Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מייבש כביסה אלקטרה תקול


vadim6385
שימו לב! השרשור הזה בן 2358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי מייבש כביסה אלקטרה דגם EDG8950C בן כשנתיים.

 

לאחרונה התחילה תופעה שהייבוש לוקח הרבה יותר זמן, ובסוף הבגדים יוצאים לחים.

 

אין שום נורת אזהרה או קוד שגיאה, אך שמתי לב שיוצא אוויר קר, אז יכול להיות שיש בעיה בגוף חימום.

 

הפילטרים והקונדנסר נקיים, כנ"ל ניקוז מים.

 

האם יש משהו שניתן לעשות?

 

תודה לעונים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקה ראשונית זה לגוף חימום (או גופי חימום, אם יש 2). ראשית לבדוק התנגדות ואחכ לבדוק שהוא מקבל 220-240V בזמן עבודה.

 

כמו כן ישנו גם טרמוסוויצ' שתפקידו לנתק את הגוף חימום מטפמ' מסויימת ולכן כדאי לבדוק את כשירותו או להחליף יזום במידה והכל מסביב תקין.

 

יש לוודא שמעברי האויר לא סתומים באבק\צמר שמצטבר עם הזמן, הן בקונדסור עצמו (שצריך לשטוף אותו אחת ל...) והן ביתר המעברים ובמיוחד על החיישנים.

 

האם מדובר במייבש פשוט עם קונדנסור או שיש לו כרטיס אלקטרוני בפנים ?

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פיקוד דיגיטלי, אז אני מאמין שיש כרטיס אלקטרוני.

 

בבדיקת התנגדות, מה אני אמור לראות, כמה אום זה תקין?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אתה צריך לבדוק שהוא מוליך בכלל. אם יש נתק סימן שהוא שרוף.

אם אני זוכר נכון - בהתנגדות אתה צריך לראות באיזור ה 100-200 אוהם.

בכל מקרה - כרטיסי פיקוד במייבשי כביסה אלקטרוניים נוטים להתפגר דיי הרבה.

 

ב"אביב חלפים" בתל אביב הם מוכרים משופצים כאלה ויכולים לבדוק את שלך תמורת 130 ש"ח.

http://www.aviv-parts.co.il/CATALOG.asp?t1=2&t2=10

אם יש לך ספקות בנוגע לכרטיס, שלח אותו לבדיקה ומשם תתקדם הלאה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב, פתחתי את המייבש.

 

ניקיתי כל דבר שאפשר לנקות, פירקתי את הגוף חימום וניקיתי אותו (אכן היה סתום) עכשיו יש תופעה אחרת - יוצא אוויר קר מפתח הקונדנסר, ובסיום הייבוש הבגדים (יותר נכון מגבת שהרטבתי אותה במים כדי לבדוק ) חמים ולחים.

 

יש הסבר לזה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון

 

היום פתחתי את המייבש שוב, ויש עוד רשת מתחת לגוף חימום. הוצאתי משם גוש מוך ענק, והעברתי שם שואב אבק.

 

בינתיים נראה שחזר לעצמו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...