Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת קיה אופטימה הייבריד


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2368 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז אחרי שנרגענו קצת מהשקת שני הקרוסאוברים של שברולט, מחר אנחנו הולכים לפגוש את האופטימה הייבריד החדשה של קיה.

מעל לשנה אחרי שהיא התחילה להימכר לשוק המוניות, קיה סוף סוף מביאה את התשובה שלה לסונטה הייבריד של יונדאי. האם היא תספיק כדי לנצח את המתחרה מבית או שמא זה מעט מדי ומאוחר מדי? מחר נגלה הכל, וכמובן - כרגיל - נהיה שם כדי להעלות את השאלות שלכם לאנשי טלקאר.

 

אז קדימה, תנו בשאלות, ונתראה בקרוב.

 

421367.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

להציע להם לשווק את הרכב במחיר תחרותי ולנסות לשנות את התדמית ע"י פרסום מתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע היא שווקה קודם כל לשוק המוניות?

איזה מפרט, נתונים ואיבזור היא מגיעה?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש עכשיו סיימנו נסיעה קצרה באופטימה, ונראה שקיבלנו בדיוק את מה שציפינו לו: מכונית נוחה, מנוע חלק וזמינות כוח מצוינת בזכות המנוע החשמלי שהוא חלק ממערכת ההנעה ההיברידית (2.0 ליטר, 192 כ"ס ו-32.7 קג"מ) תיבת הילוכים חלקה גם אם מעט איטית, נוחות מצוינת, מרווח טוב ובידוד רעשים מעט מעל הממוצע.

איכות החומרים טובה, ודומה לזו שבספורטאז' 2.0 ליטר ומעט גבוהה יותר מזו של ה יונדאי סונטה המקבילה.

 

האחיזה גבוהה, אבל תצפו להתנהגות ספורטיבית, ההגה אילם, קל ואלסטי, והתחושה באופן כללי מעט גמלונית, אבל גם בפניות מהירות היא שומרת על הקו כמו שצריך ולא מתפזרת או מאבדת עשתונות. בסך הכל, בדיוק מה שהיא אמורה לעשות.

 

מערכות הבטיחות - כצפוי - מלאות, אבל עם חסרון אחד: אין מערכת תיקון סטייה מנתיב, אלא רק התרעה. שאר המערכות קיימות ועובדות מצוין, בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מלאה, וניטור שטחים מתים עם התרעה על תנועה חוצה ברוורס.

 

צריכת הדלק שקיבלנו בטיפוס מתל אביב לירושלים עמדה על כ-12 ק"מ לליטר, בדרך חזרה נראה אם ועד כמה היא תשתפר בירידות חזרה למישור החוף.

 

ה אופטימה תשווק בשתי גרסאות, כאשר זו שנהגנו בה היא הגבוהה. מחירים ורשימות אבזור מלאות נקבל - ונעביר לכם כמובן - ממש עוד מעט.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי תחושה שזה המערכות בטיחות בדיוק כמו שיש בסונטה לפני מתיחת הפנים, לסונטה יש מתיחת פנים שעדיין לא הגיע לארץ עם תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, אשמח שתבררו מתי זה ישתנה. סה"כ זה לא דגם חדש אלא דגם שקיים הרבה זמן ורק מושק כעת בישראל.

 

מה ההבדל בצריכת הדקל בין דיזל להייבריד? גרסת הדיזל החדשה של האופטימה מתיימרת להיות מנוע הדיזל החסכוני ביותר של קונצרן קיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עפ"י אנשי היבואן, הסיבה שכרגע אין תיקון סטירה מנתיב היא כי היצרן מציע אותה רק עם גרסת הפלאג אין.

 

את צריכת הדלק של גרסת הדיזל אני לא מכיר, מכיוון שהיא אינה משווקת לשוק הפרטי ולכן גם לא נבחנה אצלנו אף פעם. אבל אפשר לבצע ניחוש מושכל ולהניח שהיא אמורה להיות מעט חסכונית יותר מחוץ לעיר, ומעט פחות חסכונית בתוך העיר.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כמו שאמרנו, האופטימה הייבריד (בדיוק כמו הסונטה, מוטיב שכבר ראיתם שחוזר על עצמו) תשווק בשתי רמות גימור:

רמת הגימור הבסיסית - למרבה ההפתעה - די מאובזרת, וכוללת בלם יד חשמלי (עם auto hold), ריפודי בד משולב עור, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 7 אינץ' שכוללת ווייז ופנגו (לא באמצעות "פריצה" אלא מובנית במערכת - עפ"י אנשי היבואן, מדובר בפיצ'ר שיתחיל להיכנס בקרוב לדגמים נוספים). פתיחה חכמה לתא המטען (נפתח לבד אחרי כמה שניות בו המפתח נמצא לידו) ועוד.

גרסת פרימיום כוללת ריפודי עור מלאים עם חימום ואוורור, חימום הגה, גג שמש פנורמי ועוד.

 

אבזור הבטיחות עליו דיברנו בהודעה הקודמת מגיע כמעט כסטנדרט בשתי רמות הגימור, למעט מערכת ניטור השטחים המתים. מה שגורם לסיטואציה מעניינת - שתי רמות הגימור, למרות השוני ביניהן, נכנסות שתיהן לקבוצת בטיחות 7 של משרד התחבורה, למרות השוני הברור בין שתיהן. המצב הוא שהגרסה הבכירה "נופלת" בדיוק בתווך שבין רמת 7 ל-8. ועל זה תודה למשרד התחבורה...

 

האחריות היא ל-3 שנים מפגוש לפגוש, ושנתיים נוספות למערכת ההיברידית.

 

המחירים:

EX תעלה 165,000 ש"ח

פרימיום: 175,000 ש"ח

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ממש, נאמר לנו שהתמחור של גרסת הסטיישן עדיין גבוה מכדי להיות אטרקטיבי לייבוא, והביקוש למכוניות סטיישן נמוך מכדי שיהיה שווה להילחם עליה.

 

בקרת שיוט אדפטיבית עובדת בפקקים? (חוזרת לעבוד אחרי עצירה/עובדת במהירות נמוכה)

 

שאלנו, נאמר לנו שכן. אבל בדרך לפה לא יצא לנו לבדוק את. מבטיח לבדוק בדרך חזרה.

 

למה לא מגיעה לארץ גרסת הפלאג-אין? מחיר לא תחרותי?

 

אנשי היבואן אמרו לנו שהם ללא ספק מתעניינים בתחום הזה, ודגמי (כן, דגמי, לא דגם) פלאג אין נמצאים ללא ספק על הכוונת, אבל הם עדיין לא רואים מספיק ביקוש מצד אחד ומצד שני גם ההוצאה לפועל של מכירת רכב פלאג אין היא מטלה קשה מבחינה ביורוקרטית ומעשית (עמדת טעינה וכו'). אז בשלב זה הם מחכים שהעניין הזה יהיה פשוט יותר, ואז יתחילו בשיווק.

 

 

יש לי תחושה שזה המערכות בטיחות בדיוק כמו שיש בסונטה לפני מתיחת הפנים, לסונטה יש מתיחת פנים שעדיין לא הגיע לארץ עם תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, אשמח שתבררו מתי זה ישתנה. סה"כ זה לא דגם חדש אלא דגם שקיים הרבה זמן ורק מושק כעת בישראל.

כרגע אין תאריך מדויק להגעת האופציה הזו.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקרת שיוט אדפטיבית עובדת בפקקים? (חוזרת לעבוד אחרי עצירה/עובדת במהירות נמוכה)

 

חיובי.

כל עוד הרכב לפניכם עצר עצירה מלאה לפרק זמן קטן מ-3 שניות האופטימה תחל את הנסיעה אוט'. במידה והעמידה היתה ליותר מ- 3 שניות אז נדרשת פעולה מצד הנהג כדי להתחיל בנסיעה (לחיצה על דוושת התאוצה או לחיצה על resume בבקרת השיוט)

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוקא ייבוא של הסטיישן היה יכול להיות מעניין.

בתחום הקומפקטי יש את האוריס סטיישן שמוכרת בכמויות מכובדות.

לאופטימה סטיישן ההיברידית היה יכול להיות שווי שימוש נמוך ביחס לסגמנט וככה בליסינג היא היתה מוצעת במחיר נמוך יותר ממאזדה 6 סטיישן למשל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו, כל הפרטים בכתבה המלאה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2368 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...