מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: >>בלעדי ל- CarsForum !! << חתול חדש משחר לטרף

  1. #1
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,180
    שלושים וארבע שנים אחרי שהוצגה הXJ6 המקורית, חושפת יגואר את סדרה-XJ החדשה.

    הXJ החדשה, שתמונות בלעדיות שלה אתם רואים כאן (למטה) לראשונה באתר ישראלי,
    תחשף לקהל הרחב בתערוכת פאריז באוקטובר השנה ושיווקה יחל באביב שנה הבאה.
    לXJ החדשה מרכב קל ב40% מהXJ היוצאת, ובו בזמן 60% קשיח יותר, כך טוענים
    ביגואר. אחראים ל"דיאטה" וההקשחה של המרכב הם רכיבי אלומיניום ומגנזיום, כמו גם
    שיטת הרכבה והדבקה השאולה מטכנולוגית הרכבת מטוסים.
    הXJ החדשה שוקלת למעלה מ200 ק"ג פחות מקודמתה, השג מכובד למדי.

    הXJ אחראית ללא פחות ממחצית מכירות יגואר מאז ומעולם, עם 800 אלף יחידות שירדו
    מפס היצור מאז ועד היום. העיצוב ממיך את הקו המסורתי של יגואר, ובקוויו המאופקים הוא
    מזכיר את הX-טייפ הקומפקטית. אחת מהביקורות הגדולות ביותר כלפי הXJ היוצאת, היה
    תא נוסעים צפוף למדי. במכונית החדשה מבטיחים יגואר לשיפור בנושא זה. מרכב המכונית
    ארוך ורחב יותר, ובסיס הגלגלים צמח לטובת הנוסעים והוא עומד כעת על 3034 מ"מ.
    אכות ההרכבה אף היא משופרת, טוענים ביגואר.

    המנועים לXJ החדשה יהיו 3 ליטר המניב 240 כ"ס ושמקורו בS-טייפ, 3.5 ליטר המניב 262
    כ"ס ומנוע 4.2 ליטר המניב 300 כ"ס בגרסתו האטמוספרית ו 400 כ"ס בגרסתו המוגדשת.
    כל המנועים יהיו שמונה צילינדרים בV, פרט ל3 ליטר שהינו V6.
    בכל הגרסאות תוצע תיבה אוטומטית בלבד. לתיבה שישה הילוכים והיא תוצרת ZF.

    לטובת הנוחות וההתנהגות תצוייד היגואר הבכירה במערכת בלמי אוויר מתכווננת-עצמאית בכל הגרסאות.
    מערכת "CATS" (ראשי תיבות - "Computer Active Technology Suspension
    ") תדאג לבקרה על מערכת בלמי האוויר ותקבע את התוכנית הרצוייה לתנאי הדרך ושגיונות
    הנהיגה של כל נהג - אוטומטית.

    בין היתר תכלול הXJ מערכת בלם יד חשמלית המופעלת אוטומטית בעת דימום המנוע,
    מערכת עזר בבלימה,
    מערכת בקרת משיכה וDSC (ר"ת - "Dynamic Stability Control") המזהה אובדן
    אחיזה ומשתמשת בבלמים לטובת החזרת האיזון (בולמת גלגל אחד או יותר).
    מערכת הDSC יכולה לזהות היגוי יתר ותת היגוי וזאת לראשונה במערכת כזאת ביגואר.
    את בקרת המשיכה והDSC ניתן יהיה לנתק, למען חובבי ההגה באשר הם.


    מערכת ACC (ר"ת- "Adaptive Cruise Control") תאפשר נסיעה מבוקרת במהירות
    קבועה. מעבר לבקרת משיכה סטנדרטית, תניב המערכת התראה בכל אימת שנדרשת
    התערבות נהג עקב מכשול מתקרב מלפנים.

    היגואר החדשה ביותר, דור שביעי לתג הXJ המחייב, היא גם אחת מהמתקדמות ביותר.
    על כתפיה הרחבות מונחת המשימה להמשיך את מוניטין השנים של יגואר - וכמובן להצליח אל
    מול אופוזיציה גוברת מבית מרצדס, ב.מ.וו - וקבוצת פולקסוואגן.

    יגואר XJ החדשה - בלעדי ל CarsForum



    רמות חדשות של פאר

    הקודמת, והיורשת


  2. -

  3. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    חשבתם פעם מה הוא הרכב הכי מתאים לכם?

    היי, אני היועץ האוטומטי של קארספורום לבחירת רכב
    אני אשמח לעזור לך בבחירת הרכב הבא שלך. אני כבר מחכה לך ומבטיח שתוך פחות מ-2 דקות נמצא את הרכב המושלם בשבילך. ואם לא, השירות חינם.
    סתם! , אני צוחק. השירות תמיד חינם! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן

  4. #2
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של ראלימן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פתח תקוה
    הודעות
    1,621
    יותר אגרסיבית וכוחנית מהקודמת.

    היא נראית כאילו יש לה מה להחביא מתחת לתא מטען הזה...

    בכל מקרה היא נראית טוב חוץ מהג'אנט שלא מתאים לה בכלל.

    ראלימן
    קורס 154 RESTEPA.

  5. #3
    מגובב מוביל הסימלון של kompy
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    בפייסבוק או בטוויטר ראה חתימה
    הודעות
    15,119
    זהו כריש משחר לטרף!!!
    והצדק עם ראלימן..מהר להחליף את החישוקים.

    עמית

  6. #4
    Go Topless הסימלון של drugstore
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    3,671
    וחבל...
    אבל עם זאת חישוקי ה-18 (אכן?) עושים לה טוב
    ויש לה כבוד

    כמו שהביטלס אמרו - When I'm 64...
    עד אז יש מגוון מכוניות בריטיות גזעיות יותר
    שהייתי מעדיף בחניה...


    רועי, סחתיין על השרשור.

  7. #5
    מגובב מוביל הסימלון של Nakamichi
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    15,558
    אז הייתי רץ לקנות מהר XJ מהדור שיוצא,
    כי הן נעשות יותר ויותר מכוערות....

    sterling, שחושב שמכונית עגולה זה לא מכונית יפה....
    ורוצה שיחזרו כבר להנדס מכוניות עם סרגל ישר זווית...

  8. #6
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של Serpent
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    215
    אלטרנטיבה מצוינת לעדרי הBMW, מרצדס ואודי (באופן יחסי כמובן ), נקווה שהיא נוסעת כמו שהיא נראית.

    משהו שקראתי במגזין "מכוניות" לגבי האלפא 164 (מתורגם מטופגיר, תמצתי כאן):
    האלפא 164 הייתה אמורה להיות התשובה לBMW סדרה 5, והיא הציעה מראה יותר מושך ויותר כיף. אבל ה-164 נבנתה באיטליה ע"י איטלקים, בעוד שה-5 נבנתה בגרמניה ע"י גרמנים. וזה אומר הכל.

    אני מקווה לטובת יגואר שזה לא המקרה כאן.

  9. #7
    פורומניאק הסימלון של kobyiso
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2002
    מיקום
    US FUCKIN A
    הודעות
    5,678
    סבא שלי רכש את ה stype
    החזקה ברמת הגימור הגבוהה ביותר ואני מוכרח לציין שהמכונית עולה על מרצדסים וה bmw
    בפינוק ונוחות....

  10. #8
    אחד שמבין
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    The wrong guy, at the wrong place, at the wrong time.
    הודעות
    14,198
    במיוחד מול העיצוב הרע של הבימר 7 , ואפילו מול המרצדס .
    אבל , לטעמי לפחות ,די נסיגה - מבט מול הקודמת מגלה דמיון רב ,עם ויתורים מסויימים במראה הכוחני של החתול.המממממממממ - אולי אמריקאי משהו?

    ולגבי עיצוב הפנים - שילוב הצבעים חביב ,נוטה למרצדס/מייבאך - אבל למה לעזאזל כ"כ הרבה מתגים ? הרגשה של ה"כפתוריאדה" (אם מישהו זוכר -פנחס פוצח וחבורתו ) מבלבל למדי.

    בכל מקרה ,אם כבר JAG ,בשבילי , לא E-TYPE , לא KX , בטח לא אחת החדשות ,
    אלא:


    הכי חתול שאפשר.

  11. #9
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של נמרוד_פוקוס
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    605
    הדגם היותר כבד ואמריקאי של יגואר...
    יגואר? אם לחלום (חלום מאוד מתוק..) - E-TYPE , מהדור המוקדם (וגם V12 יתקבל בברכה )
    ואם ממש ממש לחלום - D- TYPE...

    נמרוד
    The higher you go, the harder the fall..

  12. #10
    אחד שמבין
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    The wrong guy, at the wrong place, at the wrong time.
    הודעות
    14,198
    לא E-TYPE.
    הרי יגואר מעולם לא הייתה או תהיה עבורי מכונית ספורט שארצה בה ,עם כל הכבוד לדגמים המוקדמים.
    ה-XJS ,לטעמי ,היא הדבר הכי קרוב לחיה המתקראת יגואר , גדול,ארוך וחתולי.
    מבחינת עיצוב -היא זו המדברת אליי , גם אם זהו רכב שרחוק מאוד בהתנהגותו מספורט.

    לכן ,מבין כולן-זו הבחירה שלי. לא הגיונית ולא כלום.סתם כי היא מוצצת חן בעיניי...

  13. #11
    1 נגד 100 טוקבקים הסימלון של רועי צוקרמן
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    Between the click of the light and the start of the dream
    הודעות
    5,180
    חלום רטוב?

    C-טייפ כמו בתמונה הראשונה פה: http://www.carsforum.co.il/phpBB2/vi...E9%E2%E5%E0%F8

    לא נוחה במיוחד, קשה לנהיגה ואפילו לא כזאת מהנה (טוענים אוטוקאר כיום..) - אבל כמה שהיא יפה...


  14. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    הודעה פירסומת

    עומדים לחדש את ביטוח הרכב?
    לחצו כאן וקבלו הצעות לביטוח online

  15. #12
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של .tommy g
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2002
    מיקום
    בכפר.
    הודעות
    1,591
    אין כמו עיצוב הפנים של יגואר, רק עכשיו עם שילוב של מיחשוב יותר מתקדם,
    ועוד שילדת אלומיניות שתחסוך 200 ק"ג, מקדמים את "יגואר" רמה אחת למעלה!


    172

נושאים דומים

  1. תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 29/01/05, 21:53
  2. תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 21/08/04, 17:30
  3. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 04/08/03, 15:44
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18/08/02, 22:46

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •