Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה המחיר הריאלי של פיג'ו 208 שנת 2017?


ChemGuy85
שימו לב! השרשור הזה בן 2230 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מעוניין למכור את הרכב (הפעם ברצינות) ואני רוצה לדעת מהו מחירו הריאלי. מחירון יד 2 אומר באזור ה-75 אלף, אבל אני די בטוח שזה מחיר לא הגיוני בעידן של 0 ק"מ יד 1 והצפה. אני לא מעוניין לשרוף חודשים על משחקים אז כמה לדעתכם שווה הרכב?

 

פרטים:

 

ינואר 2017

יד 00

ללא תאונות

אוטומט

מנוע 1.2 טורבו בנזין

25 אלף ק"מ

 

מערכת מולטימדיה + חיישני רוורס + מצלמה רוורס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חדשה ב0 ק"מ תעלה 75 אלף ש"ח, מה שאומר שאם תנסה למכור ב70, אני לא חושב שמישהו ירכוש כי בעוד 5 אלף יש לו רכב שלא נסעו עליו עם אחריות ל3 שנים..

אני חושב ש65 זה מחיר תחרותי, ובכלל לכל מוצר ולא רק לרכב, אני נכנס ליד 2 ומסתכל בכמה נמכרים אקזמפלרים דומים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם מדובר בדגם אקטיב או אקסס?

כי אם מדובר באקסס אז גם ל-65, לדעתי, אי אפשר לקרוא מחיר תחרותי, כי תמורת 10K נוספים מקבלים לא רק רכב חדש לגמרי, אלא גם מימון, אולי טרייד אין ונוחות בעסקה שאין ביד2.

אם מדובר בדגם המאובזר יותר, אז התמונה כבר שונה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיראה, אתה בעמדה בעייתית.

 

חדש מליסינג 2018 עולה 73 אלף, וביד 2 מוכרים את האקטיב פרו 2016 ב-56 אלף ובטח גם ירדו בעוד 3 אלף לפחות.

 

אם למכור מבלי לנסות לדוג את הפראייר(שכניראה לא יגיע), הייתי שואף למכור בסביבות 61-62 אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי 65 נשמע הגון, תפרסם בקצת יותר ותיתן לעצמך את זה כעמדת מיקוח - זה אפשרי.

 

למכור דגם שכזה ורכב שכזה כ"כ מוקדם מזמן הקניה תמיד יוצר הפסיד כספי מאוד גבוהה יחסית - לכן באם אתה לא ממש "נואש" בצורך למכור הייתי "גורר" עם האוטו עוד שנתיים.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירון יד2 זה לא מחירון רלוונטי.

בדוק עם לוי יצחק,קח בחשבון שאם לא תהיה אטרקטיבי ביחס לרכב חדש אתה תתקע איתו.

קשה למכור רכב בן שנה.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב80 הציעו לי אקסס חדשה מהסוכנות לפני חצי שנה. יד 0.

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקשרו ולא מעט. התחלתי לחשוד שאולי המחיר נמוך מידי לכן התייעצתי.

 

אני פשוט בהתלבטות אם למכור או לא. מצד אחד זה באמת אחלה רכב - חזק, חסכוני 1 ל-17.5 (אני נהג מאוד רגוע), אוטומט, מרווח. רכב מעולה לזוג צעיר או משפחה קטנה. מצד שני הרכב פשוט עומד בחנייה. אני רוצה לקנות רכב ב-20 אלף ואת היתרה לסגור בבנק. לכן אני מציע אפשרות טרייד אין תמורת רכב ידני שמור בתוספת הפרש.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי כדאי לעשות את זה. הרכב ימשיך להתדרדר במחירים ואתה לא מנצל אותו בכלל.

היום יש אופציות כול כך טובות ידניות במחירים מגוחכים , ככה שאפילו קלף החדש ואמין לא משחק כמעט תפקיד.

 

עשית את הטעות שבגלל קנית רכב חדש, אבל אין סיבה שתמשיך להפסיד כסף בגלל אותה טעות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם כלכלי למכור רכב בן שנה כדי לקנות רכב ישן ב20K ולשים את הכסף בבנק. בבנק הכסף שלך לא ירוויח כלום... אם אתה לא באמת זקוק לכסף תעשה טבלה ותראה אם זה משתלם לך.

 

לגופו של עניין אם מישהו יתן לך 60K תחטוף את זה.

אתה בעמדה בעייתית, אתה מוכר רכב בן שנה. כל רכב בן שנה שתמכור יגרום לך להפסד גדול. יש חדש, יש יד 0, זה קל, זה "זול", לא צריך בשביל זה אפילו הון עצמי בקיצור בעיה.

 

או שתמשיך להחזיק ברכב לטווח ארוך, או שתפרסם ב60K ותמכור לרציני הראשון שמגיע גם אם יציע פחות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למכור לא כלכלי, אבל גם להחזיק רכב חדש רק בשביל להתניע אותו פעם בשבועיים זה לא כלכלי. אין ספק שהייתה טעות להוציא רכב חדש מהחברה, אבל טעות נעשתה. מה האלטרנטיבה? להחזיק את הרכב בחנייה כמעט ללא שימוש להמשיך לספוג ירידת ערך ולשלם 5,000 שקל בשנה ביטוח?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק זה לא כלכלי. אם היית מוכר את הרכב ומסתדר בלי רכב הייתי אומר לך חד משמעית לך על זה, גם אם זה גורר הפסד בגלל המצב שלך (רכב בן שנה וכו').

מה שכן אתה מוכר את הרכב כדי לקנות רכב אחר ב20K.

עכשיו קח מקרה שהוא לא הזוי בתנאי השוק הנוכחיים, אתה מצליח למכור את הרכב רק באזור ה50K, האם זה עדיין כלכלי?

תעשה את החישוב, ירידת ערך, הפרש בביטוח (עדיין תעשה צד ג' וחובה ברכב ב20K נכון?), עלויות אחזקה עודפות, סיכון לתקלה יקרה, סיכון שנפלת בקנית הרכב ביד 2, בטיחות, הסיכוי לשינוי בעתיד שיצריך נסיעות מרובות יותר, ההכנסה שלך.

 

שקלל את כל אלה, תראה מה יהיה ההבדל ותחליט אם שווה לך. בלי לדעת את כל הנתונים אני לא יכול לחוות דעה, אבל לא בטוח שזה חד משעמי במצב שלך, אם היית לפני קנית הרכב זה היה יותר חד משמעי.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2230 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...