Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רנו קליאו טרופי לאחר נזק - תגובת קרסו


Adam Rasuli
שימו לב! השרשור הזה בן 1631 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני חושב שזאת לכל הפחות אפשרות סבירה. בלי קשר להאם הוא התבאס (ברור שכן) ובלי קשר להאם התבאס בצדק או לא. זה שרשור טאקטי, אחד מני רבים בפורום.

 

[ATTACH=CONFIG]510101[/ATTACH]

 

 

 

 

בוא ננתח את מה שאני מצליח להבין מהשרשור הארוך מדי הזה.

 

היה נזק לאוטו? אשמת קרסו.

 

קרסו הציעו לתקן? הציעו.

 

תיקנו גרוע? כנראה שכן.

 

לרכב נגרם נזק? כן. ירידת ערך מסחרית? וודאי שכן.

 

הציעו בייבאק במחירון? זה בעצם סלע המחלוקת. אם אכן הייתה הצעה כזאת, איפה בדיוק ההפסד? אם התיקון לא לרוחו, למה לא לאשפז את הרכב לעוד תיקון ולקחת את הבייבאק?

 

אנשים אמוציונלים בדברים האלה ולא תמיד פועלים מתוך טקטיקה כלשהיא(בטח שמדובר בדבר אמצויונלי לחובב רכב כמו רכישת רכב ספורט) - פותח השרשור דווקא נשמע פה מאוד אמוציונלי ולא טקטי(אם הוא היה טקטי הוא היה דואג להביא תמונות יותר טובות, לעשות תיעוד יותר איכותי - אבל נשמע שהיה פה פעולה וצילום אימפולסיבי וכעס על התחושה הגרועה משירות היבואן נטו, ממה שאני מרגיש ממנו לפחות).

 

 

לגבי האשפוז - אתה קונה רכב ספורט חדש מהיבואן גם בשביל החוויה של לקבל רכב ספורט חדש מהיבואן, להכניס אותו ישר אחרי ל"אשפוז" זה לא הסיבה לקנות אוטו חדש.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רומן, בהנחה והיה פייבאק, אתה רואה בהתכתבות שקישר שמנהל החטיבה התנצל ואומר שבאמת עשו ככל יכולתם. יכול להיות שזה התיקון ואין להם מה לעשות מעבר.

 

מהסרטון קשה לראות פגמים ורק הוא יכול באמת לענות אם שווה לקחת עם פייבאק או לא. אני הייתי לוקח גם אם היו קצת שריטות או מרווחים לא שווים (כביכול, מהסרטון כאמור קשה לראות) כל עוד הרכב מבחינת ביצועים ונסיעה הוא 100% פיקס, אם זו רק אסתטיקה שרק פדנטים בעיקר שמים לב אליה לא הייתי חושב פעמיים אבל זה עניין שלו ומן הסתם זכותו לתת איזו תשובה שרוצה, גם אם הסירוב שלו נראה לך תמוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנזק פה הוא מעבר לכיס.

ברור שבסופו של דבר זה התכלס,אבל בן אדם חיפש רכב(תהליך שלוקח זמן ושעות),סגר עסקה שמעורב בה המון כסף.

ציפה לרכב-שהגיע סוף סוף לנמל חטף מכה(לא נורא,נסתדר),חיכה עוד חודש שיסדרו לו את הרכב ובסוף הרכב שהגיע מלוכלך ועקום לטענתו.

מעבר לעלויות מימון,הלוואות שצריך להעביר ממקום למקום וצורך בלחפש רכב חדש נגרמה פה עוגמת נפש.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל החרא כבר פגש את המאוורר. זה מה יש. שוב, אם יש בייבאק, אין לי מושג באילו עוד טענות אפשר לבוא. אם לא, כמובן הסיפור אחר.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם התיקון לא לרוחו, למה לא לאשפז את הרכב לעוד תיקון ולקחת את הבייבאק?

 

כי, ככל הנראה, זה עדיין מרגיש לפותח השרשור מקולקל להתגלגל ברכב שלא באמת ניתן להחזיר אותו למצב מפעל (מלבד, ככל הנראה, המפעל עצמו), מה שפות"ש הבין לאחר שראה את התוצאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן, בהנחה והיה פייבאק, אתה רואה בהתכתבות שקישר שמנהל החטיבה התנצל ואומר שבאמת עשו ככל יכולתם. יכול להיות שזה התיקון ואין להם מה לעשות מעבר.

 

מהסרטון קשה לראות פגמים ורק הוא יכול באמת לענות אם שווה לקחת עם פייבאק או לא. אני הייתי לוקח גם אם היו קצת שריטות או מרווחים לא שווים (כביכול, מהסרטון כאמור קשה לראות) כל עוד הרכב מבחינת ביצועים ונסיעה הוא 100% פיקס, אם זו רק אסתטיקה שרק פדנטים בעיקר שמים לב אליה לא הייתי חושב פעמיים אבל זה עניין שלו ומן הסתם זכותו לתת איזו תשובה שרוצה, גם אם הסירוב שלו נראה לך תמוה.

 

אין כזה דבר "אין עוד מה לעשות". אם יש רצון בהמשך העסקה, תמיד יש מה לעשות. מרווחים וכו' פותרים בעוד סשן אצל פחח.

 

הנזק פה הוא מעבר לכיס.

ברור שבסופו של דבר זה התכלס,אבל בן אדם חיפש רכב(תהליך שלוקח זמן ושעות),סגר עסקה שמעורב בה המון כסף.

ציפה לרכב-שהגיע סוף סוף לנמל חטף מכה(לא נורא,נסתדר),חיכה עוד חודש שיסדרו לו את הרכב ובסוף הרכב שהגיע מלוכלך ועקום לטענתו.

מעבר לעלויות מימון,הלוואות שצריך להעביר ממקום למקום וצורך בלחפש רכב חדש נגרמה פה עוגמת נפש.

 

עוגמת נפש זה אוברייטד. כשאין תכלס נזק, הסיכוי לקבל על זה פיצוי לא גבוה, ואני עדין.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שיש לפותח השרשור זכות לבטל הכל הכל מקרה ואי אפשר לבוא אליו בטענות, עדיין יהיה נחמד לשמוע ממנו אם אכן הציעו לו פייבאק במחיר מחירון מתי שירצה למכור את הרכב.

 

חבל להתווכח פה על משהו שלא ידוע אם הוא נכון או לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שזאת לכל הפחות אפשרות סבירה. בלי קשר להאם הוא התבאס (ברור שכן) ובלי קשר להאם התבאס בצדק או לא. זה שרשור טאקטי, אחד מני רבים בפורום.

 

[ATTACH=CONFIG]510101[/ATTACH]

 

 

 

 

בוא ננתח את מה שאני מצליח להבין מהשרשור הארוך מדי הזה.

 

היה נזק לאוטו? אשמת קרסו.

 

קרסו הציעו לתקן? הציעו.

 

תיקנו גרוע? כנראה שכן.

 

לרכב נגרם נזק? כן. ירידת ערך מסחרית? וודאי שכן.

 

הציעו בייבאק במחירון? זה בעצם סלע המחלוקת. אם אכן הייתה הצעה כזאת, איפה בדיוק ההפסד? אם התיקון לא לרוחו, למה לא לאשפז את הרכב לעוד תיקון ולקחת את הבייבאק?

 

כי ברגע שאתה מבין שמנהל החטיבה לא ראה אפילו את הרכב לפני המסירה אליי, אתה מקבל הרגשה שאין טעם ליחס הזה ואין טעם לדרוש תיקון חוזר.

אני מעולם לא היתי בסיטואציה הזאת, המקרה התרחש בשישי האחרון, לא מבין איך זה קשור לפתיחת הפוסט בכוונה בחג. אם קרסו רוצים להגיב שיגיבו.

מנהל החטיבה כתב לי בווצפ לאחר הטענות שלי עשינו הכל" כאשר לא עבר על הרכב , משמע האחריות חלה עליו ועל החברה, אמרו פה מספיק אנשים, הרכב פרימיום הדרישה מהלקוח גבוהה...נכון הדרישה שלי גבוהה, הסכמתי לקבל רכב מתוקן מינוס 5 אלף שקל אבל שהתיקון יהיה בהתאם והמסירה לא תהיה מבזה.

לא היה נסיון להבין מה לא היה בסדר במסירה, לא קיבלתי טלפון, שום דבר .... זה הרגיש לי לאורך כל הקניה הזאת שאני לא לקוח רצוי שאתחפף ויבוא במקומי לקוח ראוי.

באמת שאני מחכה לתגובה מקרסו כי עד עכשיו, לא הרגשתי שהיה לי עם מי לדבר שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא פרימיום ולא נעליים. הוט האץ' בסיס.

 

לגבי היחס - שוב, תקין זה לא (ומצד שני - אתה רוצה שהם יענו לך באמצע החג? כמה רחוק היית שולח את המנהל שלך אם היה דורש ממך עבודה אינטנסיבית כמו כיבוי שריפה בשרשור הזה בחג?), אבל אם אתה רוצה את הרכב (ואני מבין שאין עוד כאלה כרגע) - יש מה לעשות כדי להתגבר על המצוקה. הכל שאלה של לאן אתה מכוון את האינטראקציה, כי כרגע אתה מוביל אותה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנזק פה הוא מעבר לכיס.

ברור שבסופו של דבר זה התכלס,אבל בן אדם חיפש רכב(תהליך שלוקח זמן ושעות),סגר עסקה שמעורב בה המון כסף.

ציפה לרכב-שהגיע סוף סוף לנמל חטף מכה(לא נורא,נסתדר),חיכה עוד חודש שיסדרו לו את הרכב ובסוף הרכב שהגיע מלוכלך ועקום לטענתו.

מעבר לעלויות מימון,הלוואות שצריך להעביר ממקום למקום וצורך בלחפש רכב חדש נגרמה פה עוגמת נפש.

 

באוקטובר שנה שעברה הזמנתי רכב. בדצמבר הוא הגיע לארץ. לא הייתי לחוץ לקחת בדצמבר, אבל בינואר פירסמתי רכב הקודם למכירה וכעבור חודש מכרתי.

הרכב החדש עוכב במכס 4 חודשים. כך שקיבלתי אותו תכל'ס באפריל במרום ינואר. חודשיים הייתי בלי רכב. הוא גם ניזוק במכס. קיבלתי את הרכב וחיכיתי לחלק אחד מחו"ל חודש והשני עדיין לא הוחלף. אני נוסע ככה. אולי בטיפול הקרוב אחליף את הניקל עם הגומיה.

ראית אותי פותח שרשור רפש על דלק מוטורס? חרא קורא גם ברכבים הרבה יותר יקרים. השאלה מה מטרות שלך? כי פתיחת שרשור כזה לא מקדמת אותך לשום מקום חוץ משיפור פוזיציה במשא ומתן מול יבואן. אבל יש למטבע שני צדדים. כשלוחצים יותר מדי הדברים נשברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, אנחנו ממתינים / מבקשים לתגובה רשמית של היבואן.

את עמדתו של הלקוח, כולנו הבנו.

כרגע אין הרבה לאן להתקדם, ונקווה שמחר אדם יטופל לשביעות רצונו המלאה, ככל שיחליט שמתאים לו.

אם פות"ש ירצה להוסיף מידע בהמשך על האופן בו הטיפול המשיך / הסתיים, אפשר לפתוח תמיד.

כרגע טוחנים נוזל קירור.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

היי חברים, כמו שכולכם כבר יודעים, יבואני הרכב קוראים בפורום. אחרי שדיברנו איתם לפני מספר ימים והם בחרו (לדעתי בצדק) שלא להגיב כל עוד האירוע היה "חי". כעת האירוע הסתיים, בבחירתו של אדם לקבל את הרכב וקרסו העבירו לכם דרכנו את תגובתם המלאה.

 

ראשית כל נבהיר כי חברת קרסו מוטורס בע"מ מסרה את הרכב לידיו הנאמנות של מר רסולי ביום 4/10/18.

 

 

 

 

חברת קרסו מוטורס שמה לעצמה כנר לרגליה את מערך השירות לרבות שמירה על פרטיות הרוכשים ובכלל.

 

 

שיתוף פרטים לפני סיום הטיפול במחלוקת שנתגלעה בין הצדדים, איננו דבר שמקובל ואף נוגד את עקרונותיה של החברה.

 

 

 

 

 

חברת קרסו מוטורס בע"מ, נהגה במקרה המדובר במלוא האחריות והעניקה לרוכש שירות מלא ואף פיצוי עבור עוגמת הנפש.

 

 

חברת קרסו מוטורס, דאגה לשתף באופן מיידי את הרוכש באמצעותו של מנהל חטיבת הספורט וזאת תוך כדי שקיפות מלאה אשר כללה בין היתר עריכת דוח שמאי מפורט, שליחת תמונות, זימון הרוכש לבחינה ויזואלית מעמיקה לאחר הפירוק והעמדת חלופות של השבה, רכב חילופי, ואף פיצוי בעבור עוגמת הנפש.

 

 

בעניין זה יובהר כי החלפת הטמבון אינה מקימה חובת דיווח ויתרה מכך, מצב הטמבון הניזוק, אף הוא לא הצריך החלפתו. אנו שמחים שבסופו של יום אדם החליט לקבל את הרכב במבנה העסקה ועם הפיצוי המקורי שהוצע לו

 

 

צר לנו כי מר רסולי בחר להשמיץ באופן פמבי את חברת קרסו מוטורוס.

 

 

אנו מאחלים למר רסולי נהיגה בטוחה ונעימה בנו קליאו RS טרופי.

 

מצ"ב תמונת הנזק לפני התיקון שנשלחה אלינו מנציג החברה

image001.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

קרסו כתבו:

בעניין זה יובהר כי החלפת הטמבון אינה מקימה חובת דיווח ויתרה מכך, מצב הטמבון הניזוק, אף הוא לא הצריך החלפתו.

מצ"ב תמונת הנזק לפני התיקון שנשלחה אלינו מנציג החברה

[ATTACH=CONFIG]510785[/ATTACH]

 

כבר עלו פה תמונות ודוח שמאי שמאשרים שהנזק הוא יותר מ"טמבון פגוע",

 

לתיקון הראשון הוא חיכה חודש (!) האם במשך החודש הזה היה לו רכב חלופי?

 

כשאתם "לא מדייקים" בזה, נשאלת השאלה במה אתם עוד לא מדייקים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1631 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...