Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה סטינגר - מבחן דרך (לשתי הגרסאות)


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קיה סטינגר, בשתי הגרסאות, במבחן שלנו. אני צריך להרחיב?

 

קיה-סטינגר-02.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חיכיתי לזה.

תודה רבה.

עריכה:

*** לאחר קריאה - הלכתי לחפש 380K ***

אה וכן, אתה אידיוט :)

עריכה אחרונה על ידי LeonSC

קידודים לרכבי VAG בחינם ולכולם!

http://www.obd.co.il

:x-mas:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרונט - זה מה שנקרא סקסי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שאני הולך לקנות אחת בקרוב, אבל השוואה למתחרות היותר ריאליות שלה (ג'וליה, s60 החדשה, אינפיניטי q50) קצת חסרה פה. אפילו אם הן קצת קטנות יותר. כלומר, די ברור שהקיה טובה, אבל לא ברור אם היא כל כך טובה שהיא לא רואה את כל אלו ממטר, או סתם טובה בפני עצמה יחסית לסיד סטיישן 1.6.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה משובחת ביותר! ותמונות בכלל משגעות!! ממש מתבעס שלא הצטרפתי למבחן הזה.

 

שאלה שכנראה אי אפשר לתת עליה תשובה כרגע, זה האמינות.

הייתי שמח לעשות איזה קפיצה קטנה ל"עוד 5 שנים" ולראות איך הסטינגר עומדת במבחן הזמן.

למישהו יש את הטלפון של מרטי מקפליי?

 

יא אללה איך שהצלחת לעורר לי תיאבון...

יש משהו נוסף בקטגוריה הזאת שיודע לתת את הפאן-כח-סלון ב-380 אלף ש"ח?

היה. הב.מ.וו 340, שמחירה על הנייר עמד על 420 אלף ש"ח לפני הנחות, כאשר אחרי הנחות יכלה להיות אצלך בבית בתמורה לפחות כסף מ380 אלף ש"ח. מה שכן, הסטינגר כנראה הייתה מוחצת את הבימר בכל מה שקשור לרשימת האבזור.

עכשיו שהוצגה הסדרה 3 החדשה, ויחד איתה גרסת M340, צריך לחכות שתגיע לארץ ולראות בכמה תתומחר, ואיזה הנחות יהיו.

 

הייתה גם אינפיניטי Q50S שהגיעה עם מנוע 3 ליטר, טווין-טורבו ו-400 כ"ס, רק שלהבנתי הם כבר לא מביאים אותה בגלל חוסר ביקוש.

מחירה עמד על כ-400 אלף ש"ח, לפני הנחות, וההנחות הרציניות של סגמנט הפרימיום לא פסחו על אינפיניטי, אז גם היא הייתה מגיעה לחניה שלך בפחות כסף מהקיה.

בנוסף, מחברים שנהגו בה, הבנתי שהיא בעיקר מנוע ולא מתנהגת מי-יודע-מה, בעוד שהסטינגר כנראה עושה את זה טוב יותר מהאינפיניטי.

 

זה מה שאני מצליח לחשוב עליו כרגע.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה וכן, אתה אידיוט :)

רק בקארספורום, תודה על הדעה הכנה.

:lol:

 

יא אללה איך שהצלחת לעורר לי תיאבון...

יש משהו נוסף בקטגוריה הזאת שיודע לתת את הפאן-כח-סלון ב-380 אלף ש"ח?

 

לטעמי לא ממש. בטח שלא בקטגוריה.

יש את ה-m240, שאחד הבוחנים הוא בעלים של אחת ואמר שאם היה עומד מול ההחלטה היום היה בוחר בבמוו שוב.

מעבר לזה, הדבר הכי קרוב הוא האינפיניטי Q50 בגרסת ה-3.0 ליטר, שנותנת מנוע יותר חזק (405 כ"ס) אבל עולה יותר ומאובזרת פחות.

אצל השלישיה הגרמנית המתחרות הכי קרובות מבחינת כוח הן ה-C43, S5 ו-340/440, וחוץ מה-340 שכבר לא נמכרת וכשכן נמכרה עלתה 40 אלף שקל יותר, השלוש האחרות יקרות בעוד איזה 100 אלף שקל. מה גם, שה-S5 וה-C43 הן עם הנעה כפולה ופחות שובבות/מעניינות לנהיגה.

 

לא שאני הולך לקנות אחת בקרוב, אבל השוואה למתחרות היותר ריאליות שלה (ג'וליה, s60 החדשה, אינפיניטי q50) קצת חסרה פה. אפילו אם הן קצת קטנות יותר. כלומר, די ברור שהקיה טובה, אבל לא ברור אם היא כל כך טובה שהיא לא רואה את כל אלו ממטר, או סתם טובה בפני עצמה יחסית לסיד סטיישן 1.6.

 

לג'וליה אין גרסה שמתחרה ישירות בסטינגר - יש הנעה אחורית עם 200 כ"ס או 280 כ"ס עם הנעה כפולה.

ב-S60 טרם נהגתי, אבל מהיכרות עם וולווים אחרות, אין לה בכלל מה לחפש בהשוואה הזו. היא כנראה (מתבסס על הנסיון שלי עם S90 ו-XC60) תהיה מכונית מדהימה מבחינת יוקרה, אבזור ונוחות, אבל די בטוח שהתנהגות לא תהיה הצד החזק שלה.

לאינפיניטי השוותי בתגובתי ל-GOLF. לטעמי היא המכונית הכי קרובה לסטינגר, ולדעתי היא גם זו שקיה שמו על הכוונת כשהם תכננו אותה (כוח, מנוע, הנעה, מחיר, אפילו ממדים - הכל כמעט זהה). היה יכול להיות מאוד מעניין להשוות ביניהן, אבל למיטב ידיעתי קרסו הפסיקו את שיווק הגרסה הזו של ה-Q50.

עוד השוואה מעניינת (לגרסה החלשה) היא קאדילק ATS, שגם נותנת מתכון דומה.

 

אם אתה מחפש מכונית "מנהלים" טובה שתתן לך פאן לא נורמלי בנהיגה - כן, לטעמי הסטינגר לא רואה אותן ממטר (גם את הסדרה 3/4). אם אתה מחפש רכב יוקרה עם איכות חומרים מתלטפת סמל שיעשה רושם, חד משמעית לא. כמו שכתבתי במבחן, פשוט אין לה מה לחפש שם. ועם איך שאני רואה את זה, היא גם לא מכוונת לשם.

 

תחשוב עליה קצת כמו על טלפון של שאומי - היא נותנת את כל מה שנותנים טלפונים "היי אנד" יקרים, אבל היא עטופה בחומרים קצת פחות יוקרתיים, היא לא עמידה במים (הטלפון, כן? הקיה אני מקווה שכן. לא ירד גשם במהלך המבחן, אז לא הצלחנו לבדוק את זה), אבל היא גם עולה הרבה פחות, ולדעתי לגמרי יש לזה שוק.

 

הרעיון הוא דווקא לא להסתכל עליה כקיה ממש יקרה, אלא כחלופה ממש זולה למכונית מנהלים יוקרתית.

 

פבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן נהדר, נהניתי לקרוא.

 

ברמה העיצובית מדובר בשעטנז: הפרונט נאה, הטוסיק פחות. משהו בפרופורציות לא מסתדר לי.

עם זאת, שמתי לב שהרכב לא עובר מסך בצורה אידיאלית - ובמציאות נראה טוב יותר מאשר בתמונות/וידאו׳ס שראיתי. לא יודע להסביר למה.

 

אני חושב שקיה נתנו בראש, כי כשהשורה התחתונה היא ״הכל מצוין חוץ מהסמל״ --> זה עניין של זמן ווליום. אני זוכר את שנות ה90 בהן סקודה נחשבה לבדיחה גרועה, איפה סקודה של אז ואיפה היום?

אני לא חושב שלסטינגר יש סיכוי אמיתי להמכר כראוי בארץ, בטח שלא לגרסת הV - אבל הארץ פחות מעניינת. בחו״ל, כשהרכבים זמינים יותר ברמה התקציבית/כלכלית, נדמה לי שקל יותר לאנשים לסקור אופציות פחות שגרתיות. אם הסטינגר תחדור היטב לשוק האירופאי/אמריקאי - הם יכולים לשנות סטטוס.

 

אם אנחנו מדברים על השוק האמריקאי לרגע, אז המאמצים של קיה לחדור הם פסיכים - שלא לומר מטורפים. הן באוסטין והן בעמק הסיליקון, הם שכרו נדל״ן *מאוד* איכותי ויקר (מרכזי קניות פרמיום) ומיקמו בו את הסטינגר, לבד. לא סוכנות קיה, אלא חנות בה כל מה שיש זו סטינגר אחת וכמה נציגים.

אז הרצון לחדור לשוק בצורה רצינית קיים, והמשאבים מתועלים לשם כבר כעת.

תוסיפו לזה ביקורות שמשבחות (שלא לומר עפות) על הרכב, מקיר אל קיר.

תפקטרו 10K USD שמפרידים בינה לבין סדרה 3 (אאל״ט), שזה פער של 25%~ מהמחיר.

 

תקבלו מתכון מעניין... ממש מסקרן לדעת האם היא תצליח עם המהלך הזה. מה שבטוח זה שמגיע להם המון קרדיט הן על הביצוע בפן ההנדסי, והן על הביצים להשקיע כ״כ הרבה משאבים בחדירה לשוק הפרמיום.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש מכונית "מנהלים" טובה שתתן לך פאן לא נורמלי בנהיגה - כן, לטעמי הסטינגר לא רואה אותן ממטר (גם את הסדרה 3/4). אם אתה מחפש רכב יוקרה עם איכות חומרים מתלטפת סמל שיעשה רושם, חד משמעית לא. כמו שכתבתי במבחן, פשוט אין לה מה לחפש שם. ועם איך שאני רואה את זה, היא גם לא מכוונת לשם.

 

תודה! לגמרי סוגר את הפינה הזו.

 

איכשהו, אני קצת סקפטי לגבי גודל קהל היעד שמחפש "מכונית מנהלים שתיתן לו פאן לא נורמלי בנהיגה", כלומר, אם אתה מחפש פאן לא נורמלי בנהיגה נשמע כאילו הגעת לסגמנט הלא נכון, ואם אתה מחפש מכונית מנהלים, כנראה שיהיו כמה דברים שתחשוב עליהם הרבה לפני ה"פאן לא נורמלי", בטח כשהמתחרות נותנות לא מעט כח ואחיזה, גם אם פחות פאן. אבל אני, עוד באירופה הייתי סקפטי...

 

התמונות, ד"א, 11 מ-10 לפחות. גם הכתיבה משובחת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, תודה על המבחן.

אם ההגדרה היא אדיוט, אז תתנחם בזה שאתה לא לבד.

 

פרופיל גראנד טוריסמו קלאסי, יפה מאוד, אבל יש לא מעט כמוה.

האחוריים לטעמי לא מגובשים, ומצד שני, דווקא מאוד קוריאני.

את החזית של קיה אני לא אוהב ככלל, וגם לא בפרט, למרות שהמתיחה של הגריל מטיבה עם העיצוב.

 

אם לסכם את נושא העיצוב, בהשוואה לרכבים כמו ג'וליה, ארטואן או סדרה 3 החדשה, לטעמי היא מפסידה.

מצד שני, בהיותי עונה להגדרה אדיוט, מה אני מבין.

 

מה שמדהים אותי, שהחברה מקוריאה, לקחו מעצב של אאודי ומהנדס של ב.מ.וו והנה לכם, סטינגר עם הנעה אחורית מצד אחד ו- I30N מצד שני.

לא פחות ממדהים.

 

שני דברים שצרמו לי בכתבה;

1. קרקושים ובידוד רעשים חסר?!? ממש לא מתאים לרכב בסכום הזה ולבטח לגראנד טוריסמו, שאמורה לשמש במכונת שיוט.

2. זה שהבוחן סיים את המבחן עם כאבים. הזוי לחלוטין.

 

דבר נוסף, בחלק מהמבחנים ברשת מדווחים כי היא לא סוגרת (0-100) את השניות המוצהרות. ברכב כזה אתה (רוכש ששם את הכסף) מצפה שכן.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתי, ואני מניח שגם מבחינת חובבי רכב רבים אחרים, הסטינגר היא אחד משתי המכוניות שהכי צפינו למבחן שלהן בזמן האחרון (וגם השניה מהקונצרן – היונדאי i30N). קראנו ביקורות, ראינו בתערוכות, חרשנו את יוטיוב (אל תיכנסו לסרטון של מבחן האיל של האתר הספרדי km77, אחרת רק תגידו כל היום kia estinger במבטא הולם). ואז היא הגיעה, ה-GT. 3.3 ליטר, שני מגדשים, 370 כ"ס.

 

אדומה, מוגזמת, גדולה וצעקנית. אמנם מישמש מכמה וכמה מכוניות של כמה וכמה יצרנים, אבל בוטה ומושכת. גלגלים גדולים, בלמים ענקיים. In your face. נכנס פנימה. מכיר, אבל עדיין מתאכזב. פחות מדי מקוריות, יותר מדי מיקס בין מרצדס לריו. איכות ההרכבה לא להיט – הקונסולה המרכזית זזה ובהמשל הדלתות יקרקשו לא מעט, איכות החומרים דווקא לא רעה. תנוחת הנהיגה, עם זאת, לא פחות ממושלמת. גם המושב מעולה, עם שפע כיוונונים, חימום ואוורור, וטווח כיוונון ההגה גם כן מאד מרשים.הראות החוצה? קורה A ענקית ואחורה לא רואים מי יודע מה, אבל סה"כ לא בולטת לרעה.

 

האמת היא שלמימדים דווקא היה קל להתרגל בתנועה. היא די זורמת, המנוע נוהם חרישית ובמצב קומפורט המתלים סבירים לחלוטין, גם אם לא יבלבלו אף אחד לחשוב שהוא נוהג בסיטרואן. את החלק של השיוט היא מבצעת היטב. אבל במלוא הכנות, ועם כל הכבוד לזה ששיוט כנראה הייעוד האמיתי והשימוש הנפוץ שלה, אנחנו באנו להנות. אז לקחתי אותה לכביש המחצבות.

 

בת *&!^! היא זורקת! פבל בנונשלנטייות וחצי חיוך עונה – אמרתי לך. כן, אמר. גם עם בקרות מופעלות, הבהמה הזאת זורקת. בעניין הזה היא די אולד-סקול. השהיית טורבו ארוכה (מדי), מכה חזקה (כמו שצריך) של הראש במשענת, ו-370 כ"ס ו-51 קג"מ של המנוע הכיפי הזה מעיפים את הזנב הצידה. וחוזר חלילה. קצב ההתקדמות מרשים – לא בכל מקום אפשר לפתוח מצערת מלאה, ומינון נדרש. ההגה אמנם לא מדבר יותר מדי, אבל מדויק מאד, והגוף נתפס יפה על ידי המושב, עם תמיכות צד מתכווננות. רכינות המרכב די מתונות והמתלים האקטיביים עושים עבודה לא רעה, בהתחשב בכך שעם שני נהג ונוסע ובהמה הזאת עוברת 2 טון. אבל אין טוב בלי רע, והמשקל מאד מורגש. בכבישים טכניים וככל שהפניות מתהדקות, הסטינגר צריכה הקפדה יתרה על העברת משקל נאותה לפני הפניה, ובלי משקל על האף תוציא אותו בתת היגוי מאד מתסכל. אבל אז אפשר לסחוט את הגז, ורק תספיק לתקן, או תסמוך על הבקרות. הבלמים טובים, גם אם ניכר שהתעייפו במחיצת כתבי הרכב שהפליאו בהם את רגלם הימנית. תיבת ההילוכים אולי לא מהמצטיינות, אבל לא ממש הפריעה, לפחות לא לי.

 

בכבישים יותר פתוחים, כצפוי, הסטינגר הצטיינה עוד יותר – פניות רחבות ומהירות תפורות עליה, ובעליות ארוכות המנוע שלה היה יותר ממספק. המכונית שהיא הכי הזכירה לי, באופיה ובהתנהגותה, הייתה הקמארו שבחנו לפני כמה חודשים, רק ששומו שמיים – הסטינגר מתנהגת טוב יותר, ומכילה 5 אנשים עם לא מעט מטען. כן, עד כדי כך. מכונית שרירים קוריאנית מרווחת.

 

גרסת ה-2 ליטר שפגשתי למחרת היום הייתה פחות מהכל. קצת פחות איבזור, הרבה פחות מנוע (עם אותה השהיית טורבו ארוכה, שאשכרה גרמה לי לבלום ברגל שמאל כדי לנסות לצמצם את זמן המעבר בין בלימה להאצה) ובלי וואו-פקטור בזמן נהיגה.

אלא שכל זה לא שינה. גם בצבע אפור-אבארט לא זועק היא משכה תשומת לב כמו פעילות פמן בהפגנה. אנשים שאלו בצמתים, פקחי החברה הלאומית לדרכים צילמו אותה ובבית קפה אנשים בשולחנות מסביב דיברו עליה בקול רם.

 

אם קיה רצו להעלות אותה לתובעה ולפמפם את השם של המותג – הם הצליחו ובגדול. ועל הדרך יצאה להם מכונית מצוינת. לא נטולת חסרונות, אבל ממש ממש טובה ומהנה.

 

זה שנהננו זה טוב ויפה, אבל בשוק המצב הרבה יותר מסובך. קהל היעד של הגרסא הבכירה די מצומצם, כי הוא דורש פחות או יותר מנהל שיהיה מספיק אינטרוורט לוותר על הסמל ומספיק מוחצן לקבל את העיצוב, מספיק חובב הגה להעריך את מה שהיא עושה על הכביש ומוכן, מעבר לכל זה, להוציא עליה 380,000 ש"ח לפני מיקוח. בשילוב נתונים/מחיר יש לה מתחרה אחת – האינפיניטי Q50 3 ליטר, שהתברכה במנוע עוד יותר משובח משל הסטינגר, אך נופלת ממנה באיבזור, עיצוב ובהתנהגות, וממילא כנראה לא מיובאת כיום. השאר או יקרות בהרבה (אודי S5) או קטנות ופונות לקהל אחר לחלוטין (ב.מ.וו. 240) או חלשות יותר ומאובזרות פחות, גם אם מתנהגות טוב יותר (ג'וליה וולוצ'ה). העניין הוא שהסטינגר מושכת. היא מיוחדת, מקסימה, "רעה" בקטע הכי טוב שיכול להיות ועם זאת גם מרווחת, מאובזרת ופרקטית. מי שיכול להרשות לעצמו לראות מבעד לסמל בתקציבים האלה ויידע לקחת את מה שהיא יודעת ורוצה לתת, חייב להביא אותה במערך השיקולים.

 

ל-2 ליטר יש יותר בעיה, כי המחיר שלה שם אותה מול 2 מכוניות מעולות כמו הג'וליה 200 והב.מ.וו. 320, ואני לא מוצא סיבות להעדיף אותה על פניהן. היא לא מספיק מטורפת ומטריפה כמו ה-GT, וחסרונות המותג והמשקל העודף שלה במחיר הזה בולטים יותר, גם כי רכב מעולה ולא ממותג נוסף, הסופרב 280 4X4, נמכר בסכום דומה, וגם אם הייתי מעדיף את הקיה על פניו, הייתי מעדיף את המתחרות על פניה. במידה מסויימת, קל יותר להצדיק תג מחיר של 380,000 על גרסת ה-GT, מאשר 100,000 פחות על גרסת ה-2.0.

 

מכל מקום, שאפו. מכונית מטריפה.

עריכה אחרונה על ידי RK

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתכנון ובעיצוב לקחו חלק שחקנים מיומנים עם רזומה מרשים. רבאק, באמת היתה בעיה לקיה לקחת את איכות החומרים כמה מדרגות מעלה? אני מנחש שלא. אולי מישהו בקיה התכוון לתת את הסטינגר כשחקנית חדשה לקטגוריה בה היא לא היתה בעבר, לתת לאנשים להרים גבה בפליאה, להתרשם, להרחיב אופקים, ובדור הבא (כשהשם סטינגר כבר יהיה מספיק מוכר) להעז ולהציע רכב שהוא גם פרימיום ברמה הגרמנית.

 

תחשבו על זה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק אתמול ראיתי ביקורת וידאו של דאג דמירו על הסטינגר והיא לא הייתה שונה בהרבה מהחוות דעת שלך.

נראה כי קיה הצליחו לפענח את הקוד ועשו מכונית ממש ממש טובה שתתן תמורה מעולה לכסף עבור מי שמחפש הנאה והסמל לא חשוב לו. יחד עם זאת, כמה גדול ציבור הנהגים שאכן מחפש הנעה ולא רק כוח וסמל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...