Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - הונדה סיוויק 1.5


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

והקשר בין אמינות מכאנית לדיזלגייט הוא?

רשמנו על גרוטאות אמריקאיות..:grin: לא על אמינות.

 

לגבי האמינות באמריקה..

- באמריקה וסין, פולקסווגן חוו בעיות אמינות עם ה DSG - והאריכו אחריות ל 10 שנים.

בישראל, :wink: אני לא יודע מה מצב אמינות ה.. DSG, אולי יהיו כאלה שירחיבו.

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כל הלוגיקה הזו זה טוב ויפה, אבל זה לא משנה כלום - הליאון לא יפנית, וגם לא תהיה. להרבה אנשים זה תנאי הכרחי במערכת השיקולים שלהם. גם אם הלאון תיסע כמו מעבורת חלל, לא תצרוך דלק בכלל ולא תיכנס למוסך לעולם (ובנקודה הזו אנחנו ממש לא שם), היא עדיין לא תהיה יפנית. זה קרב אבוד מראש.
לא באתי לקבוע סדרי עולם חדשים בשוק הרכב המקומי, אלא ציינתי את ההעדפה האישית השלי.

 

אחת הסיבות שמניעה את הישראלי הממוצע לרכוש רכב יפני היא שמירת ערך וסחירות, כאן ללאון אין ממש סיבה להתבייש מול הסיוויק. גם המכירות של סיאט וסקודה לא ממש מצביעות על חרם צרכני כלשהו.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה חברות הליסינג עושות עם המכוניות אחרי 3 שנים ?

סביר להניח שהן לא מושלכות לים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי מבטלת את הרלוונטיות של המותג רק כי הוא נמצא גם בציי רכב. לגבי הרוב, אני באמת מחפשת התפלגות עדכנית של מסירות ללקוחות פרטיים. אם יש ברשותך, אשמח לראות.

להזכירך, גם פורד מכרו המון לציי רכב, אבל ברגע שצפה הבעיה המותג פשוט קרס. סקודה דווקא מציגים צמיחה וחברות הליסינג לא ממהרות להעניש את המותג.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחת הסיבות שמניעה את הישראלי הממוצע לרכוש רכב יפני היא שמירת ערך וסחירות, כאן ללאון אין ממש סיבה להתבייש מול הסיוויק. גם המכירות של סיאט וסקודה לא ממש מצביעות על חרם צרכני כלשהו.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

שכחת את הסיבה העיקרית שמניעה ישראלי לרכוש רכב יפני.

מדובר על "אמינות".

האם גם כאן אין ללאון מה להתבייש מול הסיוויק?

אפילו שלסיוויק יש גם מנוע טורבו אין לי ספק באיזה רכב הייתי בוחר בשביל השקט הנפשי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אומנם נותן לסיוויק קרדיט אוטומטית כי הגיעה מבית הונדה (שגם לה היו כבר נפילות שהוזכרו לפני כן) אבל מדובר ביחידת הנעה חדשה שטרם הוכיחה את עצמה.

לא חושבת שאני יכולה להיות חשודה כחובבת Vag, אבל במקרה הזה הייתי מהמרת על הגיר המוטל בספק כדי לקבל מוצר שמדבר אלי יותר. עדיין הייתי ישנה טוב בלילה כי הרכב באחריות.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הזה (l15b7) על דורותיו וצורותיו רץ כבר הרבה שנים ומגלה אמינות טובה מאוד.

הטורבו הצטרף לפני עשור לייצור סדרתי וגם שם הכל בסדר גמור.

אם כבר תבוא הצרה, כנראה שזה לא יהיה בגזרת יחידת ההנעה.

מותר להטיל ספק אבל שיהיה מבוסס.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי את התיקון. אגב, אני לגמרי מקווה שהרכב יוכיח את העמידות שלו לאורך זמן. פשוט אישית, אני פחות הולכת "על בטוח" בבחירת הרכב האישי שלי, אלא על רכב שמספק לי את הVFM הטוב ביותר בעיניי, כל עוד זאת לא התאבדות גמורה מבחינת האחזקה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבגדול (כמובן שלא באופן מוחלט) רוכשי יפניות קלאסיים לא מסתכלים בכלל על תוצרת אחרת ויהי מה. רוכשי הונדה זה בכלל עם בפני עצמו. בעיניהם גם יפניות אחרות לא פונקציה. יש לי שכן כזה שמחליף סיוויק בסיוויק.

לדוגמה אבי מאוד אוהב את ה- 208 שלי אבל בחיים לא היה קונה אחת.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ביליתי קצת זמן עם הסיוויק, ותכלס? התאכזבתי, רק שלא הבנתי למה ציפיתי בכלל.

 

אתייחס רק לדברים שבהם אני חולק על כותב הכתבה, שכן עם מה שאני מסכים אין לי למה להתייחס.

 

------------------------------------

 

בתאוצה, ציפיתי שראשי יחבט קלות במשענת הראש, אבל זה לא קרה.

הנתונים של המנוע טובים, עד שרואים את נתון המומנט ומתפלאים קצת. בבראבו שהייתה לי, עם 1.4 טורבו ו-120 כ"ס, היו לי 21 קג"מ. מה קרה לנתון המומנט בסיוויק, לא ברור לי. היה אמור להיות לה, לדעתי, באזור של 26 קג"מ. ממש מסקרן אותי לדעת למה זה ככה.

זה לא שהרכב לא מייצר מהירות בקצב יפה, הוא כן, אבל ציפיתי ליותר.

 

הגיר לטעמי מתפקד טוב בנסיעה רגועה ועירונית, אך בכביש המחצבות, גם במצב ספורט, הוא פשוט לא אוהב שלוחצים אותו.

כל הזמן משחק בין ההילוכים, פשוט כ-ל ה-ז-מ-ן. זה גם מרגיש קצת כאילו הוא זה שאחראי לחלק מהסירוס של המנוע, אבל היה לי קשה להבין אם זה באמת זה או לא בזמן כל כך קצר.

הוא גם מנסה קצת לדמות גיר פלנטרי, אך בצורה מצחיקה משהו, הגיר הרציף שנמצא בספארק עושה עבודה טובה יותר בעניין הזה.

יש לי לא מעט ניסיון עם רכבים בעלי גיר רציף, וזה של ההונדה אמנם לא גרוע או נפילה, אבל ציפיתי ליותר.

 

אז כאמור גם בכביש המחצבות ביקרנו, וגם שם, אכזבה.

הגיר כאמור לעיל לא שותף לנהיגה ספורטיבית, אבל ניחא, מסתדרים. איך ההתנהגות?

אז השלדה בסדר אבל לא יותר מזה, ההגה מנותק לחלוטין אם כי יש לו משקל טוב יחסית למשפחתית, רק שהסיוויק סובלת מתת היגוי גם במהירויות לא גבוהות.

לא יכול להגיד שהייתי קרוב לקצה גבול היכולת שלי בתור נהג ואני בטוח שצריך עוד ללמוד את הרכב לאחר תקופה ארוכה שהוא נמצא ברשותנו, אבל התת היגוי שנתקלתי בו היה פשוט רע. פנייה אחרי פנייה, היירפין אחרי היירפין, כאמור לא במהירויות פסיכיות, והאף פשוט מרחיב את הפנייה בצורה שלא ציפיתי לה. מבעס.

זה לא שהרכב לא מתנהג טוב, הוא שוב, בסך הכל בסדר, אבל ציפיתי ליותר.

 

לסיכום, הונדה סיויק החדשה מגיעה עם נתונים מעוררי תיאבון, עיצוב שאי אפשר להישאר אדיש אליו, אבזור לא רע, מותג בעל שם בארץ הקודש, אבל כשצריך להוריד את כל זה לכביש, בין אם על האספלט ובין אם בהשוואת קטלוגים מול המתחרות, ההונדה נמצאת בבעיה.

 

הסיוויק החדשה טובה, אבל ציפיתי ליותר.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה רבה על הכתבה המפורטת , אבל לא הזכירו את צריכת הדלק

אני בעל סיוויק 1.8 מודל 2016 ספורט דיזיין אוטומט , באמת אחלה רכב אבל לא ממש מבסוט מהצריכת דלק (שוקל להחליף),

האם הסיוויק החדשה צורכת פחות דלק ?

 

נ.ב

גילוי נאות , הרכב הקודם שלי היה רנו מגאן דיזל ידני ,רק שם חייכתי בדרך לתחנת דלק אולי אשקול לחזור לדיזל (שוקל ברצינות את ה 3008)

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...