Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה ראשונה - מיצובישי אקליפס קרוס


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2297 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום פגשנו את היה אופטימה הייבריד בישראל, ומחר אנחנו בברצלונה בפגישה ראשונה עם מיצובישי אקליפס קרוס.

 

זוכרים את האקליפס? אז זה החדש הוא בדיוק אותו הדבר, אבל שונה לחלוטין, או במילים אחרות - ההוא היה מכונית ספורט קופה מגניבה, וזה החדש הוא קרוסאובר שאמור להתמצב מתחת לאאוטלנדר ולצד ה-asx, אבל מהנתונים שמופיעים בהודעה לעיתונות, נראה שהוא אפילו יותר גדול מחלק ממי שאנחנו מחשיבים כמתחרים של הספורטאז'.

 

בכל מקרה, מחר נפגוש אותו, ואת אנשי היבואן והיצרן, וכרגיל - נשאל אותם את השאלות שתרצו וכן נביא לכם את הרשמים שלנו ממנו בזמן אמת.

 

חכו לעדכונים, ניפגש עוד מעט.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמעט כל קרוסאובר היום שואב השראה מפונטיאק אזטק.

 

הבעיה היחידה של האזטק זה שהוא הקדים את זמנו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אקליפס של פעם:

 

2012-mitsubishi-eclipse_100347960_l.jpg

 

 

אקליפס של היום:

 

mitsu-eclipse6.JPG

 

 

גלאקסי של פעם:

 

sc0516-239915_1@2x.jpg?1463438137000

 

 

גלאקסי של היום (אין באדום, מפתיע):

 

2017-ford-galaxy.jpg

 

 

אפשר להמשיך אבל משום מה זה מדכא אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

mitsu-eclipse6.JPG

 

 

.

 

אני אוהב את המראה שלו, לדעתי יש לו פוטנציאל להפוך ללהיט עד כדי נישול צמד הקוריאנים מראש הרשימה (בהנחה שיימכר סביב המחיר שצופים כ- 140-145 לגרסאות הבסיס).

 

בהחלט הוא נמצא ברשימת הרכבים שאני רוצה לבדוק באופן אישי בשבילי.

 

דרך אגב איך מעלים להודעות תמונות שיופיעו בגודל המקורי שלהן כמו התמונות הנ״ל שהעלה יוחאי להודעה הנ״ל? תמונות שאני העלתי בעבר הופיעו בגודל קטן ורק לחיצה עליהן הגדילה אותן.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילו מערכות בטיחות אקטיביות יש ומה היכולות שלהן. מה טווח המהירויות לבקרת שיוט אדפטיבית? האם יש זחילת פקקים? האם יש תיקון אקטיבי מנתיב? האם גם שמירה על מרכז הנתיב? באיזה טווח מהירויות עובדת מערכת שמירת הנתיב? וכמובן אילו מערכות אקטיביות נוספות ישנן?

האם יש פתחי מיזוג מאחור? האם ניתן להשעין את המשענת האחורית? האם ילד שיישב מאחטר יוכל להסתכל דרך החלון או שהחלון יהיה מעל העיניים שלו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי כמעט כל סקירה אפשרית עליה (מאנגליה ומארה״ב), ולמרבה ההפתעה יש תמימות דעים בכולן לגבי היתרונות והחסרונות. היא נראית מצוין (הפתעה מרעננת בהשוואה לאאוטלנדר המיושנת), מנוע בנזין טורבו חזק יחסית, העיצוב הפנימי שדרוג אמיתי מהאאוטלנדר, והיא יחסית מרווחת לקבוצה לנוסעים מאחור.

מצד שני המרווח בא על חשבון הבגאז׳ שהוא מסתבר הקטן בקבוצה. המושבים האחוריים נעים על מסילה וכשהן במצב הרגיל שלהן הבגאז׳ מספק רק 340 ליטר של מקום למטען כאשר אם מזיזים את המושבים הכי קדימה שאפשר (מה שהבנתי לא משאיר מספיק מרווח רגליים לנוסע בגובה ממוצע) זה גדל ל440 ליטר.

החסרון השני זה הגיר CVT שכולם ללא יוצא מן הכלל התלוננו שהוא גרוע (כמה חבל בהתחשב בזה שסופסוף יש מנוע טורבו ראוי).

הדבר השלישי שציינו בכולן זה שלמרות שעיצוב הפנימי נראה טוב יש המון פלסטיק שחור והנדסת אנוש מבלבלת.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם כלמוביל ישכילו לעשות ולהביא דגם מאובזר במחיר בסיס עד כדי התחרות בספורטאז?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש סקרן לקרוא את הביקורת, יש לי רק בקשה קטנה - אם אפשר להעלות כאן את כל הביקורת וגם את התמונות, כי כשאני נכנס לקרוא את הכתבה באתר ומגדיל את התצוגה ל150%, זה ממש בלתי קריא (הכתבה והתמונות נמתחים לאורך אמצע העמוד).

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט יש...

 

[ATTACH]496400[/ATTACH]

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

כן, גם אני ראיתי את התמונה הזאת בחיפושים בגוגל. אבל תסתכל טוב: זה לא אדום, לא באמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז עקב תקלה במחשב הנייד שלי, לא הצלחתי להעלות עידכונים עד עכשיו.

אתן את הסיכום:

האקליפס קרוס הוא קרוסאובר מעולה שייתן פייט חזק מאוד לקוראניות.

המנוע מצויין, הגיר הרציף שאיתו עובד ממש בסדר, הוא מחולק מלאכותית ל 8 הילוכים וכשנוסעים בצורה לא מאומצת הוא מרגיש כמו גיר אוטומטי רגיל.

בנסיעה מאומצת הוא קצת יותר "רציף" ואפקט מכונת הכביסה בא לידי ביטוי.

אחד הדברים שהכי הפתיעו אותי לטובה זה נוחות הרכב, עם חישוקי 18 הוא עדיין הצליח להיות מאוד נח.

לגבי שאלות ששאלתם:

מערכות בטיחות:

בקרת סטייה מנתיב שמצפצפת. אין שמירה על נתיב. מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עובדת במהירויות של 0-180. זחילה בפקק אפשרית אבל רק אם הרכב לפניך עצר לפחות מ2 שניות.

7 כריות אוויר.

 

בקטע המאכזב אציין את תא המטען שנותן רק 340 ליטר. המושבים האחוריים, זזים על מסילה וניתן להגדיל את נפח תא המטען ל 440 אבל במצב כזה, רק ילדים יכולים לשבת מאחור.

גם צריכת הדלק לא מזהירה. ממוצע של 1 ל 9.5 10 .

 

הרכב נראה מצויין, גם מבחוץ וגם מבפנים.

שיפור משמעותי מהאאוטלנדר בתחום הזה.

מיצובישי טוענים שהכיוון העיצובי היה קרוסאובר קופה וזה בא לידי ביטוי בחלון האחורי המפוצל.

ברכב המבחן היה גג שמש כפול כשחלקו האחורי לא נפתח, בנוסף היו חישוקי 18, מושבי עור, ומערכת מולטימדיה עם מסך מגע וטאצ' פד לשליטה ליד מוט ההילוכים ( לא נח בכלל).

מבחינת מחיר, אתם יודעים... יש כאן מילכוד, בקרוב ישיקו את ה asx והאקליפס יצטרך להיות

קצת מעליו וקצת מתחת לאאוטלנדר. ינסו להגיע למחירים של הספורטאז והטוסון ואולי אפילו מתחת.

בסהכ, מדובר ביופי של קרוסאובר עם מעט חסרונות ודיי הרבה יתרונות.

הערכה שלי, אזור ה 145 150 לדגם הבסיסי.

 

WhatsApp Image 2017-11-08 at 12.36.11.jpegWhatsApp Image 2017-11-08 at 12.36.16.jpegWhatsApp Image 2017-11-08 at 12.36.17.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

140-150 נשמע הרבה לגרסת בסיס שאמורה להתחרות בקוריאניות.

כמו כן לא צויין באיזה מנוע מדובר

עריכה אחרונה על ידי daniel.gri
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2297 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...