מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: [פרויקט מצולם] ניקוי בית מצערת- סוזוקי אלטו (תודה רבה ל asafasaf)

  1. #1
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של שביט
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2005
    מיקום
    בין טויוטה לסוזוקי
    הודעות
    3,068

    [פרויקט מצולם] ניקוי בית מצערת- סוזוקי אלטו (תודה רבה ל asafasaf)

    שלום לכולם
    בהמשך לבקשתי במציאת בית המצערת באלטו, נפגשתי היום עם asafasaf שלימד אותי כיצד לעשות זאת. לבקשתו אני מעלה מדריך קצרצר לביצוע הפעולה. כמעט כמו תמיד, עיקר העבודה הוא פירוק מכלולים כדי להגיע לאובייקט עצמו
    אז נתחיל

    1. תא המנוע הקטנטן והחמוד של האלטו

    שם: 01.jpg - מספר צפיות: 165 - גודל: 917.0 קילובייט

    2. פותחים את החיפוי, מוציאים את פילטר האוויר ומפרקים את חיפוי הפלסטיק ע"י משיכה קלה. החיפוי מחובר ב2 "פקקי גומי" לראש המנוע ובנקודת אחת לרזונטור (למדתי מלה חדשה היום )

    שם: 02.jpg - מספר צפיות: 161 - גודל: 898.2 קילובייט

    3. פירוק הרזונטור מצנרת הגומי שמאחוריו, ע"י שיחרור שני הבנדים עם מברג פיליפס

    שם: IMG_20181214_101342.jpg - מספר צפיות: 135 - גודל: 463.1 קילובייט

    4. ניתוק שני קונקטורים. יש עוד אחד מאחורי החלק האחורי של בית פילטר האוויר (ר' תמונה 6)

    שם: IMG_20181214_101529.jpg - מספר צפיות: 117 - גודל: 841.1 קילובייט

    5. שיחרור בנדים מצנרת הגומי, אחד למעלה ואחד יותר למטה

    שם: IMG_20181214_101542_1.jpg - מספר צפיות: 101 - גודל: 395.3 קילובייט

    6. אחרי פירוק פלסטיקה. חלקו האחורי של בית הפילטר מחובר עם שני ברגי 10 (בחלקו האחורי, הגישה מעט קשה אך אפשרית) וכפתור פלסטי בחלקו הימני. כמו כן, כמובטח, ישנו עוד קונקטור אותו נדרש לנתק.
    יש לנתק את צינור הנשם ושתי צינוריות קטנות בצד ימין (אלה שמחוברות ב-U)

    שם: IMG_20181214_102200.jpg - מספר צפיות: 124 - גודל: 875.7 קילובייט

    7. כשמנתקים את שתי הצינוריות, נשפך מעט נוזל קירור. אסף השתמש בשני ברגים בתור פקקים (אלוהים נמצא בפרטים הקטנים)

    שם: IMG_20181214_102743.jpg - מספר צפיות: 128 - גודל: 608.0 קילובייט

    8. הצנרת בידינו

    שם: IMG_20181214_103352.jpg - מספר צפיות: 122 - גודל: 553.2 קילובייט

    נערך לאחרונה על ידי שביט : 14/12/18 ב-23:08
    His side- סוזוקי אלטו GLX 2012
    Her side- טויוטה קורולה GLI 2013

    "שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב"
    Nobody gonna beat my car, it's gonna break the speed of sound

  2. 3 חברי הפורום הבאים הודו לשביט על ההודעה המועילה הזאת:


  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של שביט
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2005
    מיקום
    בין טויוטה לסוזוקי
    הודעות
    3,068

    בעניין: ניקוי בית מצערת- סוזוקי אלטו (תודה רבה ל asafasaf)

    9. גברת מצערת. המצערת מחוברת עם 4 ברגי 10 (3 אומים ובורג אחד, ניתן לראות שני אומים)

    שם: IMG_20181214_103412.jpg - מספר צפיות: 174 - גודל: 802.6 קילובייט

    10. ניתוק קונקטור שלישי, בחלקה האחורי של המצערת

    שם: IMG_20181214_103746.jpg - מספר צפיות: 117 - גודל: 519.9 קילובייט

    11. המצערת מפורקת

    שם: IMG_20181214_104007.jpg - מספר צפיות: 136 - גודל: 433.7 קילובייט

    12. ניקוי המצערת בעדינות, כשהפרפר עדיין סגור (להיזהר לא לגעת בו)

    שם: IMG_20181214_104055.jpg - מספר צפיות: 174 - גודל: 513.4 קילובייט

    13. לאחר מכן, יש לחבר את הקונקטור למצערת, לפתוח סוויץ' למצב ON (שלב אחד לפני הסטרטר) וללחוץ על דוושת הגז עד סופה. פעולה זו פותחת את הפרפר ואז אפשר להשלים את הניקוי. יש להיזהר ולא לגעת בפרפר

    שם: IMG_20181214_104354.jpg - מספר צפיות: 176 - גודל: 1.12 מ

    14. עוד תמונה של מצערת מצוחצחת לכבוד שבת המלכה

    שם: IMG_20181214_104724.jpg - מספר צפיות: 157 - גודל: 437.1 קילובייט

    בתום הפעולה יש לנתק את המצבר.
    בחיבור בין המצערת לסעפת, ישנה טבעת איטום, מומלץ לבדוק שהיא נקייה ויושבת טוב במקומה לפני שסוגרים את המצערת בחזרה. את האומים יש לסגור בעדינות ובהצלבה, כדי לא ליצור לחץ על הסעפת (שעשוייה מפלסטיק... איצ'יקדנה, זוכרים?)
    אחרי שסיימנו להרכיב הכל, מחברים את המצבר בחזרה כדי שהמצערת "תלמד" את המצב החדש של הפרפר.

    מניעים את המנוע ונותנים לו להתבטל בסרק בלי לגעת בגז ועם מזגן כבוי. (עם פקק רדיאטור פתוח למספר דקות, כדי לוודא שלא נשפך לנו יותר מידי נוזל קירור וכדי לנקז אוויר. הזכרנו כבר את הירידה לפרטים )

    15. מכינים קפה ומקשקשים עם החבר'ה הנוספים (טיפול גדול למזדה 3 בעזרת כנופצון נוסף והחלפת אטם מכסה שסתומים ביונדאי גטס)

    שם: IMG_20181214_111626.jpg - מספר צפיות: 155 - גודל: 973.7 קילובייט

    ברצוני להודות לאסף, על הזמן כמובן, ועל הרצון הטוב ללמד פעולות פשוטות, ובעיקר לא לפחד מהפחד לבצע באוטו פעולות שאחרי שרואים אותן מתבצעות, מבינים כמה הן יחסית פשוטות ומהנות.

    אשמח להסביר במפורט אם משהו לא מובן, וכמובן אשמח לתיקונים () או תוספות מאסף.
    נערך לאחרונה על ידי asafasaf : 15/12/18 ב- 8:14
    His side- סוזוקי אלטו GLX 2012
    Her side- טויוטה קורולה GLI 2013

    "שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב"
    Nobody gonna beat my car, it's gonna break the speed of sound

  5. 4 חברי הפורום הבאים הודו לשביט על ההודעה המועילה הזאת:


  6. #3
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יולי 2005
    הודעות
    2,859

    בעניין: ניקוי בית מצערת- סוזוקי אלטו (תודה רבה ל asafasaf)

    אחלה. יכול לפתור בעיה באלטו שבהנעה מגמגמת מעט נכבית ודורשת הנעה נוספת, או לחלופין מכת גז בהנעה הראשונה?

    HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  7. #4
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של שביט
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2005
    מיקום
    בין טויוטה לסוזוקי
    הודעות
    3,068

    בעניין: ניקוי בית מצערת- סוזוקי אלטו (תודה רבה ל asafasaf)

    הפעולה פתרה את שתי הבעיות שציינת, ושלשמן בוצעה.
    עד היום הייתי מניע עם טיפה רגל על הגז, או לחילופין "מכת גז" ממש קלה כדי שהמנוע לא יגמגם או ייכבה. לעיתים הוא גם היה כבה כשהייתי משחרר קצת קלאץ' בגלישות (בפקקים או ברמזורים).
    כעת הפעולה של המנוע מרגישה קצת יותר "עגולה", אין צורך להניע עם גז, ומצבים בהם הרכב היה משתנק ולעיתים כבה הפסיקו, כמו בפקקים (הספקתי פקק אחה"צ על כביש החוף בדרך לחיפה) או בגלישה במקום למרחק קצר.
    His side- סוזוקי אלטו GLX 2012
    Her side- טויוטה קורולה GLI 2013

    "שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב"
    Nobody gonna beat my car, it's gonna break the speed of sound

  8. #5
    פורמוהוליק הסימלון של Adamm
    תאריך הצטרפות
    יוני 2010
    הודעות
    4,525

    בעניין: [פרויקט מצולם] ניקוי בית מצערת- סוזוקי אלטו (תודה רבה ל asafasaf)

    תודה על המדריך.

    לגבי הסעפת יניקה מפלסטיק, היום כל הרכבים מגיעים עם סעפות יניקה מפלסטיק, כמה שיותר להפחית משקל מאביזרים מסביב למנוע(גם מכסה שסתומים).
    פיאט פונטו איבו 2010

  9. #6
    מגובב מוביל הסימלון של מאור30
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2011
    מיקום
    חדרה
    הודעות
    17,310

    בעניין: [פרויקט מצולם] ניקוי בית מצערת- סוזוקי אלטו (תודה רבה ל asafasaf)

    מדריך מדהים ומתועד יפה. תודה. אוסיף ואחדד משהו בקטנה בעניין המצערת החשמלית. ניתקלתי כבר ברכבים כדוגמת הניסאן טידה שבה פרפר המצערת גם עם חיבור לקונקטור שלו ולחיצה על גז לא פותח את הפרפר אלא רק לאחר הנעה אז חייב ממש לחבר הכל ולהניע. במיקרה שכזה אני פשוט מנקה עם לחץ אויר וספריי קרבורטורים את כל המצערת והיקף הפרפר שהיא מפורקת. אז חשוב לשים לב גם לזה ולא להתפתות להזיז את הפרפר ידנית ולחשוב שבכל מצב עם חיבור הקונקטור שלו ולחיצה על גז הוא יזוז כי הוא לא.


  10. #7
    פורמוהוליק הסימלון של Adamm
    תאריך הצטרפות
    יוני 2010
    הודעות
    4,525

    בעניין: [פרויקט מצולם] ניקוי בית מצערת- סוזוקי אלטו (תודה רבה ל asafasaf)

    ^ גם בפיאט עם מצערת חשמלית זה ככה.
    פיאט פונטו איבו 2010


  11. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  12. #8
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,798

    בעניין: [פרויקט מצולם] ניקוי בית מצערת- סוזוקי אלטו (תודה רבה ל asafasaf)

    יפה מאוד.

    כבר יותר מעשור שנתקלתי באין ספור מכוניות - ועדיין, רק בסוזוקי אפשר עוד למצוא את צנרת הקירור עוברת דרך הבית מצערת... כאילו, הם לא הצליחו "להתגבר" על זה כמו כל יתר היצרנים ? האם הם עדיין חושבים שזה קרבורטור משוכלל עם כמה קונקטורים ?
    Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic
    Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic
    Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI
    פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

נושאים דומים

  1. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 28/07/18, 15:35
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17/05/14, 18:44
  3. תודה רבה רבה לכם אנשים טובים (:
    By PsyTropica in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 08/12/03, 22:51
  4. תודה רבה רבה רבה לעמית (KOMPY) (-:
    By sronis in forum אוף-טופיק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10/11/02, 12:25
  5. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 13/09/02, 4:21

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •