מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: בקרת שיוט אדפטיבית עם זחילת פקקים

  1. #1
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2005
    הודעות
    26

    בקרת שיוט אדפטיבית עם זחילת פקקים

    שלום לכולם,
    למישהו יש ניסיון עם בקרת השיוט האדפטיבית של יונדאי איוניק מול קיה נירו?
    כיוון שאני מבלה את רוב זמן הנסיעה בפקקים, הצורך הספציפי הוא זחילת פקקים.
    מי מהן יותר מתאים לצורך הזה?


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של guy.a
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2003
    הודעות
    1,696

    בעניין: בקרת שיוט אדפטיבית עם זחילת פקקים

    לנירו אין אפשרות לזחילה בפקקים, מתחת ל5 קמ"ש היא מתנתקת, ב יונדאי לא יודע.

    Sent from my MI 5 using Tapatalk

  5. #3
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2008
    הודעות
    4

    בעניין: בקרת שיוט אדפטיבית עם זחילת פקקים

    המערכת בשתי המכוניות זהה (SCC - Smart Cruise Control), ועובדת רק מעל 10 קמ"ש (ולא 5), ברגע שהרכב מאט למהירות זו, יש הודעה על המסך מול הנהג שבקרת השיוט האדפטיבית מנותקת ושיש לקחת שליטה על הגז/ברקס. ניתן להפעיל מחדש רק מעל 10 קמ"ש.
    מה שאתה מחפש בקיה/יונדאי נקרא ASCC (Advanced smart cruise control) והוא יודע להגיע ל0 קמ"ש ולהחזיק 3 שניות שבהן הוא יכול להמשיך לבד את הנסיעה במידה והרכב ממול ממשיך בנסיעה. במידה ולא המשיך אחרי 3 שניות הוא לא ימשיך לבד ויבקש לשים רגל על הברקס (ככה זה בקונצרן VW). אבל אם יש EPB שזה בלם יד חשמלי, הוא יחזיק את עצמו במקום גם אחרי 3 השניות עד שתיתן נגיעה קלה בגז או תפעיל שוב את בקרת השיוט האדפטיבית.

  6. #4
    פורמוהוליק הסימלון של noknok
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2008
    הודעות
    4,225

    בעניין: בקרת שיוט אדפטיבית עם זחילת פקקים

    בפורד הבקרה האדפטיבית מתנתקת אפילו ב30 קמ"ש.

    Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
    Renault Clio LIFE 2016 1.2TCe EDC6 - Company car

  7. #5
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2005
    הודעות
    26

    בעניין: בקרת שיוט אדפטיבית עם זחילת פקקים

    ציטוט Dragongk כתב: הצג הודעה
    המערכת בשתי המכוניות זהה (SCC - Smart Cruise Control), ועובדת רק מעל 10 קמ"ש (ולא 5), ברגע שהרכב מאט למהירות זו, יש הודעה על המסך מול הנהג שבקרת השיוט האדפטיבית מנותקת ושיש לקחת שליטה על הגז/ברקס. ניתן להפעיל מחדש רק מעל 10 קמ"ש.
    מה שאתה מחפש בקיה/יונדאי נקרא ASCC (Advanced smart cruise control) והוא יודע להגיע ל0 קמ"ש ולהחזיק 3 שניות שבהן הוא יכול להמשיך לבד את הנסיעה במידה והרכב ממול ממשיך בנסיעה. במידה ולא המשיך אחרי 3 שניות הוא לא ימשיך לבד ויבקש לשים רגל על הברקס (ככה זה בקונצרן VW). אבל אם יש EPB שזה בלם יד חשמלי, הוא יחזיק את עצמו במקום גם אחרי 3 השניות עד שתיתן נגיעה קלה בגז או תפעיל שוב את בקרת השיוט האדפטיבית.
    עכשיו שמץי לב באמת שבאיוניק מופיע בקטלוג SCC ואילו בסונטה ASCC (למרות שהם רושמים שם Smart Cruise Control). ז"א שבסונטה יש את הפונקציה של זחילת פקקים?
    בהתבוננות במפרטים של רוב הרכבים ממש קשה לעשות את ההבחנה, ולדעתי ההבדל הוא משמעותי מאוד...

  8. #6
    פורמוהוליק הסימלון של ALÞћÃ
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2010
    מיקום
    127.0.0.1
    הודעות
    4,400

    בעניין: בקרת שיוט אדפטיבית עם זחילת פקקים

    נעשה את זה פשוט - בעיוני/נירו אין את הפתרון שאתה מחפש. זה קיים ברכבים יוקרתיים יותר.

  9. #7
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של guy.a
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2003
    הודעות
    1,696

    בעניין: בקרת שיוט אדפטיבית עם זחילת פקקים

    המערכות שונות, כדי לתפקד במהירות פחות מ5 קמ"ש צריך גם רדאר ולא רק מצלמה, לכן ההבדלים.

    Sent from my MI 5 using Tapatalk

  10. #8
    פורמוהוליק הסימלון של ALÞћÃ
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2010
    מיקום
    127.0.0.1
    הודעות
    4,400

    בעניין: בקרת שיוט אדפטיבית עם זחילת פקקים

    צריך לפתוח יותר את הכיס. הרדאר קיים בנירו/עיוני, אך היכולת הזו סורסה ברכבים האלו.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    Mazda Drei Hatchback "Premium" 2L


  11. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  12. #9
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2013
    הודעות
    8

    בעניין: בקרת שיוט אדפטיבית עם זחילת פקקים

    יצא לי להתנסות רק בקונצרן VW (נסעתי על פסאט, גולף, קודיאק וA6) - ללא ספק עובד מדהים כולל עצירה.
    ממה שיצא לי לנסות על קיה נירו, זה קצת יותר צעצוע מכלי עזר אמיתי.. מתנתק יחסית מהר וגם התנהגות לא מרגישה טבעית.
    אם הבחירה שלך היא בין הגולף לבין נירו ואתה בוחר בנירו בגלל שגם לה יש בקרת שיוט אקטיבית - אז עדיף ללכת על הגולף, זה הרבה יותר בשל שמה.

נושאים דומים

  1. תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 09/02/18, 7:37
  2. תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 28/05/17, 11:20
  3. ג׳יפון/קרוסאובר עם בקרת שיוט אדפטיבית
    By mogo in forum ייעוץ ברכישת רכב
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15/07/16, 22:29
  4. פקקים פקקים פקקים וגיר רגיל,
    By For Martha in forum רכב כללי
    תגובות: 39
    הודעה אחרונה: 22/11/15, 9:16
  5. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13/12/14, 18:05

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •