Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה לא מדברים על רב קו?


LotusElise
שימו לב! השרשור הזה בן 1972 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כדי שהוא יוכל לצאת לדרך עם עלית וירידת אחרון הנוסעים, ולא יתעכב להתעסקות בכספים, שלא לדבר על הסחת תשומת הלב ממה שחשוב. הדבר הנכון הוא שהנהג ישב בתא מופרד בזכוכית משוריינת ולא יהיה חשוף לאלימות הנוסעים, ושיגייסו מבקרי כרטיסים בסגנוןם שבו נתקלתי בהולנד (כאלה שהיו מקפלים את קווין מגי בימיו הטובים).

 

רבותי - מספיק עם הפיגור הזה. כל העולם עבר לשיטות האלה, ואין שום בעיה. אין שום סיבה שכמה מיליון ישראלים לא יהיו מסוגלים לעשות מה שכמה מיליארדי אנשים בעולם עושים יום יום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא הבנתי למה שהנהג לא ינפיק כרטיס בעמדה ויקבל מזומן? האוטובוס גם ככה לא זז לשום מקום.

 

אם רשמת משפט כזה, אין ספק שהפעם האחרונה בה נסעת באוטובוס היתה ב 1992 או... אף פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הפיגור האמיתי זה שלא עשו את זה כבר לפני כמה וכמה שנים טובות, ושעדיין לא יהיה אפשר לעלות לכל אוטובוס גם מאחורה ולשלם בעמדה אוטומטית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי או לא הצלחתי לגנוב נסיעה "חינם" ברכבת הקלה בירושלים פעמיים.

כי לצערי שכחתי את הרב קו במלון ולא רציתי בשביל 2 תחנות לחזור חזרה.

אבל בהחלט חוויה לא נעימה לא לשלם בכללי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאנשים לא נופל האסימון כמה זמן עיקוב נוצר בגלל נוסעים בגלל שהרוב לא חושבים על אפקט מצטבר בין תחנה לתחנה. קו 1, אפילו שאיננו קו שמשלמים בו עדיין נמצא ססטמית בעיקובים של בין 5-10 דקות (ניתן לראות את זה על הצג של הנהג אם עומדים קרוב לתא הנהג. לעומת זאת, קו 26 שבו משלמים, מתעקב בגלל כרטוס ותשלום אצל הנהג ואילו 171 שבחלק מהמקרים הוא אוטבוס ללא כרטוס אצל הנהג והרבה דלתות עוצר ויצא לדרך מהר מאוד ביחס ל26.

 

ככל שיש פחות אינטראקציה עם הנהג מה טוב. יש פגמים במערכת, אבל היא פועלת לטובת הכלל. ישנם מספיק פתרונות לכל בעלי המוגבלויות, ואם אין, זה רק אומר שהאפוטרופוסים שלהם לא מבצעים את עבודתם בצורה מספקת, אולי התבטאות קיצונית, אבל אני מאמין שהנקודה עוברת.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באוטובוסים הארוכים כמו אלה שמשרתים קבוע בקו1 וחלקית בעוד קווים, יש מכשיר טעינה על האוטובוס (נראה לי שזאת גם עמדת מכירת רב קו אנונימי ב-5 ש"ח).

 

הנהג לא מתעסק כלל בחיובים ונמצא בתוך תא סגור. וזה יתרון גדול מאוד. מקצר מאוד את זמן ההמתנה כאמור.

 

יש בעיה שלא מאפשרים להיכנס למינוס (נסיעה אחת או שתיים ברו קו מזוהה למשל).

 

IMG-20181219-WA0009.jpg

נשבע שסובבתי את התמונה במחשב, ועדיין מופיעה ככה.

 

 

לצערי או לא הצלחתי לגנוב נסיעה "חינם" ברכבת הקלה בירושלים פעמיים.

כי לצערי שכחתי את הרב קו במלון ולא רציתי בשביל 2 תחנות לחזור חזרה.

אבל בהחלט חוויה לא נעימה לא לשלם בכללי.

 

 

בוא תספר על החוויה אחרי שתתקל בפקחים (השתדל בלי דימויים מתקופות אפילות במאה ה-20).

 

 

נתקלתי פה ושם בנערים שלא משלמים.

IMG-20181219-WA0009.jpg

עריכה אחרונה על ידי Eily
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מכשיר טעינה על האוטובוס (נראה לי שזאת גם עמדת מכירת רב קו אנונימי ב-5 ש"ח).

לא, אין להשיג שם רב קו אנונימי.

הטעינה שם אכן עובדת כהלכה ברוב המקרים.

 

לגבי ירושלים - אין נסיעה בבוקר (22 דק במקרה שלי) ללא פקחים. אין.

ההסתברות ל-2 סבבים של פקחים שונים באותה נסיעה - ~33 אחוז.

ההסתברות ל-3 (!!) סבבים של פקחים - נמוכה אך קיימת. אמיתי לגמרי.

 

הנ״ל מהווה סטטיסטיקה לא מדויקת בעליל מההתרשמות הפרטית שלי מיום הפעלת הרכבת.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה השטות הזאת?

 

כלומר, לא מה שכתבת, אלא המדיניות!

 

מה הבעיה שהמכשיר הזה ימכור כרטיס טעון בנסיעה בעלות 5 ש"ח נוספים על עלות הנסיעה?

 

נהדר שהאתר של דן לא מעודכן ברפורמה בגוש דן וטוען:

 

את הכרטיס האנונימי ניתן לקבל אצל כל נהג או בתחנות ההנפקה של הרב קו וזאת במחיר של 5 ש"ח.

מכאן: http://www.dan.co.il/pages/1349.aspx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...