Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנסים למכור - תנו טיפים


זהבה דברת
שימו לב! השרשור הזה בן 2114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה לכולכם על התשובות. אשתמש בטיפים (מלבד הפירוקים כמובן. אנחנו לא עד כדי כך לחוצים..).. אנסה להוריד בהדרגה. ונראה. שוב, תודה

dovratz

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיפ שלי לפחות הוא להבא לא לחכות עד 200,000 בשביל למכור את הרכב... , אנשים לא משקיעים 20 אלף שקל ברכב כזה מצטער אבל השוק מוצף ברכבים עם פחות קילומטר .. לדעתי את תגיעי למסקנה שלא משתלם למכור ואם כן אז במחיר הנכון וזה יהיה מחיר שככל הנראה לא תהיי מרוצה ממנו ותאלצי להתפשר הרבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בא נתחיל מזה שמחירון הרכב שלך הוא לא 29000, אלא 25000. בחישוב מחיר המחירון לא הוספת שהבעלות הקודמת היתה ליסינג ואת הק"מ.

רכב כזה במקרה הטוב יימכר ב 20000 שקלים.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית נתחיל מזה שה-I30 סטיישן באופן כללי היא לא רכב מי יודע כמה נדיר, מיוחד או כזה שנקנה בהחלטה אמוציונלית.

משם נמשיך לזה שמבדיקה זריזה ביד2 אני רואה שבטווח המחירים של 26-28 אלף שקל יש 23 רכבים זהים מאותה שנה, עם נסועה הרבה יותר נמוכה. אז איזו סיבה יש לי, רוכש שבודק את האופציות שלו ולא פועל עפ"י רגש, לבחור ברכב שלך מעבר לרכבים שנראים הרבה יותר אטרקטיביים.

עם כל הכבוד והצער, את אף אחד לא מעניין שכתבת שהרכב במצב מצוין ומטופל ושמור וכו'. תמצאי לי את הבנאדם שיכתוב במודעה שהרכב שלו במצב מחורבן, שרוט כולו והוא לא זוכר מתי בפעם האחרונה אם בכלל, הוחלף שמן.

 

המקום היחיד בו את "מתחרה" מול מודעות אחרות הוא הנתונים - יד, שנה, קילומטראז', מחיר. זהו. והיות והיד לא יוצאת דופן, השנה נפוצה, והקילומטראז' לא אטרקטיבי, מה גם שעל שלושת אלה אין לך שליטה ויכולת לשנות לטובה, את חייבת להפוך את הפרמטר היחיד שבו את כן שולטת לאטרקטיבי - המחיר. מה זה אטרקטיבי? כזה שיגרום לאנשים אחרים להגיד "נכון, יש לו 200 אלף קילומטר, אבל במחיר של שנת 2008 (לדוגמה) אני יכול לקנות 2011".

איך? הורדה הדרגתית כל שבוע/שבועיים עד שמתחילים להתעניין.

 

מעבר לזה, בגלל שניתנו לך כל הטיפים (הטיפ היחיד ליתר דיוק) ובגלל שאנחנו לא מאפשרים שרשורי "לא מצליח למכור" או בשמם האחר, מודעות מכירה, בפורום הפתוח, אלא רק מודעות מכירה דה-פקטו בפורום המתאים ותחת הכללים המתאימים (כפי שאני רואה שעשית), אנחנו כולנו ביחד נאחל לכם המון בהצלחה במכירת הרכב במחיר הנכון לכל הצדדים וננעל את השרשור.

תודה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...