Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - וולוו XC60 T8


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2290 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הדור השני של וולוו XC60 מנסה להידמות ככל האפשר לאחיו הגדול. האם הוא הצליח להפוך מרכב ש"שווה את הכסף" לרכב "שווה"?

כל התשובות במבחן.

 

וולוו-XC60-03.jpgוולוו-XC60-04.jpgוולוו-XC60-20.jpgוולוו-XC60-22.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה בדיוק הרכב שהייתי מאושר לשים בחניה עבור אישתי(כמובן אם היה אפשרי מבחינת הבנק) והיא הייתה מאושרת שבעתיים-נוח, מפנק, מאובזר ומרגיש מליון דולר.את מי מעניין עמימות בפיתולים?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, גם אני, אם כי תא המטען מאכזב קצת. בכלל הרגישה לי קצת צפופה כשישבתי בה בהשקה בחו״ל, אבל אחכה לבחון אותה מקרוב יותר.

מאוד אוהב את איך שהיא נראית, וחושב שבהשוואה לXC90 דווקא נראית מצוין מאחור.

נראית טוב בלבן, אבל הכחול השקה שלה פשוט מטמטם, ודומה מאוד לכחול אסטוריל שיש לי על הב.מ.וו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב יום גשום בתחילת החורף פבל עבר דרכי עם הרכב. כמובן שגנבתי אותה לסיבוב.

על נסיעה לכיוון כביש טכני וויתרנו מראש, למראת שהיינו שם עם ג'יפונים מקבילים, אבל את הXC60 רציתי לבחון בסביבתה הטבעית -מטרופולין.

ובכן, וולוו היא מכונית שלא פונה לקהל הכי רחב. היא לא מנסה לקלוע. היא מייצגת אסכולה ברורה של NORDIC DESIGN.

או שאתה אוהב אותה כמו פבל או שאתה נשאר אדיש כמוני.

אכן, מכוניות בנויה לטלפיות עם חומרים הכי טובים. מה שהכי בולט לעין זה דיפון מבמבוק ורמקולים מקוולאר של B&W. זה לא BOSE מעפן ופלסטיק או במקרה הטוב עור מלאכותי כמו אצל השאר.

מסך ענק כמו בטסלה שאין לאחרים.

חטיבה היברידית בתצורה מחולקת עם מנוע בנזין כפול מגדשים שלא כמו אצל השאר.

וזה בעצם הסיפור של הרכב. הוא שונה מהשאר.

אתה יכול לאהוב את זה או לא. אני אישית לא התחברתי למרות שבמשך אותה שעה שנסענו ברחובות הכי משובשים וגם בכביש סלול אספלט משובח היא הפגינה נוחות מצויינת.

המנוע שחזק על הנייר מגיב כמו מנוע אטמוספרי עם איזה 150 כוח סוס פחות. כנראה שלוקח זמן עד שכל האופרציה מתחילה לפעול.

שלא תבינו לא נכון. הוא מספק את כל הצרכים של התניידות איטית ומהירה כאחד. אבל זה לא מרגיש לך 400 כוח סוס.

ההגה לא היה לי ברור. הוא פונה די נכון אבל אתה לא כזה מבין לאן ואיפה הקו שרכב יעבור.

היא מאוד מיוחדת, ממש לא כמו השאר. כנראה שזאת אהבה לא ממבט ראשון אלא כזאת שצריך לגדול לתוכה לאט לאט.

שלא תבינו אותי לא נכון. XC60 היא מכונית טובה. אפילו מצויינת ומהווה חבילה מצויינת ומשתלמת. זה אני שלא התרגשתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי סימפטיה אישית ליצרן משתי סיבות ועוד אחת

 

הראשונה- ליד העסק של אבי הייתה הסוכנות לחיפה של וולוו והיה לי הכבוד לשבת בדגמים המפוארים של אז, וולבו 121 ו 122. נתנו לי אפילו לנקות את האבק מפעם לפעם.

 

השניה הבן הצעיר שלי המילה שלישית שלו אחרי אמא אבא , היה מזהה את קול הרכב והיה אומר וולוול וולוול בהתרגשות.

והסיבה הנוספת וולוו היו הראשונים להכניס אמצעי בטיחות כאשר אנשים עוד לא ידעו איך מאייתים את המילה

 

מאז חלפו הרבה מים בנחל קישון.

 

מדובר בג'יפון מפואר של וולוו

 

הנעה 4X4

 

מנוע קיבלנו היברידי אבל כיוון שעמדת הטענה לא צורפה כאשר אני קיבלתי אותה לידי למספר שעות כבר היה בסוללה אפס חשמל. (שמא תקלה במערכת ההטענה ).

 

במהלך הנסיעה הוא נטען עד שהגיע לטווח נסיעה של 3 ק"מ. כך שלא יכולתי לבדוק איך תוספת הכוח של המנוע החשמלי משפיעה על ביצועי הרכב.

 

כיאה לוולו בתג מחיר של 350 אלף +( תודה לחכמי המיסוי הירוק ) היא מצויידת במירב הטכנולוגיות לבטיחות פסיבית ואקטיבית.

מולך מסך יפה וגם במרכז מסך עם עשרות אולי מאות פונקציות. לא למאותגר טכנולוגיה כמוני, אבל הסתדרתי עם הפונקציות העיקריות.

כסא הנהיגה ושל הנוסע לידו נוחים מאוד כמובן חשמליים בעלי שני זכרונות מיקום , ולופתים אותך במקומות הנכונים.

 

אציין כי בשיוט אדפטיבי יש לה את אותה המגרעת שאינה מבחינה בישראלי המצוי שנדחף לך לנתיב בעת זחילה ונדרשת התערבות של הנהג.

 

לא אהבתי גם את הבלימה בעת זחילה, חזקה מדי לטעמי. לא הייתה מתקבלת לנהיגה אצל לורד אנגלי ששם הבלימה צריכה להיות עדינה כדי שלא יעופו טיפות מכוס הוויסקי.

גם בחנתי את יכולתה לבלימת חירום, היא מרביצה בלימה חזקה בהרבה מאשר לו הייתי אני מפעילה ( אהבתי פחות ) , וכן מהדקת אותך למושב בעוצמה בעזרת חגורת הבטיחות ( אהבתי).

 

 

הוולוו צויידה בבולמי אויר, והם מרימים את הרכב כאשר אתה על מוד של נסיעה בדרכי עפר / שטח וכו'.

 

במצב הזה הרכב מתפקד לא רע , בשיפוע מופעלת מערכת זחילה שמורידה אותך באיטיות ובבטחה.

 

במצב ספורט מרווח הגחון יורד לרמתו הנמוכה ביותר , והרכב מסוגל לנוע בדרכים עם עקומות במהירויות שהשתיקה יפה להם כאשר זויות הגלגול לא גבוהות מדי. לא מושחזת אבל בקצב מהיר.

הבולמים גם בולעים את הכביש ללא דרמות משיבושים ובורות מזדמנים של מע"צ.

 

 

אבל במצב נהיגה שכזה צריכת הדלק הופכת לצריחה , יש לך מד דלק אבל גם מד שמראה עוד כמה ק"מ למילוי. הם לא בדיוק מסונכרנים ביניהם, זה הראה שיש עוד 80 ק"מ כאשר במיכל היו עוד כ 30 ליטרים.

הגיר מתפקד טוב מאוד ( גיר פלנטרי 8 הילוכים ) אבל במצב טיפטרוניק , ניתן להוריד הילוך עם הידית אבל להעלות הילוך הוא מעביר אותך לדרייב. פאק רציני אלא אם אני לא הצלחתי להשתלט על התפעול.

למרבה ההפתעה אין החלפת הילוכים עם פלאפים.

ותמיד צריך שמשהו יקרקש. הפעם זו הקופסה הצמודה למראה בתוכה בטח מוחבאים כל המצלמות / חיישנים.

מבחינת הנוסעים מאחור , האמצעי לא ימצא מקום בנוח בגלל התעלה. אין גם פתחי מיזוג מאחור, לעומתו כסא הנהג תמצא אותו מחומם או מקורר לבקשתך. אפילו גלגל ההגה מקבל חימום, נחמד בעת נסיעה בחורף המושלג בארצנו.

 

לסיכום יכולה לתת עבודה גם בכביש וגם בשטח לא תובעני.. או טובעני.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שווה זה חשוב, אבל התמחור גם קובע. תמיד יהיו עילאים שיעדיפו לא לקת את הסמל של אאודי או במוו, אבל המחיר משפיע. לדעתי האישית, הצלחת (יחסית) ה- S60 היא בזכות התמחור. כנראה בליסינג המחירים עוד יותר טובים כי אני רואה כאלה גם שם. לגבי ה- XC? הוא נאה אז אני מקווה שנראה אותו במחוזותינו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שמתי לב לזה בהתחלה כשקראתי את מה שישה כתב, אבל אחרי קריאת התגובות לטקסט שלו נזכרתי שלא יכול להיות שאין פתחי מיזוג מאחור. הרי בדור הקודם היו. אבל ישה אמר, ולגנות הזיכרון שלי ייאמר שהוא לא מאחסן פרטים כאלה ליותר מ-72 שעות, אז כנראה שבאמת אין.

בחינה מחודשת של התמונות מראה את הבלבול. פתחי מיזוג אחוריים קיימים, אלא שגם הפעם - כמו בדור הקודם - הם נמצאים על קורות B ולא על הקונסולה המרכזית. כדי למזג את היושבים במושבים האחוריים, ולא את דור העתיד של זה שיושב באמצע.

 

להלן תמונה:

פתח מיזוג אחורי.jpg

 

התמונה, כמובן, עברה תהליך Enhancement ע"י ציוד מיוחד :lol:

 

פבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2290 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...