Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום של כמעט ארבע שנים ותשעים אלף ק"מ סיאט איביזה 1.2 DSG


banji man
שימו לב! השרשור הזה בן 2306 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הקדמה:

במרץ 2014 האיביזה נקנתה חדשה מהסוכנות במחיר של 100K. מדובר בדגם רפרנס 1.2 DSG

הרכב שימש רק אותי כרכב השני במשפחה בנוסף לרכב החברה.

רוב הזמן הרכב נסע במסלולים בין עירוניים. מדי פעם שימש לנסיעות קצרות בתוך העיר.

הוצאות תחזוקה שוטפות:

טיפול 15000: 665 שקל

טיפול 30000: 891 שקל

טיפול 45000: 660 שקל

במסגרת הטיפול הוחלף קיט שרשרת טיימיניג ומנוע חלון ללא עלות במסגרת האחריות.

טיפול 60000: 1742 שקל. זהו הטיפול היקר ביותר בשל החלפת מצתים

טיפול 75000: 638 שקל

החלפת סט צמיגים לאחר שלוש שנים - קונטיננטל 1500 שקל

מגבים: החלפה בכל שנה, עלות משוערת של כ250 שקל

הרכב עדיין עם הקלאצ'ים, הרפידות והמצבר המקוריים, לא בגלל קמצנות כמובן, הם פשוט

עדיין במצב מצוין!

צריכת דלק ממוצעת: 14 ק"מ לליטר. נוסע בקצב של הנתיב השמאלי של כביש 6.

שמן: עלות אפס! רמת השמן לא ירדה בין טיפול לטיפול.

הקפדתי לשמור על הרכב במהלך השנים גם מבחינת הטיפולים וגם מבחינת אופי הנסיעה.

 

לדעתי מדובר בהוצאות סבירות בהחלט ביחס לכמות הקילומטרים.

הרכב הפגין אמינות מושלמת ונסע יום-יום מרחק של 110 ק"מ ללא כל בעיה.

מלבד החלפת שרשת הטיימינג לא היו כל תיקונים אחרים.

 

הוצאות "פינוק":

תוכנת ניהול מנוע:2500 שקל

מערכת סאונד שהותקנה אצל יוסי אלפיין: כמעט עשרת אלפים שקל

מצלמות DVR קדמי ואחורי: 1500 שקל

חומרי שטיפה וניקוי מיוחדים: 700 שקל

יש עוד המון דברים קטנים אחרים שאין טעם להוסיף.

 

ביטוח: חובה + מקיף: 4K

טסט שנתי: 1300 שקל

ירידת ערך: 50K

 

סה"כ רכב מצוין יחסית למחיר. לפי דעתי אין עוד הרבה רכבים במחיר הזה שמספקים fun בנהיגה יום-יומית יחד עם שימושיות טובה והוצאות תחזוקה נמוכות.

הרכב נמכר לגברת נחמדה, אני מוסר לה את הרכב בשבוע הבא.

אני מקווה (בעצם די בטוח) שהיא תהנה מאוד מהרכב.

 

בדיקה לפני קניה שבוצעה לפני שבוע:

הבוחן כל כך התלהב ממצב הרכב שהוא ניסה לחפש קרובי משפחה או חברים שמחפשים

רכב יד שניה דומה כדי להמליץ להם על הרכב שלי.

בדיקה2.jpg

טיפול 15K:

15.jpg

 

טיפול 30K:

30.jpg

 

טיפול 45K:

45.jpg

 

טיימיניג:

timing.jpg

 

טיפול 60K:

60.jpg

 

טיפול 75K:

75.jpg

שטיפה אחרונה מהיום לפני העברת הרכב לקונה שבוע הבא:

 

ibiza1.jpg

 

אני בטוח שאני אתגעגע בקרוב.

עריכה אחרונה על ידי banji man

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עלות טיפולים בכלל לא גבוהה, לפחות לא מה שנהוג לחשוב.

לא היו רעידות שמאפיינות מצמדים שחוקים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין רעידות כלל! הגיר מרגיש כמו בנסיעה ביום הראשון שקיבלתי את הרכב.

בכל מקרה אני לוקח את הרכב יחד עם הקונה למוסך כדי לבצע בדיקה נוספת. במידה ויש בעיה, יש אחריות לגיר עד מרץ 2019

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא סתם האיביזה הפכה למובילת הקטגוריה - רכב מצויין במחיר מצויין. לכמה מחברי יש איביזות וכולם מאוד מרוצים.

רפידות שמחזיקות תשעים אלף ק"מ זה בהחלט מרשים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלות טיפולים בכלל לא גבוהה, לפחות לא מה שנהוג לחשוב.

לא היו רעידות שמאפיינות מצמדים שחוקים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

רק לשם השוואה וברכבים שזה לא צפוי בכלל (פורד מונדאו טיטניום 2011 רכב של 190K על הכביש):

 

1. טיפול שנתי/15K : עלה 569 שקלים

2. טיפול שנתי (שנתיים)/30K : עלה 1041 שקלים וזה כלל רענון מלא של נוזל הבלמים

3. טיפול שנתי שנה שלישית 45K : עלה 554 שקלים וזה כלל גם החלפת סוללת שלט ב 9 שקלים

 

כך שכן, הטיפולים זולים, יש הרגשה שיש רכבים שבהם המחירים הזויים, ברכב שלי דרוש 5.5 ליטר שמן לדוגמא והרבה יותר נוזלים משאר הרכבים הקטנים, לשם השוואה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במסגרת הטיפול הוחלף קיט שרשרת טיימיניג

 

תוכל לתת קצת רקע על הסיבה להחלפה? המנוע של המכונית שלך (בהנחה והיא לא עמדה מעל שנה אצל היבואן) אמור להיות מיוצר לאחר עדכון היצרן שהתבצע בנובמבר 2011. אני לא מכיר מנועים שיוצרו אחרי המועד הנ"ל שהזדקקו להחלפת שרשרת.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שלי יוצר באוגוסט 2013.

בעקבות דיווחים בפורום על בעיות בשרשרת התזמון של מנועי 1.2 משנים קודמות הייתי מאוד עירני לגבי המנוע שלי למרות שכביכול הוא יוצר לאחר התיקון.

לאחר כשנתיים ולפני טיפול 45K התחלתי לשמוע רעשי "מכונת תפירה" בהנעת בוקר.

הרעשים נעלמו לאחר כ15-20 שניות.

 

בתום הטיפול ולאחר שהמנוע התקרר הנעתי את הרכב בנוכחות מנהל המוסך.

הוא שמע את הנקישות ואישר במקום החלפה של קיט טיימינג במסגרת האחריות.

לטענתו יצא קיט טיימינג נוסף מעודכן יותר ממה שמותקן אצלי.

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במורשה יבואן?

 

בוודאי, 3 שנים ראשונות זו האחריות... נעשה ב: שמואל סומך ובניו בע"מ (מוסך מורשה מאזדה פורד תל אביב)

 

אז הינה, הפלא פלא :)

 

יש רכבים קטנים שגובים עליהם מחירים לא ריאליים, עובדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שלי יוצר באוגוסט 2013.

בעקבות דיווחים בפורום על בעיות בשרשרת התזמון של מנועי 1.2 משנים קודמות הייתי מאוד עירני לגבי המנוע שלי למרות שכביכול הוא יוצר לאחר התיקון.

לאחר כשנתיים ולפני טיפול 45K התחלתי לשמוע רעשי "מכונת תפירה" בהנעת בוקר.

הרעשים נעלמו לאחר כ15-20 שניות.

 

בתום הטיפול ולאחר שהמנוע התקרר הנעתי את הרכב בנוכחות מנהל המוסך.

הוא שמע את הנקישות ואישר במקום החלפה של קיט טיימינג במסגרת האחריות.

לטענתו יצא קיט טיימינג נוסף מעודכן יותר ממה שמותקן אצלי.

 

מעניין מה שאתה אומר לגבי השרשרת.

הייתי במוסך צ'מפיון ברעננה והם אמרו לי שהרעש תקין ואין צורך בשרשרת חדשה.

אותו סיפור היה עם ההורים שלי, להם יש סקודה ומטפלים ב'צמפיון בקריית אריה.

שקלתי לרגע ללכת למוסך שלך אבל אני רואה שזה בבאר שבע :(

וכמובן, אחלה סקירה וכבעל איביזה אכן מדובר ברכב מצוין

עריכה אחרונה על ידי shachar187
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DSG7 שעבר 90K עם קלאצ'ים מקוריים ועוד יש להם לאן לסחוב ובנוסף לזה עם תוכנת ניהול מנוע?

שומו שמיים, מסתבר שאפשר לשמור על DSG כל עוד לא נוסעים כמו חוראנים.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ הערה,

 

ל-DSG7 אין בעיה עם רוב תוכונת הניהול למנוע 1.2 TSI.

קרוב לוודאי שהמומנט לא חורג מ-25 קג"מ (מגבלת המומנט של הגיר) ולכן, אין סיבה לדאגה מבחינת עומס על הגיר וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלות טיפולים בכלל לא גבוהה, לפחות לא מה שנהוג לחשוב.

 

הם תיקנו את זה עם מנוע ה-1.0, כשעכשיו הם החליטו להחליף מצתים כל 30K.

 

DSG7 שעבר 90K עם קלאצ'ים מקוריים ועוד יש להם לאן לסחוב ובנוסף לזה עם תוכנת ניהול מנוע?

שומו שמיים, מסתבר שאפשר לשמור על DSG כל עוד לא נוסעים כמו חוראנים.

 

הייתי שמח לדעת על מה מתבססת הלוגיקה של לקחת מקרה אחד, להניח שהוא נוהג נורמלי, ושכל האחרים שסובלים מבעיות, הם "חוראנים".

 

אל תהיה מצחיק, לגיר הזה יש בעיה של עמידות. הביא כאן כבר משתמש סטטיסטיקה של חברת ליסינג, על בסיס מאות רכבים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על מצתי האירדיום היקרים או מצתים רגילים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2306 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...