Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מים חודרים לבית המצתים (פלגים) בפורד פוקוס 2008


zmoodi
שימו לב! השרשור הזה בן 2227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

יש לי פוקוס 2008 זו שנה שניה ברציפות, בחורף שעבר לא היו לי איתה בעיות אתמול ובתפאמיות המנוע התחיל לרעוד (בין אם הרכב עוצר או בהילוך - לא משנה קדימה או רווירס) ונורת מנוע כתומה הופיעה לסירוגין.

ניגשתי היום למוסך עם חשש לנזק למנוע אך מהמוסך נמסר כי זו בעיה ידועה בפוקוס בגלל שמים חודרים לפלגים (מצתים) ואכן נמצאו שם מים שניסו להוציא אותם על ידי לחץ אויר ושחררו אותי.

אבל הבעיה לא נפתרה (כמובן), והרכב ממשיך לגמגם ואפילו הנורה דולקת עכשיו באופן קבוע!

 

 

יש לי מספר תהיות:

1. איך זה שבחורף הקודם לא נתקלתי בבעיה זו?! הרכב תמיד מחנה בחוץ והוא חשוף לגשם. ובנוסף ישנה גומיה שאמורה לא לאפשר מעבר מים מהפס שנמצא מתחת לווישרים אל תוך תא המנוע!

 

 

2. האם יכול להיות מצב שמקור המים הוא דווקא מי הקירור שבאים מהרדיוטר? כי בתקופה האחרונה נקרע הצינור שמכניס מים למנוע ונסעתי עם הרכב כ-30 ק"מ מבלי לשים לב עד שנורת החום נדלקה לי. אז החלפתי צינור ומאז אני מוסיף כחצי ליטר כל שבוע למיכל המים. במוסך בדקו (ע"י המכשיר שמודד לחץ) ולא נמצא כי יש בריחה של לחץ!

 

 

3. האם נסיעה עם הרכב במצב כזה גורמת לנזק כלשהו למנוע? לתת לזה צאנס עד שהתאים של המצתים יתייבשו כמו שצריך (בחום כמו חום של מנוע זה לא אמור לקחת זמן!), אבל אם כך איך זה שעדיין הסימנים קיימים?

 

 

אודה לכם או תוכלו לייעץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך המוסך אומר לך שאין בריחת לחץ אם אתה מוסיף כל שבוע חצי ליטר זה המון ורוב הסיכויים שאטם הראש התעוות ומים חודרים מראש המנוע לחלל השריפה

שים את הרכב במוסך יותר רציני וידע אותו על התחממות הרכב

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

לי הייתה בעיה כזאת עם פוקוס 2006 הצורה כמו ב2008

הסיבה הייתה שהגומיות סביב השפריצרים כבר לא עשו את העבודה וכשירד גשם טיפות מים ירדו על סליל ההצתה ועל חוטי ההצתה ( שפריצר אחד ממוקם בדיוק מעל סליל ההצתה והשני ממוקם מעל חוטי ההצתה.

הפתרון הוא כזה: או להחליף את הגומיות של השפריצרים או לאטום עם סיליקון מהחלק הפנימי של מכסה המנוע .

לגבי הרעידות אני החלפתי גם את הסליל הצתה וגם את החוטי הצתה ומאז התקלה לא חזרה.

תנסה להשפריץ מים ולראות האם מים מטפטפים מהשפריצרים

E4C054FB-0A43-4340-9AF0-F54B02B6063D.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחילה לפני הכל יש לבדוק לאן נעלם נוזל קירור בתדירות כזו גבוהה. ייתכן ויש קשר ישיר בין איבוד נוזל הקירור לבין התופעות שאתה חווה ואולי קיימת בעיית ראש מנוע. גש למישהו שיאבחן כמו שצריך ולא סתם ישחרר בלחץ אויר וישים פלסטר. יש לעשות בדיקה בלחץ למערכת הקירור ולחץ הפוך למנוע לראות שאין פריצת אטם ראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...