Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי "לא פריוס" איוניק (רשמים מנסיעת מבחן)


vadim6385
שימו לב! השרשור הזה בן 1251 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשוואה ל CHR , לפחות בתחושה שלי מנסיעה קצרה ומהסתכלות על רכבים שאני רואה ביומיום נראה לי שבזמן האצה הוא משתמש יותר במנוע החשמלי ומכניס את הבנזין בשלב קצת מאוחר יותר ואז לא משתמש בכלל בחשמלי בניגוד ליונדאי שמסוגל לחזיר את החשמלי גם במהירות גבוהה (יחסית).

 

לגבי המושבים, המושב נהג מרגיש לי קטן קצת לעומת ההונדה אקורד 2005 שיש לי.

גם המשענת גב לא מספיק קשה ביחס למה שאני רגיל לפחות לא במקום של אמצע הגב. באקורד הכיוון של התמיכה בגב יותר בדיוק באמצע הגב שלי ובאיוניק נמוך יותר ולכן פחות נוח לי בנסיעות.

 

המערכת עד היום נתקעה פעמיים וזה נפתר על ידי reset.

 

הרכב בסך הכל חסכוני ונותן תמורה טובה למחיר, הדגם שלי הוא ה supreme וברמת איבזור הגבוה שלי יש הכל חוץ מדבר אחד שהייתי שמח לקבל: חימום ואיוורור מושבים כמו ברמת איבזור הגבוהה של הסונטה.

עריכה אחרונה על ידי ROEI-A
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

יש משהו שלא הבנתי לגבי ההספק המשולב של הרכב (141 כ"ס)

אם כשאני נוסע דולקת נורת EV זה אומר שהרכב נוסע רק על חשמל או שזה יכול להיות גם ביחד בנזין וחשמל?

במקרים של תאוצה ה EV נכבה אז אם בשלב הזה הרכב נוסע רק על בנזין איך אפשר לקבל את ההספק המשולב המקסימלי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

EV נדלקת= מנוע חשמלי עובד, מנוע בנזין כבוי. בתאוצה שני המנועים עובדים יחד, מנוע בנזין+מנוע חשמלי כמנוע עזר.

הנסיעה מתחילה תמיד עם מנוע חשמלי.

Hyundai IONIQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר "התנעה קרה" מנוע הבנזין ימשיך לעבוד בדקות הראשונות למרות שה EV דלוקה.

בכל תרחיש אחר, כשה EV דלוקה = חשמל. כשה EV נכבית = חשמל עם עדיפות משמעותית לבנזין (המנוע החשמלי עדיין מספק חיזוק, אך המשקל העיקרי נופל על מנוע הבנזין). אני נוטה להאמין שההספק המקסימלי מתקבל רק כשהגיר במצב זבורט וגם אז זה לפרקי זמן קצרים. במאמץ מתמשך (העליות לירושלים לדוגמא) הרכב יסתמך בעיקר על מנוע הבנזין (105 כ"ס בלבד) ויתקשה לטעון במקביל את הסוללה, כך שלמנוע החשמלי אין יותר מדי השפעה בתנאים כאלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין ; אצלי זה מותנה במהירות. ברגע שמגיעים ל 15~ קמ"ש או יותר מנוע הבנזין יוצא מתחום הסרק ומסתנכרן עם יחסי ההעברה של הגיר (מה שכמובן תורם להתחממות מהירה יותר). במידה והעסק עדיין לא חמים מספיק, בעזיבת הגז או בגלישה הבנזין יחזור להסתובב בסרק (1,200~ סל"ד) עד שייצא לחלוטין מפעולה ויחזור שוב בהתאם לדרישות.

 

עד כמה שזכור לי, לא חושב שהוא נשאר בסרק יותר משלוש דקות לאחר הנעה קרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

שמתי לב שהציפוי עור של ההגה מאוד אדין וכל דבר כמעט עושה עליו חתכים קנטנים, מישהו עוד שם לב לזה?

יש איזה כיסוי הגה איכותי שאפשר לתפור עליו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב שהציפוי עור של ההגה מאוד אדין וכל דבר כמעט עושה עליו חתכים קנטנים, מישהו עוד שם לב לזה?

יש איזה כיסוי הגה איכותי שאפשר לתפור עליו?

כן, כבר ביום הראשון שקיבלתי את הרכב גלגל ההגה צופה בשריטות מהטבעת ומהמכנס כשיצאתי מהרכב.

חוץ מהעניין הזה אני מבסוט מהכיסוי הוא לא מראה סימני התפרקות אחרי שנה וחצי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם איוניק כבר 65 אלף קמ.

אחלה של רכב לטעמי, ההגה והקונסולה נראים כחדשים, אצלי התחילה להתקלף הידית הילוכים , אבל גם זה ממש לכ משמעותי.

יוצא לי לתדלק כל 900 קילומטר (890-915).

צריכת דלק מעולה.

הרעש של הצמיגים ברכב בהתחלה היה מטמטם אותי, היום אני רגיל אליו ולא מפריע לי.

מבחינת אמינות רד טיפולים, רפידות פעם אחת, ועדכון תוכנה לגיר, שדחפו לי בטיפול האחרון ( לא מורגש שום הבדל).

מה שכן התחיל לי לפני 10,000 קילומטר מאין שריקה כזאת כשאני מכבה את הרכב אחרי נסיעה ארוכה.

במוסך מורשה לא איבחנו משהו מוזר ואמרו שזה יעלם עם העדכון תוכנה ( לא הבנתי מה הקשר ).

לי אישית זה לא מפריע.

מערכת המולטימדיה, דווקא ממנה סבלתי מהמון ריסטרטים, לפני כשלושה חודשים היה עדכון שסידר את הכל!

מאז היא מבקשת עדכון ואני פשוט לא נותן לה בכדי שימשיך לעבוד תקין!

הרכב עושה 250 300 קילומטר ביום

אני אישית מאוד אוהב אותו, נוח לי, לא שובר לי את הגב, אני בהחלט מהממליצים.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי ב10 אלף ק"מ נשרט רק הפגוש ממישהי שנכנסה בו בחניה.

 

ההגה מחזיק יפה, לא יודע אם זה עור או חומר דמוי עור כלשהו (אם כי מרגיש מאוד איכותי, יותר נעים למגע מהגה של קורולה או לנסר).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגה לבינתיים סובל יופי את כפות ידיי הלחות, מאמין שבעוד שנה הוא כבר יתחיל להראות סימני עייפות.

 

 

אצלי אחרי שנה ו 3 חודשים ההגה מתקלף כנראה שהוא לא סוסל את כפות ידי הלחות:wink:

 

השאלה אם אחריות מכסה את זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1251 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...