Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יד ראשונה 0 ק"מ מפרטי - יש חיה כזו?


idan10
שימו לב! השרשור הזה בן 2305 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במהלך שיטוט ברשת, קפץ לי שסוכנות סובארו, שטראוס ובנו מפרסמים חיסול מלאי 2017 לרכבי סובארו.

כאשר הם מציינים באופן בלעדי, רישום קודם - מפרטי ולא ליסינג!

מישהו נתקל? האם זה אומר שזה כמו לקנות באמת מאדם פרטי שהוציא מהסוכנות?

 

(כנסו לפרטים של הרכב הרצוי)

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותו הדבר עם הסוכנות הירושלמית של סובארו שמציעה גם פיאט., אפס קילומטר והרכב רשום על שם היבואן.

כנראה מכוניות שעמדו שנה וליבואן לא הייתה ברירה אלא לרשום אותן על.שמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטראוס וברזילי מחזיקים מלאי עצמי בסוכנויות - קונים מסמל"ת סטוקים שעברו רישוי ומוכרים במסירה מיידית ללקוח.

לדעתי במקרה של שטראוס הרכבים נרשמים על שם בעל הסוכנות - לכן הקונה יהיה יד 01 לרכב שלא נסע כלל ושהבעלות הקודמת שלו פרטית..

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותו הדבר עם הסוכנות הירושלמית של סובארו שמציעה גם פיאט., אפס קילומטר והרכב רשום על שם היבואן.

כנראה מכוניות שעמדו שנה וליבואן לא הייתה ברירה אלא לרשום אותן על.שמו.

 

הם ציינו שהרישום הוא מיד פרטית ולא יבואן...

יש הבדל לא? במכירה עתידית לא תיהיה הורדת אחוזים כדוגמת ליסינג או יבואן לשעבר

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטראוס וברזילי מחזיקים מלאי עצמי בסוכנויות - קונים מסמל"ת סטוקים שעברו רישוי ומוכרים במסירה מיידית ללקוח.

לדעתי במקרה של שטראוס הרכבים נרשמים על שם בעל הסוכנות - לכן הקונה יהיה יד 01 לרכב שלא נסע כלל ושהבעלות הקודמת שלו פרטית..

 

+1

זה אכן מה שנאמר לי במפורש בסוכנות סובארו חיפה: עברה שנה, אין ברירה והרכב נרשם ע"ש מנהל הסניף וימכר 01 מ"פרטי", כאשר בפועל לא נסע.

כל התרגיל הזה מראה את העיוות שבכללים הרישומיים, כי מבחינת הרכב עצמו כמובן שאין שום הבדל איך ומה נרשם ולא צריך להיות הבדל במחיר רק בשל הרישום. אבל בגלל ההפחתה העתידית במחיר המכירה יש...

שאלונת - האם משפיע על שווי הרכב מבחינה ביטוחית? לכאורה התשובה חיובית.

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1

זה אכן מה שנאמר לי במפורש בסוכנות סובארו חיפה: עברה שנה, אין ברירה והרכב נרשם ע"ש מנהל הסניף וימכר 01 מ"פרטי", כאשר בפועל לא נסע.

כל התרגיל הזה מראה את העיוות שבכללים הרישומיים, כי מבחינת הרכב עצמו כמובן שאין שום הבדל איך ומה נרשם ולא צריך להיות הבדל במחיר רק בשל הרישום. אבל בגלל ההפחתה העתידית במחיר המכירה יש...

שאלונת - האם משפיע על שווי הרכב מבחינה ביטוחית? לכאורה התשובה חיובית.

השאלה כמה רכבים ניתן לרשום כך?!

אם זה רכב אחד או שניים אז אני מניח שאין בעיה לרשום על מנהל האולם או מישהו דומה, אך עם יש חמישים רכבים זה כבר הופך להיות בעיה...

מהמודעה שלהם אני מעריך שיש להם לפחות 20 רכבים מכלל הדגמים, כך שאני לא רואה איך ניתן לרשום את כל הרכבים על בעל הסוכנות מבלי לעבור על התקנות, אך יכול להיות שאני טועה.

בכל מקרה הייתי בודק את זה בציציות.

 

לגבי ה-XV, לדעתי עסקה ממש לא משהו גם אם מחשיבים את ההנחה.

בסופו של דבר יצא דגם חדש ואתה רוכש דגם ישן.

בנוסף הוא יד-2 כבר (גם אם 0 ק״מ) ולא בטוח כמה חודשים על הכביש.

תוסיף לזה את העובדה שהוא נרשם ב-2017 ואנחנו כבר ב-2018 ואת המצב שאף אחד בעתיד לא ישלם לך תוספת חודשי עליה לכביש..

אם תשכלל את כל האמור תגלה שהעיסקה ממש לא אטרקטיבית וזה בעצם מחירו הריאלי של הרכב.

 

לגבי שווי ביטוחי, לא תהיה הפחתה על בעלות קודמת שלא פרטית, כן תהיה הפחתה על מספר מרובה של ידיים אם יהיה מקרה ביטוחי בשנה הראשונה.

ועוד דבר קטן, אם יהיה טוטלוס בשנה הראשונה אז מאחר ואתה יד-2 לא תוכל לנצל את ההטבה של ״חדש תמורת ישן״ שהרבה חברות ביטוח נותנות בשנה הראשונה (וחלקן גם בשנתיים).

עריכה אחרונה על ידי alonjp
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן לעשות זאת אם רושמים את הרכב שעמד להתיישן על שם אחד העובדים.

בסוכניות משנה כמו "שטראוס" וכו' זה יותר מקובל.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה לרשום גם עשרות כלי רכב על שם אדם פרטי. היבואנים בד"כ עושים את זה לכלי רכב שמתקרבים לגיל שם וכך מצמצמים את ההפסדים שלהם על כלי הרכב הללו. יש גם מקרים שהיבואן מאפשרים לסוכנויות המוכרות רכבי 0 ק"מ לרשום את הרכב על שמם במקום על שם החברה, אך במקרה כזה ההנחה בד"כ קטנה יותר, וגם ההנחה לצרכן מצטמצמת בהתאם (מדובר על הנחה של כ-5% מהמחיר הרשמי לצרכן)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עוד מדינה בעולם, שבה רושמים ברשיון רכב מספר בעלים וסוג בעלות ראשונה, או שזה רק בישראל?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במהלך שיטוט ברשת, קפץ לי שסוכנות סובארו, שטראוס ובנו מפרסמים חיסול מלאי 2017 לרכבי סובארו.

כאשר הם מציינים באופן בלעדי, רישום קודם - מפרטי ולא ליסינג!

מישהו נתקל? האם זה אומר שזה כמו לקנות באמת מאדם פרטי שהוציא מהסוכנות?

 

(כנסו לפרטים של הרכב הרצוי)

ישנה סוכנות רכבים בשם "שמש רכבים" שמוכרים 0 ק"מ ללא אזכור של החכרה/השכרה כבעלים קודמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שאין אזכור של ליסינג לא הופך את הרכב לפרטי, פשוט רושמים את הרכבים על חברה בע"מ והרישום לא יופיע ברישיון של הבעלים הבאים.

אבל הוא ישאר ברישום בעלויות קודמות וכמובן ברגע שתצטרך לממש ביטוח או לבצע עסקת טרייד הוא יצוף.

אם במעמד המכירה תרצה לרמות אדם מהשורה שהרכב היה פרטי, יש סיכוי שתצליח.

 

עם זאת, באמת יש סיכוי למצוא רכבי 0 ק"מ שנרשמו על יד פרטית, לרוב זה יקרה בתוך "הבית" לרכבים שהגיעו ל12 חודשים ממועד הייצור.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנה סוכנות רכבים בשם "שמש רכבים" שמוכרים 0 ק"מ ללא אזכור של החכרה/השכרה כבעלים קודמים.

 

אין בזה כל חידוש - 99% מכלי הרכב שנמכרים כ-0 ק"מ מ"ליסינג" רשומים כרכב חברה ללא אזכור בסעיף מקוריות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעשית אין כל הבדל בין רכב 0 ק"מ שהיה רשום על שם חברת ליסינג לבין רכב 0 ק"מ שהיה רשום על עובד הסוכנות.

 

זה בדיוק אותו דבר. אדם סביר שמבין את זה לא יהיה מוכן לשלם חצי שקל תוספת בקניית רכב מיד שניה על רכב שנסע 0 ק"מ אצל בעלים פרטי לעומת רכב שנסע 0 קמ"מ אצל חברת ליסינג.

 

 

יש מחירון לרכב שנרכש בשיטת 0 ק"מ. הוא לא מבדיל בין רכב 0 ק"מ שהיה רשום על שם עובד הסוכנות לבין רכב 0 ק"מ שהיה רשום על החברה עצמה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2305 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...