Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טורבו צעיר עד 70k


adab5
שימו לב! השרשור הזה בן 1954 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי, מחפש רכב לנהג צעיר (מפרסם בשביל אחי הקטן)

דרישות עיקריות

 

צריכה דלק טובה , (לא חייב להיות שיא החיסכון , אבל גם לא ברמת 7-9 קילומטר לליטר בנסיעה ממוצעת)

טורבו בעל מראה צעיר בלבד. (0-100 , ומהירות בקו ישר חשוב מאוד)

והכי חשוב אמינה.

 

בתקציב שלי נכנסות שפע איביזות, ולאונים טורבו משנים 2011 עד 2014

אבל אני עם גיר dsg הידוע לשמצה פחות מעדיף להתעסק

 

אופציה אחת שראיתי היא וולוסטר טורבו,

האם הוולוסטר טורבו הוא בעל גיר בעייתי כמו בסיאט? האם יש לו מחלות ספציפיות שבגינם הוא לא כדאי לרכישה? (כמובן תוך כדי טיפול מסור ברכב לפי הספר)

 

בנוסף, האם ישנם אופציות נוספות? פתוח לרעיונות שהם לא עם vag

 

רכב סטייל וולוסטר,גולף,לאון,איביזה- טורבו.

 

תודה לעוזרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שאתה מחפש אוטומט בלבד?

לוולווסטר טורבו גיר פלנטרי רגיל בגרסה האוטומטית ובניגוד לגרסה הרגילה עם גיר רובוטי כפול מצמדים. מעבר לזה לא זכור לי שנמכרו בזמנו עוד דגמי יונדאי פרטיים עם טורבו ודגם הטורבו לא היה נפוץ יותר מדיי.

פורד פוקוס ואופל אסטרה מ2016 מגיעות עם 150 כ"ס וגיר פלנטרי , אבל הפוקוס לא הכי חסכונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא יכול לנהוג בגיר ידני אז רכב VAG יהיה אופציה מצויינת וחיסכון בכאב ראש אחד עיקרי (הגיר).

וולוסטר (לפחות בגרסה הרגילה, לא מכיר את הטורבו) לא רכב עם ביצועים היסטריים ואני עדין- רכב בינוני שהגיר הרובוטי מסרס אותו,היו מס' תקלות בגיר הזה- לא ברמה של פורד אבל משרשור אחר הבנתי,שהרכב עם מנוע הטורבו (שד"א נדיר למצוא, הרוב רובוטיות) מגיע עם גיר פלנטרי- אז אולי הדגם הזה ספציפית מוצלח יותר.

עריכה:יואב הקדים אותי מעט

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שאתה מחפש אוטומט בלבד?

לוולווסטר טורבו גיר פלנטרי רגיל בגרסה האוטומטית ובניגוד לגרסה הרגילה עם גיר רובוטי כפול מצמדים. מעבר לזה לא זכור לי שנמכרו בזמנו עוד דגמי יונדאי פרטיים עם טורבו ודגם הטורבו לא היה נפוץ יותר מדיי.

פורד פוקוס ואופל אסטרה מ2016 מגיעות עם 150 כ"ס וגיר פלנטרי , אבל הפוקוס לא הכי חסכונית.

 

אם הוא יכול לנהוג בגיר ידני אז רכב VAG יהיה אופציה מצויינת וחיסכון בכאב ראש אחד עיקרי (הגיר).

וולוסטר (לפחות בגרסה הרגילה, לא מכיר את הטורבו) לא רכב עם ביצועים היסטריים ואני עדין- רכב בינוני שהגיר הרובוטי מסרס אותו,היו מס' תקלות בגיר הזה- לא ברמה של פורד אבל משרשור אחר הבנתי,שהרכב עם מנוע הטורבו (שד"א נדיר למצוא, הרוב רובוטיות) מגיע עם גיר פלנטרי- אז אולי הדגם הזה ספציפית מוצלח יותר.

עריכה:יואב הקדים אותי מעט

 

תודה על המענה,

לצערי- הוא מוגבל לאוטומט בלבד

 

כאשר דיברתי על הוולסטור דיברתי על האוטומית בגרסת הטורבו 1.6 עם 186 כוחות סוס, האם הגיר הוא פלנטרי רגיל ואמין כמו בשאר הרכבים שלהם?

 

פורד פוקוס ואופל אסטרה מרגישות מבוגרות מידי, ולא נכנסות למשבצת הצעירה שהוא מחפש לצערי.

 

עדכון - אני לא מוצא וולוסטר טורבו אוטומטית בכלל משום שנה בשום לוח - מוזר

בהגדלת התקציב וקניית למשל vag , מ 2013-15 (לאון החדשה, איביזה החדשה ) נראלי ששם יש את האופציות היחידות לרכב טורבו צעיר

מה הכי נורא שיכול לקרות ? האם הגיר פשוט שובק חיים ביום בהיר אחד, או שהסכנות אחרות ורק דורשות להשאיר מעט כסף בצד

ומה לגבי אמינות מנועי ה1.4 וה.1.8 טורבו בלאון ? (לאון בדור האחרון שהיה 2013-2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קליאו טורבו לא מספיק צעיר?

 

https://m.yad2.co.il/ad/9o1a8p

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וולוסטר טורבו נדיר מאוד למצוא וזו בעצם הסיבה שלא מצאת,הרגילות עם הגיר הרובוטי רחוקות מאוד מלתת כח כמו של רכב רגיל עם מנוע טורבו.

לא הייתי פוסל את ה 208 טורבו (שמגיע עם מנוע של 110 כ"ס),אלא אם כן,אחד המומחים יגיד שהמנוע בעייתי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיאט עם גיר DSG, כמו שאמרת יש בשפע, יודעים לתקן אותם בארץ ולא קשה להשיג חלקים, עיצוב טוב, קהילה ומועדונים פעילים, שיפורים בשפע גם.

הבעיות עם DSG כבר לא כאלה נפוצות, זה מיטוס ישן שכבר איננו נכון.

חוץ מזה כל רכב מודרני (שהוא לא טויוטה) מתקלקל והתיקונים לא זולים באף אחד מהם, תסתכל בפורום טכני גם דאצ'ה מתקלקל והקלאץ' + גלגל תנופה שם עולה לא פחות מב DSG.

לסיכום סיאט זאת אופציה הכי טובה לדעתי, אפילו שהרכב לא עם אמינות יפנית, אבל בסך הכל מקבלים תמורה מצויינת למחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיאט עם גיר DSG, כמו שאמרת יש בשפע, יודעים לתקן אותם בארץ ולא קשה להשיג חלקים, עיצוב טוב, קהילה ומועדונים פעילים, שיפורים בשפע גם.

הבעיות עם DSG כבר לא כאלה נפוצות, זה מיטוס ישן שכבר איננו נכון.

חוץ מזה כל רכב מודרני (שהוא לא טויוטה) מתקלקל והתיקונים לא זולים באף אחד מהם, תסתכל בפורום טכני גם דאצ'ה מתקלקל והקלאץ' + גלגל תנופה שם עולה לא פחות מב DSG.

לסיכום סיאט זאת אופציה הכי טובה לדעתי, אפילו שהרכב לא עם אמינות יפנית, אבל בסך הכל מקבלים תמורה מצויינת למחיר.

 

 

השנתון שנכנס לנו בתקציב של הלאון מהדור האחרון זה 13-15. מצאתי כמה אקזמפלרים משנת 2014 עם 30-50 אלף ק״מ אשר מטופלים לפי הספר ומעולם לא חוו תקלה תכנית (על פי דברי המוכרים)

האם גם בשנתונים האלה הבעיות dsg התמעטו משמעותית ותוקנו ברובם? או שמדובר בשנה שנתיים האחרונות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגל של הבעיות ב-DSG היה בין השנים 2009 ל2011, שהיו בהם בעיות במוח ומכטרוניק באופן גורף.

מכוון שעברו כבר הרבה שנים מאז, רוב הרכבים האלה כבר התקלקלו ותוקנו.

בשנתונים שציינת כבר אין בעיות גורפות.

אם אתה מחפש רכב סטנדרטי מה שחשוב לבדוק ברכבים האלה שהם לא עברו שיפורים בעבר,

ולבדוק את הרכב לפני הקניה עם תוכנה יעודית של וולקסווגן במקום מתמחה (לא קומפיטסטסים למיניהם שעושים בדיקה כללית בלבד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיות שנשארו בגיר היבש של פולקסוואגן הן שחיקה מהירה של המצמדים. משהו בסביבות 30000 ק"מ לזוג לפעמים קצת יותר. תלוי בסגנון נהיגה. במוסך קוראים לזה בלאי טבעי.

בהחלט לא חסרים מקרים כאילו הרבה אחרי 2011 .גם ב 2018. בהעדר שקיפות יצרן אין להסיק שהבעיות נעלמו או נמוגו.

מציע לך פשוט ללכת ולשבת כמה שעות בחדר המתנה של מוסך מרכזי . דבר עם הממתינים. תבין לבד מהסיפורים שם.

בקיצור : אם אתה מחפש אמינות אז vag לא בשבילך. לעומת זאת הביצועים וצריכת דלק לא רעים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי בעית בורר הילוכים, לפי מה שהבנתי יש השתתפות של היבואן בסך 70% ועלות התיקון סביב 500 שקל.

לגבי שחיקה במצמדים, אני כבר עם הרכב השני עם DSG וטפו טפו אין שום בעיות עם זה בעשרות אלפי קילומטרים שנסעתי ברכבים האלה.

הרעידות בתחילת הנסיעה הם בגלל שחיקת מצמדים בפקקים. ב 30 אלף ק"מ אפשר לעמוד כל היום בפקק ולהעביר בין הילוך ראשון לשני, ואפשר לנסוע בכביש מהיר בהילוכים גבוהים במהירות שיוט. אז נכון, שלגיר הזה (וכל גיר עם מצמדים) יש שחיקה מוגברת בפקק מסיבה מובנת, אבל לא כל עם ישראל כל היום עומד בפקקים של שעה 8 בבוקר באזורים צפופים.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1954 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...