Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

מצורפת הקבלה של המוסך המורשה לטיפול 60k. תתעלמו מהרמקולים הם הוחלפו באחריות.

הם גם עשו פלאשינג וגם משתמשים בשמן שלא מופיע בהמלצות יצרן (ראיתי בשרשור אחר אז משתף גם כאן, מסתמן שמשתמשים בשמן הזה בעוד מוסכים מורשים של לובינסקי) - https://www.peugeot.com.au/aftersales-services/expert-advice/oil-recommendations/

 

IMG_20190304_140102.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דווקא השמן בסדר . עומד בתקן

PSA B71 2312

. כלומר ע"פ תקן יצרן. לא חייבים תמיד total .

בארץ אין כל כך חשיבות אם זה 0W30 או 5W30 . שניהם בסדר.

עריכה אחרונה על ידי save
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השמן בסדר גמור, mobil זה מה שממלאים היום במסוכי הרשת.

 

אמרו לך שהתגלו סימני בוצה אז צריך לנקות את המערכת, אין מה לעשות.

הרכב עבר טיפולים בזמן?

עריכה אחרונה על ידי Adamm
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

save, adamm, אתם בטוחים?

לפי האתר של mobil השמן עומד בתקנים 2290, 2297 (כאן) והשמן שמומלץ על ידם לפיג'ו עם מנוע 1.2 82 כ"ס הוא זה (שעומד בתקן 2312).

אני שואל בתור רוכש בקרוב מאד של 208 / קקטוס, ואני לא מאמין שאני אשכרה משתתף בדיון הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה הולך לרכוש רכב כזה, אתה לא חייב להכנס אצלהם לטיפולים. רכוש את השמן שאתה מעוניין שיהיה ברכב שלך וגש איתו למוסך שמכיר את הרכב

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

save, adamm, אתם בטוחים?

לפי האתר של mobil השמן עומד בתקנים 2290, 2297 (כאן) והשמן שמומלץ על ידם לפיג'ו עם מנוע 1.2 82 כ"ס הוא זה (שעומד בתקן 2312).

אני שואל בתור רוכש בקרוב מאד של 208 / קקטוס, ואני לא מאמין שאני אשכרה משתתף בדיון הזה.

 

התקן של 0-30 שונה מהתקן של 5-30

שניהם בסדר למנועים האלה לכל סוגיהם(כך רשום גם בספר רכב).

בארץ נהוג לשים 5-30 לבנזין, 0-30 לדיזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השמן בסדר גמור, mobil זה מה שממלאים היום במסוכי הרשת.

 

אמרו לך שהתגלו סימני בוצה אז צריך לנקות את המערכת, אין מה לעשות.

הרכב עבר טיפולים בזמן?

 

בוודאי, הרכב סיים את תקופת האחריות לפני שבוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו טיפולים ב 15, 29, 44, 57 בהפרשים של פחות משנה. הרכב שלי 4 חודשים ואני עשיתי את הטיפול ב-57. יש לי הסטוריית טיפולים מלאה.

בטיפולים הקודמים השתמשו בשמן INEO FIRST 30W0 B71 (במוסך מורשה שונה מאיפה שאני טיפלתי). בכל הטיפולים החליפו פילטר שמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי לא מעט קבלות טיפול (יבואן) שבהן דחפו ללקוח כזה תוספי ניקוי כלשהם. גם לי הציעו כזה והמנוע היה בקושי עם 10Kkm . סירבתי. אני תוהה אם פה טמון הכלב של הרצועה הזו

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות.

 

אני לא יודע אם זה קשור,ב308 שלקחתי את הרכב לטיפולים תמיד ציינתי בקבלה שלא יוסיפו שום תוסף מכל סוג שהוא,בין אם זה קשור או לא,הרצועה החזיקה 150000ק"מ כיחידה שלמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אומר שביום שישי היבואן מזמין אתכם למפגש, לרבות עם אנשי השירות הטכני, כולל נסיעות מבחן במגוון דגמים, ואתם תעדיפו להקליד כאן במקום להגיע ולשאול את היבואן ישירות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, באמת כל הכבוד ללובינסקי על ארגון המפגש ועל התוכן המרשים שלו. באמת. וזה לגמרי המקום להיות בו למי ששוקל לרכוש סיטרואן חדשה, בטח את הקקטוס, להגיע ולהתרשם בעצמו ולא דרך המקלדת. וגם למי שלא וסתם בא לראות.

 

אבל איך זה קשור לשרשור הזה? השאלה פה היא טכנית לגמרי. אם ליבואן / יצרן יש מידע שהוא רוצה לשתף איתנו בסוגיה, החל מ-"לא יהיה כלום כי לא היה כלום" וכלה ב-"מנוע חדש לכולם על חשבוננו", הפורום הוא בדיוק המקום הנכון לעשות את זה. ככה אין שום בעיות של "לא הבנתם / דברי הוצאו מהקשרם / זה בכלל לא מה שאמרנו" וכיו"ב, הכל כתוב שחור על גבי אינטרנט, ושמור לדראון עולם אצל עמוס (חוץ ממתי שהוא בפטרול).

 

אני באמת לא מצליח להבין למה אפשר לתת הסברים טכניים מעמיקים בפגישה פנים אל פנים אבל איזו הצהרה קצרה על מהות הבעיה, כמה היא נפוצה, איך מונעים / מטפלים בה והאם מתוכנן שינוי כלשהוא במדיניות התחזוקה / ריקול כזה או אחר היא בלתי אפשרית בקונטקסט של הפורום. אלא אם אין באמת הצהרה כזו שאפשר לשחרר לציטוט, ואז גם להגיע למפגש בשישי לא יקדם אותנו לשום מקום, בנושא הזה בלבד.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...