Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנשי מכירות - איך אתם מתנהלים מולם?


Benor
שימו לב! השרשור הזה בן 2274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בד"כ אני נוהג לברר לפני להשוות וכ' וכו'....

אני מאד לא אוהב שלוחצים אותי לקיר ומצמידים אותי לפינה...

אני בד"כ אומר: תשלח לי במייל ואחזור אליך.

היום חדשתי את ביטוח הרכב, והפעם נפלתי על נציג שהיה מאוד נחוש מטרה ואיכשהו השתכנעתי להשאר על הקו.

אני מניח שלא השגתי את התנאים האופטימליים, אבל השוותי את המחירים לפני - פחות או יותר.

הנציג: "בנוסף מגיע לך ביטוח תאונות אישיות".

אני: "תודה אני לא מעוניין".

הנציג: לפחות תשמע מה שיש לי להציע.

אני: בסדר

הנציג: "הביטוח הזה הוא כך וכך..... במחיר של 62 ש"ח..."

אני: בו נתמקד בביטוח הרכב.

עדיין הוא ניסה להתעקש עד שהבין שאני לא מעוניין במוצר הזה.

עכשיו אותה חברה התקשרה להציע ביטוח דירה במחיר מוזל - סירבתי מייד והשיחה הסתיימה.

 

מה המסקנות בכל אופן?

- להחזיק עוד טלפון מצ'וקמק בצד, עם קו שלא אכפת לי ממנו ולהשאיר שם את הפרטים.

- לא להכנע תחת לחץ. לא לעשות החלטות פזיזות תחת לחץ של זמן, לקרוא את התנאים/פוליסה בשקט ובנחת ורק אח"כ להחליט.

- לדעת לסרב ולהגיד לא כשזה לא מתאים.

עריכה אחרונה על ידי Benor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קודם כל אני כן "מחזיק" קו נוסף ללא עלות לצורך העניין הזה (לפעמים שולחים ססמאות בSMS), לא בטוח שזה מומלץ, ולא מתאים לכל אחד (אם הקו רק לצורך העניין הזה. הטלפון גם משמש טלפון גיבוי למקרים חריגים).

 

אתמול גם אני קיבלתי שיחה כזאת (לא מסוכן ביטוח הרכב, ישירות מהחברה, שלא קשורה לביטוח הרכב) התעקשתי לקבל את החומר בכתב למייל, שיכנעה אותי להמשיך לדבר, אחרי עוד כמה שניות שאיבדתי את עצמי בשיחה אמרתי לה שיש לי דיסלקציית אוזן ושתשלח את החומר כתוב. לא ידעה איך לאכול את ההצעה וניתקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכירות ביטוח הם אנשים חזקים בעבודה ולא מועסקים שם סתם. השיחה לא תמשיך אם אתה תגיד שלח לי למייל כתוב אני אקרא ואחזור אליך.

תאונות אישיות האמת שזה חשוב פשוט צריך לדעת מה להפעיל ומה הביטוח כולל.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאונות אישיות הוא הביטוח הרווחי ביותר לחברות הביטוח. אי לכך חשיבותו (כתלות במחירו) מוטלת בספק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכירות ביטוח הם אנשים חזקים בעבודה ולא מועסקים שם סתם. השיחה לא תמשיך אם אתה תגיד שלח לי למייל כתוב אני אקרא ואחזור אליך.

תאונות אישיות האמת שזה חשוב פשוט צריך לדעת מה להפעיל ומה הביטוח כולל.

 

יכול להיות, אני אוהב לברר ולקרוא בנחת לא אוהב להחליט שנציג נמצא איתי על הקו.

אותי אישית זה עיצבן ודווקא עשה ממש אנטי.

השארתי את הפרטים שלי בשביל לקבל הצעה עבור ביטוח רכב ולא משהו אחר.

אפשר לשאול בנימוס - מעוניין לשמוע הצעה על ביטוח תאונות אישיות?

כן כן- לא לא.

לכפות עליך מוצר בכוח - את זה אני שונא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כשאתה בשיחת טלפון, יש לוגו על המסך שנראה ככה: phone-circle-red-2-128.png . מועיל מאד במקרים כאלה. :lol:

לא צריך להיות לך לא נעים לנתק בפנים כי גם מה שהוא עושה לך לא הכי מנומס.

אני לא אחד שאוהב להתמקח, אז אחרי שאני שומע הצעת מחיר שלא מתאימה לי אני מיד אומר תודה ומנתק.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש דווקא סיפור מאוד דומה, אבל שונה לגמרי.

הביטוח על הרכב שלי נגמר בסוף השנה (קניתי את הרכב בינואר), אז במהלך דצמבר עשיתי טלפונים לחברות ביטוח כדי לקבל הצעות.

הערת אגב - שלוש מתוך ארבע החברות בכלל לא הסכימו לבטח את הרכב, כי כתוב לו "ספורט" בשם...

 

בחברת איילון ביטוח ענה איזה בחורצ'יק שנשמע מבין עניין, הכיר את הרכב, הופתע מזה שלא רוצים לבטח כי "מה כזה מיוחד בו?" (במילותיו שלו. תכל'ס צודק :) ) ונתן הצעה. ניסה את השטיק הרגיל של "תסגור עכשיו ותקבל הצעה טובה יותר", אבל הספיקה פעם אחת להגיד לו שאני רק בסבב בירורי מחירים ואני עדיין מחכה להצעה מהסוכנות שאיתה אני עובד כדי לרדת מזה ולתת לי את הטלפון האישי שלו שאני אתקשר אליו אם וכאשר ההצעה של הסוכנות תהיה גבוהה יותר.

 

התקשר שוב אחרי איזה שבוע או שבועיים לשאול לשלומי ואם קיבלתי את ההצעה של הסוכנות, אמרתי שכן ושהם היו קצת יותר אטרקטיביים אז אני מעדיף להישאר איתם, אמר לי שאני צודק, שהמחיר מעולה, ושתהיה שנה טובה. לא שמעתי ממנו מאז.

 

האמת? כזה שירות מעולה, שאני אפילו קצת מתבאס שלא סגרתי איתו. הטיפול שלו לגמרי היה שווה עמלת סגירה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מצחיקים אתם, כל שיחות המכירה מנוהלות ע"י חברות הסלולר ותכליתן היא אחת - לשכנע אתכם לקנות עוד קו סלולרי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מודעים לכך שעסקאות טלפוניות כאלו מוגדרות כעסקאות מרחוק וזכותכם לבטל אותן בקלות, כן?

סגרת עיסקה בטלפון וגילית אחרי יומיים שיכלת לקבל דיל טוב יותר? אל תהסס להתקשר לחברה ולבקש לבטל את העסקה. במיוחד שלרוב עסקאות ביטוח נסגרות כמה ימים/שבועות לפני התאריך שממנו הביטוח נכנס לתוקף. במקרה הטוב פשוט יבטלו לך. במקרה העוד יותר טוב, תועבר לשימור לקוחות והעסקה תשתפר כך שתבחר להשאר באותה חברה.

 

יצא לי לעשות את זה פעם עם ביטוח הרכב. אחרי סבב טלפונים סגרתי עסקה עם אחת החברות הישירות. לאחר יום, חזרה אלי נציגה מחברה אחרת שנתנה לי הצעה כמה ימים קודם, לברר אם החלטתי כבר. אמרתי לה שכבר לא רלוונטי ושסגרתי כבר. שאלה בכמה , שיפרה את ההצעה שלה ואמרה לי בדיוק את מה שכתבתי לכם בהתחלה - שאתקשר לחברה השניה ואבטל כי זו זכותי. אמרתי לה שקודם אברר אם זה אכן כך. התקשרתי לחברה הראשונה וביקשתי לבטל. הועברתי לשימור לקוחות. המחיר ירד עוד יותר והסכמתי להשאר. מאז כל שנה אני נאבק לנסות להשאיר את המחיר כמה שיותר קרוב למה שקיבלתי אז. לצערי בהצלחה חלקית בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. לגדל עמוד שדרה. גם בטלפון וגם פנים אל פנים. לא להתפתות להצעות בלחץ. כל פעם שחרגתי מכלל זה - אכלתי אותה.

2. להתקין Truecaller.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מודעים לכך שעסקאות טלפוניות כאלו מוגדרות כעסקאות מרחוק וזכותכם לבטל אותן בקלות, כן?

סגרת עיסקה בטלפון וגילית אחרי יומיים שיכלת לקבל דיל טוב יותר? אל תהסס להתקשר לחברה ולבקש לבטל את העסקה. במיוחד שלרוב עסקאות ביטוח נסגרות כמה ימים/שבועות לפני התאריך שממנו הביטוח נכנס לתוקף. במקרה הטוב פשוט יבטלו לך. במקרה העוד יותר טוב, תועבר לשימור לקוחות והעסקה תשתפר כך שתבחר להשאר באותה חברה.

 

יצא לי לעשות את זה פעם עם ביטוח הרכב. אחרי סבב טלפונים סגרתי עסקה עם אחת החברות הישירות. לאחר יום, חזרה אלי נציגה מחברה אחרת שנתנה לי הצעה כמה ימים קודם, לברר אם החלטתי כבר. אמרתי לה שכבר לא רלוונטי ושסגרתי כבר. שאלה בכמה , שיפרה את ההצעה שלה ואמרה לי בדיוק את מה שכתבתי לכם בהתחלה - שאתקשר לחברה השניה ואבטל כי זו זכותי. אמרתי לה שקודם אברר אם זה אכן כך. התקשרתי לחברה הראשונה וביקשתי לבטל. הועברתי לשימור לקוחות. המחיר ירד עוד יותר והסכמתי להשאר. מאז כל שנה אני נאבק לנסות להשאיר את המחיר כמה שיותר קרוב למה שקיבלתי אז. לצערי בהצלחה חלקית בלבד.

מודעים. פשוט לא רוצים לקבל שיחות נכנסות. אני רוצה לקבל שיחה מחברת האשראי אם יש חשד שנגנב לי הכרטיס.

רוצה לקבל הודעה כתובה אם הגיע הזמן לטיפול ברכב, לזריקה לכלב (כשרכשתי מנוי) וזהו.

שיענו לשירות לקוחות בזמן נורמלי ועם שירות נורמלי.

 

רוצה לקבל שיחה ממשפחה/חבר שישאל לשלומי, לא שיחות שיווק משום סוג, אף פעם. גם לא מקופת חולים (לשדרוג הטיטניום).

 

כשסגרת את עסקת הביטוח שלך, פנית אליהם ביוזמתך!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...