Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - לקסוס CT200h


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2113 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רומן לקח את הלקסוס CT200h המתוחה למבחן והחליט שהוא דווקא ממש סבבה עם השימוש מכלולים של אוריס.

 

לקסוס-CT-2018-01.jpgלקסוס-CT-2018-07.jpgלקסוס-CT-2018-14.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בידוד ה-UV של השמשות, סממן שאינו מקבל את תשומת הלב הראויה לו במדינה כמו שלנו, אף הוא מצוין.

רומן, איך מדדת\בדקת את זה?

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן, איך מדדת\בדקת את זה?

 

אין לי מכשיר מדידה ייעודי, אז התבססתי על שני מדדים - תחושת חום דרך השמשות, והתחממות טלפון נייד בנסיעות ארוכות ביום. מדעי זה לא, אבל ההבדלים בין מכוניות שונות מורגשים מאד. בג'ולייטה שלי לשעבר, למשל, הטלפון התחמם הרבה פחות מאשר בפיקנטו של אשתי, ומאשר בברז הנוכחית.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המבחן, רומן!

 

אני אמנם לא נהגתי באקזמפלר הספציפי הזה, אך מהתנסות קצרה באקזמפלר אחר (לפני מתיחת הפנים) יצאתי עם טעם לא משהו. המכונית די רועשת בהאצה, צפופה ומציעה נוחות נסיעה קופצנית בעיר. גם העיצוב שלה (הן החיצוני והפנימי) מיושן ולא מלבב.

 

מי שמחפש תחושת פרימיום יקבל את זה בדגמים אחרים, שלא בהכרח ממוצבים כפרימיום (גולף קומפורטליין, וולוו V40 עדיפות משמעותית, שלא לדבר על אודי A3 ו-BMW 1).

 

ד"א - בארה"ב הפסיקו לשווק את המכונית הזאת ואם טויוטה החליטה את זה בשוק האמריקאי הפחות אנין מזה האירופאי, זה אומר שהמכונית הזאת מפספסת בענק.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מכשיר מדידה ייעודי, אז התבססתי על שני מדדים - תחושת חום דרך השמשות, והתחממות טלפון נייד בנסיעות ארוכות ביום. מדעי זה לא, אבל ההבדלים בין מכוניות שונות מורגשים מאד. בג'ולייטה שלי לשעבר, למשל, הטלפון התחמם הרבה פחות מאשר בפיקנטו של אשתי, ומאשר בברז הנוכחית.

חום זה IR, גם מזיק, לא כמו UV אבל אורכי גל אחרים לגמרי :-(

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הערה לגבי פרימיום. הפרימיום הוא בעיני המתבונן. הרי מרצדס A זה רכב די עלוב אבל בזכות הסמל הוא נתפס כפרימיום למרות נחיתות גימור ואיבזור מול מזדה 3 פרימיום. לאישתי הייתה טויוטה קאמרי V6 שעלתה 270 אלף שקל והרגישה פרימיום בכל פרמטר למעט הסמל. היא נתפסה כסתם קורולה מגודלת. היום אישתי נוסעת בCT200 שעלתה 170 אלף שקל אבל סוגרת יפה את הפינה. לאף אחת מהחברות שלה אין ספקות.

לגבי הרכב צריך להבין שמדובר בסה"כ בעוד גרסה של פריוס, יחד עם אוריס, CH-R וכדומה שנותנת מענה למי שרוצה לבדל את עצמו טיפה מהעמך.

אפרופה שרות יבואן. לקסוס לא נותנים שרותי שינוע לדגמי CT200. הם דואגים להדגיש לך שאתה בן חורג במשפחה ומשדרים לך שאתה צריך להשתדרג לNX.

נכונה גם העובדה שלא מוכרים אותה יותר בארה"ב. ב2019 יתחילו מכירה של UX שתחליף את CT כרכב כניסה של לקסוס.

מבחינה דינמית היא בהחלט לא מציאה אבל עם ממש רוצים יש מצב ספורט שאיכשהו הופך את זה לסביל. בהנחה שיש לכם פטיש ליילות גיר רציף.

יש לה מלא מלא מגרעות. אבל מתוך בעלות של כמה שנים על הרכב אני מסוגל להבין למה אנשים הולכים וקונים שוב לקסוס.

יש בה מספיק Feel good factor. יש לה אמינות מוחלטת והיא לא מזדקנת מהר ולא מרגישה מיושנת למרות שהיא נמצאת בסוך חיי הדגם.

רכב מומלץ למי שרוצה no brainer.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לה מלא מלא מגרעות. אבל מתוך בעלות של כמה שנים על הרכב אני מסוגל להבין למה אנשים הולכים וקונים שוב לקסוס.

יש בה מספיק Feel good factor. יש לה אמינות מוחלטת והיא לא מזדקנת מהר ולא מרגישה מיושנת למרות שהיא נמצאת בסוך חיי הדגם.

רכב מומלץ למי שרוצה no brainer.

 

זה בדיוק העניין. איכשהו השלם הזה שלקסוס עשו גדול יותר מסך החלקים, שהם בסה"כ מכלולי אוריס ארוזים יותר טוב. היא מספיק טובה יותר מהאוריס כדי להצדיק את הפער במחיר (במיוחד לאחר ההוזלה שלה) וכמו שכתבת, היא בהחלט נותנת feel good factor משלה לבעליה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו ct200 מזה שלוש שנים ואשתי מתה עליו ולא מוכנה לשמוע על רכב אחר. אני מודה שאני נהנה לנהוג בו, נכון המרכב קשיח והמנוע עגלה אבל ההגה מרגיש משמעותית טוב יותר מהקפצ'ור שברשותי והוא פונה לא רע בכלל. מעבר לכך אני אוהב את האינטריור, האמינות אכן מוחלטת ועלות הביטוח משמעותית זולה מההיצע האירופאי המקביל. אני מבין למה אנשים חוזרים למכוניות האלה.

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי רומן

 

תודה על סקירת הרכב ממש נהניתי לקרוא אשמח שתתנו מידע יותר מפורט לגבי צריכת הדלק , בכתבה רשום 17 קמ לליטר, אשמח שתרחיב על אופן הנסיעה שלך , כמה בעיר ומחוצה לה , כמה היא נוסעת על מיכל אחד?

כי לדעתי מי שמכוון לחיסכון עדיף שיכוון על רכבי דיזל , לדעתי

 

 

 

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ramos7626
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה! אופן הנסיעות במבחן היה די מגוון - עירוני הררי, בינעירוני פקוק, בינעירוני ארוך ואפילו, למרות שזה לא ייעודת האוטו אלא לשם הניסוי בלבד - קצת כבישים מפותלים. לא בטוח שדיזל תהיה חסכונית הרבה יותר בכל תנאי - בנסיעות בינעירוניות בלבד כנראה שכן, יותר נסיעות עירוניות ופקקים יתנו יתרון להייבריד. מכל מקום 17 ק"מ/ל' משולב הם נתון שלדעתי יהיה דומה גם בדגמי דיזל מקבילים.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג היום על אחת כזאת מודל 2015 שהחליפה במשפחה סיוויק 2011 שהלכה לעולמה.

אני חייב להגיד שעליתי לרכב עם קו מחשבה של "אוריס בתחפושת ותו לא" - פשוט הייתי ממש מופתע מהרכב, שקט,נינוח ונוח בצורה ממש מפתיעה(בניגוד לאוריס הרועשת והממש לא נעימה) מבחינת הפרמטרים האלה לא מורגש בכלל שמדובר ברכב שמבוסס על אוריס, גם בסלון של הרכב דאגו שלא ירומז לשיתוף פלטפורמה בינהן(הרבה יותר מאשר השינויים בין גולף לA3 לדוגמא).

 

לקח לי זמן להיזכר בהאנדברקס האמריקאי(בהתחלה ניסיתי להתחיל נסיעה במחשבה שהוא ירד לבד כי הוא חשמלי), התפעול של המערכת פשוט ממש מרגיז - אולי מתרגלים וזה נהיה פחות נורא אבל לי זה ממש הציק, הרכב היה תקוע על מצב BT כשהטלפון שחובר אליו לא היה בכלל באוטו - במשך 2 דקות אני הופך כל פינה בתפריט במטרה למצוא איך מעבירים לרדיו ובסוף ביאוש אני קלטתי שיש כפתור פיזי בכלל להעברה בינהם.

 

בהתחלה התבלבלתי גם עם המתג של הSPORT-ECO בתור המתג שאחראי על המערכת(דומה מידיי - אותה צורה במיקום קרוב מידיי) ובאופן כללי כל הכפתוריידה דורשת המון הסתגלות ועשתה לי המון רעש בעיניים - מאמין שאחרי נהיגה תקופה על הרכב סביר להניח שאתה מתרגל לאיפה כל דבר נמצא.

 

אני אהבתי את מד הסלד שמתחלף בין המצבים - זה צעצוע חמוד ממש וכמובן לא מאוד מעשי.

המנוע, לא מדהים - כן זה לא לנהג המהמר ובעליות ללא ספק שהוא משמיע קול מחאה על זה ומצליח להפר את השלווה שיש ברכב בשאר מצבי הנסיעה.

 

והנה, אדם שלא סובל היברידיות(בטח לא מבית טויוטה) הצליח להיות מופתע מהרכב - זה לא רכב שהיה מתאים לי(כן הייתי רוצה משהו עם קצת יותר פלפל) אבל אני יכול להבין את מי שיקנה אותו.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג היום על אחת כזאת מודל 2015 שהחליפה במשפחה סיוויק 2011 שהלכה לעולמה.

אני חייב להגיד שעליתי לרכב עם קו מחשבה של "אוריס בתחפושת ותו לא" - פשוט הייתי ממש מופתע מהרכב, שקט,נינוח ונוח בצורה ממש מפתיעה(בניגוד לאוריס הרועשת והממש לא נעימה) מבחינת הפרמטרים האלה לא מורגש בכלל שמדובר ברכב שמבוסס על אוריס, גם בסלון של הרכב דאגו שלא ירומז לשיתוף פלטפורמה בינהן(הרבה יותר מאשר השינויים בין גולף לA3 לדוגמא).

 

לקח לי זמן להיזכר בהאנדברקס האמריקאי(בהתחלה ניסיתי להתחיל נסיעה במחשבה שהוא ירד לבד כי הוא חשמלי), התפעול של המערכת פשוט ממש מרגיז - אולי מתרגלים וזה נהיה פחות נורא אבל לי זה ממש הציק, הרכב היה תקוע על מצב BT כשהטלפון שחובר אליו לא היה בכלל באוטו - במשך 2 דקות אני הופך כל פינה בתפריט במטרה למצוא איך מעבירים לרדיו ובסוף ביאוש אני קלטתי שיש כפתור פיזי בכלל להעברה בינהם.

 

בהתחלה התבלבלתי גם עם המתג של הSPORT-ECO בתור המתג שאחראי על המערכת(דומה מידיי - אותה צורה במיקום קרוב מידיי) ובאופן כללי כל הכפתוריידה דורשת המון הסתגלות ועשתה לי המון רעש בעיניים - מאמין שאחרי נהיגה תקופה על הרכב סביר להניח שאתה מתרגל לאיפה כל דבר נמצא.

 

אני אהבתי את מד הסלד שמתחלף בין המצבים - זה צעצוע חמוד ממש וכמובן לא מאוד מעשי.

המנוע, לא מדהים - כן זה לא לנהג המהמר ובעליות ללא ספק שהוא משמיע קול מחאה על זה ומצליח להפר את השלווה שיש ברכב בשאר מצבי הנסיעה.

 

והנה, אדם שלא סובל היברידיות(בטח לא מבית טויוטה) הצליח להיות מופתע מהרכב - זה לא רכב שהיה מתאים לי(כן הייתי רוצה משהו עם קצת יותר פלפל) אבל אני יכול להבין את מי שיקנה אותו.

גם אני בעל סיוויק אוטומט מודל 2016 , והצריכה גבוהה מידיי , האם הצריכה בct200 משמעותית טובה יותר ?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2113 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...