Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יגואר E-Pace - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2010 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יגואר E-Pace הוא ה"גור" של המשפחה, עם רגליים ועיניים גדולות בשתי מידות על הגוף הקטן שלו, הוא גם מכוון לקהל פחות גברי משאר דגמי המותג. האם הוא מצליח או שמא הטבע של יגואר היה חזק מהם?

 

יגואר-E-טייפ-03.jpgיגואר-E-טייפ-05.jpgיגואר-E-טייפ-18.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאכזב לשמוע שחברה ותיקה כמו יגואר נופלת בתחומי איכות החומרים וההרכבה, זה לא הסיבוב הראשון שלהם.

העיצוב נראה טוב , עד שמגיעים לחלק האחורי שקצת לא קשור למה שהולך מלפנים ובצדדים.

החיוב של המובילאיי מראה כמה מעוות סדר העדיפויות של משרד התחבורה, מצד אחד ישראל כץ לא מפספס הזדמנות בשביל להדגיש כמה חשוב לו לקיים ולקדם את נושא האוטונומיה ומהצד השני פתאום בלימה אוטונומית זה לא מספיק טוב בשבילו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט הרג את היגואר בכתבה , אבל אולי זה כן מגיע לה אתה משלם כל כך הרבה וחוץ מסמל מנוע וגיר :roll: .

אם לשלם מחיר כזה עדיף כבר לרוץ לגרמניה לפחות אצלם יש הכל ומערכות בטיחות חשובות .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הF PACE בכל העולם הוא נחשב מאוד מוצלח, פה תימחרו אותו במחיר הזוי ובנוסף מביאים אותו לארץ באפשרות הכי נמוכה של הרמות גימור.

לגבי הE PACE שוב תמחור הזוי של היבואן, איבזור קמצני ורכב שבמציאות לא נראה משהו בכלל, הרכב הזה יהיה כישלון שיווקי בדיוק כמו הוולאר שבמחיר הגיוני היה יכול להיות להיט מטורף.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

כחלק מהמבחן יצא לי גם לעשות סיבוב על ה-E-PACE.

 

יגואר הוא מותג ש(עדיין?) מנגן משהו אצל חובבי רכב. מכוניות ספורט ופאר, היסטוריה ענפה בספורט מוטורי - זה עדיין מותג נחשק עם Badge-appeal בלתי מבוטל.

 

במקרה הזה, ואחרי שעבר זמן מה מהמבחן, זה כל מה שנחרט לי בזכרון, שזאת הייתה יגואר. וזה שהיא הייתה לא נוחה בעיר.

 

וזאת בעיה.

 

רכב ממותג שאמור לפרוט על כל הנימים, להנות בנהיגה, להיות נוח כמצופה ממותג פאר, להשרות אווירת יוקרה - לא מותיר כל רושם שהוא. ה-E-PACE נשכחה ממני. היו מכוניות שנהגתי בהן ואני נזכר בהן בחלחלה. היו כאלה שאני נזכר בהן בגיחוך. היו כאלה שכל זיכרון מעלה געגועים ורצון לשדוד בנק. הייתה אפילו אחת שהובילה אותי לסוכנות. ה-E-PACE נשכחה. עם הזמן יש לי פחות ופחות להגיד עליה. זה לא שהכל רע, ממש לא. הכל מאד שגרתי. חומרים טובים, אך לא מאד ולא בכל מקום. אבזור קיים, אך לא מצטיין (העור לא מרגיש מי יודע מה, למשל, גם המסכים והמערכת). עיצוב החוץ יפהפה (לחיוב) ועיצוב הפנים פרווה (לשלילה). חוסר הנוחות (לשלילה) והתנהגות הכביש הטובה, בוודאי לג'יפון לא קל (לחיוב). כך אנחנו מקבלים מוצר שהוא די בינוני וההצטיינות היחידה שלו (התנהגות הכביש) לא רלוונטית ל-99% מהרוכשים שלו.

 

זאת ממש לא מכונית רעה, אבל זאת מכונית שכשאני חושב למה להמליץ עליה (כמו גם למה להמליץ לא לקנות אותה) אני כמעט ולא מצליח לחשוב על כלום. את כל מה שכתוב לעיל הוצאתי מעצמי בכוח. מכונית פרווה.

 

באמת חבל.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מובילאי נראה לי חתמו הסכם עם 70% מהיבואנים בארץ, אחרת לך תסביר את זה שבשבת נפגשתי עם בן משפחה שרכש לקסוס בהרבה מאוד כסף (חדשה למי שתוהה) וקיבל אותה עם העיגול המעצבן,

הוא ממש לא הבין למה אני צוחק על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לגמרי עם רומן, גם אני נהגתי על ה-E-PACE ויצאתי ממנה בתחושה של "זה יגואר זה??". הוא לא הותיר בי שום חותם וגם אני כמעט שכחתי שנהגתי עליו.

 

לפרוטוקול, זו היתה היגואר הראשונה שנהגתי עליה אי-פעם. ועדיין, יצאתי ממנה בתחושה של החמצה ואכזבה.

הכל בסדר כזה: המנוע, תיבת ההילוכים, האינטריור, ההגה, המושבים והתחושה הכללית - אבל אין שום דבר שגרם לי להתפעל או לזכור לטובה. פשוט רכב למל"מ.

אין הרגשת יוקרה מבפנים (ויותר מזה - צקצוקים ורעשים נוכחים מפלסטיקים שונים), המושבים בסדר אבל לא יותר מזה, וגם איכות החומרים היא לא רעה אבל שוב - זה לא מה שציפיתי מיגואר.

אם אני שם עצמי בנעלי (עקבי) הקונה הפוטנציאלי(ת), לא רואה שום סיבה למה לקנות את ה-E-PACE, בטח בתמחור הלא הגיוני לו היא "זכתה". בהינתן המחיר המבוקש והחבילה הכוללת, אפילו העיצוב החיצוני (שבאמת אהבתי) והסמל בחזית לא יושיעו את הE- PACE מלהפוך לאיזוטריה במחוזותינו.

 

לצורך רפרנס, הג'יפון שבו נהגתי אחרי ה-E-PACE היה ה-XC40 החדש שזול ממנו בהרבה, ולטעמי גם הרבה יותר מוצלח (אפרט כשהמבחן של ה-XC40 יתפרסם).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2010 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...