הבנות (5 ו-2.9, את התינוקת בת חודש טרם הספיקותי) ולהוציא אותן החוצה.

 

 

בינתיים אהבתי מאוד את המראות הגדולות, התצוגה העילית (ממש נוח הדבר הזה) וגם את מסך המולטימדיה (נראה טוב ולא זול מידי), את החלון הפנורמי הכפול ואת איכות החומרים וההרכבה הטובה מאוד באופן כללי. מערכת התראת שטחים מתים עובדת מעולה, אפילו יותר טוב ממה שיש לי ברכבי הפרטי. כמו שרומן ציין, החלון האחורי המפוצל ממש לא לעניין, ובכלל - יש הרגשה כאילו באוטו יש הרבה רעיונות מצוינים שמי שתיכנן אותם היה מבריק, אבל כנראה שבשלב הביצוע החליפו אותו בסטאז'ר או שפשוט לא היה מספיק תקציב, והביצוע "חצי אפוי". בכלל, יש הרגשה שלמרות האבזור הנדיב והרעיונות הממש טובים, ברכב של 180K ש"ח חסכו עלינו פה ושם בדברים אלמנטריים (אפילו מראה מונוכרומטית אין... WTF?). עוד פרטים בהמשך.

את מערכת המולטימדיה ו-AA טרם יצא לי לבדוק, אתייחס לכך בהמשך.

 

נ.ב: התעליתי על עצמי מספיק לנסות לכמה דקות את ECO MODE, או איך שאני קורא לו "עזוב אותי באמאש'ך ותן לישון". לאמיצים בלבד.

 

זאת ועוד, בהמשך. בינתיים תאתגרו אותי ותשאלו מה שבא לכם (או לפחות מה שטרם שאלתם את רומן ורוברט).

עריכה אחרונה על ידי Mr_Shankly

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במצב הכי נמוך של המושב עדיין אני גבוה מידי (אולי הבעיה בי, כי אני שונא לשבת גבוה), ולא יורד מספיק נמוך לדעתי).

כנ״ל. העניין הזה ממש בעייתי למי שאוהב לשבת נמוך יותר, גם אם התרגלתי לאחר מספר ימים. נדמה לי שרומן גם לא אהב את זה.

אם אתה כן מנסה להוריד את המושב עוד זה פשוט מטה אותו קדימה מה שמאוד לא נוח (לא יכול לתאר לעצמי אפילו שזה יכול להיות נוח למישהו).

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, זה ממש מעצבן - כי להוריד רק את המסעד של המושב יותר נמוך לא עוזר בכלום, חוץ מלקרב אותך יותר למטרה שהיא לדפוק את הראש בהגה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים הנה כמה תמונות של קליפסו (יש לכם שם יותר טוב? שתפו אותנו)

 

לטעמי, אין מנוס מלתת לשם שמיצובישי עצמם בחרו לשאת גם את הכינוי... פשוט בתירגום לעברית - ליקוי (או ליקוי מוצלב לדקדקנים)

[emoji1787][emoji6]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לגבי התצוגה העילית שמראה את המהירות ובקרת השיוט,

זה קיים גם במאזדה 3, האם גם כאן זה מראה סטיה מנתיב, או כיוון נסיעה במצב ניווט דרך מסך המולטימדיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, גם כאן התצוגה העילית מראה סטייה מנתיב (אגב, לא זוכר אם ציינתי, בטח רומן או רוברט ציינו - הזוי שיש רק התראה על סטייה מנתיב ולא תיקון, בטח ברכב במחיר כזה), הילוך נוכחי שנמצאים בו (אם מפעילים את המוד הידני), התראות למיניהן (למשל, על אי-חגירת חגורת בטיחות). בקשר לניווט - בעוונותיי עדיין לא השתמשי בוויז, אם רוברט או רומן לא יענו עד אחה"צ אז אנסה בעצמי ואחזור לדווח.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במאזדה זה לא ניווט של וויז, אלא מערכת ניווט GPS מקורית, כוללת דיווח תנועה כאשר יש חיבור לאינטרנט שמתקבל גם דרך הBT.

ממתין לבדיקה, אני משתמש בזה המון, זה ממש נחמד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לגבי התצוגה העילית שמראה את המהירות ובקרת השיוט,

זה קיים גם במאזדה 3, האם גם כאן זה מראה סטיה מנתיב, או כיוון נסיעה במצב ניווט דרך מסך המולטימדיה?

 

מראה סטיה מנתיב, מראה התראת התנגשות, לא מראה ניווט כי אין ניווט מקורי - יש את המערכת של כלמוביל או AA/CP.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה נחמד אם המדווחים היקרים היו מוסיפים תמונות להמחשה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1848 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...