מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: פיאט דובלו 2010 מנוע דיזל 1300, התנעה קשה (נערך)

  1. #1
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2008
    הודעות
    5

    פיאט דובלו 2010 מנוע דיזל 1300, התנעה קשה (נערך)

    שלום רב

    ברשותי פיאט דובלו 2010 ,מנוע דיזל 1300, 195K ק"מ.
    לאחרונה יש קשיים בהתנעה, אולם רק בהתנעה הראשונה בבוקר.

    במוסך המרכזי איבחנו את הבעייה כבעייה באינג'קטורים, והציעו החלפה.
    במחיר יקר מאוד.

    נסיתי לעשות ניקוי של מערכת הדלק בעזרת תוסף למיכל (gold labe של LM-כשבמיכל נשארו כ6 ליטרים דלק בלבד), אולם ללא הועיל.

    במשך הזמן ההתנעה אף הופכת קשה יותר, וכאשר אני מצליח סוף סוף להתניע ,יש יציאת עשן לבן לכמה רגעים מהאגזוז.


    האם יש כיוון לניקוי של המרססים בצורה יעילה יותר? האם בכלל ניקוי או שיפוץ מועילים במקרה שכזה?
    במידה ורלוונטי, אשמח גם למכון אמין ולא יקר שמתמחה בניקוי שכזה (עדיף באזור חדרה אך גם אחרים באים בחשבון)

    בברכה ותודה למשיבים.


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    כותב הרבה. מאוד. הסימלון של רפי לין
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2003
    הודעות
    14,991

    בעניין: שאלה לגבי ניקוי אינג'קטורים דיזל, זקוק להכוונה.

    מכון דיזל מצוין הנו "דיזל השרון" שברח' הנגר 4 א.ת ישן נתניה,
    טל' 09-8335725 או 09-8336783.
    הם מבצעים הבדיקות על הרכב, פירוק החלקים הנדרש ושיפוצם/תיקונם ניקויים
    ובדיקה חוזרת וכיוונים לאחר התיקון.
    מכיוון שהם כמעט תמיד עמוסי עבודה (מגיעים אליהם מכל הארץ), אז תאם בואך מראש.
    בהצלחה ובברכה - רפי לין

  5. #3
    Grease Monkey הסימלון של igal_zeltser
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2006
    מיקום
    עומר
    הודעות
    5,468

    בעניין: שאלה לגבי ניקוי אינג'קטורים דיזל, זקוק להכוונה.

    מהתיאור שלך כל הסמנים מצביעים לכיוון נרות החימום..
    כיצד הגיעו למסקנה שדווקא המרססים הם הבעיה?
    יום טוב גם לך

  6. #4
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2008
    הודעות
    5

    בעניין: שאלה לגבי ניקוי אינג'קטורים דיזל, זקוק להכוונה.

    ציטוט igal_zeltser כתב: הצג הודעה
    מהתיאור שלך כל הסמנים מצביעים לכיוון נרות החימום..
    כיצד הגיעו למסקנה שדווקא המרססים הם הבעיה?

    גם אני חשבתי כך..
    הם בקשו שאשאיר את הרכב ללילה והתניעו אותו כשהוא מחובר למחשב.
    זו הייתה המסקנה שלהם.

    האם במכון כמו "דיזל השרון" הם בודקים את החימום המוקדם לפני השיפוץ?
    נערך לאחרונה על ידי sujay : 20/04/18 ב- 6:54

  7. #5
    כותב הרבה. מאוד. הסימלון של רפי לין
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2003
    הודעות
    14,991

    בעניין: פיאט דובלו 2010 מנוע דיזל 1300, התנעה קשה (נערך)

    למיטב ידיעתי הם בודקים את מצתי החימום קדם.
    במנועי סולר הזרקת מסילה משותפת למצתי החימום קדם יש חשיבות
    בעיקר במדינות קרות כך שבישראל, ובימים אלו שאינם קרים) איני מאמין
    שמצתי חימום הקדם הם הגורם לבעייה.
    בכל צקרה, נא עדכן בממצאים ותוצאות, לכשיהיו.
    בברכה - רפי לין

  8. #6
    אחראי ראשי הסימלון של איציק נ.
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פסגות אפק
    הודעות
    13,619

    בעניין: פיאט דובלו 2010 מנוע דיזל 1300, התנעה קשה (נערך)

    מנוע דיזל קטן (1300 סמק), טורבו, שנושק ל 200K ק"מ - לרוב ניתן לצפות ל: מרססים דולפים (גם מאבדים אם הרסס, גם לא מגיעים ללחץ הנכון...), קומפרסיה נמוכה ועוד.
    על סמך ניסיון עם דגמים אחרים (לא של פיאט) העשן הלבן, לדעתי, מסגיר את העובדה שמדובר במרססים דולפים.
    בנוסף - בדוק האם מפלס שמן המנוע עלה\עולה ויש לו ריח סולר.

    איציק

  9. #7
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2008
    הודעות
    5

    בעניין: פיאט דובלו 2010 מנוע דיזל 1300, התנעה קשה (נערך)

    ציטוט איציק נ. כתב: הצג הודעה
    מנוע דיזל קטן (1300 סמק), טורבו, שנושק ל 200K ק"מ - לרוב ניתן לצפות ל: מרססים דולפים (גם מאבדים אם הרסס, גם לא מגיעים ללחץ הנכון...), קומפרסיה נמוכה ועוד.
    על סמך ניסיון עם דגמים אחרים (לא של פיאט) העשן הלבן, לדעתי, מסגיר את העובדה שמדובר במרססים דולפים.
    בנוסף - בדוק האם מפלס שמן המנוע עלה\עולה ויש לו ריח סולר.

    איציק
    תודה איציק, מפלס השמן לא עלה, גם אין ירידה בביצועים שאופיינית לירידת קומפרסיה. בנוסף, הקושי בהתנעה קורה רק בהתנעה ראשונה, (גם אם כבר צהריים וחם).

    לדעתי הסימנים מראים על בעיה במערכת הדלק/חימום מוקדם.
    אני מהמר על מרססים דולפים, אך אם כך מדוע יש קושי רק בהתנעה ראשונה ?


  10. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  11. #8
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2008
    הודעות
    5

    בעניין: פיאט דובלו 2010 מנוע דיזל 1300, התנעה קשה (נערך)

    היום עשיתי בדיקת עודפים במרססים, קיבלתי רמת עודפים גבוהה במרסס 1 ו 4.
    אני מעוניין לנסות ניקוי מרססים בבית (ללא פירוק) בעזרת BG 244 במיכל חלופי (אינפוזיה)

    כשבאתי לעשות את זה ,ראיתי שיש כמה אפשוריות לחיבור,

    אשמח להכוונה ממי שמכיר את מבנה הדובלו.
    לאיזה צינור אני מחבר את הכניסה מהאינפוזיה ,את החזרת העודפים, והאם מוציאים את הפיוז למשאבת הדלק או פשוט אוטמים את היציאה מהמיכל.

נושאים דומים

  1. התנעה קשה בבוקר דובלו 2008
    By pskicker in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18/02/13, 9:34
  2. בעיית התנעה פיאט דובלו 2002.
    By shahar1 in forum שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20/03/11, 12:42
  3. בעית התנעה דובלו טורבו דיזל
    By taltcbh in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22/05/08, 15:47
  4. נורת סליל מהבהבת גם אחרי התנעה - תקין? (פיאט דובלו)
    By respirito in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 05/10/07, 0:39
  5. התנעה ממש קשה בבוקר.. אונו 89 1300 קרבורטור כפול
    By dudielad in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16/01/06, 18:53

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •