דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 28

נושא: היגוי אחורי פאסיבי

  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    רעננה
    הודעות
    240
    מאז שקניתי את סוזנה אני חושב לעצמי כמעט בכל יום, כמעט בכל פנייה:
    "איך זה שאף יצרן אחר לא עשה את זה, ואיך זה שאפילו פז'ו-סיטרואן עצמם לא חזרו על כך?"

    ההיגוי הפסיבי הוא פשוט המצאה גאונית, שתורמת גם לאחיזה האבסולוטית של המכונית, גם להתנהגות הכביש שלה וגם להנאה מנהיגה, אין מכונית הנעה קדמית שמתקרבות אל הזדאקס וה-306 בכלל!

    אולי PSA יבינו את הרמז ויחזירו אף הם את שיטת ההיגוי הפסיבי. אני מחכה בכליון עיניים...

    בטאמן
    (-;
    מחכה...

    ברינג און דה סבבה

  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    מנהל הפורום הסימלון של שלומי
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    4,322
    אין מכונית הנעה קדמית שמתקרבות אל הזדאקס וה-306 בכלל!
    ה 205 וה 106 בגרסותיה הספורטיביות לא פחות , אם לא יותר טובות מה 306 \ ZX .

  5. #3
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    ציטוט שלומי כתב:
    אין מכונית הנעה קדמית שמתקרבות אל הזדאקס וה-306 בכלל!
    ה 205 וה 106 בגרסותיה הספורטיביות לא פחות , אם לא יותר טובות מה 306 \ ZX .
    שלא לדבר על ה309, ולשלושתן אין היגוי אחורי פאסיבי, אקטיבי או קוגניטיבי....

  6. #4
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    רעננה
    הודעות
    240
    אני לא חושב ש-205 ו/או 106 יכולות לעשות מה ש-ZX ו-306 עושות.

    יש לזה גם סיבה פיזיקלית מאוד פשוטה - ההיגוי הפסיבי מגדיל ומקטין את אורך בסיס הגלגלים (מגדיל לצד החיצוני ומקטין לצד הפנימי).
    יחד עם זאת, נוצרת זווית היגוי טבעית (או הקרובה יותר לטבעית מאצל ציר אחורי רגיל).
    כך למעשה יוצר הציר אופטימיזציה של מיקומם של ארבעת הגלגלים על הכביש בפנייה -> שיפור אחיזה.

    אין בעיה ליצור מעגל תאוצה מתישהו. צריך רק למצוא איפה - עין שמר קטן מדי.
    לא חסרות כאן דוגמאות ל-106, 205, 306, ZX ואם תרצה אף 206, פוקוסים ושאר חיות. אני בטוח שה-ZX וה-306 יעברו את המעגל במהירות הכי גבוהה.

    בקשר להגדרה שלך של "טובות" - אני לא בטוח מה היא כוללת, אבל היא נשמעת סובייקטיבית ומורכבת מדי. מהנה? מהירה? חדה? מתקשרת? את רוב הדברים הללו אי אפשר למדוד בכלל.

    בטאמן
    (-;
    יאללה, מארגנים?
    ברינג און דה סבבה

  7. #5
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Serpent
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    215
    ועוד מכונית המשתמשת בהיגוי פאסיבי בסרן אחורי היא לא אחרת מאשר הסיאט לאון...

  8. #6
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    ציטוט בטאמן 16V כתב:
    אני לא חושב ש-205 ו/או 106 יכולות לעשות מה ש-ZX ו-306 עושות.

    יש לזה גם סיבה פיזיקלית מאוד פשוטה - ההיגוי הפסיבי מגדיל ומקטין את אורך בסיס הגלגלים (מגדיל לצד החיצוני ומקטין לצד הפנימי).
    יחד עם זאת, נוצרת זווית היגוי טבעית (או הקרובה יותר לטבעית מאצל ציר אחורי רגיל).
    כך למעשה יוצר הציר אופטימיזציה של מיקומם של ארבעת הגלגלים על הכביש בפנייה -> שיפור אחיזה.

    אין בעיה ליצור מעגל תאוצה מתישהו. צריך רק למצוא איפה - עין שמר קטן מדי.
    לא חסרות כאן דוגמאות ל-106, 205, 306, ZX ואם תרצה אף 206, פוקוסים ושאר חיות. אני בטוח שה-ZX וה-306 יעברו את המעגל במהירות הכי גבוהה.

    בקשר להגדרה שלך של "טובות" - אני לא בטוח מה היא כוללת, אבל היא נשמעת סובייקטיבית ומורכבת מדי. מהנה? מהירה? חדה? מתקשרת? את רוב הדברים הללו אי אפשר למדוד בכלל.

    בטאמן
    (-;
    יאללה, מארגנים?
    בתאוריה זה נחמד ויפה, אבל היגוי אחורי פאסיבי זה לא תרופת פלא ובהחלט ייתכן שפוקוס תהיה אוחזת יותר מ306, או מגאן מ306 (ואת זה אני אפילו יכול לנסות להוכיח, בנתיים).
    לאחיזה יש פנים רבות, צמיגים, מתלים, כיול, משקל.... ועוד.

    אני מוכן להצטרף לניסוי, להצטרף לניסוי, להצטרף לניסוי.......

  9. #7
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    רעננה
    הודעות
    240
    אבל היגוי פסיבי בהחלט משנה את מאפייני התנהגותה של מכונית, וממה שנוכחתי עד עכשיו - אך ורק לטובה.

    השערות בסגנון של "מגאן תאחוז יותר מ-306" אפשר להוכיח או להפריך. הבעיה שאחיזה, כשמדברים על היגוי פסיבי, נוגעת לא רק לאחיזה בפנייה, אלא לאחיזה תחת "איבוד אחיזה" - היינו תת היגוי / היגוי יתר.
    עכשיו אתה תרצה להגיד שזו לא "אחיזה" כי אם "התנהגות" אולם זו אחיזה בהחלט - ההיגוי הפסיבי פועל לטובת הגברת האחיזה גם במצב של תת היגוי / היגוי יתר - מצבים בהם ציר רגיל כבר ויתר, ברגע שאבדה האחיזה הראשונית.

    עם זאת, אנחנו לא יכולים למדוד את הפקטור השני, אולם בהחלט ניתן למדוד את הראשון (במגבלות ההבנה שהצמיגים שלנו לא באותו מצב, הבולמים שלנו לא באותו מצב, ואלוהים אוהב חלק מאיתנו יותר וחלק מאיתנו פחות ).

    בטאמן
    (-;
    P6000 ישנים, בולמים אחוריים במצב לא משהו, לא דיבר עם אלהים שנים...
    ברינג און דה סבבה

  10. #8
    פחות מ 0.6 באר זה עדיין אטמוספרי הסימלון של יאשה והפיצפוצים
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    עם סנורקה באמבטיה
    הודעות
    4,289
    סתם הערה קטנה.....כאחד שהיה לו וולקן....ולמי שהספיק להבין היא היתה אמורה להיות קצת ( אבל ממש קצת...) משוגעת.....ובשביל זה הייתי אמור לקנות לה קיט ( או איך שזה לא יהיה ) בשביל ....באטמן תחזיק חזק.....לבטל את ההיגוי האחורי ......כן , כן. כי כמו שאני הבנתי זה לא בריא ההיגוי האחורי במגבלות......במיוחד כשהם באיזור ה 180+ ואני לא מסיק מסקנות....אני אומר מה שגדולים ממני ( ועם כל הכבוד לפורום...) וגדולים מכולם כאן אמרו....ובניגוד אלינו להם יש קצת יותר ניסיון....(במיוחד עם 306 ומצד שני וולקן עם קצת הרבה יותר מ200 כ"ס......) ולמי שמפקפק שישאל את תומר106ראלי ויבין קצת על איזה ליגה אני מדבר.... לגבי הניסיון שלי...הוולקן אוחזת "ליגה אחרת" אבל.....יש מכוניות שאוחזות טוב יותר....אין מה לעשות ! היגוי אחורי או לא היגוי אחורי ! מה שכן... הגדולה שלהן היא שכאשר אתם באמצא סיבוב ואתם כבר על המיגבלות והסביב לפתע מתחיל להישבר יותר... אין רכב יותר בטוח מהן..... ( ומי שקולט על מה אני מדבר מבין...) כולל סתם פורד אסקורט שאני מכיר . ( שאגב יש לה יותר אחיזה מ - ZX או 306....) וזה היה סתם חומר למחשבה....
    אל תשכחו,
    לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  11. #9
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של Boxer
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    בחגבי הסלע
    הודעות
    1,023
    בדיוק היום כתבתי על ההיגוי האחורי הפסיבי של הסאאב 9-3 החדשה.
    היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / במכונית רגילה.

  12. #10
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,181
    ציטוט Boxer כתב:
    בדיוק היום כתבתי על ההיגוי האחורי הפסיבי של הסאאב 9-3 החדשה.
    אין צרופי מקרים
    השרשור הזה פוצל מהשרשור שלך על ההיגוי האחורי הפאסיבי בסאאב.

  13. #11
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,644
    ציטוט יאשה והפיצפוצים כתב:
    סתם הערה קטנה.....כאחד שהיה לו וולקן....ולמי שהספיק להבין היא היתה אמורה להיות קצת ( אבל ממש קצת...) משוגעת.....ובשביל זה הייתי אמור לקנות לה קיט ( או איך שזה לא יהיה ) בשביל ....באטמן תחזיק חזק.....לבטל את ההיגוי האחורי ......כן , כן. כי כמו שאני הבנתי זה לא בריא ההיגוי האחורי במגבלות......במיוחד כשהם באיזור ה 180+ ואני לא מסיק מסקנות....אני אומר מה שגדולים ממני ( ועם כל הכבוד לפורום...) וגדולים מכולם כאן אמרו....ובניגוד אלינו להם יש קצת יותר ניסיון....(במיוחד עם 306 ומצד שני וולקן עם קצת הרבה יותר מ200 כ"ס......) ולמי שמפקפק שישאל את תומר106ראלי ויבין קצת על איזה ליגה אני מדבר.... לגבי הניסיון שלי...הוולקן אוחזת "ליגה אחרת" אבל.....יש מכוניות שאוחזות טוב יותר....אין מה לעשות ! היגוי אחורי או לא היגוי אחורי ! מה שכן... הגדולה שלהן היא שכאשר אתם באמצא סיבוב ואתם כבר על המיגבלות והסביב לפתע מתחיל להישבר יותר... אין רכב יותר בטוח מהן..... ( ומי שקולט על מה אני מדבר מבין...) כולל סתם פורד אסקורט שאני מכיר . ( שאגב יש לה יותר אחיזה מ - ZX או 306....) וזה היה סתם חומר למחשבה....
    אני לא זוכר מי אמר לי את זה, אבל הבנתי כי לנהגים ברמה גבוהה ההיגוי הזה דווקא מפריע, מכיוון שהם מצפים לתגובה מסוימת מהרכב והוא עושה משהו אחר. בכל מקרה לי אישית זה נהדר - הרכב פשוט מכניס את עצמו יותר לתוך הסיבוב ומקל עלי את החיים - פחות דאגות של תת היגוי ויותר שליטה על היגוי היתר.

    בנוגע לרועי ובדיקת המגאן מול 306 - אצלך זה לא בעיה, הצמיגים כל כך לא משהו, שאני בטוח שגם הברנדה של זורע תאחוז יותר (טוב, כאן כבר הגזמתי ).

    בכל מקרה זה לא רק עניין ההיגוי האחורי - לפחות אצלי ה-306 שיפרה את הבטחון בנהיגה בצורה מדהימה. רק אתמול נסעתי לנמל בן גוריון, ביציאה מכביש 4 לכביש מספר 1, בעיקול שמאלה שמתהדק - נסעתי די מהר ובדיוק כשיצאתי והתחיל העיקול ימינה הבטתי על מד המהירות. הייתי על 120 קמ"ש, ועשיתי את זה בלי להרגיש. אני עוד זוכר שלפני חודשים ויותר הייתי מתאמץ לעבור את ה-100 בסיבוב הזה, שלא לדבר על מכוניות אחרות - חלקן אפילו ל-80 לא הגעתי...

    רוני
    BMW 325i E46
    שלום, רוכב.
    נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  14. #12
    אחד שמבין
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    The wrong guy, at the wrong place, at the wrong time.
    הודעות
    14,198
    זה שאתה כזה איטי זה כבר לא בשליטתנו...

  15. #13
    Carpe Diem
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    4,829
    מכונית ההנעה הקדמית הטובה ביותר זו הפיאט קופה המדהימה ולא 306GTI-/ZX-16V.
    Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss


    Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  16. #14
    הוגה יתר על המידה הסימלון של sronis
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    טאלין
    הודעות
    21,644
    ציטוט RadarJedi כתב:
    זה שאתה כזה איטי זה כבר לא בשליטתנו...
    כבר איזה מיליון הודעות אני עם החתימה הזו - רק עכשיו שמת לב? (-:

    ולכספר - יש מגזיני רכב הטוענים כי זו דווקא הרנו קליאו וויליאמס... זה עניין מאוד סובייקטיבי...

    ובכל מקרה יש לי הרגשה שהפוקוס RS תגזור את כולן

    רוני
    BMW 325i E46
    שלום, רוכב.
    נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


  17. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  18. #15
    Carpe Diem
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    4,829
    באמת לא יודע אם לפוקוס RS יהיה דפרנציאל קדמי מוגבל החלקה אבל לפיאט קופה יש וזה (גם זה) לדעתי מבדיל אותה ממכוניות הנע(/א)ה קדמית מצויינות אחרות שהזכרת.
    Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss


    Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. כמה עולה מחזיר שמן אחורי למנוע, ומחזיר שמן היגוי ?
    By drormik in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08/05/06, 11:31
  2. תת היגוי / היגוי יתר הסברים?
    By idan707 in forum רכב כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 17/02/06, 16:08
  3. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 25/01/06, 19:59
  4. שאלה על תת היגוי\היגוי יתר....
    By dodo in forum רכב כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06/09/03, 15:15
  5. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 23/05/03, 14:51

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •