Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה קארוק - נהיגה ראשונה (יש מחירים)


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2190 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כל, זו DQ381 שמגיעה בגרסה הזו.

שנית, אם יוחלט לגייר את הדיזלים - זה לא יהיה במחיר שפוי.

 

במספר אתרים מופיע כי התיבה הינה DQ500 אבל גם 381 הולך.

רק שיגיע במחיר שפוי.

 

מבחני רכב בחו"ל לא ממש מחמיאים ל- TSI 1.5

עריכה אחרונה על ידי Ozb

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 154
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מסקירת התמונות, מושבי ה-Varioflex האחוריים בקארוק נראים אותו דבר כמו מושבי ה-Varioflex בייטי (וברומסטר) - האם זה כך או שמדובר בגרסה עדכנית? כמו כן, בייטי (וברומסטר) רק שני המושבים החיצוניים נעים על מסילה - האם זה כך גם בקארוק?
לצערי אני לא זוכר את סידור המושבים ביטי, אבל אלה שבקארוק עושים בערך כל דבר שאפשר להעלות על הדעת.

המשענת מתקפלת, כשהיא מקופלת, אפשר להרים את הבסיס קדימה, אפשר להוציא אותם לגמרי (כל אחד בנפרד כמובן) ואם מוציאים את המושב האמצעי, אפשר להזיז את החיצוניים כלפי מרכז הרכב. לגבי מסילות קדימה-אחורה - שני המושבים החיצוניים ניתנים לכיוון, את האמצעי לא בדקנו.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במספר אתרים מופיע כי התיבה הינה DQ500 אבל גם 381 הולך.

ה-DQ500 משודכת למנוע הזה ברכבים אחרים. בטיגואן למשל.

הקארוק מקבלת או DQ200 או DQ381, אין משהו אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי אני לא זוכר את סידור המושבים ביטי, אבל אלה שבקארוק עושים בערך כל דבר שאפשר להעלות על הדעת.

 

כמו בייטי - השריד היחיד שעבר כמו שהוא [emoji4]

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להלן סרטון שמדקה 1 עד דקה 6 מציג את האפשרויות השונות של הזזה, קיפול, הוצאה ו... של המושבים, כולל המגרעות.

למאותגרי רוסית (אם יש כאן כאלה :-o) ניתן להשתיק.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צ'מפיון מתמחרים את הדיזלים שלה באופן די הזוי יחסית, בהשוואה ליבואני רנו, פיג'ו/סיטרואן וקיה.

אתה יכול להוסיף לרשימה גם את ניסאן..

תכלס דיי אירוני שמי שהתחיל את כול חגיגת הדיזלים עם הפסאט דאז נמצא כיום כמעט לגמרי מחוץ למשחק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
ה-DQ500 משודכת למנוע הזה ברכבים אחרים. בטיגואן למשל.

הקארוק מקבלת או DQ200 או DQ381, אין משהו אחר.

עכשיו ראיתי סקירה של קארוק דיזל 4x4 שם הדגישו שתיבה DQ500 כאשר בגרסה של בנזין 1.5 תיבה DQ250. איפה יש מידע רשמי לגבי איזה גיר באיזה דגם?

עריכה אחרונה על ידי Johnik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

״יורשו הרוחני של הייטי״!?

אין שום קשר בין הקארוק לייטי (לצערי)

הייטי היה מיקרוואן עם עיצוב מקורי ולא מתחנף, עם טונות של אופי.

 

הקארוק/אטקה - ״סתם״ זה התאור שהכי הולם אותם.

 

הצדק איתך, אין ספק שלא מדובר ביורש רוחני, אלא ביורש שימלא את המשבצת הזאת בפרוטפוליו הדגמים של סקודה. ליטי יש את הייחוד העיצובי שלו והקארוק כמו שנראה בתמונות הוא אמנם יפה ועדכני אבל חסר יחוד יוצא דופן בנוף כמו שיש ליטי.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה הוא כבר בארץ, תמונות ראשונות של הקארוק כפי שנחתו על שולחן המערכת:

סקודה-קארוק-ישר&#.jpegסקודה-קארוק-ישר&#.jpegסקודה-קארוק-ישר&#.jpegסקודה-קארוק-ישר&#.jpeg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפנסים מקדימה הם פנסי סקודה טיפוסיים, ולא שונים מאלא בקודיאק.

דווקא את האחוריים אני פחות אוהב, אבל אחכה לראות במציאות..

בכל מקרה, עיצוב וואגי טיפוסי וקצת משעמם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מותק, הקודיאק התכווצה.

העיצוב הפנימי קודר, משעמם וגנרי כמו כל ואגית עממית טיפוסית.

לפחות יש פתחי מיזוג ליושבים מאחורה, מה שלא לכל המתחרים יש.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו ראיתי סקירה של קארוק דיזל 4x4 שם הדגישו שתיבה DQ500 כאשר בגרסה של בנזין 1.5 תיבה DQ250. איפה יש מידע רשמי לגבי איזה גיר באיזה דגם?

 

אז זו טעות, התיבות הן כמו שציינתי.

DQ200 בהנעה קדמית, DQ381 בהנעה כפולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2190 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...